Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Vurderer å gå på dance aerobic i kveld, men det gikk så sykt dårlig sist gang..

så vi får se hva det blir til :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte Bo Bedre i dag, hmm.. jeg blir så uinspirert av det bladet. Ikke helt min stil, må slutte kjøpe det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte Bo Bedre i dag, hmm.. jeg blir så uinspirert av det bladet. Ikke helt min stil, må slutte kjøpe det :ler:

:ler: Jeg er så enig! Av de norske interiørbladene er det egentlig bare rom 1-2-3 jeg har noe særlig sansen for. Men de engelske, derimot! :sikle: Living etc, Elle Decoration....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg er så enig! Av de norske interiørbladene er det egentlig bare rom 1-2-3 jeg har noe særlig sansen for. Men de engelske, derimot! :sikle: Living etc, Elle Decoration....

Å ja :hoppe:

Jeg elsker Living etc! Det er det perfekte interiørbladet for meg:)

Liker også Rom 1-2-3, Elle Decoration har jeg ikke kjøpt enda, men det må prøves :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode interiørblad-tips. :jepp: Jeg har aldri vært opptatt av interiør, men må vel skjerpe meg litt når jeg etterhvert får et helt nytt hus å innrede. :lur:

Har faktisk et abonnement på Rom 1-2-3, ganske greit blad, men jeg har svært lite å sammenligne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trekkoppfuglen:

jeg var helt grønn på interiør for ca et halvt år siden, utrolig hvor fort man fatter interesse når man får egen bolig å innrede :jepp:

Tenk du som har et helt hus! :laugh:

Jeg har lest Bolig Pluss nå og da, men det er litt mer shabby chic-stil, ikke helt meg det heller. Og Elle Interiør, det er litt så-om-så, noe er bra, noe er uinteressant.

Har også et par utgaver av Maison, mye fint, men treffer ikke helt det heller!

Det er få blader som konsentrer seg om leiligheter, de fleste tar for seg villaer og store hus, det blir så langt fra virkeligheten i min verden :sleep: Også er det mye som vises fram som er ufattelig dyrt! Mye design osv.. :blink:

Men interiør er veldig gøy da :) Gled deg! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, ser kjendiser har mørk neglelakk på tærne, så tenkte jeg skulle teste det ut. Ikke helt vellykket :sjenert:

Ser ut som tærne mine er forslått! Den måtte av ganske raskt.. da fulgte selvfølgelig neglelakken på fingerneglene også i samme slengen :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslått? Jeg har noen ganger mørk lilla. Hvis du bytter mellom mørk og lys farge ser det helt snodig ut med en gang - akkurat som når du har vært hos frisøren og gjort en drastisk forandring. Se an etter to dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje det bare var uvant :)

Men jeg synes neglen på stortåa er så stor.. tror kanskje det hadde vært finere med mørk lilla neglelakk på små, korte tånegler.

Hvorfor måtte jeg absolutt utstyres med så gigantisk tånegl på stortåa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også stor tånegl.. men mørke farger forminsker jo!

det er bare en vanesak, trust me.. jeg har gått med det i hele høst, mørkelilla og mørkerød.. føles veldig stilig ;) men selvfølgelig må jeg bytte over til knallrosa og andre pasteller nå som jeg skal bo i sol og varme.. :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg får gjøre et nytt forsøk :)

Jeg vet - mørke farger skal jo forminske :klø: Men men, var sikkert bare uvant :Nikke:

Litt mer fargesterke og friske farger passer bedre i sol og varme ja :hoppe: You lucky bastard!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så mange fristelser der ute..

Har lyst på VoluSpa lys, enten Crisp Champagne, Soleil eller Makassar Ebony&Peach.. *drømme*

Sykt mye å gjøre på jobb om dagen, så drømmer meg bort med blogger og nettsider.

Har vært flink og trent mye denne uken :trene:

Har testet ut dance aerobic, Just Dance og Easy step (som var vanskelig nok for en som ikke har rørt en step siden ungdomsskolen..)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger du neglelakken i en smalere stripe enn neglen din da? La det være et par mm "luft" på hver side av fargen! :) Da ser de smalere ut med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger du neglelakken i en smalere stripe enn neglen din da? La det være et par mm "luft" på hver side av fargen! :) Da ser de smalere ut med en gang.

Du har så mange gode tips :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Favoritten min om dagen er girlfriend.no Camilla Phils blogg :hjerte: Love that girl!

Gøy med Trianas blogg også :)

Ellers er svenskene rå på blogger, leser Blondinbella, Kenza sin og noen ganger Mogi (men det er noe ved henne jeg ikke liker så godt klarer bare ikke sette fingeren på det).

Leser også Caroline ("fotballfrua") sin blogg. Mange som synes hun er overfladisk, men jeg synes hun er en ganske søt og bare morsomt at hun spiller på at hun er blond.

Linniie er kul også :jepp:

Leser også en som heter Wigerstil, hmm.. er mange flere også men husker ikke navnet, har bare linkene på jobb :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

morsomt at du leser wigerstil - jeg kjenner hun litt hun som har den ser jeg.. visste ikke hun hadde blogg! :fnise: nå må jeg lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Helt enig ang. Mogi! Hun skriver på en litt irriterende måte.. og det er bare noe med måten hun er på som er litt ovenpå, litt.. ja, jeg klarer ikke helt å sette fingeren på det jeg heller :fnise:

Bare for å bloggsladre litt: Hun fotballfrua er såå tynn.. Husker kjæresten hennes sa noe i media om at Beyonce var 20 kg for tung og Kim Kardashian var enorm.. :rolleyes: I forhold til kjæresten hans er de kanskje det, men hun er vel ikke akkurat normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...