Tusle Skrevet 9. januar 2009 #761 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har egentlig aldri tenkt på om de bruker sine egne klær. Jeg bare gikk utifra at de gjorde det Jeg var på polet rett før jul for å kjøpe en gave, jeg er avholds, så kan vel si det sånn at jeg pleier ikke å renne ned dørene der. Det var så vidt jeg fant fram tilogmed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #762 Del Skrevet 9. januar 2009 Tusle Jeg er ikke avholds, men drikker egentlig veldig sjeldent. Polet er jeg innom en gang i halvåret! Så jeg roter fælt når jeg er der inne.. hjelper ikke at de gjør om hele butikken mellom hver gang jeg er der heller! I går ble det andre trening etter nyttår! Var ganske tungt i går også, og når juletreet fortsatt er i hus så har jeg ikke mye boltreplass. I dag får jeg besøk av en venninne.. Skulle egentlig ha en liten fest hos meg, men resten av vennegjengen trakk seg Men blir koselig å henge med den ene venninnen min da Så får vi se om jeg får noe dreis på sangriaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #763 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er virkelig inspirert til å komme i form om dagen. Nå har jeg bestilt The Tracy Anderson Dance Cardio Workout - jeg må innrømme at det ser mest ut som en jente som danser rundt i stua og tror jeg kommer til å ha problemer med å følge med på bevegelsene hennes, men tenkte det kunne være greit med litt variasjon! Det blir spennende å se hvordan denne er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 9. januar 2009 #764 Del Skrevet 9. januar 2009 oi.. jeg er på polet sånn 1-2 ganger i uka jeg god helg mischa! håper sangriaen blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #765 Del Skrevet 10. januar 2009 LekeHusmor: Ja du er vel en ordentlig vinkjenner kan jeg tenke meg Jeg liker vin men er ikke spesielt bevandret i vinens verden Ennå! Sangriaen ble ganske god! Tror jeg går for rødvinsvarianten neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 11. januar 2009 #766 Del Skrevet 11. januar 2009 sangria med cava/champagne er enda bedre synes jeg den blir liksom litt mer sprudlende og livlig! har du hatt en fin helg? hva har du gjort? jeg sitter å glor på salget på ASOS.. hehe. men vet du hva! det har jeg ikke fortalt deg.. jeg skal til California i påsken!! South Coast Plaza here I come!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #767 Del Skrevet 12. januar 2009 California?!?! :dåne: Heldiggrisen! South Coast Plaza er heaven on earth.. Sephora, Victoria's Secret, Bath & Body Works, Hollister, Abercrombie & Fitch, Shu Umuera, Aldo, Bloomingdale's, Macy's, Steve Madden, Nordstrom osv osv osv... Hvem skal du dit med? Familie? Heldig er du i allefall Sangria med cava ja, hmm.. høres godt ut Husker de solgte det på Ibiza ja.. Mmm, en mugge med sangria og solnedgang på Cafe Del Mar! Tror du denne oppskriften kan funke? Hvit sangria 2 dl Cointreau eller annen sitruslikør 1 flaske Cava (spansk musserende vin) Diverse frukt Kutt opp den frukten du liker best. Vi brukte appelsin, eple og aprikos. Hell på sitruslikøren og la det kose seg sammen til gjestene kommer. Fyll muggen halvveis opp med isbiter og hell på en flaske Cava. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. januar 2009 #768 Del Skrevet 12. januar 2009 Jeg har aldri fått helt sansen for sangria, jeg, men jeg begynner å innse at jeg kanskje ikke har smakt de gode variantene. Det må jo være godt med prosecco også, f.eks.? Det må testes en gang i fremtiden når jeg ikke er gravid og ikke ammer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #769 Del Skrevet 13. januar 2009 itla: Liker du ikke sangria ?? Neida, smak og behag.. Jeg smakte det for første gang i fjor og ble hekta! Synes sangrian på San Leandro Tapas Bar er god Men merket stor forskjell på det vi ble servert i sommer da vi var i Spania! Noe smakte saft, andre smakte nesten bare vin.. men så var det noen innemellom som var helt himmelske Er det kjedelig å ikke kunne ta seg et glass vin på mange måneder? Eller har det gått greit så langt? :klø: Begynner å føle meg elendig.. Vondt i kroppen og det er noe rart på gang i brystet. I natt svettet jeg som en gal! Merkelige symptomer. Jeg blir så irritert på alle de menneskene som ferdes rundt i byen - på busser, på jobb, i butikker - som er syke og burde holdt seg hjemme! :sint: Skjønner at det ikke er like lett for alle, men de fleste burde blitt hjemme.. ikke fly rundt som smittebærere og hoste/nyse på alt og alle rundt dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. januar 2009 #770 Del Skrevet 13. januar 2009 Huff da, sender noen god bedring-vibber din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2009 #771 Del Skrevet 13. januar 2009 huff.. får håpe det ikke slår ordentlig ut da. får stappe deg med mandariner og c-vitaminer og sånn åå.. hva heter det. ikke nattlysolje men sånn.. annen som er bra når man holder på å bli syk god bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. januar 2009 #772 Del Skrevet 13. januar 2009 Jeg har bare smakt sangria to ganger, i Barcelona, og begge gangene smakte det egentlig mest av sånn skikkelig billig og kjip vin. Vi får se om jeg prøver igjen en gang. Det med å ikke drikke har gått veldig greit for min del - jeg er ikke særlig glad i noen former for alkohol i utgangspunktet, og må liksom være i riktig "humør" for å ha lyst til å drikke til vanlig. Og da skjer det heller ikke ofte... Drikker normalt sett maks to ganger i halvåret eller noe. Håper ikke du blir skikkelig syk! God bedring så lenge, ta det med ro og drikk masse juice/smoothies. Med blåbær og appelsin! Antioksidanter og c-vitamin gjør nok susen, som LekeHusmor er inne på. (Og helt enig - det er basiller overalt om dagen... Influensaepidemi og greier. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. januar 2009 Forfatter #773 Del Skrevet 13. januar 2009 Accessorize har sluppet deler av den nye vår/sommer kolleksjon.. Mye fint (som alltid) Tropisk clutch - jeg liker alt som er litt eksotisk og har blomster og palmer.. drømme.. Veske med paisleymønster og snøring! Likte denne, den så litt elegant ut Fugl i bur - søtt kjede Flettet hårbånd - jeg har fortsatt dilla på hårbånd, bruker det riktignok altfor sjeldent! Konvoluttveske i sort satin - elegant. Trenger den ikke så skal prøve å la være å kjøpe denne Kaftan - me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. januar 2009 #774 Del Skrevet 13. januar 2009 Åh, mye fint. Spesielt veska med paisleymønster, og fulgebursmykket var jo bare søtt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 13. januar 2009 #775 Del Skrevet 13. januar 2009 (endret) Likte alt du linket til, kjempefint Gleder meg til å gå med masse farger igjen! Blir dårlig med det på vinteren. Ååh, cafe del mar! Jeg vil også! De har herlig musikk Anbefales Ibiza? Endret 13. januar 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. januar 2009 #776 Del Skrevet 13. januar 2009 Så mye stilig, ja! Jeg tror kanskje at clutchen og fuglebur-kjedet skal få flytte inn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. januar 2009 #777 Del Skrevet 13. januar 2009 huff.. får håpe det ikke slår ordentlig ut da. får stappe deg med mandariner og c-vitaminer og sånn åå.. hva heter det. ikke nattlysolje men sånn.. annen som er bra når man holder på å bli syk Er det rød solhatt du tenker på? Det burde jeg kjøpt. Folk klarer jo ikke å holde seg for munnen når de hoster og nyser Men *tvi, tvi* jeg håper jeg klarer å holde meg unna. Nydelig ting fra Accesorize! Hårbånd av den typen der har jeg også fått dilla på, så jeg må nok ha noen flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 13. januar 2009 #778 Del Skrevet 13. januar 2009 Er det rød solhatt du tenker på? Det burde jeg kjøpt. Folk klarer jo ikke å holde seg for munnen når de hoster og nyser Men *tvi, tvi* jeg håper jeg klarer å holde meg unna. Nydelig ting fra Accesorize! Hårbånd av den typen der har jeg også fått dilla på, så jeg må nok ha noen flere det var det den het ja! masse fint på accesorize.. sukk. jeg kjøpte et leopardskjerf der i sommer som jeg tror faktisk er den høyst verdsatte tingen i klesskapet mitt som forøvrig er farge-koordinert etter ryddingen igår! hvordan er formen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 13. januar 2009 #779 Del Skrevet 13. januar 2009 flotte ting du har lyst på ja.. likte særlig godt den siste toppen, en sånn en savna jeg veldig da jeg var i Thailand i fjor, og denne var nydelig i klassiske farger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. januar 2009 #780 Del Skrevet 13. januar 2009 Elsket clutchen og fugleburet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå