temar Skrevet 14. mai 2009 #1241 Del Skrevet 14. mai 2009 Tjuvstarter feiringa litt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. mai 2009 #1242 Del Skrevet 14. mai 2009 Så spennende, GRATULERER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. mai 2009 #1243 Del Skrevet 14. mai 2009 Ååå, gratulerer!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. mai 2009 #1244 Del Skrevet 14. mai 2009 Næh, gratulerer! Så moro! Og det er utrolig deilig å slippe budrundet, ihvertfall når man kjøper (vi håper selvsagt på budrunde når vi selger ). Hipp hurra for leilighet! Masse voksenpoeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. mai 2009 #1245 Del Skrevet 14. mai 2009 Gratulerer, så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 14. mai 2009 #1246 Del Skrevet 14. mai 2009 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. mai 2009 #1247 Del Skrevet 14. mai 2009 åh! send PM om hvor dere endte opp da! vil se bilder og! :hopper: så gøy og gratttttttis med leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. mai 2009 #1248 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg vil også se bildeeer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. mai 2009 #1249 Del Skrevet 14. mai 2009 Også bittelitt (kjempe-) nysgjerrig på bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #1250 Del Skrevet 15. mai 2009 Takk for gratulasjoner Jeg er veldig spent, men synes også det er litt skummelt. Synes det er skummelt med gjeld og er også redd for at noe skal skje før kontrakten er signert! Skulle gjerne vist dere bilder, men det er ingen fordi leiligheten ble solgt direkte til oss uten at det var laget annonser og prospekter, dermed ingen fotograf og ingen bilder! Får heller ta bilder da, når vi overtar leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 15. mai 2009 #1251 Del Skrevet 15. mai 2009 Gratulerer. Det går nok bra, skjønner det er skremmende med så mye i lån, men "alle" har jo huslån så jeg tror nok ikke det er så farlig som det kan virke. Bare vi andre som er så dumme at vi kaster penger ut vinduet (betaler ørti tusen i husleie hver måned). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 15. mai 2009 #1252 Del Skrevet 15. mai 2009 Gratulerer så mye!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mai 2009 #1253 Del Skrevet 16. mai 2009 http://www.asos.com/Disaya/Disaya-Pink-Cup...-1&clr=Pink tenkte på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #1254 Del Skrevet 16. mai 2009 http://www.asos.com/Disaya/Disaya-Pink-Cup...-1&clr=Pink tenkte på deg! Da tenkte du riktig, de var veldig meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 16. mai 2009 #1255 Del Skrevet 16. mai 2009 ønsker deg en strålende 17 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 18. mai 2009 #1256 Del Skrevet 18. mai 2009 Gratulerer ja! Heldiggris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #1257 Del Skrevet 19. mai 2009 Takker og bukker for alle gratulasjoner Nå må vi bare få papirene i orden både med bank og husselger.. Vi var så lure at vi brukte samboers forrige lokalbank da vi skulle skaffe lån, det betyr at vi må reise til gokk for å få signert papirene. Det blir en dagstur! Håpløst I tillegg har vi ikke bil så vi må mest sannsynelig ta bussen og det er jo ikke akkurat gratis nå til dags, men men det blir likevel bare småpenger sammenlignet med huskjøpet da så jeg legger kanskje litt vel mye i det, men det er bare så pes 17.mai var kjempekoselig. Spiste frokost hos foreldrene mine, masse godt Været var helt topp og det var så deilig med sol på 17.mai for en gangs skyld! Etterpå dro vi inn til sentrum og så litt på toget, spiste noen is og møtte venner på Aker Brygge. Kunne ikke ta helt av ettersom det var jobb dagen etter, så kvelden endte ganske tidlig. Nå teller jeg ned til LONDON!!! Drar på torsdag :hoppe: Hva skal jeg shoppe? :klø: Jeg vet hvertfall at jeg skal prøve å få tak i en del vaniljeekstrakt. Klin umulig å oppdrive her hjemme! Er det noen andre baketing jeg burde hamstre? Står helt stille for meg Også vil jeg innom Topshop igjen, River Island, Monsoon, kanskje en tur på Primark.. Harrods, Liberty, John Lewis (for å kjøpe duftlys!) Må innom Boots også, noen som vet om de selger Biore Nose Strips der? Jeg er egentlig på utkikk etter combo strips til å bruke på hake og panne også.. føler haken min er proppet med sorte prikker Andre tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 19. mai 2009 #1258 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg ville definitivt tatt turen innom Spitalfields marked, mange up and coming designere som selger varene sine der. Ellers er jeg veldig fan av Abercrombie&Fitch og noen av småbutikkene i og rundt Covent Garden. Åååå, nå vil jeg også til London, jeg skal ikke reise dit før i august, og det føøles leeeenge til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. mai 2009 #1259 Del Skrevet 19. mai 2009 Åhh, heldiggris som skal til London Håper du drar sammen med none shoppeglade venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. mai 2009 #1260 Del Skrevet 19. mai 2009 De har Bioré på Boots, ja, men ikke alltid man finner nose/face strips på de minste avdelingene. Jeg anbefaler f.eks. den på Liverpool Street station eller den store på Oxford Street (ikke så altfor langt fra Marble Arch). Og forresten går det helt fint å bruke nesevarianten til haka også. Anbefaler Waitrose for bakestæsj, de mindre Tesco- og Sainsbury's-filialene sentralt i London har ofte ikke noe særlig utvalg av denslags. Det ligger en veldig allright Waitrose rett ved siden av Gloucester Road tubestasjon. Av vaniljeekstrakt er det Nielsen-Massey sin som er kongen. Ellers pleier jeg å hamstre Supercook-bokser med f.eks. natron (veldig mye enklere å ta av enn de knotete posene man får her til lands), bakepulver (mest fordi boksene er så fine ), muffinsformer (digger de fra Dr. Oetker), kakepynt, konditorfarge... Også matblader! Jeg digger BBC GoodFood, tildels Olive og de har sikkert noen egne cupcake-blader også. Ååååh, misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå