Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd den nye utgaven av Diorshow, den som heter "Diorshow unlimited"? Hvordan er den i forhold til den gamle utgaven egentlig? Den forrige var jeg nemlig ikke så fornøyd med.

Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Den er veldig våt i konsistensen, men børsten er genial. Dessverre drysset den noe helt sinnssykt, så jeg fikk røde, rennende øyne. Noe slikt har jeg aldri opplevd før.

Jeg liker ikke den vanlige så godt, men den vannfaste er super.

Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

Finnes den nye Diorshow i en vannfast utgave også? Er forresten også nysjerrig på den nye om hvordan den er, håper at det er noen her som har tilbakemeldinger å komme med angående den mascaraen.

Gjest Deception
Skrevet
Finnes den nye Diorshow i en vannfast utgave også? Er forresten også nysjerrig på den nye om hvordan den er, håper at det er noen her som har tilbakemeldinger å komme med angående den mascaraen.

Den finnes ikke i vannfast, nei.

Skrevet

Takk for svar folkens! Tror kanskje jeg dropper å kjøpe denne, og heller prøver ut Wonder volume-mascaraen til Clarins, eller den nye til Chanel (ini...et eller annet).

Skrevet

Jeg bruker den nye til Chanel for tiden, den med gummeibørste, og den er ganske bra. Gir volum og lengde, mens børsten ikke gir fluebeinvipper. Den er ikke like god som Hypnôse derimot, som er yndlingsmascaraen min (som alle er utsolgt for fordi hovedlageret i Frankrike ikke har).

Skrevet

Fysj og æsj :frustrert: Den nye Dior mascaraen var helt fryktelig. Den har veldig liten kost og jeg har "mange" øyenvipper og dermed var det vanskelig å legge den på. Den har en veldig våt konsistens og ble sølete og klumpete!!! Små koster passe jo egentlig best for de me korte og "få" øyenvipper så det kan jo være grunnen til at jeg ikke likte den i det hele tatt!!!!

Det tok ikke lange tida før jeg gikk tilbake til vanlige Diorshow, som jeg synes er superbra :klappe: (bortsett fra at den tørker litt fort ut). HR har en mascara som ligner veldig på Diorshow som heter Lash Queen den funker nesten like bra og varer lengre:) Bytter litt mellom HR og Dior :ler:

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg bruker den, og er strålende fornøyd! :tommelsmil:

Skrevet
Den er veldig våt i konsistensen, men børsten er genial. Dessverre drysset den noe helt sinnssykt, så jeg fikk røde, rennende øyne. Noe slikt har jeg aldri opplevd før.

Jeg liker ikke den vanlige så godt, men den vannfaste er super.

Bruker også den vannfaste. Superbra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...