Mischa Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1261 Del Skrevet 19. mai 2009 Joyce - du er eksperten altså! Vet jeg har mast på deg før også, men tror svarene ligger i den gamle dagboken din Var litt usikker på om jeg kunne bruke nose strips på haken, men da er jo saken løst. Ser det er superbillig på eBay, men jeg finner så mange ulike pakninger at jeg stusser på om noe kan være fake. Så da skal jeg hvertfall kjøpe en pakke på Boots om jeg finner Så kan jeg kvitte meg med de sorte prikkene! Blader står på handlelisten Gleder meg, er bare redd det kommer til å bli litt vel mange blader Jaja, satser på å få kjøpt en del på flyplassen så det går som håndbagasje Planene mine ellers for London er * Covent Garden - vi var der sist også men følte vi gikk oss bort egentlig og gikk glipp av mye, så da er det på tide med et nytt forsøk * Regent Park - venninnen min anbefalte en tur dit og jeg liker parker * Spitalfields * Notting Hill - må ta en tur hit igjen, jeg har vært der før for mange år siden men er klar for en ny visitt - husker ingenting av det nemlig * Westfield - søndag er det meldt regn og da tar jeg gjerne en tur på Westfield, kjempestort lekkert kjøpesenter midt i London! * Oxford street - synes ikke det er så ille der jeg.. og TopShop'en er jo noe for seg selv * Musical - kanskje Wicked? Veldig usikker ettersom jeg egentlig ikke er spesielt fan av musikaler. * Tower of London - synes de guidede turene er morsomme og samboer har ikke vært der! * Kew gardens - hadde vært gøy å se, men er sikkert halvdagsprosjekt Men egentlig er ingenting bestemt, denne gangen har vi faktisk ingen ordentlige planer. Vi skal bo på Marriott Park Lane ved Marble Arch, midt i smørøyet:) Håper jeg finner et bakeri som selger cupcakes Har hørt mye bra om Hummingbird Bakery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2009 #1262 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor ligger det bakeriet? Har vært i London mange ganger, men alltid kjekt å oppdage noe nytt! Westfield har jeg ikke testet ut, hvor ligger det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. mai 2009 #1263 Del Skrevet 19. mai 2009 Åå så misunnelig jeg blir, du må kose deg masse Har du et shoppingbudsjett før turen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1264 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hvor ligger det bakeriet? Har vært i London mange ganger, men alltid kjekt å oppdage noe nytt! Westfield har jeg ikke testet ut, hvor ligger det? Westfield - både ekslusive butikker som Louis Vuitton, UGG og kjedebutikker som Hollister, Cos, Armani Exchange, Bershka, Monsoon.. osv osv.. Ligger mellom Sheperds Bush og West Kensington. Hummingbird skal ligge i Notting Hill og South Kensington Endret 19. mai 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 19. mai 2009 #1265 Del Skrevet 19. mai 2009 Åh, jeg er så misunnelig! Vil også til London, begynner å bli for lenge siden jeg var der sist. Tower of London er absolutt å anbefale, ja, syns det var kjempeinteressant. Om dere skal i Regent Park kan dere kanskje stikke innom London Zoo? Tror det koster £14-15, og det er jo gøy å gå i dyreparken Ellers er parken kjempefin den også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 22. mai 2009 #1266 Del Skrevet 22. mai 2009 Du er vel i London du nå din heldiggris. Håper dere koser dere masse Gleder meg til å se alt du du har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. mai 2009 #1267 Del Skrevet 22. mai 2009 London!!!! Heldiggris!! Kjente at eg fekk ei slags lengte-kjensle når eg las om alle planane dine! Du nemnde mange namn eg aldri har høyrt før, så eg må nok ta meg ein tur ganske snart for å teste det ut! Så kjekt å reise til London i vår-/sommar-halvåret, eg har berre vore der om seinhausten, så eg lurar fælt på korleis det er der når det er varmt og godt. Herleg med parkar, ja! Har kun vore i Hyde Park, men den er jo fin då. Misunner alltid alle som joggar der fordi då bur dei med 97 % sannsyn i nærleiken Eg og vil, god damn it! Eg kunne godt tenkt meg ein tur innom TopShop, byrjar å verte ei stund sidan sist. Eg gledar meg mykje til å høyre korleis du har hatt det, du må iallfall kose deg myyykje! Dei nose-stripsene, det er dei Biore? Finst dei på Bootsane i London? Ikkje her i Noreg, vel? Eg MÅ få skaffa meg slike snart, men eg har (tru det eller ei) ikkje fått meg ein brukande Ebay-konto endå... Reknar med du ikkje tek turen innom Primark igjen eller? Eg skal snart byrje å bruke trenchen eg kjøpte der sist eg var der. Den er faktisk kjempefin! Men men, Mischaen, kos deg mykje! Eg gledar meg til du kan fortelje oss korleis du har hatt det og kva du har kjøpt. Lev litt på det også, når ein ikkje kjem til London sjølv Forresten vert du litt svolten så ta deg ei suppe på EAT, naaaaaaaaam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 22. mai 2009 #1268 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg er også spent på hva du ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #1269 Del Skrevet 23. mai 2009 Nå skal jeg nyte siste dagen i London før det bærer hjemover London er så fantastisk Kommer med fullstendig shoppingrapport når jeg er kommet hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #1270 Del Skrevet 25. mai 2009 Da var jeg hjemme igjen Hatt det helt topp! Skal komme med shoppingrapport men tenkte kanskje ta bilder og legge ut, da jeg er elendig på å gi gode beskrivelser! Vi har vært utrolig heldige med været, det har vært sol og behagelige temperaturer hver eneste dag. I går (søndagen) var det utrolig varmt, men jeg syns egentlig bare det var deilig Har spist frokost og lunsj på Pret A Manger og drukket mange Mocha Frappuchinos fra Starbucks I tillegg har jeg spist cupcakes, bl.a. fra Hummingbird Bakery i Notting Hill Og shoppet i Oxford Street, Covent Garden og ikke minst fantastiske Westfield! Av turistting har vi vært på Tower of London, Hyde Park, Regent Park, musical (Wicked), Oxford Street, Covent Garden osv.. Veeeeldig bra tur! Kirby: Vi tok turen til Tower of London og det var like bra som jeg husket Guidene er kjempeflinke og morsomme, typisk tørr engelsk humor Vi kom oss til Regent Park, men var så slitne at vi ikke orket å gå bort til London Zoo. Det får vi evt. ta en annen gang Har du vært der? temar: Bilder av fangsten kommer Årolilja: Jeg tror mai/tidlig juni må være en helt perfekt tid å dra på til London! Temperatur og vær var hvertfall helt perfekt nå! I tillegg var det grønt og vakkert rundt omkring i parker og slikt Jeg har også vært der et par ganger på høsten, koselig det og, men større sjanse for grått vær og regn. Nå kunne vi traske stort sett overalt og mye av det som er å se og gjøre er jo utendørs, så det er absolutt en fordel med opphold Jeg må si jeg også blir en smule misunnelig når jeg ser på de lokale som lever sine London-liv, det virker som de har det så bra. Men en make-up artist for NARS fikk meg ned på jorda igjen (fikk en mini make-over på Selfridges) - hun sa det var veldig tøft å komme som utlending til London. Hun var selv fra Australia og hadde vært der to år nå, og enda slet hun litt med å skaffe seg venner og få et nettverk. Det har jeg forsåvidt hørt fra andre også så selv om jeg drømmer om å kunne bo utenlands et år, så er det nok ganske tøft! Denne gangen kjøpte jeg ingenting på TopShop. Det blir nesten for mye for meg Nei, men jeg synes faktisk det blir litt vel mye freaka greier (neon tights og indianerfjær) og litt mye retro/vintage. Så det var ikke så mye som fristet denne gangen! Hvertfall ikke når man ser på prislappene i tillegg, TopShop er jo ikke den billigste kjeden heller. Men jeg må alltid innom Pleier jo alltid å komme ut derfra med en pose eller to. Jeg fikk kjøpt Bioré strips på Boots ja, de er mye dyrere enn på eBay, men om det er en suksess kjøper jeg mer på eBay. Måtte teste det da jeg kom tilbake til hotellet.. Har mye dritt på nesa gitt Sist gang trodde jeg det var hår som satt igjen, men nå ser jeg at det faktisk er sorte prikker/hudormer Nasty! Har veldig lyst å teste på samboer Jeg var innom Primark denne gangen også, samboer likte jo butikken.. men gutter er så enkle sånn sett. Jeg kjøpte en tunika til £ 5 - den var ekkel å ha på seg og sikkert elendig kvalitet, men men Jeg gikk forbi der mange ganger (vi bodde jo et steinkast unna) og det var jo mye fint i vinduene, fant det bare aldri når jeg var i butikken! Gikk forbi sent på kvelden/natta noen ganger og da var det faktisk mange som var på jobb der inne, ryddet og fylte på varer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #1271 Del Skrevet 25. mai 2009 Forresten så knakk favorittsolbrillene mine i går Uflaks! Så nå må jeg finne nye og jeg eier ikke solbrillefjes. Brukte to år på å finne et brukbart par! Også drømmer jeg om Chanel-veske.. jeg tror jeg måå ha en så det er bare å sette i gang å spare. De koster vel rundt 12 000 - 13 000 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 25. mai 2009 #1272 Del Skrevet 25. mai 2009 Høres ut som du har hatt en super tur! Legg ut bilder ja, blir morsomt å se hva du har kjøpt Fikk lyst på slike Bioré-strips! Hudormer er skikkelig ekkelt ja, lange og svarte Har en del på nesen som nekter å gå vekk.. virker som mange plages av akkurat det, lurer på hva det kommer av! Fint å høre at du har kost deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 25. mai 2009 #1273 Del Skrevet 25. mai 2009 Høres ut som du har hatt det supert! Guiden vi hadde på TOL var helt herlig, resten av følget vårt var amerikanere så de skjønte ikke humoren så godt bestandig Var i zoo forrige gang, jeg elsker dyr og alt som har med dem å gjøre, så det var et must for meg! Holdt på å melde meg opp på Animal Adoption og Patron og det som var Ser nå at det går an å kjøpe seg 'Keeper for a day'-opplevelse der også, det må jeg nevne til sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. mai 2009 #1274 Del Skrevet 25. mai 2009 Ååååh, London! Jeg vil! Må ta en tur snart så familien får hilse på lillejenta... (Men har ikke penger. ) London er helt fantastisk i mai/juni, i juli/august kan det lett bli for varmt. Har vært i London i 36 varmegrader og sikkert 70% luftfuktighet et par ganger, det anbefales ikke. Vil også gjerne se bilder av det du har kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mai 2009 #1275 Del Skrevet 25. mai 2009 høres ut som du har hatt det koselig! skulle vært innom tidlgiere: ville nemlig be dere gå på Gaucho grill som ligger i Swallow street tror jeg.. det er helt fantasitisk mat! biff-o-rama forøvrig er jeg helt enig med deg ang topshop.. hadde helt samme følelsen i barcelona blir liksom tooo much. too trendy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1276 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Kirby: Ja det var en del amerikanere i vårt følge også - tror de tok humoren denne gangen, hørte de omtale guiden som "that guy's really good" Var utrolig morsomt når vi skulle bevege oss mot et nytt område på omvisningen og de bakerste i gjengen begynte å gå mot neste punkt og guiden ble stående igjen sammen med resten av oss og brølte ut "WHERE DO YOU THINK YOU'RE GOING?? I've been in the army for 24 years - I'm a leader - NOT A FOLLOWER!" Stakkars folka ble vettskremte og stoppet opp umiddelbart og gjorde plass så han skulle få komme seg fram Er veldig glad i dyr selv Har vært i mange dyrehager rundt om i verden, favoritten min er faktisk den lille i Washington DC - det beste er at den utrolig nok er gratis San Diego Zoo er legendarisk og dyrehagen i København er også hyggelig! Tror nok jeg må ta turen til London Zoo neste gang ja Endret 26. mai 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. mai 2009 Forfatter #1277 Del Skrevet 26. mai 2009 Joyce: Kan tenke meg London i juli/august blir litt i heteste laget ja! Hot summer in the city! Hva slags slekt hadde dere i England? Veldig kjekt med slektninger i det o-store utland noen ganger Bilder kommer, skal bare få lastet de opp! LekeHusmor: Åh et tips! Skulle gjerne brukt det så det får noteres ned til neste gang NARS-damen anbefalte PingPong for dim sum - aldri smakt det jeg.. glemte å gå dit, så dit må jeg også neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #1278 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Nå er det snart langhelg og det skal bli så deilig Sier jeg som nettopp har hatt en liten ferie Men mai er en fantastisk måned Mange fridager, begynnelsen på sommeren også har jeg bursdag i mai Fine fine mai-måned I helgen er det meldt knallvær og jeg håper det blir grilling i parken Må overleve noen uker til uten balkong og da får man ta parkene i bruk! Trenger også noen nye bukser, lever i sort og grått om dagen og begynner å bli rimelig lei av mørke og triste farger. Har lyst på lyse jeans og kanskje et par i pastellfarger. pastell I går begynte jeg såvidt å pakke litt saker i kartonger. Utleier vil jo kjøre visninger og fotograferinger rimelig kjapt så da må ting bort uansett. Har en følelse av at vi pakker ned "feil" ting og at alt det rare som ikke egner seg på visning blir stående igjen, men er begrenset hvor mye hensyn vi kan ta når det ikke er vi som ønsker å ha visning! Vi betaler jo tross alt for å bo der. Blir overrasket over hvor mange kartonger som faktisk må pakkes, man har mer ting enn man tror! Ser ut som hotellkjeden vi har booket hotell gjennom sliter litt om dagen så jeg er litt bekymret for sommerferien! Groupo Playa Sol har ansatt en rekke innvandrere uten papirene i orden og det er det selvfølgelig blitt store bøter og rettsaker ut av.. Nå har de også begynt å stenge noen hoteller pga rotet Håper virkelig de får skikk på seg før vi drar avgårde i juli... Det er ikke så enkelt å bytte hotell heller for det er så himla dyrt om man skal ha normal standard. Om vi skal bo på hotellet vi bodde på i fjor skal de ha 3089 kr natten!!! Ellers må man noen hakk ned i standard og bo uten havutsikt og slikt. Vil helst bare at ting skal ordne seg Ikke har vi fått noe informasjon fra hotellet om situasjonen heller.. men har vel fått inntrykk av at de ikke er spesielt proffe sånn som de har holdt på. Blæh! Nytt på shoppingfronten: * Pulsklokke fra Polar (gave) * Trådløse mikrofoner til Singstar (gave) * Strandveske fra Accessorize (gave) * Hvit kortermet folklore-inspirert topp med blått broderi fra Vero Moda * Sort ermeløs strandkjole i ballongfasong fra Vero Moda Endret 29. mai 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. mai 2009 #1279 Del Skrevet 29. mai 2009 æsj så kjedelig med hotellet da.. håper det ordner seg, kjipt å måtte bytte og styre, det legger gjerne en demper på ferien.. lekker veske forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 29. mai 2009 #1280 Del Skrevet 29. mai 2009 Høres ut som du har hatt en herlig tur til London! Jeg har akkurat fått vite at jeg skal dit i september! Er en stund til, men man kan glede seg likevel. Tar med noen av tipsene dine. Turen er i forbindelse med jobben til sambo, men jeg melder meg inn i "koneklubben" og drar på shopping og diverse i stedet... Håper det ordner seg med den neste ferien din! Kjipt med så mye rot... Enig i at strandvesken var FIN. Polar pulsklokke har jeg også, de er geniale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå