Mischa Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #1361 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Huden min har blitt mye bedre! Heldigvis! Det så virkelig ille ut en stund. Tror nok det var en reaksjon på ansiktssprayen fra The Body Shop. Den inneholder butylene glycol som visstnok er en mineralolje og det har tettet porene og gjort at huden ikke fikk puste som resulterte i varmeutslettet. Fysj og æsj. Så nå må jeg være veldig forsiktig med hva jeg smører inn ansiktet med i varmen! Fikk de to kroppsoljene fra Hei Poa i posten - igjen så lekker flaskene! Jeg blir oppgitt.. at det ikke går an å lage flasker som ikke lekker Var ikke superbegeistret for lukten denne gangen heller, det lukter så "grønt" Endret 29. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #1362 Del Skrevet 30. juni 2009 Jeg føler jeg lekker penger om dagen.. Det går liksom penger til ditt og datt, masse småting.. Orker ikke sjekke kontoen! Fikk kjøpt meg et par nye bh'r fra Lindex, en sort ermeløs ballongkjole fra Only og en sommerkjole (i sort, hvitt og gult stripe/blomstermønster) fra H&M Divided. Jeg må bare sutre litt over vekten igjen De to siste ukene har jeg ikke vært i form, kroppen har vært tappet for krefter.. Våkner opp og har liksom redusert antall krefter og må fordele disse utover dagen. Trening har rett og slett utgått Og det synes på kroppen! Og nå reiser jeg snart på ferie.. buhuu.. Prøver å spise sunnere for å kompensere for tapt trening, men føler jeg må ha et visst nivå av matinntak for i det hele tatt å fungere! I tillegg er vi midt oppi flytting og pakking + at det er så varmt at jeg rett og slett ikke klarer å trene! Men men, da får jeg dra på ferie med den kroppen jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. juni 2009 #1363 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er store hull i min konto, også. Jeg er sikker på at du er så fin som bare det! Ta ferie med god samvittighet, man får ikke slappet av når man irriterer seg over utseendet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #1364 Del Skrevet 30. juni 2009 Sorry for at jeg gnåler om vekten og kroppen hele tiden, må bare få det ut et sted Samboer er ganske lei av at jeg maser, men han gjør det ikke lett for meg når han vet jeg prøver å leve sunt og lager leven når jeg foreslår fisk og slikt. Men men, skal være positiv jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molo Skrevet 30. juni 2009 #1365 Del Skrevet 30. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 30. juni 2009 #1366 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva er vel dagbøker til om man ikke kan gnåle litt i dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 30. juni 2009 Forfatter #1367 Del Skrevet 30. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 30. juni 2009 #1368 Del Skrevet 30. juni 2009 Klag i vei, det er utrolig deilig å få det ut en plass! Og som Joyce er jeg sikker på at du ser bedre ut enn du føler deg selv, hvis du forstår hva jeg mener! Det er typisk oss jenter å finne feil hos seg selv, som ingen andre bryr seg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #1369 Del Skrevet 1. juli 2009 Ja jeg vet, kjempeteit å henge seg opp i det for det er sikkert bare jeg som legger merke til det uansett Men det går jo på selvfølelsen og det praktiske problemet at sommerklærne fra i i fjor og året før der ikke passer lenger I dag flytter vi til ny leilighet! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. juli 2009 #1370 Del Skrevet 1. juli 2009 Oi, flytter dere i dag? Høres deilig ut å flytte rett inn. Gratulerer som offisiell leilighetseier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #1371 Del Skrevet 3. juli 2009 (endret) Ja vi kunne flytte rett inn Vi flyttet egentlig ikke inn før i går da, men begynte med flyttelasset på onsdag kveld. Slitsomt å flytte! har sinnsykt vondt i armene Vi skal nok pusse opp litt, men det er ikke noe hast. Leiligheten er jo fin, men vi vil gjøre den strøken og mer personlig, men vi har egentlig ikke mulighet til å gjøre noe før vi flytter inn da vi måtte ut av leiligheten vi leier (Føles hvertfall som vi blir kastet ut!) Så nå ligger gamle leiligheten ute for salg! Endret 3. juli 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #1372 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Dagens shopping; * Miele støvsuger * Tefal strykejern - hva koster det 695 kr på nett ! Vi betalte 895 i butikk * Strykebrett, skittentøyskurv, gulvlampe (kun midlertidig), papirkurv og nye ben til den gamle senga. Og i går fikk vi en Weber elektrisk grill fra foreldrene mine Så i dag ble det grillmat Både KK og ELLE (og forsåvidt Reiser og Ferie) har alle fine artikler om Ibiza denne måneden, for skeptikerne der ute Endret 4. juli 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1373 Del Skrevet 7. juli 2009 Siste innspurt med shopping før sommerferien. De siste tingene må handles i en fei! I går kjøpte jeg tre pocketbøker på ARK tror det ble disse The White Tiger, The Island og Dead Tomorrow. Tok en tur innom Gina Tricot og rasket med meg en liten semsket lilla cross-over veske og en pakke med armbånd (flere forskjellige armbånd med treperler i ulike farger) Det ble også et par sneakers/sommersko fra Skoringen av merket Marc Bohan. Lyse beige med dekor på sidene og sølvlisser. Bare synd de ikke tåler regn og ikke kan beskyttes på noen måte. Kjempepraktisk! Kjøpte også en sort t-skjorte og en fargerik tunika fra H&M. I tillegg ble det en liten boks med nail remover pads og noen porsjonspakninger med Biotex Og en søt blå boks med flamingoer.. trengte ikke den til reisen da, men syntes den var festlig og jeg har dilla på flamingoer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 7. juli 2009 #1374 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hei Mischa! Jeg er innom for å oppdatere meg og huke deg opp på Mine innlegg igjen Gratulerer så mye med innflyttingen i ny leilighet! Spennende å ordne i stand og pynte opp på et nytt sted. Oppussing kan man ta litt etter litt De kortermede cardiganene var utrolig søte! Jeg har en kortermet grønn cardigan som jeg kjøpte på HM for sikkert 2 år siden, og jeg elsker å bruke den om sommeren. Men det hadde definitivt gjort seg med en bringebærrød også. Du må kose deg masse på ferie! Endret 7. juli 2009 av Cantaloupe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. juli 2009 Forfatter #1375 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja kortermet cardigan er veldig kjekt om sommeren Greit å slenge på seg når det blir bittelitt kjølig! I dag ble det mere handling til ferien.. to hettegensere - en turkisblå og en hvit med metallisk trykk fra Vero Moda/Only, 360 kr stk.. synes det var litt dyrt jeg Og så ble det en lilla hipstertruse fra BikBok og et flettet armbånd i blått lær og gullcharms - også fra BikBok. Det er jo en kopi av de kjente Disney Couture armbåndene, men pytt sann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. juli 2009 #1376 Del Skrevet 7. juli 2009 De armbåndene er kjempefine Kopier eller ei Og små bokser med flamingoer på er alltid greit å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. juli 2009 #1377 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Sånn! No har eg lese dei siste 12 sidene i boka di, eg har sidan påske vore inn og kikka ofte, men treng litt meir kontinuitet for å få det korrekte biletet No har eg satt av datamaskina også ei lita stund for å sleppe å miste det eg skriv fordi den vert for varm Fyrst av alt så ser det ikkje ut til at eg har gratulert med flunkande ny leiligheit! Det er så spennande! Gratulerar så mykje! Heldige dykk! Kva er den store planen no med omsyn til gjeremål? Må de kjøpe det meste nytt? Kva fargar skal det gå i? Du er flink å halde deg oppdatert med ulike magasin! Det Sims du spelar, er det eit nytt-nytt spel? Som går til vanleg pc? Innreiing og sånt høyrest gøy ut Du linkar til så mykje gøy! Eg mååå berre inn og opne dei flotte lenkane, det frå fredflare.com var jo heilt utruleg bra! Eg likar også slike gøyale duppedingsar. Herleg å lese om London-opphaldet dykkar! Eg må som det av andre her også vart nemnd, spare det til eg sjølv skal dit så har eg mange gode tips! Du nemnde mykje eg ikkje visste om. Dei cupcaksane er berre heilt utruleg innbydande! Lagar du slike sjølv?? Eg hugsar du ikkje var særleg nøgd med Primark sist, men den tunikaen du kjøpte no var jo ikkje så verst Det var godt å lese at du ikkje vart ramma av finanskrisa som du frykta i ein periode. Eg forstår godt at dei havna på å behalde deg, det ville eg også gjort Du såg på Glamourjentene du også? Eg trur eg fekk med meg alle episodane bortsatt frå den siste Var det slik at heile Rask Models gjekk kruken? Vart du nøgd med Biorèstripsane? Eg har nettopp tatt "Scrub your nose in it" frå Soap and Glory (frå Bootsapoteket på Oslo S), og deretter brukt ei sånn "løkketang" frå Body Shop for å få ut litt hudormdritt. Gjer godt å reinske opp litt! Er du reist til varmare strøk? Eg syns eg såg at det var lys av deg (i profilen ). Korleis føler du deg for tida? Du skriv oppom her at du føler deg ikkje heilt i form. Sjølv føler eg meg så tung i magen for tida, vert det med eingong eg har ete. Prøver å sykle og gå litt fjellturar, men syns ikkje det gir noko effekt i positiv retning Det er noko med denne varmen. Du likar at det er varmt og sol? Eg syns av og til at det kan verte for mykje av det, og at det berre gjer meg endå meir lat og søvnig enn vanleg. Kanskje eg kjem på meir du skreiv som meg må kommentere om litt. Akkurat no vil eg berre få dette ut før det vert svart her Ha ein super kveld, Mischa! Heldige deg som har ein sydentur å sjå fram imot! Endret 8. juli 2009 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #1378 Del Skrevet 9. juli 2009 (endret) dalieo: jeg bestemmer meg ofte for å slutte å kjøpe etterligninger, men jeg gjør det gang på gang Kommer det noe mer kult fra BikBok i tiden fremover eller? Årolilja: Det er så hyggelig å ha deg tilbake i dagbøkene! Det har skjedd litt siden sist ja! Det største er vel leiligheten ja Vi flyttet inn forrige torsdag, så det var to ettermiddager og en flyttedag med flytting. I utgangspunktet hadde vi tenkt å kvitte oss med de gamle møblene vi hadde, men regner med at det tar tid å finne sin egen stil så vi beholder de en stund til. Leiligheten er ganske strøken, bortsett fra at det mangler noen lister og er noen små hull i veggen etter bilder og slikt, men vi ønsker likevel og gjøre den enda finere! Veggene ønsker vi å gjøre til glatte overflater - nå er det diverse strietapeter. Jeg ønsker også nytt gulv, helst parkett - har fått vondt i bena de siste dagene og det kan være laminaten som gjør det. Har slitt med benhinnebetennelse og trodde ikke gulv skulle ha noe å si, men i gamle leiligheten var det parkett og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ellers skulle merke det i bena! Men men, tilbake til oppussingsplanene.. parkett kan jo også virke lunere og er til tider også penere enn laminat Jeg har lyst til å kjøre en fondvegg med tapet eller farge på soverom og stue, men vi får se hva jeg får med samboer på I tillegg er det et potensielt lekkert walk-through closet og balkongen kan også gjøres noe med for å gjøre den finere Nok å ta tak i! Får bare håpe jeg og samboer blir enige om farger og slikt, jeg tiltrekkes ofte av sterke og friske farger, mens samboer er mer grå/hvit/sort, så vi får finne en gyllen middelvei! Jeg hamstrer interiørblader om dagen for det er virkelig noe jeg ikke har peiling på! Så så langt har jeg lest litt i Bolig 1-2-3, BoligPluss, Bo Bedre, Maison, Elle interiør.. + + Sims3 er en ny utgave av opprinnelige Sims (og Sims2), så det er samme prinsipp, men forbedret utgave Er lett å bli hekta :gjeip: Minner meg litt om å leke med Barbie Man styrer mennesker og bygger hjem.. blir mye av det samme Håper det kommer mange expansion packs med mye kult stæsj! Når ting roer seg skal jeg begynne å bake igjen. Nå kan jeg dumpe bakevarene hos foreldrene mine som nå bor i gåavstand fra oss Bare synd det største kakemonsteret i familien - min søster - flytter til en annen by for å studere! Jeg har egentlig fokusert mer på smak enn utseende så langt, men har jo kjøpt fin dekorpynt så må prøve å lage noen fancy snart! Anbefaler absolutt turen innom steder som Hummingbird Bakery og Candy Cupcakes neste gang du er i London! Irriterer meg at jeg ikke fikk sett ferdig Glamourjentene Fikk sett litt av siste episode, mener det handlet mest om at hun ene var på elgjakt og ja.. det er det jeg husker Bioréstripsene er helt topp! Tror jeg skal kjøre en runde i kveld, det er jo så sexy Hvor ligger Boots på Oslo S? :klø: Og den tang/våpenet/instrumentet fra Body Shop høres spennende ut, tror jeg må ha en sånn! Så i morgen reiser jeg til det store utland.. gleder meg til sol og varme igjen! Er vanskelig å trene i varmen, men nå sitter jeg bare og fryser.. trenger definitivt litt mer sol i sommer! Tror også det blir godt for formen, er så merkelig hvordan jeg veksler mellom å være duracellkanin og helt utmattet/syk.. Burde kanskje vært hos legen, men jeg føler ikke jeg får noe svar eller hjelp så gidder liksom ikke bry meg med det heller.. Satser på at litt ferie hjelper på! Endret 9. juli 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 14. juli 2009 #1379 Del Skrevet 14. juli 2009 håper du koser deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. juli 2009 Forfatter #1380 Del Skrevet 31. juli 2009 Da er jeg tilbake fra ferie Har hatt det kjempefint og er godt fornøyd med å ha lagt ferien til utlandet nok en gang. Det blir jo sjeldent skikkelig sommer i Norge. Og alle disse metrologene som spådde knallsommer i mai/juni Vi har hatt sol og varme hver eneste dag, så det har vært kjempedeilig! Fryktet at Barcelona skulle bli for varmt, men det gikk helt fint selv med 36 grader! Ibiza var fantastisk som vanlig, og selv om vi har andre planer for neste sommer så må vi prøve å få til en ny tur om ikke altfor lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå