Gjest Christabelle Skrevet 13. oktober 2009 #1501 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ja ikke sant Jeg bestemmer selv hva jeg bruker pengene mine på Han skal være glad jeg ikke handler på Skopunkten... ta 3 betal for 2 - DET hadde blitt mange sko det! Jeg pleier som regel aldri handler over 200 kr, ellers så får jeg lurt meg unna på et vis, så føler jeg er helt grønn på alt med toll og sånn Men takk for svar, da venter jeg litt til Gutter har ikke peiling Skal vi begynne å telle filmer/spill/ledninger/DVD-spillere/cd'er/datautstyr/belter/tv-konsoller? Det kunne ha blitt morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1502 Del Skrevet 14. oktober 2009 Vesken kom, den er skikkelig Barbie-rosa Og når jeg fikk den så jeg jo at det også er Barbiemønster på hele vesken Men jeg liker rosa, så det får bli min berteveske Også fikk jeg hentet Burberrystøvlene, de var lekre. Jeg visste jo ikke hvilke det var, for da de hadde kommet inn så var alle allerede solgt/holdt av og det var venteliste. Men de falt i smak, så da gikk jeg for de Ellers kom både cupcakeboken fra Primrose Hill Bakery og 'Wine for dummies' i går, så nå skal jeg lese meg opp på vin og kanskje bake litt til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. oktober 2009 #1503 Del Skrevet 14. oktober 2009 fy søren så fine de støvlene var! hvor mye kostet de? de var jo bare tusen ganger finere enn hunter støvlene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 14. oktober 2009 #1504 Del Skrevet 14. oktober 2009 Jeg likte også støvlene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 14. oktober 2009 #1505 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nyyydelige støvler! Jeg vil også ha Hvor mye betalte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter #1506 Del Skrevet 14. oktober 2009 Takk takk De var ikke så dyre, de kostet 1199 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 14. oktober 2009 #1507 Del Skrevet 14. oktober 2009 (endret) Kule støvler! Det er utrolig bra at det går an å få fine støvler nå, det er jo utrolig praktisk fottøy, og særlig på denne årstiden. Tenk i gamledager når man måtte velge mellom seilerstøvler eller "gårdsstøvler"! Stakkars 50-tallets fashionistaer. Endret 14. oktober 2009 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 15. oktober 2009 #1508 Del Skrevet 15. oktober 2009 Jeg likte også støvlene 1190 var "billig" for Burberry! Kjøpte du de på nett eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter #1509 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja jeg synes også det var "billig" .. Nei jeg kjøpte det i Burberry-butikken på Steen & Strøm Nå var det riktignok venteliste på de så det er tydelig at de er populære, men ja et kupp var det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 19. oktober 2009 #1510 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja jeg synes også det var "billig" .. Nei jeg kjøpte det i Burberry-butikken på Steen & Strøm Nå var det riktignok venteliste på de så det er tydelig at de er populære, men ja et kupp var det Ja det må jeg si:) Er de foret ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 20. oktober 2009 #1511 Del Skrevet 20. oktober 2009 Stilige støvler Må si at prisen var relativt hyggelig også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1512 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ja det må jeg si:) Er de foret ? Nei de var ikke foret, men men det får gå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1513 Del Skrevet 20. oktober 2009 Stilige støvler Må si at prisen var relativt hyggelig også Tusle Så koselig! Long time no see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. oktober 2009 #1514 Del Skrevet 20. oktober 2009 så stille det er fra deg om dagen da har du det bra? hvordan kommer det seg i leiligheten? blir dere enige? er ganske slitsomt på et forhold en sånn flytteprosess.. min erfaring hvertfall. og hvordan går det med treningen? vi skulle bodd i samme by så kunne vi dratt oss ut på trening sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1515 Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Nå har jeg mottatt mine elskede Bath & Body Works Moisturizing Antibacterial Hand soap. De ser sånn her ut hvis noen lurte. Fikk mange forskjellige, bl.a. Kitchen Lemon, Pearberry, Raspberry Vanilla, Japanese Cherry Blossom, White tea and ginger.. + + Jeg er helt hekta, blir vanligvis så tørr på hendene av håndvask men disse gjør at jeg kan vaske meg hele tiden og likevel ha silkemyke labber. I tillegg er det greit med litt ekstra beskyttelse i disse svineinfluensatider! Også lukter de himmelsk! Jeg kjøpte duftlys fra Kremmerhuset i helgen, White tea & ginger - lukter sykt godt også er de hvite og pene:) Ellers er det blitt oppbevaringsbokser (til mat) fra Åhlens - jeg fant ut at jeg har gitt bort alle når jeg har gitt folk cupcakes og andre kakerester Også ble det et nytt kjøkkenhåndkle med muffins og kaker på, de er så søte. Også kjøpte jeg med denne Hed Kandi Eivissa parfymen på eBay. Tror ikke den klarer stå av seg selv, så det var jo fryktelig upraktisk Men jeg savner Ibiza (Eivissa) og vet ikke om jeg får tatt turen neste sommer.. så måtte ha et lite minne Endret 20. oktober 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1516 Del Skrevet 20. oktober 2009 så stille det er fra deg om dagen da har du det bra? hvordan kommer det seg i leiligheten? blir dere enige? er ganske slitsomt på et forhold en sånn flytteprosess.. min erfaring hvertfall. og hvordan går det med treningen? vi skulle bodd i samme by så kunne vi dratt oss ut på trening sammen Stille fordi jeg ikke shopper - får ikke lov av samboer Neida, men vi skal jo begynne å pusse opp nå og jeg har vel innsett at oppussing og evt. sommerferie til USA kommer til å koste pæng, så må bare roe ned littegranne nå.. men det varer nok ikke lenge Trening går sådär Neida, jeg er ganske flink. Trener tre ganger i uken Men maten/kostholdet er det verre med Ja vi skulle trent sammen Jeg har så lyst å gå på timer, men jeg tør ikke alene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. oktober 2009 #1517 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hed Kandi-parfyme! Det visste jeg ikke at de hadde Har du luktet på den før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter #1518 Del Skrevet 20. oktober 2009 Hed Kandi-parfyme! Det visste jeg ikke at de hadde Har du luktet på den før? Nei det visste ikke jeg heller før for et par dager siden Sikkert av den typen som selges på Vita og slike "useriøse" utsalgssteder Og nei jeg har ikke testet den Typisk Mischa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. oktober 2009 #1519 Del Skrevet 20. oktober 2009 Du må si fra om den er bra, da! Hadde vært litt moro å hatt Hed Kandi-parfyme.. bare for å ha det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #1520 Del Skrevet 21. oktober 2009 Skal gi full rapport når den er ankommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå