Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Spennende med Versace-parfymen.. Har aldri prøvd den så aner ikke hvordan det er :) Må prøve den selv for jeg er så nysgjerrig ;)

Parfymekonsulent ja - det hadde vært noe, hadde vært kjempegøy :jepp:

Herregud så mye snø, er visst nesten rekord i Oslo! Og det har selvfølgelig konsekvenser, t-banen, buss og trikk er totalt ustabile og all trafikk stanser opp. :kjefte: Håpløst! :sinna:

Akkurat nå er jeg litt furten fordi samboeren min sa jeg ikke fikk spille så høy musikk siden klokken er 23:30 :snurt:

Er ikke noe gøy å høre på musikk hvis det ikke kan være høyt :sjenert:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh nå er jeg mett og god, og en smule kvalm, av fastelavnsboller!

Fikk samboers pappa på besøk og måtte jo varte opp med noe, han trengte ikke vite at det var poseblanding :fnise:

Mmm de ble gode :sikle:

Hører rykter om at det er nedsatt fraktpriser på asos.com!! Halleluja! :pls: Shoppingparadiset!

Ønsker meg en rosa lipgloss. Noen gode tips? :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra ASOS har du iallefall Benefits Her Glossiness, om du ikke fikk den i Glamour for en stund tilbake :ler: Jeg syns den var veldig god, men fikk feil farge den gang og somlet meg ikke til å kjøpe enda et blad :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en rosa fra lancome.. juicy tube. utrolig fin rosafarge, litt sånn berry men allikevel frisk! hva heter den igjen da :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kihn: Ja jeg kjøpte Glamour den måneden man fikk Benefit lipgloss :Nikke: Man kunne jo ikke se hvilken farge det var ut fra boksen, men jeg endte opp med en lys ferskenrosa. Liker den kjempegodt. Hvilken fikk du? Vet det finnes en rosa variant også, vurderer den :Nikke: Bare surt å betale 13 pund + frakt for en lipgloss jeg kunne fått "gratis" eller hvertfall til 59 kr eller nå enn Glamour koster :lol:

LekeHusmor:

Si fra hvis du kommer på hvilken farge/smak den Juicy Tube'n er..

Jeg har hatt mange forskjellige, men aldri funnet den perfekte rosafargen.

OPI-kolleksjonen til Sephora var kjempestilig! Elsker fargene!

Men tror det blir vanskelig å få tak i på nett, i og med at det er eklusivt for Sephora :klø:

daleio:

Jeg bestilte en del fra asos tidligere - alltid under 200 kr grensen da, orker ikke styre med toll og mva :sjenert:

Når det er salg får man mye for pengene selv med 200 kr limit! :hoppe:

Porto pleide å ligge på ca 50 kr, med mindre man skulle ha sko, da kostet det plutselig 200 kr. Men så gjorde de om på systemet og plutselig skulle de 200 kr + for alle pakker til Norge, men nå ser det ut som de har gått tilbake til mer fornuftige shippingkostnader :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

daleio:

Jeg bestilte en del fra asos tidligere - alltid under 200 kr grensen da, orker ikke styre med toll og mva :sjenert:

Når det er salg får man mye for pengene selv med 200 kr limit! :hoppe:

Porto pleide å ligge på ca 50 kr, med mindre man skulle ha sko, da kostet det plutselig 200 kr. Men så gjorde de om på systemet og plutselig skulle de 200 kr + for alle pakker til Norge, men nå ser det ut som de har gått tilbake til mer fornuftige shippingkostnader :hoppe:

Nei det forstår jeg godt, det er bittert å tenke på at man må ut med maange hundre kroner bare for å få pakken inn i Norge :jolie:

Tror jeg venter på salg fremover, jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått et lite kviseutbrudd på høyre side av haken. :fy:

Ikke så fornøyd med den! Huden min føltes mye bedre etter at jeg begynte me REN, men jeg har aldri hatt store problemer med kviser egentlig, bare noen utbrudd nå og da, derfor ble jeg litt skuffa når det i dag poppet opp noen urenheter :dry: ..

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et lite kviseutbrudd på høyre side av haken. :fy:

Ikke så fornøyd med den! Huden min føltes mye bedre etter at jeg begynte me REN, men jeg har aldri hatt store problemer med kviser egentlig, bare noen utbrudd nå og da, derfor ble jeg litt skuffa når det i dag poppet opp noen urenheter :dry: ..

Sånn ble huden min også. Og jeg er ganske sikker på at det var REN som forårsaket det, sliter fint lite med kviser i utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LekeHusmor: Ja det tenkte jeg også :ler:

Vi venter på uttalelse fra talskvinnen for REN ;)

Tusle: huff da, har du også hatt problemer med dette?

Nå ble jeg litt skeptisk..

Huden min er jo ikke vant til kremer og serum og slikt - brukte jo ingenting før jeg begynte med REN (bortsett fra Clinique toner som nærmest er ren alkohol :sjokk:) så det kan hende det rett og slett ble litt mye for huden min.

Nå har det dukket opp noen små prikker (føles nærmest som små nupper under huden) på andre siden av haken også :grine:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være en overgangsfase da, om det er noe som heter det?

Jeg er ikke sikker på at det var REN jeg heller, men etter at jeg byttet over til noe annet så forsvant det. Nå får jeg den faste kvisa på haka en gang i måneden (mensenkvisa :ler: ) Men det er vinter nå da og vinteren er ikke spesielt kul mot huden, kan også være en grunn.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, REN-eksperten? ;) Vel, jeg kan jo ikke snakke for andre enn meg selv, men jeg pleier alltid å få en reaksjon i form av flere kviser når jeg bytter produkter. Virker som om huden trenger litt tid til å vende seg til noe nytt, rett og slett... Tror jeg har lest et sted at man skal bruke nye produkter i minst en måned før man "bestemmer seg" for om den funker eller ikke. Med mindre man reagerer med utslett osv, såklart. :)

Gode nyheter med ASOS! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...