Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Takk for tips vedr. øyenskyggene, Mischa! :klemmer: Tror nesten at jeg blir nødt til og prøve dem nå i nærmeste fremtid... :lur:

Det var en tøff start på jobb i dag etter juleferien. Jeg jobber også i en administrasjon. For det meste med regnskap og økonomi, men også diverse annet forefallende. Du skulle sett den bunken med post som lå på pulten min da jeg kom i dag..!! :omg: I tillegg til over 100 uleste mailer i innboksen. Kan bli en travel januar-måned, ja...! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde det skulle bli bittelitt lettere å stå opp i dag, men neida.. det var faktisk nesten vanskeligere. Men jeg sov bedre i natt da, natt til i går våknet jeg ofte fordi jeg var redd for å forsove meg (fordi jeg visste jeg skulle tidlig opp) :sove:

Ble ikke noe trening på meg i går, men får se om jeg ikke klarer å få til en økt i dag :Nikke: Det var ikke gøy å ta på seg en nyvasket bukse i dag tidlig, det lille jeg gikk ned i november er tilbake igjen.. huff.. så her blir det full skjerpings!

Jeg må bare huske å gå innom Byporten for å hente en klokke som de forhåpentligvis har fått fikset til meg :rolleyes:

Jeg har vært innom tre ganger for å få hektet av et ledd på en klokke, men det er ingen som vet hvordan de gjør det. Hvorfor selge klokker om de ikke kan noe om det :sur:

Samboer og jeg skal opprette en felles konto som vi skal bruke på felles utgifter. Nå er det slik at vi betaler litt her og der, og setter over penger til hverandre og det blir nok ikke helt jevnt fordelt. Så en felles konto vi kan bruke til slike kjøp virker som en lur idé akkurat nå ;)

Karamba:

Huff, jeg vet hvordan det er.. Januar blir en tøff måned ja! Har mye som ventet på meg jeg også, men mest oppgaver som jeg ikke ble ferdig med før jul :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

temar :vinke:

Hyggelig med besøk:)

Akkurat nå er jeg bittelitt furten.. Hadde lagt planer med venninner til helgen og gledet meg veldig, og nå har de meldt avbud fordi de fant noe bedre å gjøre :filer:

Nei nå er jeg litt slem, men jeg ble bare litt skuffa.. :dry:

Som om ikke det var nok vil sjefen sende meg til gokk for å dra på kurs, når kurset egentlig kan komme til meg.. :blink:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg jobber på Bølgen og Moi jeg :)

har studert frem til nå, men skal jobbe i et halvt år nå før jeg planlegger å begynne på jusstudier til høsten.

nå skal jeg laste ned det nye albumet til Britney - er liksom ingen vits å kjøpe cder for jeg har ikke cd spiller :ler:

er i skikkelig shoppehumør i dag, har allerede kjøpt nytt skin til macen min (et rosa kuult fra ordning&reda) og ny kalender, pluss et par deilige pusesokker i mørkerosa fra BikBok.. :hoppe:

bruker nesten din dagbok som shoppingdagbok jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor: Jobben din hørtes spennende ut :)

Har alltid hatt lyst å spise der, men har ikke fått somlet meg til det.. Dessuten har jeg vært student så lenge at jeg har fått et litt anstrengt forhold til å bruke mye penger på vin og mat ;) Men jeg gleder meg til den dagen jeg skal spise på Bølgen & Moi. Det er kanskje ikke så avskrekkende prisnivå som jeg innbiller meg?!

De pusesokkene fra Bikbok har jeg også! De er så deilige!! Jeg tror jeg må ha et par til.. Så de var på salg så må skynde meg innom og sikre meg et par til :) De blir veldig nuppete da.. men ellers er de herlige!

Og det går helt fint at du legger igjen shoppingrapporter i min dagbok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg nettopp forsøkt å gjennomføre årets første treningsøkt.. Det gikk ikke så fryktelig bra ;)

Utrolig hvor kort tid det tar fra man er i relativt god form til man er helt ute av det igjen! Jeg har riktignok ikke trent på en måned :nei:

pga. alt stresset med julehandelen før jul og latskap i julen.. men satser på å komme tilbake for fullt nå utover vinteren og våren!

Men det var ikke noe særlig å ikke klare gjennomføre hele work out'n!

Og når styrkedelen kom så ga jeg nesten bare opp og slappet av på matten i stedet :sjenert:

Men men, en litt myk start er vel lov :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sa på radioen i dag (P3) at det var MYE bedre å komme gjennom økter på 20-30 min og faktisk fortsette enn å tvinge seg til en time og slutte etter tre ganger. Det synes jeg var et godt nyttårstips. ;) Og når det kommer fra en PT på Elixia er det såklart sant også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh ja men det var godt å høre :)

*litt fornøyd med seg selv likevel*

Jeg har forresten gjort mitt første korallfargede kjøp i dag! Det tok ikke lang tid ;)

En cardigan med rund hals og lommer fra H&M - ligner på denne modellen - og en mønstrete kortermet bluse i muldvarp/korall/beige! :) Hadde en tilgodelapp så det var ikke et stort innhogg i lommeboken heller.

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men det var det å måtte gå ut av timen midt i, da, mens alle ser på... :rodme::fnise:

det er det som er så kjekt med treningsdvd'r hjemme på stuegulvet, det er nemlig ingen som bryr seg om jeg kutter ut 'Aeroburn 2'-delen :lur: (bortsett fra at jeg gjør meg selv en bjørnetjeneste..men det er annen sak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. det som er ulempen med å trene hjemme i stua, at man av og til finner det for godt å slappe av litt imellom øktene. driver med pilates ball jeg, på matte. herlig trening. men trenger brenne litt fett nå etter jul også.. får vel oppgradere medlemsskapet mitt på elixia opp fra støttemdlem snart også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

Jeg gjør vanligvis så godt jeg kan :Nikke: Men det eneste jeg savner er speil slik at jeg vet at jeg gjør bevegelser og øvelser korrekt! :jepp:

Trodde det skulle bli litt enklere å stå tidlig når kroppen ble vant til hverdagsrutinen igjen, men neida! Det blir faktisk bare værre! :sleeping: I dag var det smertefullt! Husj... følte meg helt i koma!

Hva skjer med at r&b artister har så lite kreativitet at de nå må sample fra europeisk dance?!

O-zone Dragostea tin dei

Rihanna & T.I. - Live your life

:klø:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Oi, her er det lenge siden jeg har vært innom. Godt nyttår, Mischa! :kose:

Og gratulerer med første korallfargede kjøp, hehe. Den fargen er nydelig, gleder meg til å bruke korallfargede topper og kjoler til solbrun hud i sommer.

Hva skjer med at r&b artister har så lite kreativitet at de nå må sample fra europeisk dance?!

O-zone Dragostea tin dei

Rihanna & T.I. - Live your life

:klø:

Haha, det har jeg også lagt merke til! Er sånn egentlig litt fan av dance, da mer i grensen til house for det meste, men i rnb-versjon funker det dårlig. Skal sies at det kanskje har noe å gjøre med at jeg haaater akon :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

godt nyttår dalieo!! :strix:

Lenge siden du har vært innom ja :Nikke:

Jeg liker heller ikke Akon :sjenert: Han har irriterende stemme og liker ikke de mannsjåvinistiske tekstene hans heller!

Huff den låten jeg misliker mest er den der med chipmunken som synger den er så "lonely oh so lonely"...*kverke* :dry:

Sånn, da fikk jeg det av hjertet også! :sjenert:

Hatt en fin jul? Fikk du mye fint? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så skremmende på bølgen og moi nei.. kan fint få en tre-retter med vin til for 1000 kr for to pers..

og en burger, som er veeeeeeldig god, koster 158 kr :)

klart, det er jo ikke billig.. men jeg har nesten blitt litt snobbete av meg når det gjelder mat og vin :fnise: kan jo være fordi jeg får halv pris på jobben også. hehe.

så flink du var som trente! jeg har en visjon om å komme i gang innen en uke jeg også.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer jammen meg på om jeg syns disse var litt fine.. litt usikker kanskje men. skinn er kanskje mer vann-frastøtende enn det vanlige semskede greiene som er på de der.. hvis skinnet impregneres godt da. tenkte kanskje på de i brunt. hummm :rolleyes:

Har noen noen meninger? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo
^

godt nyttår dalieo!! :strix:

Lenge siden du har vært innom ja :Nikke:

Jeg liker heller ikke Akon :sjenert: Han har irriterende stemme og liker ikke de mannsjåvinistiske tekstene hans heller!

Huff den låten jeg misliker mest er den der med chipmunken som synger den er så "lonely oh so lonely"...*kverke* :dry:

Sånn, da fikk jeg det av hjertet også! :sjenert:

Hatt en fin jul? Fikk du mye fint? :)

Haha, ja, heelt enig. Får veldig jamba-følelse av den sangen. Så hadde han visstnok dry-humpet en fjorten år gammel jente på en konsert, så det fikk meg ikke til å like han mer akkurat..

Hatt en herlig jul ja! Fikk nixon-klokke hos kjæresten, woho, og ellers mye av det typiske: sminke, gavekort, klær, parfyme også videre. Du da? :nisse:

Lekehusmor, synes forresten de var veldig fine! Er ikke så fan av vanlige UGGS-type-sko, siden så mange fjortiser her traver rundt i dem, men disse var kjempefine. Litt mer seriøse på en måte, hvis det ikke høres altfor dumt ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor:

Nam, burger til 158 kr var da ikke ille! :) Er det del av en lunsjmeny?

Skjønner godt at du er blitt litt snobbete i matveien :Nikke:

Hva er din favoritt hos Bølgen&Moi da? :)

Jeg har egentlig vært litt skeptisk til de glatte Emu/Ugg-skoene, men så en dame med bronsefargede Uggs her om dagen, og det så bedre ut på! Jeg føler også at de kanskje kan virke mer vannavstøtende enn de vanlige, ser for meg at de vanlige blir som svamper når det er fuktig/vått! :fnise: Jeg har impregnert mine og bruker de ikke når det er vått ute så har heldigvis ikke hatt noe problemer med svamper på bena enda :sjenert:

Har du kjøpt de enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt bedre å stå opp i dag ja :) Våknet faktisk før vekkerklokken og var overbevist om at jeg hadde forsovet meg og at klokken måtte være laaangt på dag. Så da følte jeg meg uthvilt og det var deilig! Og jeg hadde ikke forsovet meg ;)

Huff, sitter og ser på God Morgen Norge og Vår Staude har en Tulip&Tatamo kjole (tror det er det hvertfall) i B-gjeng stil! :sjokkert:

Rød med et nummerskilt foran.. Syntes ikke det var særlig lekkert :forvirret:

Noen som vet om de går med sine personlige klær eller om de låner og blir stylet av stylister? :klø: Alltid lurt på det.. :sjenert:

I var jeg på polet av alle steder. Kjøpte en billig spansk rødvin (eller billig og billig, fant ingen under 90 kr - ser ut som polet ble robbet for billigvinene i romjulen!) og en flaske spansk brandy (!). Jeg har aldri smakt brandy, men det skal visstnok være en dæsj når man lager sangria! Har hatt planer om å lage sangria siden i sommer men har ikke surret meg til det før nå! Gleder meg :sikle:

Tenkte prøve meg på en variant med hvitvin! Fant en oppskrift i Glamour som så nam ut! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...