Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

hurra for ny koffert!

jeg så en rosa en på Morris som jeg har lyst pååå :grine:

men jeg har en kjempestor oransje fra før av, så får kanskje begrense meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

itla :hallo:

Ja jeg er så glad pakkene kom frem, var sikker på at jeg måtte melde pakken som "lost" hos lookfantastic og at jeg var blitt svindlet når det gjaldt lysene (nå betalte jeg riktignok blodpris for shippingen, 15 pund - når den reelle kostnaden var 5 pund :fnise:)

REN-produktene var et sett med 5-6 forskjellige REN-produkter i travelsize. Veldig kjekt å få testet de før jeg evt. kjøper full size! :Nikke:

Har vært veldig dårlig til å ta vare på huden min så er absolutt på tide å teste litt diverse produkter! :)

Tror Samsonite-kofferten var et bra kjøp :jepp: Har aldri sett Samsonite satt ned såpass mye, som regel er det bare et par hundrelapper i rabatt, så vi får si oss fornøyd med den! :tommelsmil:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at produktene dine kom fram :jepp: Og så flott med avslag på koffert. Jeg har koffert fra Samsonite og er veldig fornøyd hvertfall ;)

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor: Jeg har gått og siklet på en lyserosa Hello Kitty-koffert i mange år, men den kostet 2000-3000 kr, og jeg vet at den kommer til å bli skitten og møkkete etter første flytur, så jeg slo det fra meg :sjenert: Nå er jeg egentlig litt glad for det :fnise:

Men jeg kunne godt tenkt meg en fargesprakende koffert som var lett gjenkjennelig! Den jeg kjøpte nå er jo standard sort/grå/blå.. veldig kjedelig, men sikkert praktisk :Nikke:

Tusle:

Ja godt å få disse hentelappene! Jeg har tenkt mange stygge tanker om posten de siste dagene :sjenert:

Men de kom altså frem til slutt! Veldig lettet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var billetter til Madonna i boks :danse:

Fikk tak i billetter på forhåndssalget. Det ble de ordinære billettene, ikke Golden Circle - er litt skuffa over å ikke ha fått de beste billettene, men er jo egentlig ikke noe kjempefan av Madonna så det er kanskje like greit at de går til noen som vil det enda mer enn det jeg vil :Nikke:

Jeg er kjempefornøyd med REN-produktene og tror jeg må gå til innkjøp av større størrelser når jeg har brukt opp det lille settet jeg fikk. Det var visstnok bare ment til en ukes bruk :sjenert:

Jeg er fornøyd med face wash, day cream, night cream, omega 3 serum og peeling mask! :Nikke: Har ikke testet øyekremen, men mener å huske at itla ikke var helt fornøyd så regner med at jeg ikke skal ha den! Jeg har jo aldri tatt ordentlig vare på huden min tidligere, så jeg merker stor forskjell :Nikke:

I dag kommer svigermor, jeg gruer meg litt! :sjokk: Men det blir koselig også da, ser henne så sjeldent og føler ikke vi har blitt såå godt kjent enda! Og svigerfar kommer neste uke igjen, all the way from junaiiiiten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fungerer den peelingmasken?

lurer på om jeg må bestille meg det prøvesettet jeg og. det var fra lookfantastic?

så koselig med besøk da. det blir sikkert kjekt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LekeHusmor:

Det er denne jeg har fått i trial size :) Jeg trodde at siden den hadde peel i navnet så skulle jeg skrelle den av, men det var ikke sånn den fungerte! Det var bare som en gel man smurte i ansiktet og lot virke i 10 minutter, og så kjente man at det prikket litt i ansiktet og skylle av! Ta-taah! Jeg kjøpte dette settet. Veldig greit å teste at man tåler produktene først :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkdillen min vil ingen ende ta.. :sminkedokke:

Nå har jeg kjøpt neglelakker fra OPIs nyeste kolleksjon, South Beach - inspirert av Miami. Et minisett med tre farger og rapid dry top coat + 2 større flasker! :filer: En fin blanding av knæsje farger og pasteller!

Skal få lagt inn bilder når jeg kommer over noen gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje neglelakkdillen din utkonkurerrer parfymedillen? ;) Eller, kanskje ikke? Jeg var forresten på et parfymeri og luktet på de parfymene du anbefalte, Mischa. Jeg fant et par jeg likte svært godt, også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neglelakkdillen min vil ingen ende ta.. :sminkedokke:

Nå har jeg kjøpt neglelakker fra OPIs nyeste kolleksjon, South Beach - inspirert av Miami. Et minisett med tre farger og rapid dry top coat + 2 større flasker! :filer: En fin blanding av knæsje farger og pasteller!

Skal få lagt inn bilder når jeg kommer over noen gode :)

og hvor fant du da dette minisettet? ebay? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt hende du liker REN-øyekremen, altså, Mischa! Huden rundt øynene mine er bare helt ødelagt etter et mindre trivelig møte med Dr. Hauschka for et par år siden, så jeg reagerer på veldig, veldig mye... :)

Jeg har SÅ lyst på Miami Beet fra vårkolleksjonen til OPI...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også litt lyst på de REN-produktene nå :hoppe:

Hvordan type hud har du, Mischa? Er produktene veldig sterke? Jeg har nemlig veldig ømfintlig hud, så er litt redd for nye produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også litt lyst på de REN-produktene nå :hoppe:

Hvordan type hud har du, Mischa? Er produktene veldig sterke? Jeg har nemlig veldig ømfintlig hud, så er litt redd for nye produkter.

Siden jeg anser meg selv som REN-guruen her, tar jeg meg friheten av å svare. ;) Jeg ville testet produkter i sensitive-serien deres, jeg, da. Det er de jeg bruker. Men det er dessverre ikke noe eget prøvesett for den lenger, tror jeg... Den rensen som er i kit'et Mischa har fått er altfor sterk for meg, og dagkremen funker heller ikke noe særlig. Men Omega 3-serumet og Frankincense-nattkremen bruker jeg daglig. :) Og den Glycolactic-masken funket overraskende bra til tross for at det sto at man skulle være forsiktig med den på sensitiv hud, men det kan sikkert variere. :)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje neglelakkdillen din utkonkurerrer parfymedillen? ;) Eller, kanskje ikke? Jeg var forresten på et parfymeri og luktet på de parfymene du anbefalte, Mischa. Jeg fant et par jeg likte svært godt, også :)

Ja man kan jo lure :ler2: Men jeg tror faktisk ikke det, jeg har vel glemt å meddele at jeg allerede har kjøpt inn februarparfymen.. :blush:

Så nå har jeg både parfymedille og neglelakkdille! Dette blir en dyr vane! :sjokkbla:

Så bra du har funnet noen aktuelle parfymer. Veldig nysgjerrig på hvilke du evt. ender opp med :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor: fant det på eBay vel :hoppe:

itla: Hårreisende å høre om Dr.Hauschka! :kjefte: Det er ikke bra altså! :nei:

Jeg har nok ganske normal hud, har hvertfall ingen større plager eller problemer, så det virker som jeg tåler REN-produktene. Var ikke klar over at det fantes egne REN-produkter for sensitiv hud en gang, men det er bra :) Testet øyekremen i dag, var ikke superbegeistret, så ingen forskjell :dry:

Miami Beet var en av fargene jeg kjøpte! :hoppe: Den så lækker ut altså! :sexy:

dalieo: Jeg har ganske normal hud, ingen problemer eller vansker med den, så hør på itla du :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ebay altså.. ebay er tingen. i dag må jeg bare registrere meg der! men jeg har egentlig ikke penger; er derfor jeg utsetter det :ler:

ps: jeg skal forresten til barcelona i påsken! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jau jau, lekresmekre :Nikke:

Jeg kjøpte da Miami Beet og Feelin' Hot Hot Hot...

Done out in deco, Overexposed og Suzi & the lifeguard!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingenting å ha på meg! Virkelig ingenting! Og det er superfrustrerende! Så i går tok jeg en kjapp runde i butikker uten hell.. :angry:

Det eneste jeg kjøpte var neglelakkfjerner og to sett med øyeskygger, en Color Appeal Trio fra L'Oreal og en Quartet fra Isadora i fargene "Cappucino"

Jeg leter fortsatt etter den perfekte øyeskyggen nemlig! Har ikke funnet en jeg er 100 % fornøyd med.. så jeg leter og leter og leter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan syns du kvaliteten på neglelakk fra OPI er?

Jeg syns min skaller av så fort :sukk: I løpet av et par timer det så er det ikke like pent lenger.

Mulig det er jeg som ikke har nok tålmodighet til å vente mellom lagene. Og så er jeg ikke vant med å bruke så mørke farger, så det er klart alle mine feil synes mye bedre nå enn da jeg brukte bare blank eller veldig lyse farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...