Arwen Skrevet 1. februar 2003 #1 Skrevet 1. februar 2003 Lurer bare på hvordan dere hadde håret når dere giftet dere. Har lyst til å ha håret mitt ned med littebitt krøller når jeg skal gifte meg. Regner med at det blir med tiara, men uten slør. (Forandrer sikkert mening hundre ganger til før jeg gifter meg, har ikke satt dato enda)
Karoline Skrevet 1. februar 2003 #2 Skrevet 1. februar 2003 Hadde også planlagt det enkelt, med tiara - men endte med oppsatt hår med tiara og perler. Hadde ikke slør.
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2003 #3 Skrevet 2. februar 2003 Jeg skal ha tiara som jeg fikk av sussebassen min i høst, også skal jeg ha slør. Det er jo liksom bare den ene gangen man kan ha slør, så da vil ihvertfall jeg ha det, selvom vi har to barn og sløret liksom skal symbolisere jomfruelighet. Jeg har ikke bestemt meg for om jeg vil ha langt eller veldig langt slør, så jeg må nok kjøpe det først før jeg bestemmer håret. Og før det igjen må jeg jo kjøpe kjole! :D :D Men det blir nok litt oppsatt med noe hengende ned. Jeg har langt hår og synes det er fint at det går litt nedover ryggen... Vi blir helt sikkert kjempefine!!! :D
'Lilly' Skrevet 2. februar 2003 #4 Skrevet 2. februar 2003 Jeg skal gifte meg til sommeren, men har lenge visst hvordan jeg skal ha håret mitt. Jeg skal sette opp håret i en forholdsvis enkel oppsats bak på hodet. Skal også ha laangt slør som festes OVER oppsatsen. Skal forresten sette opp håret selv. Jeg skal ikke ha tiara. Det passer ikke til resten... Skal kanskje ha et par blomster, hvis noen kan forsikre meg om at de ikke kommer til å visne... Er det forresten noen som vet hvor man kan få tak i slike ringer/strikk som er litt tykke og laget av skumgummi (?) som brukes som grunnlag i oppsatser?
Gjest Tex Skrevet 2. februar 2003 #5 Skrevet 2. februar 2003 Mener du oppsats til blomster? Da heter det oasis og fåes kjøpt både i grønt og hvitt på store blomsterhandlere og hagesentra Dersom du fremdeles snakker om hår anbefaler frisørene å bruke tynne vanlige hårstrikker. Da er det lettes å skjule dem...
'Lilly' Skrevet 2. februar 2003 #6 Skrevet 2. februar 2003 Jeg mente til håret.... Slike strikk/ringer brukes til å bygge opp håret, og vanlig hårstrikk blir nok ikke stort nok.... Man bygger liksom håret rundt slike...
brum Skrevet 2. februar 2003 #7 Skrevet 2. februar 2003 De ringene til håret får du bestilt/kjøpt gjennom frisørsalong.( gjorde ihvertfall det når jeg jobbet) Kan ikke huske å ha sett de på vanlige parfymerier men det kan jo hende:-)
'Lilly' Skrevet 3. februar 2003 #8 Skrevet 3. februar 2003 Tusen takk brum for god hjelp!!! ...og beklager Arwen22 for at jeg benyttet meg av din tråd for å få svar på dette............
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2003 #10 Skrevet 6. februar 2003 Jeg hadde tiara og slør. I tillegg brukte frisøren små ”perler” som er til negdesign og limte i håret mitt. Var selv veldig fornøyd: Slik var resultatet: http://www.home.no/augustbrud02/bilder/bruden1.jpg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå