Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig aldri tenkt på om de bruker sine egne klær. Jeg bare gikk utifra at de gjorde det :)

Jeg var på polet rett før jul for å kjøpe en gave, jeg er avholds, så kan vel si det sånn at jeg pleier ikke å renne ned dørene der. Det var så vidt jeg fant fram tilogmed :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusle :hallo:

Jeg er ikke avholds, men drikker egentlig veldig sjeldent. Polet er jeg innom en gang i halvåret! :)

Så jeg roter fælt når jeg er der inne.. hjelper ikke at de gjør om hele butikken mellom hver gang jeg er der heller! :lol:

I går ble det andre trening etter nyttår! :trene: Var ganske tungt i går også, og når juletreet fortsatt er i hus så har jeg ikke mye boltreplass.

I dag får jeg besøk av en venninne.. Skulle egentlig ha en liten fest hos meg, men resten av vennegjengen trakk seg :dry: Men blir koselig å henge med den ene venninnen min da :) Så får vi se om jeg får noe dreis på sangriaen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er virkelig inspirert til å komme i form om dagen. Nå har jeg bestilt The Tracy Anderson Dance Cardio Workout - jeg må innrømme at det ser mest ut som en jente som danser rundt i stua og tror jeg kommer til å ha problemer med å følge med på bevegelsene hennes, men tenkte det kunne være greit med litt variasjon! :Nikke:

Det blir spennende å se hvordan denne er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor:

Ja du er vel en ordentlig vinkjenner kan jeg tenke meg :Nikke: Jeg liker vin men er ikke spesielt bevandret i vinens verden ;) Ennå!

Sangriaen ble ganske god! :jepp: Tror jeg går for rødvinsvarianten neste gang! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sangria med cava/champagne er enda bedre synes jeg :skaal:

den blir liksom litt mer sprudlende og livlig! :ler:

har du hatt en fin helg? hva har du gjort? :)

jeg sitter å glor på salget på ASOS.. hehe.

men vet du hva! det har jeg ikke fortalt deg.. jeg skal til California i påsken!! South Coast Plaza here I come!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

California?!?! :dåne:

Heldiggrisen! South Coast Plaza er heaven on earth..

Sephora, Victoria's Secret, Bath & Body Works, Hollister, Abercrombie & Fitch, Shu Umuera, Aldo, Bloomingdale's, Macy's, Steve Madden, Nordstrom osv osv osv...

:pls:

Hvem skal du dit med? Familie?

Heldig er du i allefall :)

Sangria med cava ja, hmm.. høres godt ut :Nikke: Husker de solgte det på Ibiza ja.. Mmm, en mugge med sangria og solnedgang på Cafe Del Mar! :hoppe:

Tror du denne oppskriften kan funke?

Hvit sangria

2 dl Cointreau eller annen sitruslikør

1 flaske Cava (spansk musserende vin)

Diverse frukt

Kutt opp den frukten du liker best. Vi brukte appelsin, eple og aprikos. Hell på sitruslikøren og la det kose seg sammen til gjestene kommer. Fyll muggen halvveis opp med isbiter og hell på en flaske Cava.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått helt sansen for sangria, jeg, men jeg begynner å innse at jeg kanskje ikke har smakt de gode variantene. ;) Det må jo være godt med prosecco også, f.eks.? Det må testes en gang i fremtiden når jeg ikke er gravid og ikke ammer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla:

Liker du ikke sangria :sjokkert: ??

Neida, smak og behag.. Jeg smakte det for første gang i fjor og ble hekta! Synes sangrian på San Leandro Tapas Bar er god :sikle:

Men merket stor forskjell på det vi ble servert i sommer da vi var i Spania! Noe smakte saft, andre smakte nesten bare vin.. men så var det noen innemellom som var helt himmelske :Nikke:

Er det kjedelig å ikke kunne ta seg et glass vin på mange måneder? Eller har det gått greit så langt? :klø:

Begynner å føle meg elendig.. Vondt i kroppen og det er noe rart på gang i brystet. I natt svettet jeg som en gal! Merkelige symptomer. Jeg blir så irritert på alle de menneskene som ferdes rundt i byen - på busser, på jobb, i butikker - som er syke og burde holdt seg hjemme! :sint: Skjønner at det ikke er like lett for alle, men de fleste burde blitt hjemme.. ikke fly rundt som smittebærere og hoste/nyse på alt og alle rundt dem! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff.. får håpe det ikke slår ordentlig ut da.

får stappe deg med mandariner og c-vitaminer og sånn åå.. hva heter det. ikke nattlysolje men sånn.. annen som er bra når man holder på å bli syk ;)

god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare smakt sangria to ganger, i Barcelona, og begge gangene smakte det egentlig mest av sånn skikkelig billig og kjip vin. Vi får se om jeg prøver igjen en gang. ;)

Det med å ikke drikke har gått veldig greit for min del - jeg er ikke særlig glad i noen former for alkohol i utgangspunktet, og må liksom være i riktig "humør" for å ha lyst til å drikke til vanlig. Og da skjer det heller ikke ofte... Drikker normalt sett maks to ganger i halvåret eller noe. :ler:

Håper ikke du blir skikkelig syk! God bedring så lenge, ta det med ro og drikk masse juice/smoothies. :Nikke: Med blåbær og appelsin! Antioksidanter og c-vitamin gjør nok susen, som LekeHusmor er inne på. ;)

(Og helt enig - det er basiller overalt om dagen... Influensaepidemi og greier. :forvirret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Accessorize har sluppet deler av den nye vår/sommer kolleksjon..

Mye fint (som alltid)

Tropisk clutch - jeg liker alt som er litt eksotisk og har blomster og palmer.. drømme..

Veske med paisleymønster og snøring! Likte denne, den så litt elegant ut :)

Fugl i bur - søtt kjede

Flettet hårbånd - jeg har fortsatt dilla på hårbånd, bruker det riktignok altfor sjeldent!

Konvoluttveske i sort satin - elegant. Trenger den ikke så skal prøve å la være å kjøpe denne ;)

Kaftan - me like!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, mye fint. Spesielt veska med paisleymønster, og fulgebursmykket var jo bare søtt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte alt du linket til, kjempefint :enig:

Gleder meg til å gå med masse farger igjen! Blir dårlig med det på vinteren.

Ååh, cafe del mar! Jeg vil også! De har herlig musikk :hjerte:

Anbefales Ibiza?

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Frk. Grønn
huff.. får håpe det ikke slår ordentlig ut da.

får stappe deg med mandariner og c-vitaminer og sånn åå.. hva heter det. ikke nattlysolje men sånn.. annen som er bra når man holder på å bli syk ;)

Er det rød solhatt du tenker på? Det burde jeg kjøpt. Folk klarer jo ikke å holde seg for munnen når de hoster og nyser :sur: Men *tvi, tvi* jeg håper jeg klarer å holde meg unna.

Nydelig ting fra Accesorize! Hårbånd av den typen der har jeg også fått dilla på, så jeg må nok ha noen flere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det rød solhatt du tenker på? Det burde jeg kjøpt. Folk klarer jo ikke å holde seg for munnen når de hoster og nyser :sur: Men *tvi, tvi* jeg håper jeg klarer å holde meg unna.

Nydelig ting fra Accesorize! Hårbånd av den typen der har jeg også fått dilla på, så jeg må nok ha noen flere ;)

:fnise:

det var det den het ja!

masse fint på accesorize.. sukk. jeg kjøpte et leopardskjerf der i sommer som jeg tror faktisk er den høyst verdsatte tingen i klesskapet mitt :ler: som forøvrig er farge-koordinert etter ryddingen igår! :regler:

hvordan er formen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flotte ting du har lyst på ja.. likte særlig godt den siste toppen, en sånn en savna jeg veldig da jeg var i Thailand i fjor, og denne var nydelig i klassiske farger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...