temar Skrevet 15. november 2009 #1581 Del Skrevet 15. november 2009 Da ble det Jimmy Choo da... ballerinasko i zebra, ballerinasko i sort, og zebra pumps. Leopardveske og sort clutch + skjerf. Sorte ballerina og clutch Fikk ikke somlet meg på nett før alt var utsolgt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. november 2009 #1582 Del Skrevet 15. november 2009 Da ble det Jimmy Choo da... ballerinasko i zebra, ballerinasko i sort, og zebra pumps. Leopardveske og sort clutch + skjerf. Kjøpte du i butikk eller på nettet? Hvis du kjøpte i butikk, hvor tidlig ute var du i forhold til åpningstiden? Den svarte clutchen er kjempestilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1583 Del Skrevet 15. november 2009 Kult! Hva betalte du sammenlagt? ble noen tusen det, penga flyr tror det ble ca 3500 kr for alt, er mye penger.. men jeg vet ærlig talt ikke om jeg ville brukt pengene på noe annet.. dessuten kan jeg alltids få levert det tilbake eller solgt det og tjent penger på det i tillegg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. november 2009 Forfatter #1584 Del Skrevet 15. november 2009 Kjøpte du i butikk eller på nettet? Hvis du kjøpte i butikk, hvor tidlig ute var du i forhold til åpningstiden? Den svarte clutchen er kjempestilig hehe, jeg gidder ikke stille meg i kø :gjeiper: , kjøpte alt på nett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. november 2009 #1585 Del Skrevet 15. november 2009 hehe, jeg gidder ikke stille meg i kø :gjeiper: , kjøpte alt på nett Oki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 15. november 2009 #1586 Del Skrevet 15. november 2009 Så mye fint Nå har du jo tre par Jimmy Choo's Glemte helt av det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1587 Del Skrevet 16. november 2009 dalieo: Ja jeg angrer sånn på at jeg ikke fikk tak i noe på Matthew Williamson i sommer, så nå var det min tur Føler ikke at jeg eier Jimmy Choos, men synes tingene er tøffe og om kvaliteten ser grei ut så beholder jeg det gjerne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. november 2009 Forfatter #1588 Del Skrevet 16. november 2009 Var innom Indiska på lørdag og rasket med meg noen gaveesker, muffinsformer med julemotiv og fairy lights (lysslynger), de er superskjønne Den ene har lilla og sølvpaljetter, og den andre har store matte hvite perler og små blanke hvite perler. Kjempefine og gir umiddelbar julestemning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1589 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøpte ny ulltrøye fra Pierre Robert, håper virkelig ikke det er hull i denne også.. Om ikke altfor lenge reiser jeg til London! Gleder meg så sykt mye! Hva ville dere fått med dere/shoppet om dere skulle til London? Jeg har jo vært der før altså, men greit å få ny inspirasjon før en tur så jeg ikke bare ender opp på de samme gamle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 17. november 2009 #1590 Del Skrevet 17. november 2009 Kjøpte ny ulltrøye fra Pierre Robert, håper virkelig ikke det er hull i denne også.. Om ikke altfor lenge reiser jeg til London! Gleder meg så sykt mye! Hva ville dere fått med dere/shoppet om dere skulle til London? Jeg har jo vært der før altså, men greit å få ny inspirasjon før en tur så jeg ikke bare ender opp på de samme gamle Jeg har aldri vært i London, så jeg aner ikke hva de har der :/ Men byttet du den med i hull i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 #1591 Del Skrevet 17. november 2009 vel du kan jo kopiere min kjøpeliste som aldri ble brukt jeg misunner deg! heldiggris! skal ta meg en tur på indiska for litt julepynt jeg også tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1592 Del Skrevet 17. november 2009 Åh LekeHusmor..hadde glemt det, du skulle vært med du Ja Indiska har så mye glitrende og kult, digger det! Christabelle: Nei jeg gadd ikke bytte den, burde gjort det, men orket ikke styre bort til butikken hvor jeg kjøpte den.. Er ikke så stort hull, men det er ergelig likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 17. november 2009 #1593 Del Skrevet 17. november 2009 har du hørt sangen Mischa? jeg har helt dilla på den!! kanskje den er litt girly for deg men. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1594 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Ingenting blir for girly for meg Så jeg liker den Endret 17. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. november 2009 Forfatter #1595 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Den her liker jeg Videon var litt pinlig men Endret 17. november 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. november 2009 Forfatter #1596 Del Skrevet 18. november 2009 Kjøpte meg Ralph Lauren - Hot, og Bare Esenctuals Faux Tan (har lest så mye bra om den) på strawberrynet, pluss noen gaver Tenkte jeg skulle være smart og bruke paypal, men da ble alt bare rot og jeg måtte klikke meg ut av alt i ren panikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. november 2009 #1597 Del Skrevet 18. november 2009 Åå, Faux Tan vil jeg også prøve.. du må holde oss oppdaterte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1598 Del Skrevet 21. november 2009 Her om dagen kom første pulje av Jimmy Choo! Fikk den sorte clutchen, leopardclutchen og leopardskjerfet. Skal hvertfall beholde den sorte clutchen.. beholder nok alt, men jeg er litt grisk og tenker at om noen tilbyr meg en god slant penger så kan jeg vurdere å selge noe! Derfor har jeg ikke tatt ut leopardclutchen og skjerfet fra plasten.. Men digger de også Prøver å få kjøpt en del julegaver på nett, fordi det er dyrt og stressende å kjøpe i butikk. Mangler en gave til en venninne, og står mellom følgende; Bliss - You Look Spa-Velous-gavesett - da må jeg kjøpe en liten ting til.. Biotherm Celluli Choc-gavesett - er den kremen jeg synes fungerer best, så vet den er ok, men blir man sur av å få slike gaver? Selv om jeg vet at hun er irritert over sine? Har ikke sett hvilket stadiet hennes er kommet til, og denne fungerer jo best på cellulitter som ikke er "ferdig utviklet".. herregud, mange rare tanker Calvin Klein - Eternity gavesett Cacharel Liberté gavesett Helena Rubenstein - Cleansing rituals Clarins Tranquility pure pleasures set Clarins Duo Cleansing pack Kate Moss - Vintage gavesett Tigi Bed Head Foxy Curls gavesett Redken Fresh Curls .. ja det var vel stort sett de jeg vurderer mest Hva ville dere helst hatt? Eller vet dere om noen andre fantastiske tilbud og fine gaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 21. november 2009 #1599 Del Skrevet 21. november 2009 Denne ville ikke vært å forakte :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 21. november 2009 #1600 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg hadde blitt veldig glad for settet fra Redken . Eller et gavesett med parfyme dersom du vet at hun liker lukten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå