Gjest Cantaloupe Skrevet 11. august 2009 #1401 Del Skrevet 11. august 2009 Har ikke noe med shopping å gjøre, men merker jeg blir irritert på mannfolk i blant. Akkurat nå Frithjof Wilborn. Forlater sin kone gjennom 24 år for en 24-åring.. og som han allerede har klart å smelle på tjukka.. Usj, ikke er han noe å se på heller Hvor mange kvinner forlater sine menn for en 24-årig gutt? Mannfolk altså! Æsj, det er så kvalmt! *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1402 Del Skrevet 11. august 2009 Mannfolk på KG = De irriterer meg så grenseløst til tider.. orker ikke flere likestillingsdebatter og mer syting fra den lille gjengen som romsterer på KG. Må finne ut hvordan jeg blokkerer de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 11. august 2009 #1403 Del Skrevet 11. august 2009 Mannfolk på KG = De irriterer meg så grenseløst til tider.. orker ikke flere likestillingsdebatter og mer syting fra den lille gjengen som romsterer på KG. Må finne ut hvordan jeg blokkerer de Haha, så enig. Holder meg unna flere av underforumene, fordi det er så utrivelig... Blir ikke provosert heller, bare oppgitt. Heldigvis er ingen av mannfolka jeg kjenner slik. Tror de representerer en ekstremt lite mindretall, mens de selv kommer med generaliseringer fra ville helvete. Duftlyset fra Åhlens med sitrongress og kokos er noe jeg kjøper igjen og igjen. Nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 11. august 2009 Forfatter #1404 Del Skrevet 11. august 2009 Så bra det ikke bare er meg Som du sier, jeg blir ikke provosert, bare oppgitt.. Mmm, så bra at kokos og lime er en vinner, kanskje jeg må hamstre litt da Nå må jeg bare huske å tenne disse lysene da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 11. august 2009 #1405 Del Skrevet 11. august 2009 Enkelte menn på KG er helt håpløse, ja! Forstår ikke hvorfor ledelsen her lar de styre som de gjør jeg, men.. Har lest en del tråder på ris&ros der folk klager på at innlegg ala "Alle damer er horer" får stå, for bytter man ut "damer" med "svarte", "jøder" eller noe annet fjernes det kjapt.. Generalisering av verste sort. Si fra om du finner ut hvordan man blokkerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. august 2009 Forfatter #1406 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Hah, nå har jeg lest på vakre Kenza sin blogg (som dalieo tipset meg om..) og jeg ligger faktisk litt foran henne i moteverden For hun ønsker seg lårhøye støvletter, og det kjøpte jeg i går! Ta den du Kenza Over-the-knee boots fra FACE. Nå måå jeg tørre bruke de for de var litt dyre Endret 13. august 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. august 2009 #1407 Del Skrevet 13. august 2009 Hah, nå har jeg lest på vakre Kenza sin blogg (som dalieo tipset meg om..) og jeg ligger faktisk litt foran henne i moteverden For hun ønsker seg lårhøye støvletter, og det kjøpte jeg i går! Ta den du Kenza Over-the-knee boots fra FACE. Nå måå jeg tørre bruke de for de var litt dyre Jeg har også planer om det. Oppdaget et snasent par fra Bianco i går, de ser omtrent slik ut. Men sambo synes de er bælstygge, så jeg ble litt usikker. Men jeg synes de er dritkule! Men hvordan ser de ut når man sitter? Hm.. De fra face var rå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. august 2009 Forfatter #1408 Del Skrevet 13. august 2009 Ja Bianco har noen fine Prøvde to par fra Bianco før jeg kjøpte de fra FACE, problemet med støvlettene fra Bianco var at de var litt store rundt ankelen. Tør ikke tenke på hva sambo synes om mine Han ble rimelig sur da jeg fortalte at jeg hadde kjøpt nye dyre sko (må betale inn månedlige lånekostnader x 2 den måneden her så har ikke akkurat overskudd med penger ...), så da lot jeg være å dra de frem.. han kommer til å hate de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 #1409 Del Skrevet 13. august 2009 så fine de var! dødskule! jeg skal også ha meg sånne støvletter! må bare finne de riktige først.. hehe. har også lyst på et par ordentlige ankelboots. fant noen dødsfine på Retro igår, fra Filippa K, men de koster liksom 2500 kr.. nesten gleder meg til høst jeg nå, støvletter, skjerf, lag på lag og strikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. august 2009 #1410 Del Skrevet 13. august 2009 Dødskule!! Kenza er vakker ja, liker bloggen hennes veldig godt.. ærlig og rett-frem, og mye inspirasjon å hente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 #1411 Del Skrevet 13. august 2009 skjønner ikke at dere liker Kenza så godt :klø: syns hun er litt tacky jeg? eller blander jeg med hun kissie-dama nå kanskje.. hmm. ikke godt å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. august 2009 #1412 Del Skrevet 13. august 2009 Kenza er vel ikke tacky? Klarer ikke helt å se den :klø: Kissie derimot... det er hun blonde fjortisen, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. august 2009 #1413 Del Skrevet 13. august 2009 stemmer - jeg har blandet de to. sorry :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. august 2009 Forfatter #1414 Del Skrevet 14. august 2009 Dritt, nå forsvant hele innlegget mitt :gjeiper: I dag er det Øya, skal prøve å få med meg Lily Allen hvertfall! Har bestilt meg to bøker; The Time Traveler's Wife og House Beautiful 'Colors for your home' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 14. august 2009 #1415 Del Skrevet 14. august 2009 Dritt, nå forsvant hele innlegget mitt :gjeiper: I dag er det Øya, skal prøve å få med meg Lily Allen hvertfall! Har bestilt meg to bøker; The Time Traveler's Wife og House Beautiful 'Colors for your home' The Time Travelers Wife er en nydelig bok, en av mine absolutte favoritter. Men den er litt sær, så jeg vet om flere som ikke likte den. Gled deg til du får den i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 14. august 2009 #1416 Del Skrevet 14. august 2009 Dritt, nå forsvant hele innlegget mitt :gjeiper: I dag er det Øya, skal prøve å få med meg Lily Allen hvertfall! Har bestilt meg to bøker; The Time Traveler's Wife og House Beautiful 'Colors for your home' TTTW driver jeg og leser nå, har ikke kommet så langt, men den er spesiell og morsom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. august 2009 Forfatter #1417 Del Skrevet 15. august 2009 Den høres spesiell ut, så jeg får håpe jeg blir positivt overrasket og ikke havner i den kategorien med de som ikke likte den. Den kostet bare 3.99 pund, så ingen stor investering. Det kommer vel en film basert på boken snart også?! Var som sagt på Øya i går, og Lily Allen var definitivt høydepunktet! Digger jenta og musikken - melodiene og tekstene Hun var så kult kledd og sminket, men hun er blitt såå tynn! Ellers fikk vi med oss Thåstrøm (ikke min greie, men sambo liker) og deler av Datarock. Men jeg kan vel konkludere med at jeg ikke er et festivalmenneske Synes hele opplegget er ganske slitsomt - køer, utendørs (kaldt!), utedoer..ja.. Dagens shopping; * søte gaveposer fra Åhlens i lysrosa med brune prikker og sløyfebånd * hvite små terteformer * en grå strikket bolero med paljetter fra H&M Divided * sorte armbånd ("tråder") med sorte, glitrende stener fra Gina Tricot * sort stor plastring med masse glitrende stener fra Gina Tricot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. august 2009 #1418 Del Skrevet 15. august 2009 Trodde Lilly Allen var litt formfull, jeg? Så dumt hvis hun skal bli en av de size zero-jentene med bleka tenner og spraytan Har likt henne siden det første albumet, utrolig kul musikk. Liker teksten til Not Fair, om du har hørt den Og jeg er heller ikke festivalmenneske! Liker konserter, men helst ikke ute i gjørma og med tusener av illeluktende mennesker som presser seg på. Og telt, utedo, ikke tilgang på dusj.. kommer bare på negative ting, hehe. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 15. august 2009 #1419 Del Skrevet 15. august 2009 Den høres spesiell ut, så jeg får håpe jeg blir positivt overrasket og ikke havner i den kategorien med de som ikke likte den. Den kostet bare 3.99 pund, så ingen stor investering. Det kommer vel en film basert på boken snart også?! Har hørt det skal komme film, men jeg tviler sterkt på at jeg kommer til å se den. Livredd for at hele boka blir ødelagt, jeg har mitt bilde på hvordan alle ser ut, og det blir kræsj hvis filmen viser seg å ikke stemme med min "virkelighet!. Jeg er ikke enig med Ambivalent om at den er morsom, jeg ble sterkt grepet av boka, og gråt mye da jeg leste den. Håper du liker den, da kan vi diskutere den. Det kan vi jo gjøre ellers også, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. august 2009 Forfatter #1420 Del Skrevet 17. august 2009 dalieo: bra det ikke bare er meg jeg er veldig glad for at jeg ikke skulle ligge i telt på slutten av dagen i tillegg, det er jo hvertfall fordelen med Øya - at man kan dra hjem til sin egen seng! Jeg ble egentlig mest oppgitt over alle disse "se-på-meg-jeg-har-brukt-fem-timer-på-å-sette-sammen-en-festivallook"-folka.. du ser på dem at de har planlagt antrekket ned til minste detalj, selv om det egentlig skal se tilfeldig ut og som de bare har røsket sammen noe. Den Kate Moss-festivallook'en med Hunter-støvler tar litt vel av synes jeg Trekkoppfuglen: nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig og ivrig på å lese boken Leser du noen bøker om dagen du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå