Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Hehe, så enige der er... er dette en konspirasjon for å få meg til å slutte å mase om spisebord? :lur:

Funker hvertfall :fnise:

Jeg er nemlig overbevist om at dette skal jeg ha! :ler:

Så gjelder det bare å overbevise min kjære :hjerte:

Han sa han måtte gjennom en sorgprosess for at det ikke ble Counter, og jeg skjønner han godt. Så får vi se om vi klarer bestemme oss før rabatten på Bolia går ut! :gjeiper:

Ikke i det hele tatt :filer:

Haha :ler: Neida, jeg syns det er interessant med litt interiør jeg, selv om jeg ikke har peiling :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kuli :tommelopp:

Håper og satser på at vi ender opp med denne kombinasjonen :Nikke:

I går kjøpte vi nytt gulv.. hadde egentlig bestemt oss for å velge noe fra Kahrs, det er visst veldig god kvalitet og dermed også litt dyrere, men så var vi på Maxbo og så hadde supertilbud på parkett i hvit eik, og typisk nok gikk tilbudet ut i går også.. så da tok vi en nesten litt for kjapp beslutening og gikk for denne.. håper vi ikke angrer nå da :sjenert:

Så den skal hentes på mandag..

I tillegg fikk vi lånt en tapetfjernemaskin, herregud.. det ser jo ut som et monster fra 60-tallet :ler:

Men den funker veldig bra! Så nå damper og skraper vi av restene fra 60-tallet og vi er helt inne på selve muren. Litt usikker på hva vi gjør etter det, men men:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Kuli :tommelopp:

Håper og satser på at vi ender opp med denne kombinasjonen :Nikke:

I går kjøpte vi nytt gulv.. hadde egentlig bestemt oss for å velge noe fra Kahrs, det er visst veldig god kvalitet og dermed også litt dyrere, men så var vi på Maxbo og så hadde supertilbud på parkett i hvit eik, og typisk nok gikk tilbudet ut i går også.. så da tok vi en nesten litt for kjapp beslutening og gikk for denne.. håper vi ikke angrer nå da :sjenert:

Så den skal hentes på mandag..

I tillegg fikk vi lånt en tapetfjernemaskin, herregud.. det ser jo ut som et monster fra 60-tallet :ler:

Men den funker veldig bra! Så nå damper og skraper vi av restene fra 60-tallet og vi er helt inne på selve muren. Litt usikker på hva vi gjør etter det, men men:)

Så flinke dere er som står på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi er litt flinke :Nikke:

Særlig fordi jeg er negativt handy av meg. Blir helt sjokkert over at jeg faktisk får til ting :fnise:

I går kikket vi nok en gang på spisebord på Bolia, tror de begynner å bli litt lei av oss så det er bra vi varierer med hvilken butikk vi går innom :gjeiper:

Men nåå er vi klare til å bestille, så da blir det Corona ovalt bord i hvitt, med fire Pavia-stoler i smoke og to Vegas-stoler i smoke (Vegas skal stå på kjøkkenet)

Nå er det hjem og pusse murveggene, smøre på litt gugge der murpussen har falt ut og så må veggene vaskes.

Til helgen får vi forhåpentligvis begynt å sparkle.. den delen er jeg litt spent på :sjenert:

Og jeg har fått lønn :danse:

Det står mye på ønskelisten, så får vi se hva jeg får råd til.. vil ha bl.a. dunjakke, nye vinterstøvler, nye UGGs, diverse parfymer, Wii-spill.. + + :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nytt spisebord og stoler bestilt :tommelopp:

Neste prosjekt: tapet!

Vurderer Cecily i Noir fra Designers Guild,

eller Grove Garden fra Osborne & Little.

Har noen andre kandidater også, vanskelig.. :klø:

Det skal bare være tapet på en vegg, den veggen sengen "står ut av", i tillegg til at det også vil være skap på denne veggen. Så området som skal tapetseres og være synlig blir ikke så veldig stort og jeg føler jeg kan "go wild" med tapetmønster og farger :)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis dere sparte alle pengene dere tjente til noe stort, hva ville dere blitt glad for å få i julegave? :)

helst ikke penger da, er så kjedelig å gi og tror egentlig ikke personen vil ha det som gave!

Hva blir man glad for å få når man er på "sparern"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gavekort! :) da må man bruke det på noe og ikke spare pengene..

gavekort på spa f.eks? eller på restaurant?

eller god vin, i mitt tilfelle :rolleyes:

luksusting som man ikke vanligvis tar seg råd til når man er på sparebluss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener du?

Oj gikk litt fort.. var litt stressa i stad. Det jeg mente at jeg ikke har hatt manikyr, spa eller hudpleie selv så da synes jeg det er vanskelig å kjøpe gavekort på dette for jeg vet ikke hvordan behandlingene er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Oj gikk litt fort.. var litt stressa i stad. Det jeg mente at jeg ikke har hatt manikyr, spa eller hudpleie selv så da synes jeg det er vanskelig å kjøpe gavekort på dette for jeg vet ikke hvordan behandlingene er :)

Skjønner :) Men mener du at du aldri har gått til hudpleier, eller aldri prøvd salongen du skal kjøpe gavekort på? For jeg kan gjerne "guide" deg litt når det gjelder salong-whatever :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle
Hehe.. aldri hatt hudpleie :)

Så bare det å velge salong er jeg helt knallgrønn på! :fnise:

Ta massasje, du. Folk kan være sære på ansiktet sitt (det er i hvert fall jeg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...