LekeHusmor Skrevet 27. mars 2009 #1101 Del Skrevet 27. mars 2009 lurer på om deprimerende snøfall godtas som fraværsgrunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 27. mars 2009 #1102 Del Skrevet 27. mars 2009 Spennende med leilighet da Jeg er også sånn som faller pladask og begynner planleggingen med en gang, og blir såå skuffet om alt går i dass. Snøfall her også, vi hadde jo vår vi, skulle ikke ha mer snø da. Mars altså, den er lunefull.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. mars 2009 Forfatter #1103 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Venter fortsatt på håndkremen min fra asos.. Nå vet jeg hvorfor, Posten har fått det for seg at de skal fortolle pakken min! Den kostet 17 £ - ikke søren om jeg skal betale toll på den - og jeg er så sint Jeg kjøper konsekvent ikke ting som koster mer enn 200 kr for å slippe det tullet, og så skal de søren meg ta å fortolle pakker under 200 kr også... Det verste er at jeg trodde det kom en kompensasjon for alt styret jeg hadde tidligere i vinter.. ha ha.. selvfølgelig ikke, hva tar jeg Posten for. Ellers er Toppris en veldig undervurdert sjokolade Godt det er fredag! Endret 27. mars 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 #1104 Del Skrevet 30. mars 2009 hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1105 Del Skrevet 30. mars 2009 Jaaa! Fin helg! Eller bortsett fra at jeg ryddet og vasket i leiligheten i går, 8 timer i strekk Og da ble jeg ikke ferdig Vi skal nemlig få megler på besøk i dag Jeg har fått et veldig dårlig førsteinntrykk, så kunne ønske jeg hadde en liten gneldrebikkje som kunne gi han en "varm" velkomst Han fortjener å bli satt på plass, tror han er rimelig desp om dagen sånn som han har mast på oss! Møkkamann.. Men møtte noen gode venninner på lørdag og det var veldig koselig! Ser hverandre altfor sjeldent så når vi treffes har det skjedd en hel del på alle sider og kanter! God mat og tømte en hel flaske vin selv Var også på ny visning på en fiiin leilighet Alt er så gjennomført og perfekt - kanskje litt for mye Downlights i hele leiligheten, varmekabler, peis, parkett, innebygde garderobeskap, integrerte hvitevarer, spesialbestilt benkeplate, stor balkong, gipsvegger, helt nytt kjøkken og bad.. Vil ha, men tror den blir akkurat litt for dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 30. mars 2009 #1106 Del Skrevet 30. mars 2009 så koselig med vin og mat og gode venner! det er lite som slår det nå inspirerte du meg til å invitere på påskemiddag selv! spennende med visning da, leiligheten høres jo lekker ut! jeg har alltid drømt om å bo i en sånn overperfekt leilighet hvor mye skal dere bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 30. mars 2009 #1107 Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg krysser fingrene for leiligheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. mars 2009 Takk Tusle Vi har ikke lyst til å gi mer enn maks 2.2 mill for en leilighet - det er den grensen vi føler oss komfortable med, vi ønsker å ha penger igjen til andre ting også som reiser og ferie! Men den skal være veldig perfekt for at vi gir 2.2, helst vil vi finne noe til under 2 mill ! Vi er ikke interessert i å gå så veldig høyt på den fine leiligheten vi har sett på, litt fordi vi føler vi ikke har vært på nok visninger og det er ikke perfekt beliggenhet, så til tross for at den er fin innvendig så er den ikke perfekt utvendig Jeg vil bo nærmere en gourmet-butikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. mars 2009 Forfatter #1109 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Fikk disse av mamma på lørdag; Reebok EasyTone. Det er den sorte varianten jeg har kjøpt! Jeg trenger noen gode sko å gå i når jeg legger ut på tur og til/fra jobb, i kassen fikk vi vite at de var kjempegode og trente leggmuskelen Var ikke helt det som var formålet, men vi hadde så dårlig tid at vi bare betalte og gikk. Nå er jeg litt i tvil, men tenker at det sikkert er greit å variere litt og får heller kjøpe meg et par til! Endret 30. mars 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 30. mars 2009 #1110 Del Skrevet 30. mars 2009 Du har forsvunnet fra mine innlegg, men nå er du tilbake. Tøffe sko, sikkert veldig gode. Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. mars 2009 Forfatter #1111 Del Skrevet 31. mars 2009 Hallo Trekkoppfuglen Koselig med besøk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1112 Del Skrevet 2. april 2009 Åhh vi er nummer 3 av 4 i køen på fine-fine leiligheten Forkjøpsrett er noe herk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. april 2009 #1113 Del Skrevet 2. april 2009 ååå. så spennende da! er det i oslo den ligger? hvilekn bydel? jeg har plutselig fått en veldig lyst til å flytte til st.hanshaugen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1114 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) St.Hanshaugen er veldig koselig Kunne absolutt bodd der, men det er litt dyrt.. Litt skuffa akkurat nå, æsj.. trodde faktisk vi hadde en sjans, men vi var nok ikke helt alene om å like leiligheten nei! Endret 8. april 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 2. april 2009 #1115 Del Skrevet 2. april 2009 Uffda Hadde dere kjøpt den hvis dere var nr. 1? Var det den du sa var for dyr..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. april 2009 Forfatter #1116 Del Skrevet 2. april 2009 Ja vi har sett litt til nå da og funnet ut at leiligheten kanskje var enda finere enn først antatt, det ser ut til at det er vanskelig å finne noe annet som oppfyller alle krav. Så ja vi ville nok kjøpt den nå Men men, er ikke noe boligkrise her i byen hvertfall, det var helt sykt mange på en av visningene vi var på i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1117 Del Skrevet 3. april 2009 I går fikk jeg hentelapp fra lookfantastic og asos! Det betyr at de endelig har sluppet ut pakken min fra fengsel (tollen..) og den er stemplet med ikke tollpliktig! Thank God! I går var vi på tre visninger.. jeg blir litt oppgitt, mye ille der ute Jeg har jo ikke peiling på oppussing og slikt heller, lurer på hva som er realistisk å pusse opp selv og hva som helst bør være i perfekt stand når vi kjøper :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 3. april 2009 #1118 Del Skrevet 3. april 2009 Så spennende med boligjakt Selv om det sikkert er et styr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 3. april 2009 #1119 Del Skrevet 3. april 2009 Kjempespennende med boligjakt! Dere finner nok noe riktig - til riktig pris - snart. Når det gjelder oppussing er det desidert enklest å gjøre det kosmetiske selv. Vi malte hele leiligheten her og la gulv på to rom som hadde teppe på gulvet, samt byttet ut lamper etc. Sånt er greit å gjøre selv, selv om det tar litt tid. Vi var veldig opptatt av at bad og kjøkken skulle være brukbart, for det er dyrt og mye mer tidkrevende å få gjort, bl.a. fordi man må ha inn fagfolk. Det kan være veldig greit å lage seg en sjekkliste å ha med rundt på visninger, så man husker hva man vil ha. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. april 2009 Forfatter #1120 Del Skrevet 3. april 2009 itla: Sjekkliste er nok lurt ja Jeg har en slags liste lagret mentalt, men merker at jeg lett lar meg lokke av kosmetiske detaljer.. Listen begynner å bli veldig lang for jo mer vi ser jo mer er jeg obs på ting jeg ikke vil ha/vil ha! Utrolig hva litt boligstyling kan gjøre Men jeg prøver hardt å se bort fra alt av møbler og dill og dall og kun fokusere på leiligheten. I går var det så mye folk på visning (tror vi var 10 par på samme visning), liker ikke helt den utviklingen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå