Gjest Frk. Grønn Skrevet 23. april 2009 #1181 Del Skrevet 23. april 2009 En ting jeg har tenkt på, forresten - i alle disse kolleksjonene er det jo som regel noen relativt "spacede" plagg som forsvinner fra butikkene som dugg for sola. Men jeg ser aldri noen som faktisk går i disse plaggene? :klø: Godt poeng! Jeg holder meg unna denne gangen, og håper på bedre lykke neste gang (selv om sjansen er liten, for jeg hadde litt forhåpninger til både Marimekko og Matthew Williamson også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. april 2009 #1182 Del Skrevet 24. april 2009 Jeg kom ikke inn på H&M sine sider i går, og når jeg endelig trodde jeg klarte det etter 45 min så datt nettet ut Og nå ser jeg at clutchen er utsolgt; søren også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1183 Del Skrevet 24. april 2009 (endret) Åh det var synd Tusle.. jeg ser alt er utsolgt, jaja, litt ergelig, men det var jo bare en veske heldigvis! Takk for at du prøvde hvertfall Endret 24. april 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. april 2009 #1184 Del Skrevet 24. april 2009 Alt er ribba bort, helt utrolig egentlig. Enten lager de få plagg eller så er folk helt gale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1185 Del Skrevet 24. april 2009 Begge deler Jeg er glad jeg ikke møtte opp i butikk, hadde ikke taklet at folk rev klærne ut av hendene mine. Folk er gale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. april 2009 Forfatter #1186 Del Skrevet 24. april 2009 Litt musikk jeg digger om dagen David Guetta feat. Kelly Rowland - When love takes over - utrolig catchy - blir min sommerhit hvertfall!! Ciara feat. Justin Timberlake - Love Sex Magic Pussycat Dolls feat. A R Rahman - Jai Ho - fra Slumdog Millionaire - minner om Jessica Simpson i sine yngre dager, litt trist, men veldig fin - kult samarbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. april 2009 #1187 Del Skrevet 24. april 2009 digget alle sangene! takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. april 2009 #1188 Del Skrevet 24. april 2009 De to første er også på min toppliste Justin Timberlake-sangen er så funky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 24. april 2009 #1189 Del Skrevet 24. april 2009 God helg, Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. april 2009 Forfatter #1190 Del Skrevet 26. april 2009 Trekkoppfuglen; god helg til deg også, håper du har hatt en fin helg så lang Det er 20 % rabatt på alle varer hos Oasis og jeg klarte ikke finne noe jeg ville ha I must be crazy! Det eneste jeg handlet i går var en lipgloss til 24,50 på H&M i "Sweet Marion" Har lett etter rosa lipgloss kjempelenge uten hell, og så finner jeg den perfekte fargen på H&M Kvaliteten er helt grei, men den sitter ikke lenge da så må konstant freshe opp men fargen er fin! Det ble også tre neglelakker.. en fersken, en blå og en sjokkrosa I tillegg kjøpte jeg en cellulitt-børste fra Kick. Skjønner ikke helt hvordan den skal brukes, men jeg er desperat I dag skal jeg se Shopaholic-filmen Og så blir det vel noen nye visninger, men jeg er meget pessimistisk.. Har ikke helt troen, men må bare komme i gang for å komme over leiligheten vi tapte. Er litt som kjærlighetssorg, jeg må ut i markedet igjen og "date" for å komme over sorgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 26. april 2009 #1191 Del Skrevet 26. april 2009 så du prøvde deg ikke på juicy tuben altså? jeg er så fornøyd med den jeg jeg vil også se shopaholic!! men er ingen som vil bli med meg lykke til på visninger da. håper dere finner noe fiiint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. april 2009 #1192 Del Skrevet 26. april 2009 Hvordan gikk visningsrunden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 26. april 2009 #1193 Del Skrevet 26. april 2009 Hva syns du om filmen? Du får finne deg en rebound-leilighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. april 2009 Forfatter #1194 Del Skrevet 27. april 2009 LekeHusmor: Jo !! jeg har lett og lett, men den finnes ikke noe sted.. og på eBay sender de aldri denne til Norge :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. april 2009 Forfatter #1195 Del Skrevet 27. april 2009 Joyce Visningsrunden gikk greit - det var et par fine leiligheter men begge har feil beliggenhet - enten med inneklemt balkong eller at den lå i 1.etasje. Så vi må nok lete litt til desperate: Jeg syntes boken var bedre enn filmen, men Isla Fischer er jo veldig søt da, tenk at hun er gift med "Borat" Rebound-leilighet - det er det jeg trenger ja Hadde ikke mye hell denne helgen, men får satse på at det kommer noe mer spennende senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 27. april 2009 #1196 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg syntes boken var bedre enn filmen, men Isla Fischer er jo veldig søt da, tenk at hun er gift med "Borat" Rebound-leilighet - det er det jeg trenger ja Hadde ikke mye hell denne helgen, men får satse på at det kommer noe mer spennende senere! Veldig enig! WHAAAAT? Er hun!? Dét visst jeg ikke Den dukker nok opp snart! Endret 27. april 2009 av desperate Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 27. april 2009 #1197 Del Skrevet 27. april 2009 Helt enig i at Isla Fisher er søt! Men jeg forbinder henne fortsatt veldig med Home and Away. Det er så vanskelig å finne leiligheter som er 100%! 1.etasje skjønner jeg godt at dere ikke vil ha, i vår gård får de kebab og yoghurt klæsjet på vinduet og selvsagt masse støy. Leste her om dagen om en som skulle ha leilighet i 1.etasje, og tenkte selvsagt mitt om henne. Merkelig valg! :klø: Også er det så irriterende at leiligheter ofte ser supre ut på Finn, men er helt feil når man kommer dit... Både den leiligheten vi har nå og det huset vi byr på er sånne som ikke så fantastiske ut i annonsen, men som viste seg å være veldig bra i virkeligheten. Så det gjelder å gå på masse, masse visninger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #1198 Del Skrevet 28. april 2009 Det er ikke lett med boligjakt altså. Man må nesten smøre seg med tålmodighet så skal man se at Leiligheten dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. april 2009 #1199 Del Skrevet 28. april 2009 "Borat" er jo ikke sååå fæl i virkeligheten da. Jeg kjente han faktisk ikke igjen før jeg leste at det var han som var "Borat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 28. april 2009 #1200 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, han ser faktisk ganske grei ut Men liitt merkelig par, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå