Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

goooodt nyttår! :strix:

hvordan sminke endte du opp med igår?

og hvordan i huleste fant du ut av det med smykkene? så utrolig gøy! :hoppe: jeg har to store ønsker for 2009: det er at TopShop begynner å sende til Norge og at asos senker prisene på frakt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøve fargekombinasjonene på hånda heller enn på øyet? ;) Lykke til, du blir sikkert kjempefin! :jepp:

Godt nyttår! :klemmer:

Godt nyttår til deg også :klemmer:

Det ble en del prøving på hånda også, men huden på øyelokket er så annerledes enn huden på hånden, så resultatet blir ikke nødvendigvis det samme.. ikke lett!

:) Men jeg gikk da hvertfall hjemmefra med sminkede øyne til slutt etter mye strev og søl! Da jeg kom på festen oppdaget jeg at jeg fortsatt hadde flekkete hender etter all testingen av sminke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goooodt nyttår! :strix:

hvordan sminke endte du opp med igår?

og hvordan i huleste fant du ut av det med smykkene? så utrolig gøy! :hoppe: jeg har to store ønsker for 2009: det er at TopShop begynner å sende til Norge og at asos senker prisene på frakt ;)

Godt nyttår!! :hoppe:

Jeg endte opp med noe helt annet enn jeg hadde tenkt. Jeg la MAC Grain som base på øyelokket (en gyllen beige) og brukte en mørkblå øyeskygge fra MAC i de ytre hjørnene og the crease (husker ikke hva det heter på norsk), men denne fargen hadde jeg ikke testet på forhånd og den var mye mer intens og mer blå enn jeg hadde tenkt, så var ikke helt fornøyd :sjenert: La også en tynn stripe med gullglitter eyeliner.. Det var min festsminke! ;)

Ja hadde vært kjekt med lavere fraktkostnader på asos! Og Topshop må gjerne sende til Norge.. ;)

Hadde du det kjekt på nyttårsaften? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Frk.Grønn! Jeg ble ikke helt fornøyd med sminken selv, men jaja.. det er typisk for meg når jeg skal på fest og virkelig kan slå på stortromma med glitter og farger!

Har du hatt en fin nyttårsfeiring? :)

Jeg var hos en venninne av en venninne. Det var veldig koselig! Jeg drakk litt mye vin, og da vi gikk over på sprudlevannet så ble jeg kvalm og dårlig, og litt full :sjenert: Følte meg som en fjortis, ikke gøy..

Men det er typisk meg, jeg må gå på en smell nå og da for å huske hvor mye(lite) jeg tåler.. så får jeg en skikkelig påminnelse og holder meg ganske klar og edru noen måneder, og så kommer det vel en ny smell igjen når grensen min er gått i glemmeboken ;)

Men jeg mener å ha lest at det er sunt å gå på en smell - nettopp fordi man må lære sin egen grense :fnise: Men det er mulig det bare gjelder én gang.. kanskje ikke hvert år :sjenert:

Jaja, moro var det likevel! :)

Nå nyter jeg de siste fridagene før det fullt kjør med jobb og hverdagsliv igjen! Blæh...

Fikk H&M vårkatalogen her om dagen.. mange fine farger, men kjedelige klær! Likte et par kjoler og en trenchcoat, men ellers var det ganske sørgelig.. Men det pleier å komme noen godbiter innemellom når man ser bort fra alle basic plaggene og de typiske gjengangerne som kommer hver sesong, men i nye farger!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har helt rett i at man må sjekke hvor mye (lite) man tåler i ny og ne. ;)

Synes sminken hørtes veldig bra ut, jeg. :) Kult med litt farger og glitter til sånne anledninger! :jepp:

Jeg er egentlig litt enig med deg når det gjelder H&M-katalogen - det var veldig mye standard. Jeg likte et par cardigans og det blomstrete skjørtet ganske langt fremme, samt den trenchen jeg linket til i dagboka mi. Men ellers er det bare basisting jeg har bestilt - de singletene med blondestropper og sånt. Og det aller meste i korall og muldvarp, to farger som jeg synes er nydelige både hver for seg og sammen. :ler:

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:

jeg liker også mange av basistoppene de har, i korall!

men jeg hadde ønsket meg flere fine kjoler.. det var det omtrent ingen av :(

i HM katalogen altså :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte opp med noe helt annet enn jeg hadde tenkt. Jeg la MAC Grain som base på øyelokket (en gyllen beige) og brukte en mørkblå øyeskygge fra MAC i de ytre hjørnene og the crease (husker ikke hva det heter på norsk), men denne fargen hadde jeg ikke testet på forhånd og den var mye mer intens og mer blå enn jeg hadde tenkt, så var ikke helt fornøyd :sjenert: La også en tynn stripe med gullglitter eyeliner.. Det var min festsminke! ;)

Godt nyttår, Mischa! Dette hørtes jo kjempelekkert ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Det ble en stille og rolig feiring for min del, men god mat og litt sprudlevann i lystig lag ble det :)

Enig angående HM-katalogen. Jeg fant ut når jeg ryddet i klesskapet mitt i dag at jeg ikke trenger så mye mer basic klær, kanskje bare en enkel hvit genser med trekvart erm bare. Men den må ikke være altfor gjennomsiktig :fnise: Akkurat som itla er jeg veldig glad i både muldvarp og korall, så jeg forhåndsbestilte bl.a. det settet med singlet og cardigan i korall. Men det kommer jo ny HM-katalog litt senere, så forhåpentligvis har de noe litt mer spennende å by på da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godbitene fra H&M er som regel ikke avbildet i katalog heller. De dukker *plutselig* opp på nettbutikken/i butikk. Så det blir nok en bra vår motemessig :) Jeg liker også korall og muldvarp! :Nikke:

Jeg har lyst til å handle fra lushnorge.no Noen som har prøvd nettbutikken?

Og noen som har handlet noe fra Lush?

Jeg ga bort dette settet til søsteren min, luktet helt fantastisk godt av produktene, men siden det var en gave har jeg ikke fått testet det selv og hun hadde visstnok ikke fått testet de selv heller.. :)

Har lagt inn et bud på en showergel på eBay, så får vi se om jeg får den for en billig penge og kan teste Lush!

Alle har laget så flotte lister for 2009, jeg tror ikke jeg klarer å få til noe like bra, men noen tanker har jeg gjort meg og det er noen mål jeg ønsker å oppnå!

* Trene regelmessig - ikke én måned med trening og neste måned uten!

* Legge om kostholdet - mer fisk og mye grønt, og begrense "kosemat".

* Prøve ut nye oppskrifter og matretter minst én gang i uken

* Lese flere bøker!

* Være mer sosial - forsøke å gjøre minst én ting med venninner i uken

* Være flinkere til å ta kontakt med foreldrene mine, og forsøke å gjøre noe sammen med de minst én gang i uken.

* Sende flere brev og pakker til søsteren min i utlandet

* Bli flinkere til å gjøre det koselig i leiligheten og ikke minst - forsøke å bli flinkere på å holde det ryddig!

* Bli flinkere til å bruke alle de fine klærne, veskene, skjerfene, smykkene jeg har - gjøre 2009 til et stilig og moteriktig år ;)

* Bruke mer tid på hår og negler (fordi jeg er så misfornøyd om jeg går rundt med neglelakk som flasser og bad hair days ødelegger humøret!)

Var innom dagboken til Årolilja.. ble litt inspirert.. så må slenge til noen flere punkter som jeg følte passet meg godt!

* Bli ryddigere på jobb - ha bedre systemer og mer orden, og slutte å utsette alle "ekle" oppgaver..

* Føre regnskap hver måned for å se hvor pengene går!

* Spare og sette av til BSU

* Drikke mer vann

* Gjøre ferdig fotoalbumene mine

:)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Lush! :Nikke: Har jo vært vanskelig å få tak i i Norge frem til nå, men prøvde blant annet en shampobar derfra for noen år siden som jeg var veldig fornøyd med. Og å gå inn i butikkene dere er jo en opplevelse i seg selv. :ler:

Fin liste! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet om Topshop/topman sender til norge? og hva med Urban outfitters? Noen av dere som henger på www.mote.no forresten? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere som vet om Topshop/topman sender til norge? og hva med Urban outfitters? Noen av dere som henger på www.mote.no forresten? :o)

Tar meg friheten av å svare, jeg. Topshop/Topman sender ikke til Norge, nei, men de sender til Sverige, så hvis du bor i nærheten av grensen går det jo an å sende poste restante. Urban Outfitters sender iflg. nettsidene til Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar meg friheten av å svare, jeg. Topshop/Topman sender ikke til Norge, nei, men de sender til Sverige, så hvis du bor i nærheten av grensen går det jo an å sende poste restante. Urban Outfitters sender iflg. nettsidene til Norge.

Takk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Mischa! :klemmer: Håper du har hatt en fin juleferie!

Så mange gaver du fikk til jul, da! Høres ut som du fikk mye fint! :jepp: Også London-tur..!! Det må være utrolig moro og få!

Jeg kunne også tenkt meg og prøvd Barry M-øyenskyggene! Var innom et parfymeri før jul som hadde fått Barry M. Hvis ikke jeg husker helt feil så mener jeg de kostet rundt 100 kr pr stk. Regnet med jeg fikk dem billigere på nettet så jeg kjøpte ingen, men de hadde utrolig mange fine farger og nyanser!

Sitter de godt på? :sminkedokke:

Ha en fin søndagskveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.Det var hardt å stå opp i dag! :søvn:

Jeg har virkelig ikke lyst til å gå på jobb. Kunne godt tenkt meg å være hjemme og sløve i pysjamas.. Så nå ser jeg på MTV og prøver å våkne mens jeg drikker te fra Harrods. Kaldt ute er det også! Blir nok UGGs i dag ja, samme hvor lite lekkert det er

:tongue:

Ikke vant jeg auksjonen på eBay heller :sur:, så da får vi se om jeg ikke må teste ut den norske lush nettbutikken. Egentlig trenger jeg vil ikke flere dusjsåper, men er bare så redd for at juleproduktene skal forsvinne før jeg får kloa i dem :sjenert:

itla

Ja Lush-butikkene er noe for seg selv :ler2: Sist gang jeg var der gikk alle de ansatte kledt ut som alver og hekser.

Nå ble jeg bare enda mer nysgjerrig på å prøve noen produkter derfra, De sier jo man vanligvis betaler 80 % for innpakningen og 20 % for innholdet, og at det er omvendt hos Lush :enig:

Karamba

Ja jeg er veldig fornøyd med julen, både gavemessig og alt det andre :sjarmor:

London-tur var den perfekte gaven :) Jeg hadde absolutt ikke forventet den for å si det sånn! Men jeg ble veldig fornøyd med den :hoppe:

Barry M er absolutt å anbefale ja! :Nikke: Jeg har vel funnet ut at det er lurt å ha en vanlig øyeskygge som underlag og legge Dazzle Dust/glitter over denne, for da holder det bedre og fargen blir mer intens (om du kun legger dazzle dust blir det om du bruker de lyseste fargene, mer som et glitrende slør på øyelokket)

Sikkert lurt med litt med primer også :)

Ephemera:

:hallo:

Hyggelig å se deg igjen her også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :Gjesp:

trøtt jeg også i dag gitt. men jeg skal bare komme meg til stasjonen og ta toget til Bergen da.. så kan igrunn sitte i 6 timer og sløve.

hva jobber du med egentlig?

have a nice day :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt Davina Super Body Workout, så nå skal vi komme i form :trene:

Æsj, så ikke før nå at den er 'temporary out of stock'. Jaja, jeg har jo to andre uåpnede treningsdvd'r.. må ikke bli altfor ambisiøs her heller :tongue:

Har også bestilt Britney Spears - Circus - som også er out of stock :dry: Er riktignok et par dager siden jeg bestilte, men hmpf! Jeg har jo hørt alle låtene og kan de fleste utenat allerede :sjenert: men når det gjelder Britney så støtter jeg henne og kjøper alle cd'r (selv om det er mulig å få tak i de på andre mindre lovlige vis.. )

LekeHusmor:

Togtur kan jo være ganske koselig det da :) Lese og høre på musikk.. høres herlig ut akkurat nå ;)

Jeg har en veldig typisk kontorjobb, jobber med regnskap/salg/fakturering.. Jobber i en liten administrasjon (som er del av et større selskap) så hjelper til med alt som trengs! Jeg er poteten på huset ;)

Hva med deg? Studerer du? Eller jobber du? :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt Britney Spears - Circus - som også er out of stock :dry: Er riktignok et par dager siden jeg bestilte, men hmpf! Jeg har jo hørt alle låtene og kan de fleste utenat allerede :sjenert: men når det gjelder Britney så støtter jeg henne og kjøper alle cd'r (selv om det er mulig å få tak i de på andre mindre lovlige vis.. )

Kult, det gjør jeg og. Kjøper aldri cd'er lenger, de 2 siste jeg har kjøpt er Black Out og nå Circus ... :o) kult at den var out of stock da, kan tyde på at hun selger bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...