Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Gjest Christabelle
Ja ikke sant :snurt:

Jeg bestemmer selv hva jeg bruker pengene mine på :kjefte:

Han skal være glad jeg ikke handler på Skopunkten... ta 3 betal for 2 - DET hadde blitt mange sko det! :rope:

Jeg pleier som regel aldri handler over 200 kr, ellers så får jeg lurt meg unna på et vis, så føler jeg er helt grønn på alt med toll og sånn :ler: Men takk for svar, da venter jeg litt til :enig:

Gutter har ikke peiling :)

Skal vi begynne å telle filmer/spill/ledninger/DVD-spillere/cd'er/datautstyr/belter/tv-konsoller? Det kunne ha blitt morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vesken kom, den er skikkelig Barbie-rosa :nigo: Og når jeg fikk den så jeg jo at det også er Barbiemønster på hele vesken :fnise:

Men jeg liker rosa, så det får bli min berteveske :ler:

Også fikk jeg hentet Burberrystøvlene, de var lekre.

Jeg visste jo ikke hvilke det var, for da de hadde kommet inn så var alle allerede solgt/holdt av og det var venteliste. Men de falt i smak, så da gikk jeg for de :)

Ellers kom både cupcakeboken fra Primrose Hill Bakery og 'Wine for dummies' i går, så nå skal jeg lese meg opp på vin og kanskje bake litt til helgen :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kule støvler! :jepp: Det er utrolig bra at det går an å få fine støvler nå, det er jo utrolig praktisk fottøy, og særlig på denne årstiden. :Nikke: Tenk i gamledager når man måtte velge mellom seilerstøvler eller "gårdsstøvler"! Stakkars 50-tallets fashionistaer. :fnise:

Endret av *Joyce*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes også det var "billig" ..

Nei jeg kjøpte det i Burberry-butikken på Steen & Strøm :)

Nå var det riktignok venteliste på de så det er tydelig at de er populære, men ja et kupp var det :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Ja jeg synes også det var "billig" ..

Nei jeg kjøpte det i Burberry-butikken på Steen & Strøm :)

Nå var det riktignok venteliste på de så det er tydelig at de er populære, men ja et kupp var det :nigo:

Ja det må jeg si:)

Er de foret ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så stille det er fra deg om dagen da :sjenert:

har du det bra? hvordan kommer det seg i leiligheten?

blir dere enige? er ganske slitsomt på et forhold en sånn flytteprosess.. min erfaring hvertfall.

og hvordan går det med treningen? vi skulle bodd i samme by så kunne vi dratt oss ut på trening sammen :trene::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg mottatt mine elskede Bath & Body Works Moisturizing Antibacterial Hand soap. De ser sånn her ut hvis noen lurte. Fikk mange forskjellige, bl.a. Kitchen Lemon, Pearberry, Raspberry Vanilla, Japanese Cherry Blossom, White tea and ginger.. + +

Jeg er helt hekta, blir vanligvis så tørr på hendene av håndvask men disse gjør at jeg kan vaske meg hele tiden og likevel ha silkemyke labber. I tillegg er det greit med litt ekstra beskyttelse i disse svineinfluensatider!

Også lukter de himmelsk! :)

Jeg kjøpte duftlys fra Kremmerhuset i helgen, White tea & ginger - lukter sykt godt også er de hvite og pene:)

Ellers er det blitt oppbevaringsbokser (til mat) fra Åhlens - jeg fant ut at jeg har gitt bort alle når jeg har gitt folk cupcakes og andre kakerester :fnise: Også ble det et nytt kjøkkenhåndkle med muffins og kaker på, de er så søte.

Også kjøpte jeg med denne Hed Kandi Eivissa parfymen på eBay. Tror ikke den klarer stå av seg selv, så det var jo fryktelig upraktisk :ler: Men jeg savner Ibiza (Eivissa) og vet ikke om jeg får tatt turen neste sommer.. så måtte ha et lite minne :sjenert:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stille det er fra deg om dagen da :sjenert:

har du det bra? hvordan kommer det seg i leiligheten?

blir dere enige? er ganske slitsomt på et forhold en sånn flytteprosess.. min erfaring hvertfall.

og hvordan går det med treningen? vi skulle bodd i samme by så kunne vi dratt oss ut på trening sammen :trene::ler:

Stille fordi jeg ikke shopper - får ikke lov av samboer :filer:

Neida, men vi skal jo begynne å pusse opp nå og jeg har vel innsett at oppussing og evt. sommerferie til USA kommer til å koste pæng, så må bare roe ned littegranne nå.. men det varer nok ikke lenge :fnise:

Trening går sådär :ler: Neida, jeg er ganske flink. Trener tre ganger i uken :) Men maten/kostholdet er det verre med :sjenert:

Ja vi skulle trent sammen :)

Jeg har så lyst å gå på timer, men jeg tør ikke alene :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hed Kandi-parfyme! Det visste jeg ikke at de hadde :) Har du luktet på den før?

Nei det visste ikke jeg heller før for et par dager siden :fnise:

Sikkert av den typen som selges på Vita og slike "useriøse" utsalgssteder :sjenert:

Og nei jeg har ikke testet den :fnise:

Typisk Mischa!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...