Mischa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1521 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Litt musica Pixie Lott - Boys and Girls Sugababes - Get sexy Lady Gaga - Bad Romance Agnes - On and On Little Boots - Remedy David Guetta & Akon - Sexy Bitch - spilt inn på Ibiza/Pacha Britney Spears - Three Jordin Sparks - SOS Rihanna - Russian roulette Endret 21. oktober 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 21. oktober 2009 #1522 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg elsker når du kommer med musikktips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. oktober 2009 #1523 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg liker musikksmaken din! Hører du på nrk mp3? Du ramsa opp A-lista, mer eller mindre Mye bra! Liker også den Miley Cyrus-sangen, selv om målgruppa hennes kanskje er 10 år yngre enn meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1524 Del Skrevet 21. oktober 2009 Haha jeg hører faktisk aldri på radio.. men jeg og NRK MP3 er vel ganske samkjørte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #1525 Del Skrevet 22. oktober 2009 Blir gal av Glasmagasinet Virker som de er blitt schizofrene, de opererer med 25 % avslag en uke, neste uke er det 50 % og så er det 30 % og tilbake på 25 %.. Jeg klarte visstnok å fornærme en av de ansatte ganske heftig da jeg spurte om de skulle legge ned, men jeg er så lei av at de er tomme for varer til en hver tid. Går jo ikke an å få tak i ting der lenger jo, salg er vel og bra men jeg kommer jo for varene! Men endte opp med en sauteepanne fra HøyangPolaris og karaffel og vannglass fra Rosendahl (sykt kjedelig, for alle har den, men jeg må bare ha en karaffel..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #1526 Del Skrevet 22. oktober 2009 hvilken serie fra Høyang Polaris? Jeg har Match, er storfornøyd! En sautepanne er virkelig noe av det nyttigste som fins! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #1527 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det var Match ja Bare synd den har bæsjebrunt håndtak, får skikkelig 70-talls vibber.. hehe, men godt å høre du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #1528 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg har den samme du venner deg fort til håndtaket! bare bruk for guds skyld kun tre-redskaper i den.. og ikke vask med zalo :gjeiper: hvordan skriver venner egentlig? venner eller vender? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 22. oktober 2009 #1529 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg har den samme du venner deg fort til håndtaket! bare bruk for guds skyld kun tre-redskaper i den.. og ikke vask med zalo :gjeiper: hvordan skriver venner egentlig? venner eller vender? :klø: venner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #1530 Del Skrevet 22. oktober 2009 jeg har den samme du venner deg fort til håndtaket! bare bruk for guds skyld kun tre-redskaper i den.. og ikke vask med zalo :gjeiper: hvordan skriver venner egentlig? venner eller vender? :klø: Bare tre-redskap? Plast går vel også vel håper jeg Ikke zalo? Hva skal jeg bruke da Jeg slenger alt i oppvaskmaskinen eller vasker med zalo jeg, huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 22. oktober 2009 #1531 Del Skrevet 22. oktober 2009 Ja, dei støvlane du kjøpte var skikkeleg stilige! Føler seg ikkje akkurat som ein skal ein tur i fjøsen med slike! Eg er så spent på desse cupcaksane dine! Har du nokre gode oppskrifter som eg kan teste ut i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. oktober 2009 #1532 Del Skrevet 22. oktober 2009 Bare tre-redskap? Plast går vel også vel håper jeg Ikke zalo? Hva skal jeg bruke da Jeg slenger alt i oppvaskmaskinen eller vasker med zalo jeg, huff og huff stekepanner med teflon skal utelukkende vaskes med varmt vann! om du bruker zalo eller (god forbid) slenger den i maskinen, så kommer den til å vare ca 3 runder.. så please don't! plast kan gå ja, bare vær litt forsiktig og ikke skrap for mye i den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1533 Del Skrevet 24. oktober 2009 Årolilja: Ja de er noe annet enn matte, slitte Viking-støvler fra 80-tallet LekeHusmor: Oh jeez.. Jeg har jo slengt de fleste teflongreier rett i oppvaskmaskinen og tingene lever da i beste velgående den dag i dag Hvis jeg må vaske for hånd kommer jeg aldri til å gidde bruke de, men vi får prøve å være flinke da Litt kritisk og skeptisk til å kun bruke varmt vann og ikke såpe...men men Jeg hater å vaske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1534 Del Skrevet 24. oktober 2009 Oh good God.. det snøøøøør! :snø: Yikes, dette er jeg ikke klar for i det hele tatt I går fikk jeg hentet vesken fra asos (i tweed), og jeg synes den er veldig fin. Liker kvaliteten på veskene til ASOS og de tre brosjene med silkeblomster var også fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. oktober 2009 #1535 Del Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Oh good God.. det snøøøøør! :snø: Yikes, dette er jeg ikke klar for i det hele tatt Har det snødd i Oslo idag??? Endret 24. oktober 2009 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. oktober 2009 #1536 Del Skrevet 24. oktober 2009 På lappen som fulgte med min stekepanne så stod det at den skulle vaskes med varmt vann og oppvaskmiddel Jernpanner derimot, har jeg hørt at kun skal vaskes med varmt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. oktober 2009 #1537 Del Skrevet 24. oktober 2009 Søt veske Og snø, urk.. vi hadde også det for litt siden. Jeg vil helst ikke ha snø før like før jul, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter #1538 Del Skrevet 24. oktober 2009 Snøen kom litt tidlig ja, det snødde riktignok bare i 15 minutter, men likevel.. det dalte ned store hvite flak. Jeg som ikke har ordentlig vintertøy eller sko en gang Formen er dårlig igjen, føler meg helt nummen og stiv i kroppen. Kanskje det er svineinfluensa Ellers er det bare den typisk kjipe formen min som kommer snikende tilbake, skal tilbake til legen når den dukker opp slik at de får testet om det jeg har andre verdier i kroppen når jeg er dårlig enn frisk.. de fant jo ikke noe galt med meg når jeg hadde en god periode.. jaja.. nesten så jeg håper det er svineinfluensa! I tillegg mistet jeg skjerfet mitt i dag Irriterende, betalte riktignok ikke mye for det fordi det var satt ned med 70 % men likte det jo godt og da er det surt uansett. Kjøpte to interiørbøker, 100 % oppussing og Sett farge på det. Det ble også to skåler, en i gull og en sølv fra Skeidar. Og en Max Factor mascara, kjøpte meg nemlig den nye fra L'Oreal og den er kjempedårlig. Måtte også ha en av disse EOS leppepomadene, vet ikke helt hva jeg synes ennå. Jeg kjøpte den røde, lukter ikke så mye av den og det var den eneste som var igjen, så sikkert den minst populære Det ble også et sølvreinsdyr og knekkformer fra Åhlens. Ellers har vi sett på gulv, gulv og mer gulv. Usikker på om vi skal ha to-stavs eller tre-stavs, en-stav blir for dyrt og for spesielt for leiligheten så det utelukker vi. To vi så på var Eik Portofino og Eik Frost. Ask Skagen så også ganske fint ut i butikk. Kahrs er visst av god kvalitet og det er mange som anbefaler det, men Bauhaus hadde gulv til halve prisen, så det er litt vanskelig. Var også innom Bolia for å se på spisebord og stoler, føler vi har sett der hundre ganger og likevel ikke klarer bestemme oss Vi vurderer Counter spisebord i hvit høyglans. Det er flottest som høybord, men jeg tror det blir veldig dominerende i en liten stue, så må nok ha den laveste varianten. Er redd det kan bli litt vel mye hvitt i leiligheten så må prøve å finne ut av hvordan vi skal få balansert det. Usikker på stolene til bordet også, det står mellom Vegas og ETC. Men hvilken farge det skal være på stolene klarer jeg ikke bestemme meg for .. åhh.. blir så oppgitt. Hva ville dere valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. oktober 2009 #1539 Del Skrevet 24. oktober 2009 jeg syns ETC stolene er så fiine.. ville valgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 24. oktober 2009 #1540 Del Skrevet 24. oktober 2009 Begge stolene var utrolig fine! Skjønner at det er vanskelig å velge.. tror kanskje jeg også, i likhet med lekehusmor, hadde valgt ETC. Spesielt hvis det blir mye hvitt ellers i leiligheten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå