Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Ja det er borgerlig bryllup, så jeg har forstått at det nesten bare er en formell og liten rolle, men føler meg litt "ført bak lyset" på en måte siden hun sa at hun ikke skulle ha forlover - trodde kanskje hun hadde fått en slektning eller noe til å signere papirene.. Kanskje det er praktiske årsaker, men jeg vil ikke ta det opp med henne.. flaut om jeg har misforstått men også vondt om jeg får servert en "jeg ser på x som en bedre venninne" :sjenert:

Nei jeg burde vel ikke ta det som en selvfølge å bli valgt, men jeg er likevel litt skuffa. Klarer ikke helt motivere meg for å skrive taler eller finne gave når jeg føler meg dumpet :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

æsj jeg skjønner deg kjempegodt!

så utrolig trist situasjon. sikkert ikke greit å finne gave eller skulle skrive en tale da. kanskje det er best å bare sende henne en mail, få et svar på hvorfor? sånne ting er ikke noe kjekt å gå å gnage på. og hun må jo være klar over at du bryr deg om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg roet meg litt ned..

Tid for å berette om gårsdagens shopping i stedet..

* Sort glossy "boblejakke" med pelskrage fra Vero Moda (sikkert billig drit, tror jeg falt for den fordi den ser ut som dunjakke, men hjelper ikke når den ikke er det! Holder meg sikkert ikke varm en gang.. godt det er lang deponering!) Ligner på denne.

* Sort cardigan med "lange framstykker" som H&M kaller det :ler:

* Lilla cardigan

med "lange framstykker" fra Oasis

* Mørkblå neglelakk med glitter fra H&M

* Disco bauble necklace fra Accessorize

* Eclectic Bow necklace

* Mesh & Pearl Bow Bangle også fra Accessorize

* en sort hårklype formet som en sløyfe - den også fra Accessorize

* + diverse sokker og strømper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg roet meg litt ned..

Tid for å berette om gårsdagens shopping i stedet..

* Sort glossy "boblejakke" med pelskrage fra Vero Moda (sikkert billig drit, tror jeg falt for den fordi den ser ut som dunjakke, men hjelper ikke når den ikke er det! Holder meg sikkert ikke varm en gang.. godt det er lang deponering!) Ligner på denne.

* Sort cardigan med "lange framstykker" som H&M kaller det :ler:

* Lilla cardigan

med "lange framstykker" fra Oasis

* Mørkblå neglelakk med glitter fra H&M

* Disco bauble necklace fra Accessorize

* Eclectic Bow necklace

* Mesh & Pearl Bow Bangle også fra Accessorize

* en sort hårklype formet som en sløyfe - den også fra Accessorize

* + diverse sokker og strømper :)

Oi, du har jo kjøpt alle tingene jeg likte på Accessorize jo :eeeh::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperate: har allerede blitt kjempeglad i ecletic bow necklace :hjerte: Accessorize har en Bow wow wow-kampanje, synes det er ganske søtt :lol:

Dagens shopping;

* sorte lave skinnpumps med sløyfe fra Face

* lilla vid cardigan fra H&M

* sølv/gull metallisk kort cardigan fra H&M

* Silikon mini-muffinsformer

pengene flyyyyyr...

og vi har bestilt ny tur til LONDON i desember!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Desperate: har allerede blitt kjempeglad i ecletic bow necklace :hjerte: Accessorize har en Bow wow wow-kampanje, synes det er ganske søtt :lol:

Dagens shopping;

* sorte lave skinnpumps med sløyfe fra Face

* lilla vid cardigan fra H&M

* sølv/gull metallisk kort cardigan fra H&M

* Silikon mini-muffinsformer

pengene flyyyyyr...

og vi har bestilt ny tur til LONDON i desember!! :hoppe:

Det tror jeg på :) Kjempefint smykke!

Ååååh. Misunner deg maks. Jeg vil også til London på juleshopping! Har du vært der i desember før? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

london! :hoppe:

heldige!

vi skal til brighton og en dagstur til london i november, gleder meg stort :) det er godt å ha noe å se frem til! :strix:

ellers har jeg tittet fælt i det siste når det kommer til interiør, jeg tok meg i her forleden å ønske at jeg kjente deg "privat" og hadde deg på msn ellernoe, trengte nemlig noen å skravle klær og interiør med og jeg har liksom ingen venninner som er sånn som meg når det kommer til det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiiiine sko! :hjerter:

"Eg ve'te London, ve'te London med det samma...." *synger*

Ja, fant ikke link til de i sort.. men de er søte :)

Jeg må bare benytte anledningen til å glefse litt på Euro Sko, for de gir deg alltid den skoen som har stått ute i butikken :dry: Jeg har sett de har gjort det tidligere og en eks-kollega av meg fikk ikke en gang rabatt selv om det var stor forskjell (størrelsen) på skoen som hadde stått ute i butikk og den som lå i esken. Hun fikk til slutt kranglet seg til 15 % avslag :rolleyes:

Men altså, de praktiserer fortsatt denne "metoden" - kan forstå at de vil unngå svinn da om samme sko står ute i butikken en hel sesong blir den sikkert ganske stygg og også vanskelig å selge, så det er bedre å skifte ut fortløpende med nye sko, MEN det er så utrolig frekt å selge brukte sko til kundene :kjefte:

Jeg er litt irritert på meg selv for at jeg ikke sa fra, men jeg blir faktisk så overrasket over at de tør selge meg utstillingsmodellen at jeg blir stum.. Nå var min utstillingssko ren og fin, men jeg merker at det den er hakket videre enn den andre og sitter litt løsere på foten. Jeg har meg selv å takke da - i og med at jeg egentlig var vitne til at hun la den brukte skoen i esken og jeg kunne jo godt tilbake, men jeg er for lat :lol: Skal bare huske godt på det til neste gang og nekte handle der igjen om jeg ikke får et splitternytt par!!

puh var godt å få det ut :ler:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg på :) Kjempefint smykke!

Ååååh. Misunner deg maks. Jeg vil også til London på juleshopping! Har du vært der i desember før? :)

Ja jeg misunner nesten meg selv akkurat nå :ler:

Det er litt ekstravagant (kan man si det på norsk? :lol:) av oss.. men jeg klarte ikke styre meg.. Var der i desember i fjor også og det var veldig koselig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også til London i desember, det er kjempekoselig der da! Glede, glede!!

Jaaah det er egentlig litt din skyld :ler: Jeg ble så misunnelig når du skulle til London i desember at jeg fikk overtalt samboer til å bestille billetter til oss :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, herlig! :danse:

Jeg tror jeg kunne reist til London annenhver måned uten å bli lei! Dessverre tillater ikke lommeboka dette.... :sur:

Liker veldig godt byen om sommeren, men det er herlig å være der i desember også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

london! :hoppe:

heldige!

vi skal til brighton og en dagstur til london i november, gleder meg stort :) det er godt å ha noe å se frem til! :strix:

ellers har jeg tittet fælt i det siste når det kommer til interiør, jeg tok meg i her forleden å ønske at jeg kjente deg "privat" og hadde deg på msn ellernoe, trengte nemlig noen å skravle klær og interiør med og jeg har liksom ingen venninner som er sånn som meg når det kommer til det :fnise:

Jaaa Brighton blir sikkert også bra, særlig når man får en dag i London også strix:

Du kan jo adde meg på msn for det da, så kan vi snakke interiør og mote :)

var leiligheten ferdig møblert? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg misunner nesten meg selv akkurat nå :ler:

Det er litt ekstravagant (kan man si det på norsk? :lol:) av oss.. men jeg klarte ikke styre meg.. Var der i desember i fjor også og det var veldig koselig :jepp:

:fnise: Viktig å unne seg noen turer innimellom ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere silikon muffinsformer - men er litt irritert for de sluttet plutselig å funke :lol: Neida, de var bare så lette å få ut av formen første gangen jeg brukte de, men andre gangen satt de helt fast og alt ble mislykket! Stod ikke noe om at de trengte smøring heller, men men..

Kjøpte meg også en ny jakke;

spraglete sort/hvit/grå jakke, ganske lik modellen de solgte i fjor som "alle" har.. med stor krage og belte i midjen.

De hadde også en søt prinsessekåpe med pelskrage, men jeg er tydeligvis midt mellom 36 og 38 (Altså jeg er en størrelse 37!), så den satt ikke noe fint på meg uansett størrelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hopp og hei, Mischa :)

Ååå, så herleg å lese om nokon som også vert forbanna av å få utstillingsmodellen når ein kjøper sko. Dei burde ikkje selge desse, bortsatt frå i tilfeller der kjøpar verkeleg vil ha dei (siste par og den slags). Når eg ber om å få eit heilt nytt par, så ser dei alltid dumt på meg, og når dei seier det er siste par utan å sjekke så er eg nesten heilt sikker på at dei berre vil selge ut utstillingsmodellen før den vert heilt øydelagd av all prøving :sur: På Lillevinkelsko pleier eg å få 10-20% når det ikkje er igjen fleire og eg må ta utstillingen, men må sjølvsagt be om det eller gjere meg vanskeleg :fnise:

Så mykje fint du kjøper deg! Eg trur eg er attende på Accessorize-køyret, har nemleg kjøpt meg ein del både på salet og nye varer. Neste kjøp er...oi, idet eg skulle inn og finne ein link til mitt neste kjøp så ser eg at dei også har ekte skinnvesker?? Nummer 2 og 4 var heilt digg! Sett dei kanskje?

Men altså mitt neste kjøp er desse raude skinnhanskane :jepp:

Du lagar muffinsar les eg :) Eg har også kjøpt slike silikonformer, men har ikkje brukt dei endå. Vert det vanskeleg å få ut muffinsen av dei etterkvart altså? Korleis oppskrift fylgjer du?

Herrejesuskristus! Skal du til London???? Din superheldige muffinslagar! ;) Så gøy! Me har kanskje tenkt oss ein tur til Amsterdam mot slutten av året, håpar det går i boks! Kjekt å ha ein sånn tur å sjå fram imot. Eg er også eit haust-/vintermenneske, så det er herleg å ta seg ein tur då. Kva syns du om denne årstida me er i eller iallfall nærmar oss med stormsteg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årolilja :hoppe:

Alltid like gøy når du stikker innom! :Nikke:

Jeg synes Accessorize har utrolig mye fint denne sesongen :hjerter:

Veskene du linket til var veldig søte :jepp:

Jeg har veldig lyst på dette vintage ballerina-smykke, dette Cinderella eclectic kjede, og dette Butterscotch eclectic kjede, Sprayed Twist Chain, Fairytale Eclectic blant annet :jepp:

Jeg elsker å bake og har de siste månedene kjøpt inn mange kokebøker som gjelder baking og cupcakes! Elsker cupcakes :sikle:

Men ja, jeg skjønner ikke helt hvordan man skal bruke silikonformene, for de jeg har kjøpt er i mini-størrelse og jeg finner ikke passende muffinsformer, de små er det mere konfektstørrelse på! Så jeg må nesten enten smøre formen på forhånd eller bare satse på at de kommer ut uten smøring.. men det gjorde de altså ikke sist! Favorittboken min er Hummingbird Bakery! Vaniljemuffinsene er kjempegode! :sikle: Har du noen favoritter?

Og ja, det blir visst London - igjen! :sjenert:

Klarer ikke holde meg unna :lol: Amsterdam har jeg hørt er nydelig, har veldig lyst å dra dit også :Nikke:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt flere silikon muffinsformer - men er litt irritert for de sluttet plutselig å funke :lol: Neida, de var bare så lette å få ut av formen første gangen jeg brukte de, men andre gangen satt de helt fast og alt ble mislykket! Stod ikke noe om at de trengte smøring heller, men men..

Kjøpte meg også en ny jakke;

spraglete sort/hvit/grå jakke, ganske lik modellen de solgte i fjor som "alle" har.. med stor krage og belte i midjen.

De hadde også en søt prinsessekåpe med pelskrage, men jeg er tydeligvis midt mellom 36 og 38 (Altså jeg er en størrelse 37!), så den satt ikke noe fint på meg uansett størrelse!

hvor kjøpte du jakke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor kjøpte du jakke???

H&M !! :hoppe:

..beklager at jeg glemte å meddele slik essentiell info!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...