Mischa Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1601 Del Skrevet 21. november 2009 Christabelle: ja Juicy Tubes er jo en vinner, men jeg gidder ikke overstige tollgrensen, for da blir det plutselig en del dyrere enn planlagt temar: Er ikke helt sikker på parfymer hun liker, så det er litt risky.. men ser jo veldig fint ut og Kate Moss sine pleier å lukte ganske nøytralt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. november 2009 #1602 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg hadde blitt kjempeglad for alt! Men spesielt Redken-settet, tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 21. november 2009 #1603 Del Skrevet 21. november 2009 Mens jeg holder en knapp på Bliss-settet. Vi gjør det ikke enkelt for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1604 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hehe, neida.. setter bare pris på tilbakemeldinger, synes det er så vanskelig å velge Ser at Fresh Curls ikke har fått de beste tilbakemeldingene på makeupalley, er det en annen type Redken man kan gi en person med fint, lyst kort hår og krøller/bølger enn Fresh Curls? Endret 21. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1605 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Herregud som jeg tjätar Jaja, nå er jeg ferdig med to julegaver.. det endte selvfølgelig opp med at jeg kjøpte like mye til meg selv. Jeg er så håpløs Kjøpte Matrix Sleek Look Duo til meg selv.. Og på lørdag ble det en haug silkepapir fra Panduro, og noen pakker fra Søstrene Grene. Synes det er fint å bruke silkepapir når man skal pakke inn ting som er litt klumpete, men det er så vanskelig å få tak i til tider. Sist betalte jeg 40-60 kr for 10 ark på Tanum. I tillegg ble det en turkis cardigan med puffermer, en sort strikket cardigan med puffermer og en mørkgrå topp med lange puffermer - alt fra H&M. Glad i puffermer sa du?! Skjønner ikke hva du prater om! Endret 23. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 26. november 2009 #1606 Del Skrevet 26. november 2009 Og her står det bra til med shoppingen, skjønner jeg (Er på en liten oppdatere-meg-runde, hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1607 Del Skrevet 27. november 2009 Cantaloupe Lurte på hvor du hadde blitt av ja Ja shoppingen går strålende hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. november 2009 #1608 Del Skrevet 27. november 2009 begynt å planlegge noen julegaver enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 27. november 2009 #1609 Del Skrevet 27. november 2009 Fin cardigan! Har også blitt en sucker for slike ermer, håper den trenden holder seg lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1610 Del Skrevet 29. november 2009 Ja jeg har shoppet en del julegaver, føler jeg har brukt altfor mye penger. Men likevel er jeg bare helt ferdig med to stk.. Puh, slitsomt! og kostbart! Er ferdig med venninne M og I, den ene har også hatt bursdag så da ble det dobbelt sett med gaver der. Har igjen til venninne E, foreldrene mine, søster og kjæresten. Mamma har jeg et par gaver til, men mangler noe ordentlig og litt dyrere, helst som hun ønsker seg, for så langt er det bare smågaver. Er jo det som er mest gøy å kjøpe Reiser til London neste uke og jeg er blakk Det er litt pyton altså. Har jo sparepenger, men ville helst ikke bruke de. Men så får jeg lønn når jeg kommer hjem fra London da, så det ordner seg.. den burde bare kommet før jeg dro! Hvordan ligger dere an? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 29. november 2009 #1611 Del Skrevet 29. november 2009 Ja jeg har shoppet en del julegaver, føler jeg har brukt altfor mye penger. Men likevel er jeg bare helt ferdig med to stk.. Puh, slitsomt! og kostbart! Er ferdig med venninne M og I, den ene har også hatt bursdag så da ble det dobbelt sett med gaver der. Har igjen til venninne E, foreldrene mine, søster og kjæresten. Mamma har jeg et par gaver til, men mangler noe ordentlig og litt dyrere, helst som hun ønsker seg, for så langt er det bare smågaver. Er jo det som er mest gøy å kjøpe Reiser til London neste uke og jeg er blakk Det er litt pyton altså. Har jo sparepenger, men ville helst ikke bruke de. Men så får jeg lønn når jeg kommer hjem fra London da, så det ordner seg.. den burde bare kommet før jeg dro! Hvordan ligger dere an? Forsvinner fort mye penger i disse tider ja! Jeg skal kjøpe til venninne S, R og A, og jeg tror jeg veit hva jeg skal kjøpe til alle disse. Har ikke kjøpt, men mye er gjort når planlegginga er ferdig. I tillegg er det mamma, pappa og de to søskenene mine. Mamma og pappa har jeg spleiset på til sammen med de to andre, så de er jeg helt ferdige med. Søstra mi er jeg også ferdig med, og lillebroren min har jeg planlagt julegaven til, problemet er at han har bursdag i romjula Jeg føler egentlig jeg ligger godt an, siden jeg nesten er ferdig med planlegginga, men det er en del penger som skal ut før jeg er ferdig, og det er litt dumt syns jeg Prøvde å begynne tidlig i år, så jeg ikke skulle være helt blakk i desember, og det ser ut til at det var lurt Skjønner godt at det føles litt kjipt å være blakk når man skal på tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1612 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Åh slitsomt å pusse opp altså, nå har vi sparklet og pusset i to runder, og det blir så sinnsykt mye støv at hele leiligheten er pyton å være i akkurat nå! Håpet på å bli ferdig til jul, men det tror jeg ikke blir noe av.. Gruer meg litt til morgendagen, var julebord på fredagen og jeg har litt fylleangst Satt på bord med sjefene og sverget vel på å gjøre alt for å komme videre og opp.. Jeg var helt der liksom Så jeg ble med på shotting av tequila og hele pakka, når jeg kom hjem var jeg så full at jeg ikke klarte prate eller gå Aldri mer!! Gruer meg litt til å møte sjefen min ja :gjeiper: Endret 29. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. november 2009 #1613 Del Skrevet 29. november 2009 Hahaha Gjøre alt? Har du mannlige sjefer? Men godt å vite at det er flere enn meg som gjør slike ting i fylla hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 29. november 2009 #1614 Del Skrevet 29. november 2009 Så flinke dere er til å pusse opp Jeg vet at der er skikkelig slitsom. Får det aldri ordentlig ryddig eller rent, men det er skikkelig deilig når man er ferdig Ang, julebord og fylleangst så er jeg sikker på at det er maaange som har gjort noe lignende i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. november 2009 Forfatter #1615 Del Skrevet 29. november 2009 Haha ja det er bare mannlige sjefer, skjønner at det kom litt feil ut Var ikke sånn ment, men jeg sa ja til både overtid og ansvar, og hele pakken. Gruer meg sååå sykt til i morgen blææh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. november 2009 #1616 Del Skrevet 29. november 2009 Det er bare et eller annet med julebord altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #1617 Del Skrevet 30. november 2009 Mischa? Jeg tror du vant konkurransen min. Har du ikke fått mailen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. november 2009 Forfatter #1618 Del Skrevet 30. november 2009 Mischa? Jeg tror du vant konkurransen min. Har du ikke fått mailen min? Vant jeg ?? Duu.. åhhh nå ble jeg utrolig glad!! *sjekke mail* Ja jeg har fått mail, hadde bare ikke sjekket på noen dager kontakter deg på mail jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perledrøm Skrevet 30. november 2009 #1619 Del Skrevet 30. november 2009 Vant jeg ?? Duu.. åhhh nå ble jeg utrolig glad!! *sjekke mail* Ja jeg har fått mail, hadde bare ikke sjekket på noen dager kontakter deg på mail jeg Hehe, jeg så du hadde skrevet her i går kveld, og tenkte kanskje at mailen ikke var kommet fram? Ja, gjør det : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. desember 2009 #1620 Del Skrevet 1. desember 2009 hva vant du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå