Mischa Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1281 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Her kommer bilder fra shoppingen i London! Diverse te - Tunika - mitt eneste kjøp fra Primark Stråveske og quilted skinnveske - fra Urban Outfitters og enda et bilde av veskene. Kokebok og små krukker som ser ut som cupcakes fra Urban Outfitters Mønstret ballongkjole fra Blanco NARS sminke - to øyeskyggeduoer 'Hula Hula' og 'Alhambra', en blush 'Deep throat', en lipgloss 'Sweet Revenge' og en neglelakk Diverse sminke etc. - Barry M neglelakk, Bioré strips, to neglelakker fra Urban Outfitters, neglefil fra Urban Outfitters, Mariah Carey 'M' parfyme, Britney Spears 'In Control' parfyme. Harajuku Lovers 'G' parfyme Duftlys fra Lily Flame og smykkeboks Diverse baketing; vaniljeessens, kakedekor etc.. Bikini - fra La Senza Diverse undertøy fra La Senza Notatbok fra Paperchase Skjerf/sjal fra Oasis Endret 29. mai 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 29. mai 2009 #1282 Del Skrevet 29. mai 2009 Så masse fiiint! Og så masse nammenam! Håper du inviterer til cupcake-party! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. mai 2009 #1283 Del Skrevet 29. mai 2009 Så utrolig mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 29. mai 2009 #1284 Del Skrevet 29. mai 2009 Digger de cupcake-krukkene og oppskriftboka! Har du testet ut noen av oppskriftene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. mai 2009 #1285 Del Skrevet 29. mai 2009 Så mye fint ja!! Den mønstrete ballongkjolen var beautiful. Deep Throat ja.. NARS er veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1286 Del Skrevet 30. mai 2009 Så masse fiiint! Og så masse nammenam! Håper du inviterer til cupcake-party! Jeg er helt obsessed når det gjelder cupcakes om dagen. Spiste vel opptil flere hver dag i London! Favoritten min er nok fra Lolas som de selger på Selfridges og Harrods! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1287 Del Skrevet 30. mai 2009 Digger de cupcake-krukkene og oppskriftboka! Har du testet ut noen av oppskriftene? Har ikke testet oppskriftene fra Magnolia Bakery enda, men har en hel haug andre bøker med oppskrifter og bakte ganske ofte i vinter - må bare prøve å styre meg litt nå som iherdig forsøker å komme i bikiniform. Men gleder meg til å teste ut oppskriftene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mai 2009 Forfatter #1288 Del Skrevet 30. mai 2009 Så mye fint ja!! Den mønstrete ballongkjolen var beautiful. Deep Throat ja.. NARS er veldig I know Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 31. mai 2009 #1289 Del Skrevet 31. mai 2009 Så mye fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. juni 2009 Forfatter #1290 Del Skrevet 1. juni 2009 For en fantastisk pinsehelg! Har vært i parken og grillet, blitt litt rød også Huff, var litt slurvete med solkremen.. men blir så glad når jeg endelig får litt sol og varme! I morgen får vi fotograf, takstmann og stylist til leiligheten vi leier, det kan bli stress! Er ganske sikker på at stylisten vil endre en hel del her før fotografering Slitsomt da vi tross alt fortsatt bor her og ikke har noe å tjene på at det blir stylet til visning og fotografering.. Men men, kanskje jeg drar på shopping for å slippe unna maset :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 1. juni 2009 #1291 Del Skrevet 1. juni 2009 Shopping hørtes fornuftig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 1. juni 2009 #1292 Del Skrevet 1. juni 2009 Ååh, fine ting og plagg du har skaffet deg! Jeg tror jeg må lese litt mer i dagboka di om London-turen din når jeg endelig får tatt turen dit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 2. juni 2009 #1293 Del Skrevet 2. juni 2009 Synes også shopping hørtes bra ut Så bra at du har hatt en fin helg! Været i Oslo har vært helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. juni 2009 Forfatter #1294 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja i dag rømmer jeg fra leiligheten. Tror dessuten det blir svært folksomt på våre 35 kvm med takstmann, megler, fotograf, stylist og oss Huff, så var godværet borte for denne gang.. buhuu, tenk at det kan skifte så brått! Solen skinner riktignok, men det er litt kald vind.. savner hetebølgen allerede! Det var 50 % på Glasmagasinet før helgen, men da jeg var innom på fredagen så var det helt ribbet!! Alle hyllene var tomme for varer, er så irritert for at jeg ikke oppdaget tilbudet litt tidligere! Jeg som trenger masse stæsj til leiligheten! Ønsker meg veldig en Kitchenaid blender og kjøkkenmaskin, men det koster litt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. juni 2009 #1295 Del Skrevet 2. juni 2009 jeg vil også ha kitchenaid går innom tilbords stadig vekk og drømmer meg bort.. så mye fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1296 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Vet du noe om Kitchenaid LekeHusmor? Ser det er en som koster ca 6000 og en som koster ca 8000 uten at jeg vet forskjellen :klø: Og så var det spørsmålet om farge da... mange lekre farger, men tror jeg heller mot å kjøpe en lys..kremhvit eller lys turkis. Eller kanskje blender i en farge og kjøkkenmaskinen i en annen.. :klø: Men liker den aubergine-fargede og den mørkeblå også. Jeg føler egentlig det sikkert er mer fornuftig å kjøpe en Kenwood og at Kitchenaid er litt hypet, men Martha Stewart bruker Kitchenaid... og dessuten er Kitchenaid mye finere å se på I går kom stylisten, fotografen, takstmannen og megleren til leiligheten vår. Phew! :gjeiper: Jeg holdt meg laaaangt unna! I følge samboer hadde vi fått kommentar om at "her bor det en jente som er glad i stæsj!" Den observasjonen er nok ganske spot-on Parfymene mine ble brukt som dekorasjon i noen av bildene - det var visst ikke så mye annet å ta av - ikke hadde vi frukt, grønnsaker eller potteplanter Mens alt dette pågikk var jeg på shopping.. Kom hjem med fire solkremer; faktor 20, 15, 10 og 6 Kjøpte også to kortermede Shorty cardigans som dalieo hadde kjøpt *hermegåsa* - en i fersken og en bringebærrød. Jeg vil ha sort også, men den var utsolgt i min størrelse I tillegg to sorte bikiniunderdeler fra Lindex. Også ble det et par flats (ballerinasko med åpen tå) i mørkt denimstoff fra Zara med små paljettsløyfer på. Sko er vel egentlig det siste jeg trenger, men pytt pytt Endret 3. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 3. juni 2009 #1297 Del Skrevet 3. juni 2009 Har du fått sett bildene? De Shorty-cardiganene er veldig søte! Føler meg litt sånn goodie two-shoes når jeg bruker den rosa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #1298 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Nei har ikke fått sett bildene, men samboer har sett og han syntes det så bra ut. Så da legges vel leiligheten ut for salg straks, med visninger muligens neste helg. Ganske stress, men like greit å bli ferdig med det egentlig. Håper liksom at utleier skal la oss få avslutte leieforholdet litt før nå da om den blir solgt! Kjedelig å betale for en leilighet man ikke bruker - vi overtar den andre 1.juli + at vi er bortreist så og si nesten hele juli Endret 3. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1299 Del Skrevet 4. juni 2009 I går kjøpte jeg en nydelig dørmatte (!) på Eske Veldig fin og sommerlig med blomster og kolibri i friske farger. Det blir jo det første man møter når man skal inn i leiligheten så jeg håper den passer inn i den nye oppgangen! Ellers vurderer jeg sterkt å starte opp en ny sparekonto til en Chanel-veske. Har utrolig lyst på.. Har jo kjøpt ørten Chanel-inspirerte (ikke kopier altså!) vesker oppgjennom årene, så kanskje like greit å sikre seg the real thing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #1300 Del Skrevet 4. juni 2009 Cute stuff Tacopung Hundeben-binders Pac-Man grytevott for dataspill-nerden Dessert viskelær - hadde jeg hatt disse når jeg var liten hadde jeg vært kongen av viskelær Cupcake plaster Cupcake tanntråd Kirsebær-ørepynt Krokodillen som fjerner stifter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå