Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Det er fersk kosmetikk :erter:

Jeg bare valgte de produktene som har fått bra reviews på makeupalley :)

Har aldri handlet på Lush tidligere selv om jeg har vært innom butikken hver gang jeg er i utlandet. Men når jeg en gang får badekar, da skal jeg hamstre badebomber! De lukter sååå godt! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj jeg finner ingenting om dagen jeg :rolleyes:

Tråler klesbutikker men enten så er plaggene helt feil for min figur ellers så er de bare ikke fine. Håpløst!

Men men, kanskje sunt for lommeboken :ler2:

Blir likevel noen småkjøp her og der :wink:

I går kjøpte jeg disse armbåndene på Oasis og la inn en bestilling på disse dusjsåpene - Jellybelly er så nam :sikle: og denne fra Paul & Joe - den er så nydelig :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh heldig er du - jeg finner alt for mye! holder hardt å ikke kjøpe noe.. prøver jo å spare til jeg skal til barca ;)

fine armbånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over for denne gang :sukk:

På lørdag var jeg og samboer på kino og så "Menn som hater kvinner" - jeg har jo nettopp lest boken så hadde det meste friskt i minne, men det var en ganske god filmatisering av boken :Nikke: Veldig brutalt og grotesk, så ingen happy-happy film, men men ;)

Hvis man trenger en solstråle av en film så anbefaler jeg Little Miss Sunshine :tommelopp: Utrolig søt film!

Vi holder forsåvidt å gå på veggen av å bo i den lille leiligheten vi leier på 35 kvm.. :bond: Vi krangler sjeldent, men hvis det er noe så dreier det seg om at vi har for liten plass og at leiligheten ser rotete ut - alltid!! Det er slitsomt å ha så liten plass, men det er jo deilig å bo der vi bor også - sentralt og nært til alt! Gruer meg litt til å flytte også, for jeg vet det blir utenfor bykjernen hvertfall.. Men jeg vet ikke hvor jeg vil bo :forvirra: Hadde sett oss ut et område som vi har sett litt på, fordi det ligger i nærheten av der jeg har bodd tidligere og trives (men som er et litt for dyrt strøk med kun eneboliger) - men da vi gikk tur der i går så følte jeg ikke at det var så koselig som jeg hadde trodd, var noe veldig drabantby over det hele :closedeyes: Så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre eller se etter :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hah, kjenner til problemstillingen med liten plass å leve på! det er slitsomt! hadde drept for bare noen kvadratmeter til..

har dere planer om å flytte nå i nær fremtid eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket om å flytte ganske lenge, men jeg har ikke hatt fast jobb - fikk det først nå ved nyttår. Så nå er det jo blitt aktuelt, men samtidig er markedet litt uforutsigbart. De fleste mener vel at prisene skal enda lenger ned, så vi er usikre på om vi skal vente eller ikke. Jeg tenker at man må jo bare kjøpe om man kan og når man finner det man vil ha, men jeg vet ikke hva jeg vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi leier, er veldig heldige - betaler 6900 - men tilsvarende leiligheter i området går for 10 000 - 11 000!

Og begge tjener greit med penger, så er ikke noe problem sånn sett, og vi kommer til å bli boende så lenge vi bare skal leie for leiemarkedet er ganske tight om dagen og vi må nok beregne 10 000-15 000 i måneden om vi skal ha en større leilighet! Da er det faktisk bedre å kjøpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja helt enig! er jo helt ville priser i oslo området.. her i bergen må vi regne med hvertfall 4000 hver for å få en allright leilighet på sånn 50-60 kvadrat. hvorfor må det være så dyyyrt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt sprøtt.. Det er ikke lett å være ung altså!

Og jeg vet jo at jeg kaster penger ut av vinduet om jeg leier, så det er søren ikke greit :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg :hoppe::danse::hoppe::danse:

Nå ser jeg på American Idol, åhh det er gøy! :duskedame:

Mange flinke! Dommerne er helt herlige, særlig Paula Abdul og Simon Cowell. Også er det flere referanser til Norge i denne sesongen, skjønner ikke helt hvor de har det fra :gjeiper:

Oasis har så mye fint! Måtte innom en tur i dag og kjøpte en blå sommerkjole med små glittertråder. Nå må jeg bare finne noe som matcher :klø: Tips? :)

Ønsker meg:

2-i-1 kjole som sier business og stil!

Kjole med fine detaljer - dessverre var de utsolgt for min størrelse..

Kul sommerkjole - men den så ikke så bra ut på meg.. :sleep:

Blomstrete og sommerlig kjole..

Nydelig kjole - men skjønner ikke helt hva slags kroppsfasong den skal passe

Lilla topp med stilige detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jelly Belly'ene så fristende ut ! :jepp:

Og jeg er helt enig med Dalileo angående kjoler og småsko. Vi gleder oss vel alle til varmere grader! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det skal bli skjøøøønt! Jeg har slitt ut tre par støvletter i vinter, og jeg har såå lyst å kaste de alle sammen, men jeg har hørt rykter om at vinteren er på vei tilbake :( :snø:

I dag fikk jeg Hei Poa Huile de Monoi Tahiti au Roucou. Dessverre hadde den begynt å lekke ut i pakningen, så alt var klissete :( Er ikke så mye som har rent ut, så gidder ikke klage på det.

Oljen luktet litt merkelig, litt gressaktig, men den skal stimulere pigmentene så har jo lyst til å teste den i sommer.

Sololjen luktet mye bedre, kokos :sikle: - men den var stivnet helt - visstnok stivner monoi olje ved 24 grader (leste 15 grader et annet sted, så vet ikke hva som er riktig). Satser på at den er bruklig når den blir oppvarmet, men det så veldig mørkt ut en stund ;)

Kjøpte tre pakker med Arizona Green Tea Pomengrate i dag :sikle:

Utrolig god te! Var så glad da Kremmerhuset hadde fått inn mer :hoppe:

Det ble også en ring fra Gina Tricot - retro med pastellfarger.

I går ble det som sagt en blå sommerkjole fra Oasis og en lilla cardigan og paisley-mønstret kjole fra Vero Moda!

Endelig litt nye klær til garderoben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Tror ryktene stemmer.. I går hadde jeg på meg hvite tøysko på jobb, for det var tørre veier på morgenen. Men når jeg var ferdig og kom ut (jobber i et senter, ingen vinduer) ble jeg møtt av MYE snø og sørpe :grine:

Godt med nye klær :danse: Hva er Hei Poe osv osv? Innmari langt navn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testet den Lekis? :)

Det står SPF 6, jeg vet det er lavt.. men jeg tåler veldig mye sol - og bare det at jeg ikke bruker SPF 2 eller sololje er et stooort steg for meg :fnise:

Jeg har vært rimelig dum da jeg var yngre :sjenert:

Tok meg mange år og skjønne hvor skadelig solen faktisk kan være :(

Oppdaget her om dagen at jeg har ganske mange stygge solskader i ansiktet - lysebrune flekker :grine: Man ser de bare i veldig sterkt og klart dagslys heldigvis, men de sier jo at 70-80 % av solskadene oppstår før man er fylt 20 år.. Mistenker at foreldrene mine ikke passet på meg da jeg var liten :fy_fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj vaskemaskinen har plutselig begynt å oppføre seg mystisk.

Den er ikke vår men fulgte med i leiligheten. Det ser ut som den er noen år gammel, men den har fungert helt fint tidligere.

Må jo nesten ha vaskemaskin, er ikke noe vaskeri i bygget heller.

Kjedelig å måtte betale reperasjon eller kjøpe ny når vi bare leier leiligheten og ikke har tenkt å bo her altfor lenge :rolleyes:

Hjelper heller ikke at samboer blir muggen pga. sånt :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke ut av vaskemaskinen i går, har sjekket filteret men fant ingenting :klø:

Lurer fælt på hva vi skal gjøre altså! :sukk:

Det er krise på skofronten også, har hull i sålen på så og si alle skoene mine :sjenert:

Dette blir en dyr måned :rolleyes:

Ellers har jeg veldig lyst på en ny håndkrem! Venter på en fra Paul & Joe, men må ha en på jobb og en hjemme - og kanskje en i veska ;)

Valget står mellom Butter og Ren!

Fordelen med Butter er at jeg er nysgjerrig på merke, man får tre ulike varianter og lukter og de er sikkert kjekke å ha i vesken, men jeg vet ikke hvordan de er (kvalitetsmessig). Dessuten er de på tilbud :hoppe:

Men Ren har jeg testet, den luktet godt og man får mer for pengene (nesten det dobbelte), men plutselig fikk jeg et sår i hånda etter å ha testet den - litt usikker på om kremen hadde skyld i det. Den er visst antibiotic, og det er kjekt.. dessuten liker jeg Ren som merke, men er usikker på om hånden min tålte kremen i og med at dette såret plutselig dukket opp :klø:

What to do.. what to choose?

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...