Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

I går tok jeg bussen med Juni Anker Hansen og vaktmester Viggo :biggrin: Blir litt starstruck jeg altså, hehe.. :Hehe:

Kjøpte meg også ny bh i går! Det var på tide! :lol: Når jeg går opp i vekt blir også puppene desto større, og bh'ene mine har blitt litt deformert av denne vekt av/vekt på perioden. Så nå ble det ny Triumph bh som sitter som støpt! :)

Er også på jakt etter treningsbh og har vært byen rundt, men finner ingen jeg blir fornøyd med :glare: Det blir for mye "bounce" - de sitter aldri stramt nok over skuldrene, da foretrekker jeg faktisk heller å bruke to normale utenpå hverandre :sjenert: Funker for meg selv om det ikke er ideelt :jepp:

Men jeg fikk nå svidd av noen penger likevel jeg da...

Kjøpte to kjoler på salg på Oasis og et stort strikket sort skjerf!

I tillegg kjøpte jeg Redken All Soft duo på lookfantastic i går kveld. Nå er jo pundet under 10 kr, så da får man mer for pengene og greit å slippe ekstra fraktkostnader! :tommelopp:

Er inne å snoker på Oasis' hjemmeside. En av toppene jeg prøvde og vurderte kjøpe koster 650 kr her og er på salg i England til 15 pund.. buhuu :rolleyes:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har hatt akkurat samme problem som deg med sportsbh'er.. men så fant jeg denne. den er fantastisk! kan virkelig anbefales, og er verdt hver krone :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ny bh og hårleieting.. nytt og flott undertøy gjør at man føler seg så bra ;) og hårstell også for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips LekeHusmor! :) Den så jo veldig fin ut den!

Skjønte ikke helt størrelsene da :klø: Jeg må ha den ganske liten i omkrets, men kan jo ikke akkurat gå for small om jeg ikke får plass til puppene :rolleyes:

Aurelia: nytt undertøy er gull altså!! Jeg har sett mye på Trinny & Susannah i det siste og har fått banket inn at man må starte med nytt undertøy om man skal føle seg og se bedre ut ;)

Jaaa ... da hadde jeg kjøpt januarparfymen. Det ble Britney Spears - Believe, fikk godt tilbud fra strawberrynet på 25 dollar for parfyme og body souffle! :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøper du en ny parfyme i måneden, er det så? hehe.

har også dilla på trinny og susannah om dagen, og ønsker meg bøker/tv-serier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt kjedelig på parfymefronten, jeg, for det første holder jeg meg til noen ganske få, og for det andre bruker jeg ikke parfyme om dagen. Vi har parfymeforbud på jobb (pga allergikere), og da har det blitt til at jeg glemmer det ellers også... Litt kjedelig, egentlig. Men de jeg bruker mest er JPG Classique og Chloé Narcisse. De gangene jeg husker det, altså. ;)

Når det gjelder treningsbh er jeg kjempefornøyd med ShockAbsorber, som Figleaves tydeligvis har 2 for 1-kampanje på nå. Jeg bruker level 4, men jeg har jo også G/GG-cup. De tillater ihvertfall overhodet ingen puppesprett! ;) De selger ShockAbsorber på LaLina også, men de er ganske standard i størrelsen, så det burde ikke være noe problem å bestille på nett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle:

ja samlingen vokser.. men på jobb får jeg stadig telefoner fra gamlegubber som samler på kulepenner og sånne handlevognmynter (det er tydeligvis det hotte om dagen blant eldre menn), så de får samle på slikt, så samler jeg på parfymer :sjenert:

Aurelia :duskedame:

Ja det var en stund det tok litt av og parfymesamlingen vokste ukontrollert, så nå har jeg satt en grense på max en ny parfyme i måneden :Nikke:

itla :klemmer:

Takk for tips om ShockAbsorber, tror jammen jeg skal studere det litt nærmere :) Jeg tror nemlig cluet er at det er justerbare stropper og det ser ut som disse har det!

Jeg er vanligvis en D-cup, men akkurat nå er jeg DD/E (noen bruker betegnelsen DD - andre E - confusing :klø:)

Kjedelig å ikke kunne bruke parfyme på jobb :huh:

Jeg føler meg naken uten parfyme, men nå har jeg et nært og lidenskapelig forhold til duft.. Parfymen blir ofte en del av meg, antrekket og jeg uttrykker mye med hvilken parfyme jeg velger (sikkert ingen andre som forstår eller tolker meg ut fra hva jeg lukter, men jaja.. viktig for meg uansett :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å ikke kunne bruke parfyme på jobb :huh:

Jeg føler meg naken uten parfyme, men nå har jeg et nært og lidenskapelig forhold til duft.. Parfymen blir ofte en del av meg, antrekket og jeg uttrykker mye med hvilken parfyme jeg velger (sikkert ingen andre som forstår eller tolker meg ut fra hva jeg lukter, men jaja.. viktig for meg uansett :wink: )

Har en venninne som er akkurat lik, hun elsker parfymer og bruker dem etter antrekk og dagsform. Er bestandig behagelig å være rundt henne pga det :)

Jeg er helt motsatt, det er litt kjedelig egentlig. Har tre parfymer og bruker nesten bare en av de :fnise:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venninne som er akkurat lik, hun elsker parfymer og bruker dem etter antrekk og dagsform. Er bestandig behagelig å være rundt henne pga det :)

Jeg er helt motsatt, det er litt kjedelig egentlig. Har tre parfymer og bruker nesten bare en av de :fnise:

Ikke nødvendigvis kjedelig det, kanskje du bare har funnet din signature scent ;)

Kan jeg spørre hvilken det er ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det mandag! Jeg sitter med arbeid og oppgaver til neste århundre, men tar meg likevel tid til å handle et par ting på nett :sjenert:

Tweezerman browmousse - til mine håpløse øyebryn! Jeg har ikke bare bad hair days - jeg har også bad eyebrow days! Og det er mange av de! :dry:

Og 90-tallet begynner å bli en tidsperiode som virker fjern, derfor er det kjekt med litt mimring med Singstar 90s! :fnise:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Kan du hjelpe meg med en sak. Du som vet veien rundt parfymer (den setningen er bedre på engelsk kan man si) Jeg ønsker meg nye parfymer, men jeg er idiot på duft, hehe. Jeg aner ikke hva som betegnes som krydret, blomstret, søt, tung eller lett, så jeg bare nevner mine yndlingsparfymer; Laura by Laura Biagiotti(?) og Dior Addict 2. Festparfymen min er Covet by SJP. I skapet står også to jeg aldri rører. Det er Live by Jennifer Lopez og Pop by Andy Warhol. Det er ikke min smak (eller lukt blir det vel :ler: ) Jeg trenger litt råd i denne parfymeverden, hehe :)

Edit for i si at min desiderte favoritt er en av Ralph Lauren. Jeg har den ikke nå, og husker ikke navnet, men det er en av de lave runde flakongene, med lyseblå (turkis) etikett.

Endret av Tusle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusle :)

Jeg vet at Ralph Lauren 'Ralph' - den turkise (som forøvrig er veldig god - har hatt den selv ;) ) klassifiseres som en blomsterduft av Sephora, jeg synes nå den er ganske fruktig jeg da.. men frukt går nok under 'floral'..

Det kan derfor godt være du liker Lacoste 'Touch of Pink', YSL Baby Doll, Versace Bright Crystal, Ralph Lauren Wild, eller Nina Ricci Nina :) Evt . Burberry Brit - Sheer.

Hvis du heller mer mot noe mer krydret men fruktig så kan DKNY Red Delicious, Vera Wang Princess eller Dolce & Gabbana The One (har kommet ny, lettere utgave!) være alternativer :)

Du må selvsagt teste om de passer din "kjemi" da parfymer kan lukte forskjellig fra person til person! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis kjedelig det, kanskje du bare har funnet din signature scent ;)

Kan jeg spørre hvilken det er ? :)

Euphoria :)

Lånte den hos moren til en venninne for leenge siden, og falt helt for den. Heldigvis er hun den eneste jeg vet om som bruker den også, er så kjedelig å lukte som alle andre. Derfor jeg ikke bruker Touch of pink så ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euphoria :)

Lånte den hos moren til en venninne for leenge siden, og falt helt for den. Heldigvis er hun den eneste jeg vet om som bruker den også, er så kjedelig å lukte som alle andre. Derfor jeg ikke bruker Touch of pink så ofte.

:tommelopp:

Euphoria er en av mine favoritter også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn

Tusle

Høres ut som vi har litt lik smak når det gjelder parfymer, og som Mischa foreslår så elsker jeg (og bruker oftest nå for tiden) Versace Bright Crystal, og liker også Nina Ricci Nina og Burberry Brit Sheer :)

Mischa, du er parfymeguruen vår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle

Høres ut som vi har litt lik smak når det gjelder parfymer, og som Mischa foreslår så elsker jeg (og bruker oftest nå for tiden) Versace Bright Crystal, og liker også Nina Ricci Nina og Burberry Brit Sheer :)

Mischa, du er parfymeguruen vår ;)

:pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mer parfymespm.. har du L.A.M.B parfymen??

luktet på den i dag og likte hva jeg luktet altså.. :sjarmor:

Jeg har L.A.M.B. - fikk den for en billig penge på strawberrynet (130 kr!) :lur:

Jeg synes den er ganske god, litt vanskelig å identifisere og plassere den - men god ja :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...