Mischa Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1541 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) ETC er veldig stilig, men da blir det 3000 kr mer for stoler for de koster litt mer.. Herregud jeg er så ubesluttsom, men Vegas kommer også i transparente modeller som transparent akryl og gråsort transparent akryl og da lurer jeg på om det er veldig stor forskjell fra ETC i tilsvarende farge?? Usikker på om det er verdt 3000 kr for ETC fremfor Vegas.. tror også ETC er noe bredere modell og at man ikke får plass til like mange stoler rundt bordet! :klø: Endret 25. oktober 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. oktober 2009 #1542 Del Skrevet 25. oktober 2009 nei vet du hva, jeg har ikke sett Vegas i den gråsorte fargen før, nå har jeg ombestemt meg! Likte Vegas i gråsort transparent best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 25. oktober 2009 #1543 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg må si at jeg liker designet på ETC bedre enn Vegas, jeg da. Den er litt mer spennende, på en måte, eller litt mindre utbredt - de har jo noe tilsvarende Vegas "over alt". Også synes jeg det ser ut som om ETC er bedre å sitte på - litt bedre plass til rompa. Men så er jeg også litt nøye når det gjelder behagelige spisestuestoler. Hater-hater-hater å få "tresmak i r***", eller evt plastsmak, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #1544 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dere gjør det ikke lett for meg LekeHusmor: ja de er fine de også, har litt lyst til å slippe unna med Vegas for da har jeg 3000 kr til overs Joyce: jeg synes stolene er like gode å sitte i begge to, Vegas er kanskje litt bedre for ryggen.. men jeg liker jo at de omtaler ETC som designstoler også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #1545 Del Skrevet 29. oktober 2009 Nå har jeg handlet MASSE - bare for å ha noe å skrive om Neida.. men jeg må si jeg angrer meg litt nå da, blir helt kvalm av å bruke penger Jeg kjøpte en Pierre Robert ulltrøye, den er veldig tynn (hvertfall tynnere enn forventet) så jeg ser litt slaskete ut i den Men det var et hull i den da jeg åpnet pakken og tok den ut Men selvfølgelig er jeg for ivrig og desperat til å gå tilbake og bytte den. Hva gjør jeg når det er hull i den? :klø: Syr jeg? Ellers har jeg kjøpt to nye duftlys fra Kremmerhuset i "white tea & ginger" - elsker dem Det ble også verdens søteste juledørmatte, i rødt med reinsdyr. Og et sett med gaveesker. På H&M shoppet jeg en sort lang strikket genser med flettede "kanter", en sort enkel cardigan med pingvinarmer, en glitrende mørkblå cardigan med gulltråder og et sett med armbånd. På Accessorize ble det et sett med armbånd, og en gave til en kollega. På BikBok rasket jeg med meg et par votter, et langt flettet "metall"kjede og et sort hårbånd med strasstener. Håper det var alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1546 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Jo, kjøpte også en lilla velour kosebukse fra Vero Moda.. har ørten stykker fra før, men har alltid klart å kjøpe feil størrelse, så tenkte at NÅ skulle jeg få en som passet, men merker nå at det er jo ikke stor forskjell på de da.. men det var fin farge og den kostet bare 159 kr Tror jeg skal bake pumpkin cupcakes i anledning Halloween!! Endret 30. oktober 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 30. oktober 2009 #1547 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nå har jeg handlet MASSE - bare for å ha noe å skrive om Neida.. men jeg må si jeg angrer meg litt nå da, blir helt kvalm av å bruke penger Jeg kjøpte en Pierre Robert ulltrøye, den er veldig tynn (hvertfall tynnere enn forventet) så jeg ser litt slaskete ut i den Men det var et hull i den da jeg åpnet pakken og tok den ut Men selvfølgelig er jeg for ivrig og desperat til å gå tilbake og bytte den. Hva gjør jeg når det er hull i den? :klø: Syr jeg? Ellers har jeg kjøpt to nye duftlys fra Kremmerhuset i "white tea & ginger" - elsker dem Det ble også verdens søteste juledørmatte, i rødt med reinsdyr. Og et sett med gaveesker. På H&M shoppet jeg en sort lang strikket genser med flettede "kanter", en sort enkel cardigan med pingvinarmer, en glitrende mørkblå cardigan med gulltråder og et sett med armbånd. På Accessorize ble det et sett med armbånd, og en gave til en kollega. På BikBok rasket jeg med meg et par votter, et langt flettet "metall"kjede og et sort hårbånd med strasstener. Håper det var alt Jeg kjøpte også ulltrøye fra P-R. Du må gå og bytte den. Kjøpte du den på en matbutikk eller? Ikke sy, du skal få ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #1548 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg kjøpte også ulltrøye fra P-R. Du må gå og bytte den. Kjøpte du den på en matbutikk eller? Ikke sy, du skal få ny Ja jeg kjøpte på matbutikk, jeg er så dum at jeg allerede har tatt den i bruk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. november 2009 Forfatter #1549 Del Skrevet 1. november 2009 Isj, vi hadde bestemt oss for Counter i hvit høyglans fra Bolia og Vegas-stoler, men nå prøvde jeg stolene og bordet igjen - og jeg sitter ikke godt Jeg rekker nesten ikke opp til bordkanten Samboer er kjempesur og grinete, for vi hadde liksom bestemt oss, skulle bare velge farge på stolene.. så nå har vi kranglet siden i går Jeg blir så lei meg, men jeg kan ikke punge ut med 14 000 kr for bord og stoler når jeg ikke sitter godt.. venner og familie er også stort sett lave (eller veldig høye!), så selv om det er jeg som skal bruke det hver dag må jeg jo tenke litt på disse også.. Når det blir problematisk for meg, hvordan blir det for de under 1,65 da.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. november 2009 Forfatter #1550 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg trenger dunjakke, er det noen som vet om noen fine? Ser for meg en sort, litt innsvinget i livet og med pelskrage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1551 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er blakk I morgen trekker Brilleland penger for linser og da har jeg under 1000 kr igjen.. og det skal holde en uke no more shopping!....for a week... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. november 2009 #1552 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg er blakk I morgen trekker Brilleland penger for linser og da har jeg under 1000 kr igjen.. og det skal holde en uke no more shopping!....for a week... Isj, sånt er så kjedelig! Den som hadde et personlig lite fond å ta shoppingpenger fra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 4. november 2009 #1553 Del Skrevet 4. november 2009 Isj, vi hadde bestemt oss for Counter i hvit høyglans fra Bolia og Vegas-stoler, men nå prøvde jeg stolene og bordet igjen - og jeg sitter ikke godt Jeg rekker nesten ikke opp til bordkanten Samboer er kjempesur og grinete, for vi hadde liksom bestemt oss, skulle bare velge farge på stolene.. så nå har vi kranglet siden i går Jeg blir så lei meg, men jeg kan ikke punge ut med 14 000 kr for bord og stoler når jeg ikke sitter godt.. venner og familie er også stort sett lave (eller veldig høye!), så selv om det er jeg som skal bruke det hver dag må jeg jo tenke litt på disse også.. Når det blir problematisk for meg, hvordan blir det for de under 1,65 da.. :/ Så kjedelig.. :/ Har dere funnet ut av hva dere skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. november 2009 Forfatter #1554 Del Skrevet 4. november 2009 Så kjedelig.. :/ Har dere funnet ut av hva dere skal gjøre? Jeg har tenkt og tenkt, og i dag var jeg på Bolia i sikkert nesten to timer.. ommøblerte hele butikken Absolutt alle utstillinger av bord og stoler tok jeg fra hverandre Har funnet to kandidater.. Corona, enten 160 cm eller 200 cm.. på det som er 160 cm kan det akkurat presses inn 8, men det er nesten litt i grenseland. Rundt bordet på 200 cm er det masse plass, men det blir kanskje litt for langt til vår stue. Jeg vet ikke hvor ofte det er aktuelt med mer enn 8 til bords.. selv om det kunne vært greit å ha mulighet til å invitere alt og alle.. Dilemma! Sitter godt på Pavia, så tror det blir den stolen! Men hvis verken bordet på 160 cm eller 200 cm passer, vurderer jeg Nordic. Men det er ikke helt min stil, så vil helst ha Corona! Er det noen av dere som angrer på at dere ikke har kjøpt større spisebord? Vil jo ikke gjøre en tabbe der, men på en annen side.. har jo ikke såå mange venner, hvertfall ikke i samme vennegjeng, som det er aktuelt å invitere *Vigdis venneløs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. november 2009 #1555 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) *Vigdis venneløs* Du kan trøste deg med at jeg ikke har en så stor "samlet" vennegjeng, heller! De stolene var utrolig kule! Virker som dere kommer til å få det kjempestilig Endret 4. november 2009 av dalieo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 4. november 2009 #1556 Del Skrevet 4. november 2009 Vi er glade for at vi ikke kjøpte større. Vi har rundt spisebord der man også kan presse inn 8 (funker nok bedre med 6), og har innsett at det uansett er maks av hvor mange vi kan ha her inne uten at det blir for fullt, rett og slett. Hvis vi mot formodning skulle trenge plass til flere, får vi ta opp det gamle kjøkkenbordet fra boden og sette ved siden av. Der er det plass til 6 til med litt godvilje. Det er også noe med at bordet ikke skal oppta for mye plass all den tiden man ikke er 8 til middag, og det er man jo som regel ikke... Corona minner en del om vårt bord, så det synes jeg var et godt valg. Og jeg likte stolene! Kjempekule! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. november 2009 #1557 Del Skrevet 4. november 2009 corona + de stolene tror jeg blir knall! en venninne av meg har den komboen og det ser dødsbra ut hjemme hos de syns jeg gå for 8 plasser.. så kan man heller ha et ekstrabord til de helt store anledningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 5. november 2009 #1558 Del Skrevet 5. november 2009 Tror nok Corona og Pavia blir fint, som de andre sier Men jeg kan nok ikke uttale meg noe om hvor mange du burde ha plass til, for jeg har såvidt invitert noen på pizza og film Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 5. november 2009 Forfatter #1559 Del Skrevet 5. november 2009 Hehe, så enige der er... er dette en konspirasjon for å få meg til å slutte å mase om spisebord? Funker hvertfall Jeg er nemlig overbevist om at dette skal jeg ha! Så gjelder det bare å overbevise min kjære Han sa han måtte gjennom en sorgprosess for at det ikke ble Counter, og jeg skjønner han godt. Så får vi se om vi klarer bestemme oss før rabatten på Bolia går ut! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 5. november 2009 #1560 Del Skrevet 5. november 2009 nei, men jeg syns virkelig det er en super kombinasjon! venninnen min har det som sagt, og det er veldig stilig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå