*Joyce* Skrevet 10. september 2009 #1461 Del Skrevet 10. september 2009 H&M !! ..beklager at jeg glemte å meddele slik essentiell info! Jeg driver forresten og ser etter deg på banen - dvs lurer på om det er deg jeg ser. Sånn selv om jeg ikke aner hvordan du ser ut. Jeg tror du ligner på Mischa Barton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 10. september 2009 #1462 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg ser også for meg Mischa akkurat som Mischa Barton! Men så leste jeg i en tråd at du sa at du lignet på Sally fra Home and Away, og da ble jeg litt forvirret.. det passet ikke oppi hodet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 10. september 2009 #1463 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Så gøy! Når eg er i ulike butikkar som me har snakka om her inne så ser eg meg litt ekstra om i tilfelle eg ser ei som liknar ein av dykk! Eg er usikker på om eg har eit klart bilete framfor meg, men det er ting som er skrive her og der som saman dannar eit slags "inntrykk" Liknar Mischa på Sally frå H&A? Nei, det hadde eg ikkje sett for meg, men så gøy! Når det gjeld Joyce så ser eg for meg ho som ein versjon av ei eg studerte ilag med, trur dei er litt like i måten å vere på (sånn som eg har oppfatta den ) Endret 10. september 2009 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 10. september 2009 #1464 Del Skrevet 10. september 2009 PHEW! Godt å høre at jeg ikke er den eneste som driver og "ser" KG'ere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. september 2009 Forfatter #1465 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Haha.. ja man blir litt KG-paranoid til tider Jeg mente jeg så LekeHusmor i Barcelona selv om jeg visste at hun ikke var der Og jeg ser etter *Joyce* på Posten, for jeg vet at hun måå jo bare være der så mye som hun handler på nett Og hver gang jeg er på Accessorize så "ser jeg etter" Årolilja *Joyce* : Jeg ser etter deg også dalieo: Nei jeg tror jeg sa jeg lignet Selina (hun sluttet for mange år siden) i Home & Away, men det er kanskje noe Sally over meg også. Ellers ligner jeg egentlig ikke på noen? Er ikke mange likheter mellom Mischa Barton og meg desverre, og om jeg skal ligne på noen fra The OC, er det nok mere en Rachel Bilson. Kanskje ligner jeg litt på Blair i Gossip Girl? Men det kan være like mye pga. klærne og tilbehøret (trenchcoat, hårbøyler..) Endret 11. september 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. september 2009 #1466 Del Skrevet 11. september 2009 Ååh, men da høres du jo riktig så snasen ut Selina ja..! Det så litt mer rett ut. Ser for meg at du har mørk blond hårfarge, er litt høy og slank, og bruker støvletter mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 15. september 2009 #1467 Del Skrevet 15. september 2009 Det er flere som ser "kjentfolk", altså? Husker jeg var i Oslo i november i fjor og da tenkte jeg "Lurer på om Mischa/Årolilja/Joyce er i byen i dag" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. september 2009 Forfatter #1468 Del Skrevet 15. september 2009 Nå føler jeg det er veldig høye forventninger til mitt ytre Jeg ligner jo egentlig ikke så mye på noen av de da Ikke så mange nye innkjøp å skryte av om dagen. Pengene gikk til å betale fly og hotell i London:) Men det er jo noe å se frem til Ellers fikk jeg handlekrampe da jeg fikk lønn forrige uke og kjøpte et kjede fra Oasis med store tre/fargerike/metallkuler, og en matt gullfarget ring formet som en blomst. Også har jeg bestilt tre Hed Kandi-plakater på eBay (reklameplakater riktignok). Også har jeg bestilt icing color og sprinkles fra Wilton på eBay, så nå skal det blir fargerike cupcakes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. september 2009 #1469 Del Skrevet 15. september 2009 Hed Kandi-plakater!! Det vil jeg også ha! Hvordan kjøpte du, og hvilken selger, ooog hva kostet de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. september 2009 Forfatter #1470 Del Skrevet 16. september 2009 dalieo: Kjøpte på eBay, kostet 5 pund per stykk. Jeg har jo egentlig lyst å innrede leiligheten med Hed Kandi-farger og stil, mye glamor, litt nattklubb.. men ja vet ikke om det lar seg gjøre Så før jeg investerer i et av canvasbildene til 70 pund eller noen av hans originale verker (de er jo bare himla dyre) så er plakater et greit sted å begynne. Det er jo reklametekst på disse da, det er litt forstyrrende.. men så koster de nesten ingenting heller Selgeren heter loralovething! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. september 2009 Forfatter #1471 Del Skrevet 17. september 2009 I Accessorize! Kjøpte ny clutchveske i går, denne som ligner en del på denne fra Aelxander McQueen. Kjøpte også dette Disco Bauble armbåndet og et LOVE-kjede. Det ble også et par nye sorte sneakers, bare billig drit fra ICU/Euro Sko, men det er noe jeg har høyt forbruk av så synes det er helt greit i dette tilfellet. Slitt blir de uansett og sålen lar seg nok ikke fikse så lett, så da kan jeg like gjerne kjøpe billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 17. september 2009 #1472 Del Skrevet 17. september 2009 Jeg glemmer alltid å stikke innom Accessorize jeg. Du kjøper så mye fint derifra, så kanskje jeg skal prøve å huske det neste gang jeg går forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. september 2009 Forfatter #1473 Del Skrevet 24. september 2009 Venter i spenning på Wilson icing color og glittersprinkles Venter også på plakatene fra eBay, liker ikke at selgeren plutselig har kansellert alle "items for sale", virker nesten som personen legger ned hele eBaysjappa si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 24. september 2009 #1474 Del Skrevet 24. september 2009 Wilson-fargene er gode! (Også kan de visst brukes til å farge ull med, jeg har ikke prøvd, men har lyst til å teste! ) Håper plakatene kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. september 2009 #1475 Del Skrevet 24. september 2009 Oi, litt ekkelt når sånn skjer på ebay.. er det mye du har betalt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. september 2009 Forfatter #1476 Del Skrevet 25. september 2009 Neida, jeg betalte i underkant av 200 kr for tre stykker med porto, og pengene får jeg igjen av Paypal, men irriterende likevel. Nå har jeg fått en hentelapp så da kan det være at de har kommet likevel, håper det Liker ikke når det blir krøll på eBay, er jo alltid noen uærlige sjeler der ute desverre Det lukter så vondt fra sluket i vasken på badet, begynner å irritere meg fryktelig! Lurer på om vi må åpne opp et sted og se om det ligger noe grums noe sted? :klø: Jeg er altså ikke spesielt handy og en smule hjelpesløs når sånne ting skjer Og på lørdag er det fest, og vi har glemt å sette opp nabovarsel, det kan jo bli spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. september 2009 Forfatter #1477 Del Skrevet 26. september 2009 Litt netthandel i nattens mulm og mørke.. Kjøpte denne vesken fra Paul's Boutique. En skikkelig Barbieveske Huff, håper jeg ikke kommer til å angre nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. september 2009 #1478 Del Skrevet 28. september 2009 Haha.. ja man blir litt KG-paranoid til tider Jeg mente jeg så LekeHusmor i Barcelona selv om jeg visste at hun ikke var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. september 2009 Forfatter #1479 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg fikk det liksom til å stemme likevel, for alt hun sa og gjorde følte jeg var ting du kunne gjort, og hun hadde en kjæreste og han var liksom ikke helt ulik slik jeg forestilte meg din.. Så alt klaffa, bortsett fra at det var en logisk brist i og med at du ikke befant deg i Barca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 28. september 2009 Forfatter #1480 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg er alltid på jakt etter nye duftlys. Forrige uke kjøpte jeg meg to duftlys fra Kremmerhuset som lukter hvit te (+ en ting til?) og de lukter så godt Kanskje de blir mine nye favoritter Kjøpte også to bøker fra amazon.. Wine for dummies og Cupcakes from the Primrose bakery Jeg må bare lære mer om vin, føler jeg konsumerer og drikker og nyter, men føler ikke jeg kan en dritt Så blir så hjelpesløs når jeg er på polet. Jeg vil vite mer om hva jeg drikker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå