Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legge ned Miss Sixty i Norge? Synes det hørtes så merkelig ut. :snurt: Lurer på hva som ligger til grunn for den avgjørelsen. Miss Sixty har jo gått fra å være et fjortismerke til å bli kult synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

mio her! i ny/gammel drakt :)

kan informere om at jeg har Hunter støvler, med tilhørende fleece sokk.. og det funker kjempebra. varmt og deilig, og ikke klamt! og jeg bor i Bergen ;)

jeg vil ha Sephora, Forever 21, TopShop, Stradavarius og Victorias Secret til Norge, og ikke minst skulle jeg ønske at ASOS hadde en ordentlig butikk, ikke bare nett :rolleyes:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shipper ikke Sephora til Norge, det var litt synd da. De hadde så mye fint! :)

Hm, kanskje du må finne alternativer til Miss Sixty. Jeg har en venninne som har meget smale hofter og er veldig tynn og hun bruker bl a bukser fra BikBok og Vero Moda. Kanskje ikke helt det samme, siden Miss Sixty-buksene har sitt eget snitt. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambivalent:

Ja Miss Sixty var jo det ultimate fjortismerket.. Absolutt alle hadde Miss Sixty bukser, enten mørkeblå eller lyseblå ettersittende med superlavt liv (konstant rørleggersprekk - nice) - så ble merket helt borte og så etter noen år i stillhet kom de tilbake med dyrere og stiligere klær :Nikke:

LekeHusmor:

Mio med nytt nick ja! Så du leker husmor nå altså ? ;) Hvordan går det? :)

Tanita:

Takk for tips :) Kan godt være jeg finner andre alternativer. Var bare så kjekt å vite at det fantes en modell der ute som alltid passet meg ;) Og kvaliteten var også helt topp! Jeg har faktisk kjøpt et par Squin jeans fra H&M og de virker ok! Bare synd de er littebitt for trange akkurat nå :sjenert:

Huff nå er vi uten vann i leiligheten! Det har vært vannlekkasje i noen av leilighetene så nå er alle kraner stengt til de får fikset problemet. Jeg er veldig lettet for at det ikke er vår leilighet som er rammet! Da vet jeg ikke hva vi skulle gjort! Og jeg er egentlig glad vi ikke eier leiligheten..

Som om ikke det er nok så er det veiarbeid utenfor leiligheten og i natt skulle de fjerne asfalt, og jeg våknet av at hele leiligheten ristet..lamper, skap.. alt.. var egentlig redd for at hele bygningen skulle kollapse. Så har ikke fått så mye søvn i natt. Tror ikke det blir noe bedre denne natten! :sprettoy:

Kan ikke helt skjønne at det er lovlig å holde på på den måten! Så nå skal jeg finne frem ørepropper og prøve å legge meg tidlig så jeg får et par timer på øyet for helvete bryter løs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for et møkkavær :regn: Nå trenger jeg virkelig gummistøvler! Med alle tipsene jeg har fått her i det siste så tror jeg faktisk det er muligheter for å holde seg tørr og varm på bena, og det hadde vært kjekt ;)

Så var det bare det å finne noen snasne gummistøvler da (eller så snasne som gummistøvler kan få blitt) :lol:

Paraply har jeg heldigvis - anbefaler Accessorize for kule, søte og fargerike paraplyer! Der har jeg kjøpt mine, og kvaliteten er MYE bedre enn på H&M!

Jeg har blant annet denne!

I går var jeg på en lynrask shoppingrunde - eller shopping og shopping.. Jeg tar bare en rask gjennomgang av alle favorittbutikkene for å scanne varebeholdningen ;)

Jeg kjøpte også en kort sort strikket bolero med sølvtråder fra H&M, som jeg kan ha utenpå en selskapskjole jeg kjøpte i fjor.

Trenger også en bolero/cardigan til et par andre kjoler, men merker at det begynner å bli tomt for de mest populære variantene (eks. sort). Må raska på!

Kjøpte også vennskapsarmbånd på Oasis, var på salg. Vet ikke om jeg skal dele de med en venninne eller beholde begge selv :lur: Man kan vel være venner med seg selv :lol:

Også måtte jeg skynde meg å benytte meg av tilbudet på Narvesen, med 25 % rabatt på utenlandske blader. Det går vel ut den uken her! Kjøpte Glamour - man fikk med Nails Inc neglelakk! Den er jo verdt over 10 pund i seg selv ;)

De hadde en mørk rosa, dyp mørk rød og en lys pastellrosa. Jeg gikk for den mørkeste røde :jepp: Den ser veldig stilig ut. Har ikke fått testet den enda!

En annen gang fikk man Benefit lipgloss med på kjøpet og den er jeg også superfornøyd med! :hoppe:

Det andre bladet jeg kjøpte var VOGUE. Vurderer å abonnere på det, men blader tar så mye plass i leiligheten.. Har vært flink og kastet en hel del, men tviholder på kopiene av InStyle og amerikanske ELLE :sjenert:

Gratisabonnementet mitt på Det Nye gikk ut nå nylig og jeg hadde jo da selvsagt fått regning på nytt årsabonnement :dry: De har jo både gammel adresse og feil etternavn på meg, så jeg fant ikke ut at jeg hadde fått regning før jeg kom hjem til foreldrene mine - og da skulle den vært betalt for over en måned siden! Men jeg fikk sagt opp abonnementet og fakturaen er slettet. Liker ikke Det Nye, blir for mye artikler om ting og tang som synske folk, sekter og den slags. Motereportasjene er altfor sære og jeg finner de sjeldent inspirerende. Foretrekker nok ELLE, om jeg skal velge et norsk blad, men synes heller ikke det bladet er verdt å abonnere på. De oversetter jo bare artikler fra amerikanske og engelske ELLE..

Snart helg :happy:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yey, har nye Glamour kommet? :biggrin: Leser det fast, men trodde ikke det skulle komme i løpet av denne 25%-perioden. Også Nails Inc-neglelakk, tøft! Har ikke prøvd det merket før :) *løpe på Narvesen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Mischa :vinke:

Den paraplyen var vel søt! Eg har faktisk ikkje vurdert paraply der før, men no må eg nok det :regn:

Har du verkeleg ikkje støvlar??? Eg har hatt mine rosa Vikingstøvlar i mange år og klarar meg ikkje utan dei på regnversdagar :jepp: Har litt lyst på nokre Hunterstøvlar også, sidan dei ikkje er fullt så fargesprakande.

Hmmm, kanskje eg treng ein neglelakk og eit blad med 25 % rabatt?

Har du funne julebordkjole? Eg vurdearr faktisk å kjøpe meg ein via ebay! Såg nokre fine der...men har ikkje kjøpt noko via ebay før sjølv.

Har du kjøpt deg noko frå Rosa Sløyfe-aksjonen? Eg skal bestille denne refleksen. Føremålet er kjempebra og sløyfa er kjempesøt, to fluger i ein smekk :hoppe:

Planar for helga?

Heia Tore Andre Flo ikveld!!! :jepp:

Endret av Årolilja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Døh... Jeg måtte kjøpe Glamour i dag selv om jeg abonnerer på det, for jeg måtte jo ha den neglelakken. :fnise: (Teit at man ikke får med gavene når man abonnerer... :frown:) Jeg skylder alt på deg! :tunge1: Jeg endte opp med den mellomrosa. Der jeg var hadde de forøvrig enda en farge, en helt mørk lilla, av typen mot svart. Må finne ut hvilken venninne som skal få ekstrabladet, forresten. :nigo:

Jeg har også flere Accessorize-paraplyer - ikke sammenleggbare, da, men sånne med skikkelig håndtak - og de er supergode! Veldig solide. :Nikke: Jeg har en brun med prikker i forskjellige turkisfarger og en svart med rysjekant og hvite og røde prikker. :sminkedokke: De er så fine når alle andre går rundt med forblåste svarte paraplyer! :)

Årolilja: Den refleksen har jeg hengende på veska om dagen! Veldig fin, du har gjort et godt kjøp. ;) De selger dem forresten på Lindex også, eller gjorde ihvertfall det, var der jeg kjøpte min.

God helg, Mischa! :klemmer:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

joda, det går ganske så fint faktisk. er så lite å gjøre på jobb om dagen, og skole er jeg møkkalei av, så da blir det mye tid til å lage fiskekaker fra bunnen av og planlegge oppussing (maling) av leiligheten :ler:

forøvrig har jeg ogdå gledet meg selv med å kjøpe nye Glamour. sitter å koser meg med det i sofaen nå! Desverre rasket jeg det med meg i en fart, og registrerte ikke at det var flere fargevalg på neglelakken.. så jeg endte opp med den lyserosa... jippi :gjeiper: ikke akkurat drømmefargen. velvel. jeg kjøpte et sett med 4 nails inc-lakker når jeg var på Heathrow i oktober, en helt mørkelilla, en mer "klar" lilla, en mørkerød og en grå-aktig. er veldig fornøyd med de alle sammen, passer godt til hvert sitt bruk :) er inne i en periode hvor jeg er hekta på den grå nå, syns den er så fin! helt matt og litt sånn beige-grå farget. tror det kommer av at jeg i nesten en mnd har gått med mørkelilla negler, så fikk litt behov for å se litt lysere på tilværelse med grått :ler:

Skulle virkelig ønske de solgte Nails Inc i norge.. og OPI! :rolleyes:

Forøvrig helt enig med deg ang Elle altså.. finner jo artikler der som jeg leste i am. Elle for 1-2 mnd siden :dåne: kjedelig er det!

jeg sitter å bestiller en kjole på asos nå.. ble litt endring i planene ang julebord-antrekk. skulle virkelig ønske at ASOS hadde en butikk i Norge altså.. de har mye fint de! :jepp:

Kjøp deg Hunter støvler med fleecesokk. du kommer ikke til å angre :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kihn: Håper du fikk sikret deg en kopi av Glamour med Nails Inc ;)

Det var jo et kupp. Angrer nesten på at jeg ikke kjøpte flere :sjenert:

Årolilja:

På et eller annet mystisk vis har jeg faktisk klart meg uten gummistøvler ja!

I fjor ble jeg en våt på bena et par ganger, men bortsett fra det har det gått ganske greit. Hopper elegant over sølepytter :fnise:

Fikk du også sikret deg et Glamour? :jepp: jeg elsker glossy blader og det gjør meg ingenting å få med gratis produkter heller :lur:

Har det blitt julebordkjole på deg da? Spenstig å kjøpe på eBay, men det er sikkert mye lekkert der! Jeg har kjøpt veldig lite klær på eBay.. synes det er vanskelig med størrelser og slikt, men de gangene jeg har kjøpt klær så har det utrolig nok gått bra :)

Jeg tror jeg klarer meg med kjolene fra i fjor + tre nye jeg har kjøpt i år..

Fra i fjor har jeg en shift dress(? tror det heter det på engelsk, men vet ikke hva det heter på norske.. skiftekjole :lol:) - den er uten ermer og rekker meg til rett over knærne, i metallisk brokadestoff (kobber, turkis, sort) De solgte den på HM i fjor. Har også en sort satinkjole med korte puffermer (om jeg husker riktig?) og empireliv (?) nå ble det mange fashionuttrykk på en gang her :erter: Den var fra B*Young.

De tre andre valgene (som er kjøpt i år) er en sort chiffon kjole uten ermer, med masse rysjer (linket til i tidligere innlegg), samme modell bare i mørkeblå satin - begge fra Vero Moda - og en lilla kjole (også uten ermer) med sort lakkbelte i midjen (fra H&M - linket til bilde i tidligere innlegg).

Elendig beskrivelser men dette var da altså utvalget ;) Mangler litt diverse tilbehør som sko og cardigans etc.

Refleksen du linket til er veldig søt. Jeg så de solgte den på apoteket og jeg tror jeg må gå tilbake å kjøpe en :) Jeg kler meg ofte i sorte og mørke klær så trenger absolutt en refleks OG det støtter en meget god sak! :jepp:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla!

Så du klarte ikke stå i mot Glamour + neglelakk for en femtilapp ;)

Nei jeg synes også det var en bra deal! Hadde egentlig tenkt å kjøpe et blad til for å få enda en neglelakk og donere bort bladet.. Da gleder man jo en venn også :sjenert:

Den fargen du beskrev hørtes veldig fin ut. Jeg vurderte å sjekke flere Narvesen for å sjekke hvilke andre farger som fantes, men da hadde jeg aldri klart å bestemme meg :)

De "vanlige" paraplyene fra Accessorize er også veldig gode ja :Nikke: Jeg har en gjennomsiktig med kirsebær og røde detaljer, ekstremt søt og veldig vår/sommer preg over den. Bare synd det nesten ikke regner om våren og sommeren :sjenert: Eller synd er det vel egentlig ikke ! :fnise:

Så de selger refleksen på Lindex også? Jeg må sjekke - den skal jeg ha :Nikke:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor:

De selger OPI på Kicks! Om du har Kicks i nærheten da.. Vi har hvertfall en Kicks i Oslo, rett ved Steen & Strøm. Ikke supert utvalg av OPI, men de har da noe :)

Tror også de har det på Visage (butikk de selger sminke bl.a. til make-up artister), de har hvertfall Essie neglelakk husker jeg!

Asos skulle definitivt vært en butikkjede ;) Og hatt et par butikker i Norge. Eks. én i Oslo og én i Bergen? ;)

Jeg liker mange av knock-offs'ene som er av selve asos-merket! Mye kult!Du får si fra hvordan det går med kjolejakten!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag måtte jeg en bitteliten tur innom Gina Tricot - min nye favoritt innen accessories. Og så hadde de fått inn nye produkter :lur: Jeg falt pladask for en sort firkantet ring med zebramønster og stener. Måtte bare ha den :sjenert:

Etterpå tok jeg turen innom Vero Moda og kjøpte to boleroer til kjolene jeg har kjøpt/har fra før. En i sort og en i sølv/grå. Jeg håper de passer til kjolene, ellers må de tilbake! :Nikke:

Jeg har også hentet en bok på posten, håper og tror det er boken om Sex & the City! :) Jeg trenger inspirasjon!

Nå er det Top Model ;) Spennende!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som ble sendt hjem i gårsdagens episode av Top Model, litt nedtur :dry: Blir irritert når de drar det ut i det lange og brede.

Jeg vil vite hvem som vinner!

Jeg har uten tvil ringdilla om dagen! Kom på at jeg også kjøpte en ring forrige uke fra Accessorize. Gullfarget hjertering med masse små glitrende stener. Veldig søt :)

Kjøpte også et sort/gull flettet hårbånd. Har hatt dilla på hårbånd det siste året!

I helgen var jeg og samboer på IKEA. Vi skulle ha ny tv-benk da den vi har hatt til nå egentlig er et nattbord og det begynner å bli lite plass til diverse konsoller, dvd-spillere etc. Jeg endte selvfølgelig opp med en pose full av diverse duftlys (mange gode lukter; kanel/eple, rips, tropiske frukter, vanilje, creme brulee, sjokolade.. ), et bilde på lerret, en ny orkidéplante + diverse småting. Spiste også årets første juletallerken. For min del pleier det som regel bare å bli én og den spiser jeg på julaften, men fristelsen ble litt for stor da vi var på Ikea. Det var ingen høydare akkurat, men hadde ikke forventet noe annet av en kantine :)

Søndag hadde vi en skikkelig grundig vaskedag! Slitsomt da vi holdt på i mange timer, men utrolig deilig etterpå! :)

I dag er det Jakten på kjærligheten :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg vil også vite hvem som vinner Top Model :sur:

Så fint hårbånd du har kjøpt deg! Jeg er altfor dårlig til å bruke andre ting enn strikk i håret, men tenkte å kjøpe meg noe festlig å ha i håret til julebordet. Men lurer på om jeg skal ha sort tilbehør eller om jeg skal prøve noe annet, f.eks. sølv. Kjolen er bittelit lysere enn denne. Men hvis jeg går for sølv må jeg kjøpe meg sølvsko, og en fin bolero. Er litt kaldt med tubekjole i desember :fryser: Skal du på julebord i år?

Jeg hadde tenkt å se Jakten på kjærligheten jeg også, men sambo får guttebesøk i kveld, så det spørs om jeg får det med meg :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

støtter deg i ringdilla! :opplyser:

har blitt helt hekta jeg, iblant ser det ut som om jeg har fingre av metall :ler: må nok lære å begrense meg litt.. har kjøpt mange fine "pekefingre"-ringer i det siste, syns det er fint med ringer som er litt større/høyere på pekefingeren :)

fikk ikke sett Top Model igår jeg, men nå skjønner jeg at det var jo ikke noe krise :) meeen må nok se det på nett likevel.

forøvrig syns jeg de deltagerne som er med i år er det kjedeligste ever.. blæ. gleder meg til amerikanske top model begynner 1 des! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Grønn:

Tubekjole er lekkert! Jeg hadde egentlig lyst på det, men har ikke funnet noen som sitter godt! Det blir så stort gap ved brystet, føler alt bare velter ut ;) Men hvis jeg vil ha oppmerksomhet for utringning så funker det nok bra :lol:

Jeg har et julebord med jobben, ellers ingenting! Men håper en av kjolene jeg har kjøpt (evt. en kjole fra i fjor) passer anledningen :)

Det er ikke supersosialt og hyggelig på jobben da vi er få og alle er veldig forskjellige - så gleder meg ikke supermye til julebordet, men det blir vel hyggelig :)

LekeHusmor:

Ja norske Top Model er sørgelig.. Har ingen tro på noen av deltakerne, men heier på Frøydis fordi hun er den mest oppegående.. :sjenert: Amerikanske Top Model er :hjerte: Fantastisk flotte jenter. Spesielt noen som virkelig utmerker seg - og photoshoot'ene er morsomme og kreative :Nikke: Pluss at det er mye mer drama ;) Jeg er på episode 12 jeg da... :sjenert: Klarte ikke vente til den kom på norske skjermer!

Jeg prøver å finne flere ringer som passer sammen slik at jeg også kan få "metallhender" :) Men hittil har jeg utrolig nok ingen ringer jeg synes ser bra ut sammen, til tross for at jeg har utvidet samlingen med 5-6 ringer den siste uken :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten om dagen jeg.. :Gjesp: De holder på å legge nye trikkeskinner utenfor leiligheten vår og dette må gjøres mellom 01 og 06... :sint: Noen netter får jeg maks 2-3 timer søvn og må slumre resten. Veldig frustrerende! Jeg blir gretten og etter jobb var jeg helt kake!

Jeg har endelig fått Sex & the City boken.. Nyyydelig bok med mange flotte bilder :)

La inn et bud på en auksjon på eBay for Cargo Boogie Nights eyeliner set

men tapte. Fikk tilbud om second offer og hadde egentlig tenkt å avslå, men så slo jeg til likevel! Håper de er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...