Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kunne nok hatt den lokalt ja :lol:

Men jeg følte ikke at jeg har delt så mye av det jeg har handlet i det siste, så det ble en delt shoppingoversikt og julegaver ;)

Nå er det bare å sette i gang med normal shopping igjen :hoppe:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mentalt i treningsmodus om dagen, selv om det ikke skjer så mye sånn fysisk sett. Men slo til med å kjøpe

Ministry of Sound Pump It Up 2010

og Clubland: The Workout of your life , for en cheesy tittel :ler:

Må ha Pussycat Doll Workout (selv om jeg superskeptisk til "ukjente" treningsopplegg, det er mye dritt der ute - aka 20 min lange treningsøkter hvor 50 % igjen består av snakking..)

Slengte også inn en bestilling på Cream Anthems: Ibiza Workout :hjerte:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er mentalt i treningsmodus om dagen, selv om det ikke skjer så mye sånn fysisk sett. Men slo til med å kjøpe

Ministry of Sound Pump It Up 2010

og Clubland: The Workout of your life , for en cheesy tittel :ler:

Må ha Pussycat Doll Workout (selv om jeg superskeptisk til "ukjente" treningsopplegg, det er mye dritt der ute - aka 20 min lange treningsøkter hvor 50 % igjen består av snakking..)

Slengte også inn en bestilling på Cream Anthems: Ibiza Workout :hjerte:

Cheesy tittel :ler: Hehehe

Prøvde meg på slike videoer før, men de hoppet liksom tilbake i hyllen og kom aldri fram igjen. Hmm, ikke min skyld altså ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er kjempegøy med treningsvideor så det er ikke noe problem egentlig :) Noen av de kan jeg utenat, med instruksjoner og kommentarer, så jeg har nok heller brukt de litt for mye enn for lite. Ikke blitt så mye i det siste da, men kommer sterkt tilbake ;)

Men er jo mer sosialt å trene på treningssenter sammen med venner, har jo et medlemsskap jeg bør benytte meg av :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er kjempegøy med treningsvideor så det er ikke noe problem egentlig :) Noen av de kan jeg utenat, med instruksjoner og kommentarer, så jeg har nok heller brukt de litt for mye enn for lite. Ikke blitt så mye i det siste da, men kommer sterkt tilbake ;)

Men er jo mer sosialt å trene på treningssenter sammen med venner, har jo et medlemsskap jeg bør benytte meg av :sjenert:

Så flink du er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår alle sammen! :kristin:

Er litt treg jeg.. har vært inne og lest, men ikke hatt tid til å oppdatere noe særlig! Og det til tross for at jeg har fortsatt har fri, skulle gitt mye for en ekstra fridag i morgen da.. men dessverre så er det tilbake til jobb. :snurt:

På shoppingfronten har det blitt en nyttårskjole fra H&M Trend. Vet at den ikke var heelt riktig for min fasong, men bestemte meg for å gi litt f.. for den hadde akkurat den stilen jeg ønsket :lillesky: Finner ikke bilde, men det er en sånn kjole som ser ut som du har et skjørt over en topp. Selve "skjørtet" var i blankt sort stoff, overdelen var kortermet og hadde litt glitter i stoffet, og så var det et lite belte i midjen, multifarget som glitret.

Som backup hadde jeg kjøpt et sort kort blondeskjørt fra H&M Divided. Hadde også et impulskjøp og kjøpte en beige grovstrikket vest med pelskanter, også fra H&M Trend. Så får vi se om jeg får brukt den til noe :blush:

Har også sikret meg en av disse Diorshow mascara gavepakkene, siden jeg ikke fikk det til jul :wink: Hadde lyst å prøve Dior Iconic, har hørt mye bra om den :) Fikk ingen god forklaring på hva som var forskjell mellom Diorshow og Iconic, men Iconic har gummibørste, og der Diorshow gir mye volum (og mascara!), er Iconic mye bedre på å skille øyevippene, gjøre de laaaaange og uten å klumpe, men det store volumet uteblir. Det fulgte også med en mini leppestift/gloss, kjempefin :)

I tilegg har jeg sikret meg 4-5 nye strømpebukser (standard før nyttårsaften), blir alltid så usikker på hva som blir fint så må kjøpe litt av alt :gjeiper:

Dessuten er det salg på Accessorize, så jeg har kjøpt tre kjeder og to par hårspenner. Prøver å begrense meg littebitt, selv om det er vanskelig :)

I går var jeg på en liten tur i byen igjen og handlet gavepapir og gaveposer på salg. Angrer på at jeg ikke klarte å somle meg til det litt tidligere! Nå var det rimelig utplukket, men fikk sikret meg en del for det :) Er veldig glad i fine gaveposer og fint gavepapir - liker disse som selges som løse ark :tommelopp:

Æsj, begynner å bli litt småtufsete.. passer veldig dårlig ettersom alle de nye kursene på Elixia starter til uken og at jeg har fått tidenes oppgave på jobb. Gruer meg skikkelig til uken som kommer! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den pelsvesten har jeg også - den er sååå deilig! :):)

håper du ikke blir syk da.. ikke noe bra måte å starte det nye året på :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh har vi samme :hoppe:

Hvordan bruker du din? Usikker på hvordan jeg skal kombinere den :klø:

Ser ikke ut som H&Ms vår- og sommermote er laget for min kropp :rolleyes:Denne typen topper og denne typen kjoler, ikke bra :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant listen min med nyttårsforsetter fra ifjor.. ambisiøs? jeg? :ler:

Tenkte ta en oppsummering over hvordan det faktisk har gått :sjenert:

* Trene regelmessig - ikke én måned med trening og neste måned uten! Det hjalp å melde seg inn på Elixia, da fikk jeg samboer som treningspartner! I tillegg meldte venninnen min seg inn rett før jul, så nå har jeg to treningskompiser! Det har ikke blitt mye trening, men det har hvertfall blitt 1-3 ganger i uken, og det er mye bedre enn å ikke trene i det hele tatt!

* Legge om kostholdet - mer fisk og mye grønt, og begrense "kosemat". Har ikke blitt så mye mer fisk, samboer blir så sur og grinete, og utsetter alltid fiskemiddagene. Men vi har blitt flinkere til å variere, ikke bare tacokrydder på all mat :rolleyes:

* Prøve ut nye oppskrifter og matretter minst én gang i uken Dette begynte ganske dårlig, men de siste månedene har jeg stort sett prøvd ut nye retter 4-5 ganger i uken!

* Lese flere bøker! Failed! Har ikke lest spesielt mye, men noen bøker er vanskelig å engasjere seg i og jeg er ikke typen til å legge vekk bøker heller

* Være mer sosial - forsøke å gjøre minst én ting med venninner i uken Blitt litt flinkere til å bli med på ting, men er ikke kjempefornøyd med innsatsen, har mer å gå på ;)

* Være flinkere til å ta kontakt med foreldrene mine, og forsøke å gjøre noe sammen med de minst én gang i uken. Går litt i perioder, men tror vi er blitt flinkere. Mye lettere etter at vi flyttet nærmere foreldrene mine

* Sende flere brev og pakker til søsteren min i utlandet Søsteren min er kommet hjem.. sendte vel så og si ingenting til henne den siste tiden, jaja..

* Bli flinkere til å gjøre det koselig i leiligheten og ikke minst - forsøke å bli flinkere på å holde det ryddig! sånn passe..hehe

* Bli flinkere til å bruke alle de fine klærne, veskene, skjerfene, smykkene jeg har - gjøre 2009 til et stilig og moteriktig år icon_wink.gif Ble ikke helt som jeg håpet - loffet rundt i Uggs og fleecegenser hele vinteren og følte meg tykk og stygg, nytt forsøk i år!

* Bruke mer tid på hår og negler (fordi jeg er så misfornøyd om jeg går rundt med neglelakk som flasser og bad hair days ødelegger humøret!) Har ikke tenkt så mye over dette, så tror håret har begynt å oppføre seg bedre og blitt bedre med neglene

Var innom dagboken til Årolilja.. ble litt inspirert.. så må slenge til noen flere punkter som jeg følte passet meg godt!

* Bli ryddigere på jobb - ha bedre systemer og mer orden, og slutte å utsette alle "ekle" oppgaver.. Å nei, her er jeg like ille som før :ler: Men jeg har kommet over noen av "skrekkene" mine på jobb, er flink til å mestre dette i perioder

* Føre regnskap hver måned for å se hvor pengene går! gjorde det litt nå og da, og klarte å gjøre det til rutine på høsten, men tør ikke sjekke desember :S

* Spare og sette av til BSU sparte ikke jevnt og trutt, men fikk satt over penger på slutten av året

* Drikke mer vann - FAILED

* Gjøre ferdig fotoalbumene mine - FAILED

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil ikke på jobb! vil ikke! vil ikke!

Har allerede vært der i natt, da jeg sov og drømte om en hel arbeidsdag.. Åhhhh :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mange av de trenings-oppleggene ser så spennende ut! Men jeg har aldri kjøpt noe, for jeg har medlemskap på treningssenter, og jeg føler ikke at jeg kommer til å få brukt begge deler egentlig :klø: Litt dumt, for noen av de dvdene er garantert mye mer festlig enn treningsstudio. Men men :P

Er du fortsatt på grensen til å bli syk? Det er så kjedelig. Det passer liksom aldri å bli syk !

Listen med nyttårsforsett var lang og ambisiøs ja, men syns du har vært flink jeg! :jepp: Kan jo ikke regne med å fullføre alle 100 % :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desperate!

Det har blitt mindre tid til DVD'er nå som jeg har meldt meg inn på Elixia, men det er viktig å ikke gå lei og en kombinasjon av DVD'er og treningssenter tror jeg må være en god blanding for å føle at treningsgleden forblir der!

Gleder meg veldig til å prøve de nye dvd'ene jeg har kjøpt, men har også noen gode, gamle jeg ser frem til å prøve igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

desperate!

Det har blitt mindre tid til DVD'er nå som jeg har meldt meg inn på Elixia, men det er viktig å ikke gå lei og en kombinasjon av DVD'er og treningssenter tror jeg må være en god blanding for å føle at treningsgleden forblir der!

Gleder meg veldig til å prøve de nye dvd'ene jeg har kjøpt, men har også noen gode, gamle jeg ser frem til å prøve igjen ;)

Ja. Kanskje man må finne en balanse. Jeg bare får litt dårlig samvittighet når jeg ikke får trent nok på senteret, også bruker jeg penger på dvd'er i tillegg. At the moment er det et rent støttemedlemskap jeg har, men satser på at det blir andre boller nå som jeg skal jobbe litt mindre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja om motivasjonen ikke er der nå, så er det kanskje bare bortkastede penger. Men hvis du ikke kommer deg på treningssenteret fordi det er lang vei/tar mye tid eller ikke orker å være med på gruppetreninger, så kan en treningsdvd være tingen likevel :)

De varierer jo i lengde fra 25 min - 70 min og det er jo bare å slenge den i dvd-spilleren og så er man klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: flink med trening du er da!

jeg bruker den pelsvesten til jeans og en tynn genser under.. er litt rulten vettu, så sånn veldig lag på lag på lag på lag ser jeg bare større ut med.. syns den er ganske fin til jeans, en hvit tynn longsleeve også har jeg en sånn offwhite/lysebeige cardigan under sånn at bare armene på den stikker ut liksom :klø: hehe.. men den er veldig fin, perfekt til våren når det begynner å bli varmt nok til å kunne legge vekk dunjakken! føler meg litt som en bjørn iblant spes med pelsen bakpå armhullene, men det er jo stilig og da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener med bjørn :ler:

Jeg syntes den var så søt, og de hadde bare én igjen.. så ut som en innlevert julegave for prisen var klippet bort, but..hey what the heck.. I can take leftovers :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...