Gjest dalieo Skrevet 28. september 2009 #1481 Del Skrevet 28. september 2009 Å, den boken fikk jeg også lyst på! Elsker vin, spesielt hvitvin, og vet akkurat hvordan smak det er jeg liker, men klarer ikke å forklare det i det hele tatt "Vil ha en med litt sånn søt smak, men ikke for søt.. sur.. men ikke ordentlig sur" Så går etter de fineste etikettene på vinmonopolet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 29. september 2009 #1482 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) jeg skulle gjerne VÆRT i barca da. hvis det er noen trøst tips til dere: Soave! deilig italiensk hvitvin som er frisk og fruktig, uten å bli sur og snerpete.. min erfaring er at mange tror de liker litt søte hvitviner, men så er det egentlig fruktighet de liker! prøv f.eks. Gini Soave neste gang dere er innom polet ellers er faktisk Bølgens Vin en utrolig lett og oversiktlig bok for å lære mer om vin. den er på tilbud på ark fortiden tror jeg! *reklame,reklame* Endret 29. september 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 29. september 2009 #1483 Del Skrevet 29. september 2009 Takk for tips Lekehusmor! Den skal jeg se etter neste gang Hvordan gikk festen Mischa, ble det naboklager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. september 2009 Forfatter #1484 Del Skrevet 30. september 2009 Vintips Så bra, skal notere meg boken og vinen LekeHusmor! Festen var egentlig ikke noen høydare.. det var elendig timing i og med at alle vennene mine var gretne, sure, triste og lite innstilt på å fest. Skjønner dem godt, men likevel.. for en gjeng;) Tre var blitt dumpa, en savnet kjæresten sin og en hadde vært ute kvelden før og var ganske redusert. Heldigvis var det litt mer liv og stemning blant samboers kompiser, men det var kanskje det som var problemet også.. Følte det ble en gjeng med partypoop'ers, så tror ikke den festen goes down in history for å si det sånn. Endte med at jeg og mine venninner ble igjen, mens gutta dro på byen.. Var jo koselig selvfølgelig, men et godt stykke unna fest. Synes det er helt greit å ha en dårlig dag og jeg er glad folk kom i det hele tatt, men det gjør noe med stemningen når alle er negativt innstilt i utgangspunktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 30. september 2009 #1485 Del Skrevet 30. september 2009 Oisann, hele tre stykker hadde blitt dumpa Ja, sånn stemning smitter veldig over... det blir nok bedre nesten gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter #1486 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ja det var ikke den aller beste stemningen Huff.. men men, tror det ordner seg for alle tre da, selv om brudd ikke er noe okay! Jeg har så lite penger om dagen, det er litt stusselig Men jeg er på venteliste for Burberrystøvler da.. Typisk når jeg bestemmer meg for noe, så er det plutselig utsolgt. Jeg har kjøpt meg en ring da, på Accessorize. De har så mange fine ringer om dagen, jeg skulle gjerne hatt dem alle men de blir så fort stygge at jeg får holde meg til noen få og heller bruke de så lenge de holder seg fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. oktober 2009 #1487 Del Skrevet 4. oktober 2009 hvordan støvler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 4. oktober 2009 #1488 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fin ring! Har også lyst på mange ringer, det pynter sånn opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 4. oktober 2009 #1489 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor er du ikke på Mine Innlegg, tro? Tror jeg må saumfare Shopping-forumet for å huke tak i dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1490 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvordan støvler? Gummistøvler Men jeg vet ikke hvilke det er.. de var utsolgt for de klassiske men skulle få inn noen sorte, så da er jeg på venteliste for sorte Burberry gummistøvler uten å vite hvordan de ser ut :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1491 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ellers kjøpte jeg en ny lilla cardigan fra H&M, og har lagt inn en bestilling på en veske og brosjer fra asos. Er litt snurt for de har sluttet å sende flytende produkter som sjampo, kremer, neglelakk og parfymer Den sorte favorittbuksen min har fått grå striper.. føler meg som en utvasket heavyrocker, lurer på om jeg kan farge den, men har ingen erfaring på området :klø: Endret 6. oktober 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. oktober 2009 #1492 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg må også farge litt - vasket en lysegul jeans med andre ting i samme farger, og den har lekket farge som den skulle være en kulepenn! så bl.a en hvit kasjmirgenser har blitt lysegul. great. ser ut som en sånn perlekjede-klyse-dame men hvertfall, hvordan stoff er det i buksen? og hvordan striper har den fått? farging er egentlig veldig lett, farger ting stadig vekk jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter #1493 Del Skrevet 6. oktober 2009 Oj, kan lysegul farge av faktisk Huff da.. ikke helt heldig nei! Jeg klarte å vaske et kølsvart håndkle med en farget vask, så alle klær som ikke var sorte i utgangspunktet fikk en hæslig blanding av grå, grønn og lilla. Samboer var superfornøyd Det ser nesten ut som jeg har sølt noe på buksa som har rent nedover buksebenet, ser slitt/grått ut. Tror stoffet er bomull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter #1494 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg har bare 700 kr på kontoen Eller nå har jeg bare 500 kr, for jeg kjøpte Bath & Body Works håndsåper på eBay til den store gullmedaljen. Men da har jeg håndsåpe til neste jul så det er jo bra Har helt dilla på de og kan ikke tenke meg å bruke noen andre. De lukter fantastisk godt og man blir ikke tørr på hendene da de inneholder Shea Butter, i tillegg er de anti-bakterielle. Så nå er 9 håndsåper på vei til mitt hjem fra U S and A! men jeg må klare meg med 500 kr til mandag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 8. oktober 2009 #1495 Del Skrevet 8. oktober 2009 men jeg må klare meg med 500 kr til mandag... You and me both Veldig fine brosjer du har bestilt fra Asos! Jeg må bli flinkere til å bruke slike accesoirer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 8. oktober 2009 #1496 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hehe, jeg har bare 200 kroner til mandag og lønn, så du er jo rene krøsus i forhold;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter #1497 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hehe nesten godt det er flere som er i samme båt Da blir det ikke like vanskelig å overleve til mandag! Blir en tøff lørdag, får prøve å holde meg hjemme og vekk fra butikkene :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1498 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg fikk penger i helgen jeg! Kanskje like greit jeg ikke fant ut av dette før søndag kveld På lørdag ringte Burberry og sa at de hadde fått inn og holdt av støvler til meg, så nå skal jeg ned og se på de etter jobb. Samboer ble rimelig irritert da han fant ut at jeg hadde tenkt å anskaffe meg enda et par sko Jeg har virkelig ikke så mange sko!! Åhh teite gutter som ikke forstår Tar det lang tid før man får pakker som skal gjennom tollen :klø: Har ikke mottatt vesken jeg bestilte for to uker siden fra ASOS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 12. oktober 2009 #1499 Del Skrevet 12. oktober 2009 ja det kan ta litt tid det altså.. noe som minner meg på at jeg må hente pakken min også! :dåne: har glemt den opp i alt flyttestyre. og vel til din kjære samboer; han har igrunn ikke noe med hvor mange par sko du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter #1500 Del Skrevet 12. oktober 2009 ja det kan ta litt tid det altså.. noe som minner meg på at jeg må hente pakken min også! :dåne: har glemt den opp i alt flyttestyre. og vel til din kjære samboer; han har igrunn ikke noe med hvor mange par sko du har Ja ikke sant Jeg bestemmer selv hva jeg bruker pengene mine på Han skal være glad jeg ikke handler på Skopunkten... ta 3 betal for 2 - DET hadde blitt mange sko det! Jeg pleier som regel aldri handler over 200 kr, ellers så får jeg lurt meg unna på et vis, så føler jeg er helt grønn på alt med toll og sånn Men takk for svar, da venter jeg litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå