LekeHusmor Skrevet 30. april 2009 #1201 Del Skrevet 30. april 2009 hvor har du blivet av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1202 Del Skrevet 30. april 2009 Joyce: Har lest at det i USA faktisk er dyrere å kjøpe leilighet i 1.etasje fordi folk ikke orker trappene Har ikke funnet en eneste interessant bolig de siste dagene, bare gamle vrak Neida, om beliggenheten er fin så kan man jo pusse opp - men det er ikke så lett å få lån til oppussing når vi trenger 100 % finansiering av boligen.. Så jeg håper vi ender opp med en fin og oppusset leilighet med fin beliggenhet, en eller annen gang.. i neste evighet.. Bildene på finn.no er ofte hundre ganger finere enn virkeligheten. Det har skjedd to ganger at jeg har blitt positivt overrasket og det er de to leilighetene vi virkelig har falt for.. Da har ikke bildene gjort leiligheten justice så håper på flere slike! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. april 2009 Forfatter #1203 Del Skrevet 30. april 2009 Har hatt en fæl dag på jobb.. Har egentlig fått vite at jeg risikerer å miste jobben. Selv om vi ikke er direkte rammet av finanskrisen, så blir vi rammet indirekte og nå merker vi det så godt at noen må gå. Den ene personen er bestemt, mens person nr 2 står mellom meg og en annen. Jeg er egentlig mest forbanna på de som står bak avgjørelsen, de aner ikke hva de gjør for noe når de kvitter seg med folk - vi er få fra før og det virker kanskje som en fryktelig lettvint løsning akkurat nå, men det kommer til å straffe seg senere. Vi fjerner den lille konkurransefordelen vi hadde i utgangspunktet. Gruer meg til de formelle samtalene til uken uansett utfall blir det ille.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. april 2009 #1204 Del Skrevet 30. april 2009 Ånei.... For en utrolig kjip situasjon! Håper du får fortsette, selv om det blir fælt uansett hvem som må gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 30. april 2009 #1205 Del Skrevet 30. april 2009 Har hatt en fæl dag på jobb.. Har egentlig fått vite at jeg risikerer å miste jobben. Selv om vi ikke er direkte rammet av finanskrisen, så blir vi rammet indirekte og nå merker vi det så godt at noen må gå. Den ene personen er bestemt, mens person nr 2 står mellom meg og en annen. Jeg er egentlig mest forbanna på de som står bak avgjørelsen, de aner ikke hva de gjør for noe når de kvitter seg med folk - vi er få fra før og det virker kanskje som en fryktelig lettvint løsning akkurat nå, men det kommer til å straffe seg senere. Vi fjerner den lille konkurransefordelen vi hadde i utgangspunktet. Gruer meg til de formelle samtalene til uken uansett utfall blir det ille.. Ånei! Lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 1. mai 2009 #1206 Del Skrevet 1. mai 2009 Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 1. mai 2009 #1207 Del Skrevet 1. mai 2009 ingen god måte å starte langhelgen på det der. Håper du får fortsette, skjønner det er vanskelig uansett utfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 1. mai 2009 #1208 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. mai 2009 Forfatter #1209 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja jeg heier på meg selv jeg også Usikker på om jeg har lyst til å fortsette i det hele tatt etter det her - om jeg da skulle få fortsette. Men er ikke akkurat den beste tiden å lete etter ny jobb. Kjenner flere som har byttet jobb som etter kort tid har mistet den igjen, da siste person inn ofte blir første person ut igjen. På shoppingfronten skjer det ikke så mye om dagen. Kjøpte en massasjesak fra The body shop, den skal øke blodsirkulasjonen og kanskje forbedre/forhindre cellulitter. Den ligner veldig på den her. Og så har jeg kjøpt min første leppestift! Føler meg gammel Fargen heter Punk Chick Pink og jeg ser jeg kunne spart nesten 100 kr på å kjøpe den på strawberrynet typisk meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 1. mai 2009 #1210 Del Skrevet 1. mai 2009 hei Mischa! Måtte jo inn en tur hit etter at du var på besøk hos meg... utrolig leit å høre om trøbbel på jobben... håper det ikke blir deg som må gå da. Men er kanskje ikke så kjekt å være igjen heller, dersom det blir mer arbeid på hver? Heldigvis bruker ting alltid ordne seg.. tilslutt! Er bare litt slitsomt på veien...masse lykke til! sånne massasjegreier er kjekt og shoppe.. velvære er et viktig punkt på budsjettet, ja! Er den deilig og bruke? Har selv en natursvamp, skrubbekost og skrubbehansker, men ingen slik som det der. og leppestift er kanskje voksent, men egentlig ikke heller. Ble den fin på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. mai 2009 Forfatter #1211 Del Skrevet 2. mai 2009 Ambivalent: takk for omtanken Massasjesaken er veldig god, litt usikker på hvor mye kraft jeg skal bruke da, lårene mine blir mørbanket Nå ser jeg på 'Glamourjentene'... Morsomt at de er på Ibiza. Det var ikke så populært De ble til og med kastet ut av en strandbar for å være for lettkledde Jeg kan ikke noe for det, men det digger meg Det er så mange nordmenn som har vrangforestillinger om Ibiza, og det gjelder også for glamourjentene tror jeg. De ble ikke tatt varmt i mot for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 2. mai 2009 #1212 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) Uff, kjip lesning her Heier også på deg, jeg Har også vært snakk om nedbemanning i en av jobbene mine. Det er så ekkelt å gå rundt og ikke vite! Glamourjentene er litt interessant, synes jeg! Spesielt hun stille, sjenerte jenta fra Bergen, vet du hvem jeg mener? Husker ikke navnet. Litt..merkelig å se personene bak nakenbildene, og at de fleste har til felles at de er ute etter bekreftelse og er rimelig usikre på seg selv. Endret 2. mai 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mai 2009 #1213 Del Skrevet 2. mai 2009 blæ for ustabil jobbhverdag! håper det ordner seg for det beste.. ellers var leppestiften virkelig lekker altså! jeg har så lyst å begynne å bruke leppestift, syns det er så fint.. men vanskelig å finne noe som ser stilig ut syns jeg. og så føler jeg det blir så stygt på, sprekker opp liskom :klø: og helt til sist så vil jeg bare si at jeg vet hvordan det er å søke, søke, søke på Finn, følge med hver dag og se om noe dukker opp.. det er driiiit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. mai 2009 Forfatter #1214 Del Skrevet 3. mai 2009 dalieo: Du ser på du også ja? Ja helt enig i det du sier, når man "blir kjent" med de så merker man at jentene bare er usikre og ønsker bekreftelse. I begynnelsen syntes jeg alle var helt håpløse, men de er jo mennesker de også (utrolig nok ) Jeg har bare sett på et par ganger, men la merke til hun som drev med skyting, fikk nesten litt vondt av at hun var så usikker og sjenert, hun hadde jo ingen grunn til å være det Og takk for støtte ang. jobb.. LekeHusmor: Fargen på leppestiften er helt knall! Føler ofte jeg er litt blass i ansiktet og litt fargene på leppene gjør mye altså! Men tror det blir forbeholdt fest altså, for det er fortsatt veldig uvant! Ja, finn.no får bli min venn.. finner ikke noe interessant der akkurat nå så er ikke så optimistisk. Men men, vi får se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. mai 2009 Forfatter #1215 Del Skrevet 5. mai 2009 Har kjøpt meg to par wayfarer-kopier på Lindex, et par hvite og et par lyse pastellgule. Ser jo ut som en tulling med wayfarers, men det gjør jo egentlig alle andre også Ellers ser det ut som jeg får beholde jobben, men det er uggen stemning og ikke verdens beste arbeidsmiljø etter alt som har skjedd. Lurer på hvordan det blir å jobbe der videre etter dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. mai 2009 #1216 Del Skrevet 5. mai 2009 Kan si meg enig i at de aller fleste ser litt snåle ut med wayfarers, ja.... Godt at du trolig får beholde jobben, men skjønner godt at det er kjip stemning på jobben... Har vært en del nedskjæringer der jeg jobbet frem til permisjonen også, og det forsurer arbeidsmiljøet noe grundig. Men det pleier å komme seg igjen etter noen måneder, så bit tenna sammen og hold ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. mai 2009 Forfatter #1217 Del Skrevet 6. mai 2009 Joyce: Håper det blir bedre jeg også.. Vi begynte endelig å få et ok arbeidsmiljø og ha det hyggelig sammen, og da måtte det selvfølgelig nedskjæres Men skal prøve å holde ut og håpe det blir bra igjen I går var jeg på en desperat shoppingrunde, men fant ikke stort :vet_ikke: Trenger mest hverdagskjoler og topper/tunikaer, men finner ingenting jeg liker Endte opp med en Max Factor Masterpiece mascara - som virket ekstremt tørr, men jeg vet ikke om jeg gidder å gå tilbake med den Og en hudfarget eyeliner - skulle egentlig ha lipliner, men tenkte det kunne gjøre samme nytten Tviler egentlig på det, konsistensen er vidt forskjellig så det er nok ikke samme holdbarhet på eyeliner som lipliner, så da må jeg ut og lete igjen! Noen som vet hvor de selger hudfarget/nude lipliner? :klø: Her om dagen kjøpte jeg også to hårbøyler på eBay fra en selger med elendig engelsk borti Asia. Litt spent på hvordan det går Den ene hårbøylen var dekorert med blå fjær og den andre hadde små rosa perlede blader. Har dilla på hårbøyler om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. mai 2009 #1218 Del Skrevet 6. mai 2009 Har du bilder av hårbøylene? Synes det er så mye fint for tiden, med små blomster og detaljer. Leter enda etter en lik den Tone Aaberge har, med en påfugl-fjær.. utroolig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. mai 2009 #1219 Del Skrevet 6. mai 2009 Så leit med nedskjæringer! Godt at du fikk bli da, så får vi håpe at arbeidsmiljøet blir litt bedre etterhvert. Det tar sikkert på for alle å være gjennom en sånn prosess. Jeg vil gjerne også se bilder av hårbøylene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. mai 2009 Forfatter #1220 Del Skrevet 7. mai 2009 Disse kjøpte jeg : Hårbøyle med rosa perlede blader Hårbøyle med blå fjær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå