Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kihn:

Anbefales virkelig om du er fan av SATC :)

Tror jeg betalte 13.99 pund og gratis frakt ;) på play.com!

Åh! Nå gleder jeg meg til shoppestoppen er over :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boka er fantastisk :bolledeig:

har du de andre bøkene også, mischa?

jeg elsker den boken som omhandler hele serien.. er så mye fine bilder av leilighetene, klærne og alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

boka er fantastisk :bolledeig:

har du de andre bøkene også, mischa?

jeg elsker den boken som omhandler hele serien.. er så mye fine bilder av leilighetene, klærne og alt!

Finnes det flere!! :hoppe:

Hvor får jeg tak i disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fem favorittsanger om dagen :)

* James Doman - Everything's Gonna Be Allright - gir meg instant sommerfølelse da den minner meg om Ibiza :sol:

*

- en jentesang! Girl power :)

* Christina Aguilera - Keeps Gettin' Better - new sound fra Christina, minner meg om en blanding av Goldfrapp og Pink.

* The Saturdays - Up - Englands nye jentegruppe.. plagsomt catchy sang :sjenert:

*

- kanskje mest pga. teksten :lol: Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, party-Moscha! Ser at du er våken og cruisar rundt her inne du også. Eg er eigentleg superdupertrøytt, men trur eg skal finne høyretelefonane og høyre på litt youtube, vart nemleg inspirert av innlegget ditt over her :)

Kanskje eg også må investere i Sex and the city-bøker!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen snart over igjen.. :sukk:

Har hatt en veldig fin helg. Fredag var koselig med taco til middag :sikle: og Charterfeber - jeg synes Lisbeth er herlig jeg - hun byr på seg og det samme gjør Hilde! :)

Noe er bare pinlig :rodme: men stort sett er de bare søte og morsomme :Nikke:

Lørdag sov jeg leeeenge men fikk omsider kommet meg ut en tur. Merker at julehandelen er i gang, mye folk i butikkene. Jeg hadde egentlig store planer om å ikke handle noe mer før London men

klarte jeg ikke motstå enda en ring fra Accessorize :sjenert: Har virkelig ringdilla om dagen, ingen tvil om det! Nå får det holde for en stund ;)

Det ble også en cardigan fra H&M som kanskje ikke er fantastisk fin, men den virker varm og sløyfedetaljen gjør at den blir litt søt til tross for at den er en typisk "vintergenser". Jeg ville egentlig ha den i lilla, men selvfølgelig var min størrelse utsolgt og selv om jeg tenkte at det ikke skader å høre så får man standardsvaret på H&M "det er bare det som henger ute......tror jeg"

Så da ble det grå genser i stedet, skal se om jeg tar til takke med grå eller prøver å finne den i lilla på en annen butikk. Jeg har jo veldig mye lilla så hadde nok ikke skadet med et grått innslag, men jeg føler jeg kler lilla bedre enn grått likevel. Dilemma!

Ellers har jeg kjøpt Singstar Boy bands vs. girl bands Satser på å spille litt med søsteren min når hun kommer hjem til jul :)

Lørdag kveld var vi på innflyttingsfest til en venninne av meg og hennes samboer. Det var gøy men jeg begrenset inntaket av vin da jeg hater å være fyllesyk. Må virkelig konsentrere meg om å ikke drikk for mye for fort! ;) Pluss at jeg må ha store mengder vann ved siden av.. Man merker at man begynner å bli voksen når festdeltagerne koker seg kaffe for å holde seg våkne :lol:

Ønskeliste:

* Bvlgari - Jasmin Noir :hjerte:

* Essie Winter collection

* OPI Toy Box holiday collection

:)

Akkurat nå hører jeg på det siste albumet til Sugababes 'Catfights and Spotlights' og venter på at samboer skal komme hjem fra fotballkamp (han spiller ikke, er bare på pub og ser på ;) )

Så blir det vel Robinson og noe indisk mat senere i kveld :sikle:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for herlige sangtips! elsket alle sammen, og har helt dilla på Girls nå :) hører på den om igjen og om igjen! :danser:

jeg vil også ha OPI -boksen til jul :sur:

jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg ser for meg at du ser ut som marissa i The OC :fnise: det kommer nok av nicket ditt.

jeg ønsker meg en stor deilig strikkegenser.. gjerne noe med kabelstrikk, men det er viktig at den er litt oversize/ikke sitter stramt.. har du noen tips? :jepp:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor :hallo:

Jeg ser nok ikke ut som Marissa :sukk: Jeg var litt desperat da jeg skulle finne nick og bare sjekket diverse navn om de var ledige, og endte egentlig ganske tilfeldig med Mischa (selv om jeg nok fikk navnet fra Mischa Barton som spiller i The OC ja ;) ) Angrer litt på valg av nick, føler ikke det er helt meg, men nå har jeg hatt det så lenge at jeg vet ikke om jeg vil bytte heller!

Jeg prøver å komme på om jeg har sett oversized genser med kabelstrikk noe sted, men kommer ikke på noen. Jeg har kjøpt et par tykke gensere/cardigans med kabelstrikk på Mango, men de er ikke typisk oversized - men ganske fine likevel.. finnes i flere farger; kremhvit, grå, sennepsgul, lilla..

Jeg skal si fra hvis jeg kommer over noe oversized :Nikke:

-------------------------------------------------------------------------------

I går skulle jeg ut og se etter cardiganen jeg kjøpte (i grått - Se forrige innlegg) i lilla. Fant den på Oslo City, men kom vel frem til at jeg har mye lilla og at det kanskje blir litt overkill med enda en lilla genser! Så da beholder jeg den grå :)

Ellers kjøpte jeg to sorte brede armbånd (bangles), det ene i hardplast og det andre ser ut som lakk/skinn. Jeg liker at H&M ofte har armbånd i forskjellige størrelser for ofte blir slike banglestype armbånd altfor store og tunge for meg og når jeg danser hender det at de flyr veggemellom :sjenert:

Og så ble det et nytt InStyle :) My favorite magazine!

I går fant jeg en ekkel, stor larve i salaten jeg hadde kjøpt.. :spy:

Den hadde virkelig kost seg inne i salathodet ja.. Huff, vemmelig! Mistet akkutt matlysten da ja..

Men jeg måtte nesten brekke meg da jeg så Robinson også jeg da, og deltagerne skulle spise diverse "delikatesser" :haar:

I går var det finale i Top Model, men mye av spenningen var ødelagt pga. diverse aviser (Dagbladet, VG og.. Se&Hør selvfølgelig) De røpet jo alle deler av hva som skulle skje i finalen og da var en del av spenningen allerede ødelagt. Jeg er utrolig skuffet over årets sesong av Top Model.. :snurt: Ble oppgitt over poseringen på finalens photoshoot - jentene stod rett opp og ned eller løftet litt på en arm, det var det hele. Amerikanske Top Model er noe helt annet :jolie:

Under en måned til julaften nå! :nigo:

Og ca en uke til jeg drar til London! :bolledeig:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Det blir fort til at man ender oppe masse klær i en farge når man har dilla, så det var nok lurt av deg å bryte opp litt med grått :Nikke:

Larve i salaten? :spy: Det har jeg heldigvis ikke opplevd, men skjønner godt at du mistet matlysten etter det.

Jeg ble også litt irritert når de avslørte at Frøydis hadde trukket seg. Hun var i mine øyne den av de tre som fortjente å vinne, men hele denne sesongen har jo vært ganske tam, synes jeg. Jeg så finalen av ANTM cycle 11 i helga, har du sett den? Jeg synes det var rett vinner :jepp:

Det er sikkert kjempekoselig å være i London nå i førjulstida :hjerte: Jeg satser på en Londontur til neste år :Nikke: (jeg har jo aldri vært der.. *flaut*)

:klemmer:

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart er det helg igjen!! :bolledeig:

Det er jeg veldig klar for akkurat nå :Nikke:

Har en etterlengtet frisørtime kl 17:15 så da får jeg fikset litt på hårmanken også ;)

Neste uke bærer det av sted til London! :hoppe: Er ikke spådd fantastisk vær akkurat, men det er London.. hva kan man forvente! :regn: Men jeg får kle meg godt.. selv om jeg forsøkte det samme i fjor i Stockholm og frøs noe helt forferdelig! :fryser: Så hvis noen har gode råd for hvordan kle seg når man skal være mye ute, men også inn og ut av butikker o.l. så tas det i mot med stor takknemmelighet :enig:

Jeg forsøker å la være å handle noe før London, men har selvfølgelig ikke klart å la være!

Kjøpte to gensere på onsdag i ren desperasjon - føler alt sitter rart på meg om dagen! Den ene er en strikket genser fra H&M med kabelsøm/strikk og v-hals, men noe er feil med sømmen i halsen, den er helt skjev slik at det ser ut som det har begynt å rakne.. Den skal tilbake! :fy_fy: Den andre var en sort cardigan fra Vero Moda, også med kabelstrikk bord/søm. Men når jeg kom hjem innså jeg at den fasongen ikke er fin til meg! Så den må også tilbake :sjenert:

Måtte også en bitteliten tur innom Gina Tricot og falt pladask for en partyveske med masse paljetter og perler, og lang rem. Jeg har helt dilla på tilbehør fra Gina Tricot om dagen!!! :hjerter: Det er livsfarlig for meg å gå innom den butikken ;)

Nå har jeg fått Rachel Zoe boken (Style from A to Zoe) og et sett med eyelinere fra Cargo. Fornøyd med begge deler!

Frk.Grønn:

Ja det var utrolig ekkelt med den larven. Jeg kan takle disse bittesmå fluer, men larver er bare kvalmt. Jaja.. skal være nøye med å studere grønnsaker heretter ;)

Jeg har også fulgt med på AMNT og måtte selvsagt få med meg finalen her om dagen :Nikke: Er forsåvidt enig i at det er en verdig vinner, men hun var ikke min favoritt.. synes hun virket litt usympatisk ovenfor de andre deltagerne og ga lite av seg selv. Men det er jo MITT inntrykk av det lille jeg fikk se på tv, hun er helt sikkert en hyggelig person i virkeligheten. Hun var jo veldig dyktig da.. Hun som endte som nr.2 var bare utrolig festlig og hadde så mange morsomme kommentarer hele tiden :)

Tror det er første jeg faktisk har fått med meg alle episodene av en sesong, så nå frister det å se gjennom tidligere sesonger også :sjenert: .. Det er 10 stykker.. hehe.. Tv-slave! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

imponert over hvordan du klarte å fortelle om ANTM uten å røpe noe :fnise: jeg gleder meg stort til å følge med når det begynner på mandag!

håpløst med den genseren fra H&M da.. jeg har også opplevd det med en kjole jeg kjøpte der, den ene sømmen var faktisk helt skrå! og det var ikke meningen at den skulle være det.. hehe.

misunner deg sååå mye som skal til London.. Topshop!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor! :hoppe:

Jeg vet det er en fare for at enkelte her følger med på AMNT så selv om det er fristende å bruke navn så skal jeg ikke ødelegge gleden for andre som ikke har sett sesong 10 og 11! :Nikke:

Men når disse sesongene er vist på norsk tv, DA er det lov å bruke navn synes jeg :)

Huff ja den sømmen irriterer meg fryktelig. Jeg prøvde nemlig ikke genseren da jeg kjøpte den for jeg hadde prøvd tilsvarende i en annen butikk og tenkte at de var helt like, men nei da :rolleyes: Men på en annen side, er ikke såå rart at et og annet plagg i masseproduksjonen til H&M ikke blir helt perfekt!

Gleder meg masse til TopShop! :) Gikk litt bananas sist jeg var der, så det er vel en viss fare for at det skjer igjen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos frisøren.. Wææ det ble litt kort altså :sjenert: Men men, da vet jeg det at det er siste gang jeg klipper så mye!

Kjøpte en hårkur i samme slengen, Sebastian Laminates.

Ser jeg kunne spart 100-150 kr ved å kjøpe den på nett, men shit au! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Genseren med skjev søm gikk tilbake til H&M. Turen gikk deretter til Gina Tricot (huff og huff.. jeg mååå holde meg unna den butikken, hvertfall smykkestativene) Kom ut derfra med en ring :sjenert: formet som en sort slange, med sølvdetaljer. Og et sølvfarget kjede som var en lenke med hjerte i strass. Måtte også ha et par varme ullsokker og en strømpebukse med ull fra Cubus, kjekt å ha når jeg skal til London og skal være ute store deler av dagen :fryser:

Jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har laget julekalender til samboer som jeg har gjort de siste årene, men jeg føler det blir så mye småting som bare blir liggende og flyte og at kanskje jeg synes det er mer moro enn han ;)Så da sparer jeg de pengene i år!

Selv har jeg fått en kalender fra moren min, eksklusiv liten sak fra USA, og en Kinderkalender fra samboer. Så nå skal jeg ut og lete etter Haribo kalenderen til samboer som plaster på såret for at det ikke ble pakkekalender på han i år! :nisse:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo! :vinke: Heldiggrisen som skal til London! ;) Det blir nok så koselig, atte... Bare pass på å kle deg litt lag-på-lag, så kan du skrelle av deg litt hvis det blir for varmt inne i butikkene. :Nikke:

Du har jo handlet en hel masse ringer mens jeg har vært borte, jeg ble litt nysgjerrig og fristet av den ideen. :ler: Kanskje jeg må titte innom Accessorize i dag... :sjenert: Høres ut som om du har fått kjøpt mye annet fint også! :) Det er jo moro før jul - mye fint stæsj i butikkene. Gull og glitter! :fnise:

Det med julekalender - vi har en litt mer... vel, voksen kalender, vi. :flau: Av typen voksen aktivitetskalender, liksom... :lol: Jeg lagde den den første jula vi var sammen, og så gjenbruker jeg den bare fra år til år - bytter om på dagene og sånt. Har skrevet "aktivitetene" på kort som jeg putter i konvolutter med dato på. Det er ikke så dumt, altså. ;) Og mannen liker den veldig godt! :fnise:

Når drar du til det store utland? Hvis det er nå straks, så GOD TUR! Kos deg masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den slangeringen hørtes bare dødskul ut.. åh. hvorfor er jeg blakk nåååå :sur:

jeg bestilte julebordskjole fra Asos den 11 november, og den har søren klype meg ikke kommet enda, og julebordet er på søndag. Men den kommer hjem til meg på østlandet, og må sendes over hit til Bergen også, så det begynner å bli snaut med tid altså..!!

føler at jeg må ta meg en runde i byen for å lage en backup-plan..

*sur på meg selv fordi jeg ikke har en safe-dress i skapet, eller i hvertfall en LBD da* :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...