Gjest itla Skrevet 18. januar 2009 #801 Del Skrevet 18. januar 2009 Lyst til å ta en runde i klesskapet her også? De har virkelig noe for seg, de to damene... Jeg tror jeg har alle bøkene deres, og det står mye fornuftig i dem. Jeg har visst omtrent samme fasong som Susannah, og det gjør det jo også litt enklere å følge rådene... Menne... Hvor har du fått tak i episodene, mon tro? Vil se, vil se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #802 Del Skrevet 19. januar 2009 Ja de har virkelig noe for seg Kunne ønske jeg kunne fått litt hjelp også.. helt utrolig hva de får til noen ganger Jeg ser bare repriser på BBC Lifestyle og TvNorge/FEM. Men har lyst til å laste ned, evt. kjøpe DVD, men har ikke funnet noe, må lete litt Jeg har helt klart mer Susannah-figur enn Trinny.. Tror jeg skal satse mer på kjoler, tror det er mer flatterende for meg enn bukser + genser.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. januar 2009 #803 Del Skrevet 20. januar 2009 øø... hvordan kan jeg vite hvordan figur jeg har? :klø: jeg føler vel egentlig at jeg har en "petite" figur, har høye, men ganske smale hofter, og er generelt ganske smal.. bortsett fra at jeg har blitt litt feit det siste året, og dermed har ganske store pupper og også litt mage er det det som kalles "eple-formen"? for jeg har hvertfall ikke pære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #804 Del Skrevet 21. januar 2009 ^ Nei jeg tror også jeg er et eple Jeg er ganske lav (1.67), har heller ikke hofter eller rumpe. Fettet legger seg selvsagt på foran - altså mage og pupper! Og det ser ikke bra ut for min figur, jeg ser rett og slett litt usunn ut Det er heller ingen løsning å gå opp en størrelse i klær for jeg er smal/slank ellers, så det ser heller ikke bra ut Min eneste løsning er derfor å gå ned i vekt, ideelt 5 kg! Det høres ikke mye ut, men det er søren ikke lett å gå ned de 5 kg'ene altså! Jeg har klart det før, men som mange andre er det fort gjort å falle tilbake i gamle vaner - dvs. mer usunn mat og lite trening.. Men jeg er motivert og innstilt på å få det til enda en gang! Første gangen jeg begynte å trene trodde jeg at kroppen kom til å forbli slank selv om jeg sluttet å trene og spiste usunt, men jeg har nå lært at det ikke er slik det fungerer Skal opprette en treningsdagbok når jeg kommer ordentlig i gang. Akkurat nå sliter jeg med hoste og litt redusert form etter influensaen, men er snart tilbake og fit for fight! Oh YEAH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 21. januar 2009 #805 Del Skrevet 21. januar 2009 samme her!! we can do it!! høres ut som vi har helt lik kropp! hehe. og ja, det er så irriterende.. ville faktisk hatt litt mer over baken altså, enn å ha alt foran sånn som jeg (vi) har. føler meg nesten litt fortung men nå ødelegger du jo alle mine illusjoner om at du ser ut som marissa cooper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #806 Del Skrevet 22. januar 2009 ^ Huff da, klarte jeg virkelig å lure dere til å tro at jeg så slik ut Da ødela jeg den illusjonen ja Siste innkjøp er Davina: High Energy Five ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #807 Del Skrevet 22. januar 2009 samtidig kan du være glad for at du ikke ser slik ut heller da jeg har vært å sjekket ut Clean-parfymene på Esthetique.. men jeg ble litt skuffet luktet ikke helt som jeg hadde trodd liksom. eller dvs de luktet jo godt, men luktet så VELDIG vaskemiddel på en måte. så nå vurderer jeg Euphoria isteden. Hvilken parfyme bruker du? eller er du sånn fler-bruker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #808 Del Skrevet 22. januar 2009 ^ Joda jeg ser ikke så ille ut enda, men cellulitter er som en grusom sykdom som bare sprer seg og forverrer seg hos meg. Er blitt mye værre de siste årene! Føler de dukker opp overalt! Har gitt opp kampen med diverse kremer, satser på at trening skjuler/minsker litt og smører meg heller inn med diverse koffeinbaserte kremer når sommeren nærmer seg. Ja jeg synes Clean lukter veldig vaskemiddel jeg også. Godt, men fortsatt vaskemiddel! Euphoria er nydelig, bare synd nesten alle damene på jobben bruker den - jeg vil være unik Jeg har parfymedilla! Big time! Jeg har ikke tellingen, men jeg har en del - og jeg ikke trofast For tiden bruker jeg Juicy Couture Viva La Juicy - importert fra Canada Men andre favoritter er Lolita Lempicka 'L', Versace Crystal Noir, Aquolina Pink Sugar + + Hva bruker du nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. januar 2009 #809 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg bruker en sånn summer edition av Amor Amor.. men jeg syns egentlig ikke den lukter så veldig godt Brukte før Fantasy fra Britney () og den syns jeg er veldig god, men kjærsten syns den er litt for søt.. litt vel sukkertøy liksom. så har jeg brukt DKNY be delicious, men vil ikke lukte som et eple lenger heller egentlig har jeg lyst på den herreparfymen fra abercrombie, du vet, den som er i butikkene.. syns den er så fantastisk god! eller dameparfymen som heter 8. angrer på at jeg ikke kjøpte den i USA abercrombie nekter nemlig å sende parfymer.. Har heldigvis ikke luktet noen som bruker Euphoria.. enda Luktet på den nye Jean Paul parfymen i dag også, Mademoiselle eller hva den ehter, men jeg klarte ikke helt bestemme meg for hva jeg syns.. hmmm. jeg er veldig sånn som vil ha en parfyme, vil at folk skal kjenne igjen lukten og tenke på meg. vil også ha en parfyme som sitter litt, den jeg bruker nå lukter i ca 2 min føler jeg ikke enkelt!! vanskelig å beskrive, men hvordan lukter Juicy parfymen? er den frisk og sånn, som f.eks DKNY og light blue eller er den mer søtlig, som euphoria ogsånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 22. januar 2009 #810 Del Skrevet 22. januar 2009 Haha, der er rumpa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #811 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg er ikke fornøyd med huden min om dagen så kjøpte jeg Ren Perfect Skincare og Dermalogica Normal/Dry Skin kit Så får vi se om jeg merker forbedring etter testing av diverse produkter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #812 Del Skrevet 23. januar 2009 LekeHusmor: Bruker du parfyme du ikke syns er god Jaja, da er det på tide å finne noe nytt! Jeg har også brukt Britney Spears 'Fantasy', men den minner om så mye annet jeg har som er bedre, så den ble stående i hylla og samle støv - har gitt den bort til lillesøster DKNY Be Delicious bruker samboer (manne-utgaven da), den er god Abercrombie lukter kjempegodt ja, kanskje du finner den på eBay? Eller jeg vet den finnes på eBay Juicy Couture Viva La Juicy lukter søtt og friskt, blanding av frukt, drops og sukkerspinn! Uten at det blir for mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2009 #813 Del Skrevet 23. januar 2009 Tror jeg må prøve meg på noe nye rensegreier jeg også.. bruker sånn renseskum fra Boots nå, og det funker ikke noe særlig føler jeg.. ikke i dybden hvertfall :klø: men ah.. kanskje jeg skal prøve meg på Juicy jeg også? hmm. får jeg fatt i den på eBay kanskje? *sjekke eBay* er formen din bedre forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. januar 2009 Forfatter #814 Del Skrevet 23. januar 2009 Det finnes to Juicy Couture parfymer, den nyeste (som jeg har omtalt) har rosa sløyfe - kjempesøt - men ellers er det nesten identiske flakonger! Den originale Juicy Couture parfymen er mindre søt, og mer en blomster/sitrusduft, litt kjedelig og anonym, men jeg måtte jo ha den også i samlingen Formen min er bedre Blir deilig med helg hvor jeg ikke ligger rett ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. januar 2009 #815 Del Skrevet 23. januar 2009 Mischa - du og de parfymene dine, altså. Jeg ser for meg at du må ha en hel bokhylle eller noe med bare parfymeflasker! Eller kanskje du har fylt opp kjøkkenskapene? God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 23. januar 2009 #816 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg har forresten akkurat kjøpt meg Euphoria.. og det kun fordi jeg testa den og da jeg kom hjem sa sambo at jeg luktet sååå deilig. dvs jeg liker lukten veldig godt selv også da, veldig fornøyd med det kjøpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. januar 2009 #817 Del Skrevet 23. januar 2009 så lenge du ikke begynner å jobbe på samme sted som meg så er det greit aurelia kjøpte du den vanlig eller kjøpte du Blossom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. januar 2009 #818 Del Skrevet 24. januar 2009 ~Innom og oppdaterer meg etter nesten en ukes fravær~ Jeg har også Britney Spears "Fantacy" - men den syns jeg er alt for søt. Ikke mange sprutene jeg har brukt. Jeg får litt vondt i hodet av sånne søte lufter. Skikkelig irriterende i grunn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. januar 2009 #819 Del Skrevet 24. januar 2009 mischa, hva betyr de der ^ du stadig vekk skriver? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. januar 2009 Forfatter #820 Del Skrevet 24. januar 2009 itla Ja parfymedillen vil ende ta! Men jeg har blitt enig med meg selv om å begrense det til 1 ny parfyme pr måned, da vil jeg kanskje klare å kontrollere samlingen litt Samboer klager over at det ser ut som et parfymeri hos oss, men jeg bruker bare en baderomshylle altså Den begynner riktignok å bli full og da er den ganske romslig, men jeg skal prøve å holde meg til den ene hyllen! Hva er din favoritt om dagen? Aurelia Euphoria er god! Dessverre er det slik at den personen som bruker den på jobb også tar en overdose, og er kjent som "hun som bruker altfor mye parfyme". Jeg vil påstå at den lukter bedre på meg enn henne Bare synd hun ikke har innsett det Den lukter sikkert veldig godt på deg også temar : Ja jeg er enig i at Fantasy er litt vel søt. Men er faktisk ganske fornøyd med Britney sine parfymer, vurderer faktisk å kjøpe den siste "Believe" Synd du får vondt i hodet, jeg har ikke det problemet jeg.. Har én parfyme som gir meg litt hodepine, men pleier som regel å tåle både søte og tunge parfymer Hyggelig at du er inne å hilser på! Lekehusmor : ^ betyr ikke noe annet enn at jeg viser til innlegget ovenfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå