LekeHusmor Skrevet 20. juni 2009 #1341 Del Skrevet 20. juni 2009 foretrekker også Elle UK! det skal jeg søren meg unne meg i dag. lenge siden sist nå. god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 20. juni 2009 #1342 Del Skrevet 20. juni 2009 Det er som regel veldig lønnsomt å abonnere på de britiske utgavene av diverse blader - de er som regel dyrere enn de amerikanske på Narvesen, selv om de bare koster £2-3 i utsalg i England. Har aldri skjønt det der helt... Hvordan kan de ta 60 kr for et blad som koster £2, liksom? :klø: Du, de har 20% på alt fra KitchenAid på Rafens i Markveien, de har opphørssalg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #1343 Del Skrevet 21. juni 2009 Det er som regel veldig lønnsomt å abonnere på de britiske utgavene av diverse blader - de er som regel dyrere enn de amerikanske på Narvesen, selv om de bare koster £2-3 i utsalg i England. Har aldri skjønt det der helt... Hvordan kan de ta 60 kr for et blad som koster £2, liksom? :klø: Du, de har 20% på alt fra KitchenAid på Rafens i Markveien, de har opphørssalg. Ja jeg abonnerer allerede på amerikanske ELLE og sparer en hel masse på det! Men utsalgspris på britiske ELLE er høyere enn amerikanske ELLE på Narvesen og det skjønner jeg hvertfall ingenting av :klø: Forsøkte å abonnere på InStyle en gang, men det var dyrere enn om jeg kjøpte bladene i butikk, så det er ikke alltid det lønner seg merkelig nok! Åhh KitchenAid på salg.. me like! Bare synd jeg ikke vet hvilken farge jeg skal ha.. 10 dager igjen til vi overtar!! Får håpe de har igjen noe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1344 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) I natt handlet jeg Hei Poa Monoi Oil i Vanilje og Hei Poa Monoi Oil Nacre Or - har egentlig gitt meg selv forbud mot flere hudpleie/kosmetikk produkter på en lang stund, men da samboer spurte hva jeg skulle handle så skyldte jeg på at jeg hadde så vondt i magen så jeg måtte fokusere på noe annet (shopping!) for å få bort smerten Endret 22. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 22. juni 2009 #1345 Del Skrevet 22. juni 2009 Disse to har jeg også, liker de veldig godt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1346 Del Skrevet 22. juni 2009 Så bra! Jeg har kjøpt en tidligere.. Hei Poa Monoi Oil Roucou - men den lekker og lukter vondt, så jeg unner meg selv et nytt forsøk og to nye Har også kjøpt den nye L'Oreal Sublime tanning lotion-saken, som er som en farget bodylotion som ikke smitter av! Veldig kjekk! Man slipper den fæle lukten av selvbruner og får farge med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 22. juni 2009 #1347 Del Skrevet 22. juni 2009 Å, den tror jeg ikke jeg har hørt om! Deilig med selvbrunere som er farget, for da ser man hvor man smører og det slipper å bli ujevnt. Men blir fargen bra? Og varer det lenge? Og har du prøvd slik olje før? Blir huden mykere enn ved bruk av vanlig fuktighetskrem? Phuh, mange spørsmål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 22. juni 2009 #1348 Del Skrevet 22. juni 2009 Har også kjøpt den nye L'Oreal Sublime tanning lotion-saken, som er som en farget bodylotion som ikke smitter av! Veldig kjekk! Man slipper den fæle lukten av selvbruner og får farge med en gang! Hørtes genial ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1349 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) dalieo: Det er ikke selvbruner i den forstand at den har samme formula som selvbrunere, den her varer bare en dag - altså den dusjes vekk! Jeg liker godt body oils altså! Man får sånn fin, glinsende sexy hud og det passer godt om sommeren! Ambivalent: veldig kjekk greie altså Endret 22. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 22. juni 2009 #1350 Del Skrevet 22. juni 2009 dalieo: Det er ikke selvbruner i den forstand at den har samme formula som selvbrunere, den her varer bare en dag - altså den dusjes vekk! Jeg liker godt body oils altså! Man får sånn fin, glinsende sexy hud og det passer godt om sommeren! Ambivalent: veldig kjekk greie altså Koster den mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #1351 Del Skrevet 22. juni 2009 Tror jeg betale 130 kr for en flaske - da var den på tilbud, ordinær pris er noe høyere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. juni 2009 Forfatter #1352 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) deilig med sommervær igjen! Nå er det ikke lenge til jeg drar på ferie, men innen den tid skal jeg i 50-årsdag til svigermor og pakke/flytte til ny leilighet! Hektisk! Vi hadde håpet på å få ta over leiligheten litt tidligere, men desverre rekker nok ikke selger å gjøre klar leiligheten for overtagelse noe tidligere enn det som var avtalt i utgangspunktet. Det er litt dilemma, for utleier vil få kvittet seg med leiligheten vi leier så fort som mulig og kjører på med visninger.. og jeg vil helst være ute av leiligheten før det maset fortsetter! Ikke ideelt å ha visning mens vi pakker! Jeg trenger vannfast mascara og noen bøker å lese i ferien! Ønsker meg fra Accessorize: Sort smalt lakkbelte med gullenke Kjede med blomster Armbånd med sløyfe og perle fra ASOS: Nøytrale neglelakker fra Nails Inc Paul & Joe øyeskygge palette POP pastell øyeskyggepalette Paul & Joe neglelakkfjerner i fin flaske! Anna Lou make-up bag Models Own neglelakk i pasteller Endret 23. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 23. juni 2009 #1353 Del Skrevet 23. juni 2009 Huhei, det hørtes hektisk ut. Da blir det godt med ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 23. juni 2009 #1354 Del Skrevet 23. juni 2009 Hvor skal dere på ferie? Jeg har aldri bestilt kosmetikk fra Asos, er du fornøyd med produktene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. juni 2009 #1355 Del Skrevet 23. juni 2009 Eg må berre innom og sjå på alt det fine du linkar til frå Accessorize! Veit du om det er sal der no? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #1356 Del Skrevet 26. juni 2009 Ja nå har salget startet på Accessorize Jeg var innom en tur i går og ble skuffet, synes de har lite på salg denne gangen og veskene er bare på 30 % til tross for at skiltene skriker 1/2 price! Tullete! I går forsøkte jeg å finne klær til sommerferien, .. er litt sent ute ettersom høstmoten begynner å komme! I prøverommet fikk jeg en vemmelig overraskelse, har fått sinnsykt utbrudd av kviser i hele ansiktet!! De er ikke røde, bare mange små prikker/klumper under hudoverflaten.. skjønner ikke hva som har skjedd!! Har aldri hatt noe sånt tidligere, hele kjeven, nedre del av kinnet og haken er dekket av små kuler og det er også mer enn før i resten av ansiktet (haken, kinn, tinningen).. what to do? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. juni 2009 #1357 Del Skrevet 26. juni 2009 Du bruker nok feil produkter til din hud virker det som. Det er kjedelig når sånt skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #1358 Del Skrevet 26. juni 2009 (endret) Men jeg bruker ingen produkter akkurat nå Eller det eneste jeg har brukt de siste dagene er en vitamin spray fra Body Shop, kan selvsagt være den som er skyldig.. Mistenker nå at det kan være varmeutslett!! Men hvis det er det.. så er det den mest alvorlige graden og den får man visstnok ofte om man ofte har hatt de mindre alvorlige typene varmeutslett og det har jeg jo ikke. Dette var ikke noe gøy Endret 26. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 26. juni 2009 #1359 Del Skrevet 26. juni 2009 Men jeg bruker ingen produkter akkurat nå Eller det eneste jeg har brukt de siste dagene er en vitamin spray fra Body Shop, kan selvsagt være den som er skyldig.. Mistenker nå at det kan være varmeutslett!! Men hvis det er det.. så er det den mest alvorlige graden og den får man visstnok ofte om man ofte har hatt de mindre alvorlige typene varmeutslett og det har jeg jo ikke. Dette var ikke noe gøy Jeg har også fått noen sånne nå, mest i kinnene. Har aldri hatt sånne tidligere jeg heller. Litt panikk her, men det vises ikke på avstand da. Det var skikkelig ille etter at jeg hadde vært i sola i tre timer i går... Ikke så ille i dag. Det har nok noe med varme/sol å gjøre i mitt tilfelle iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #1360 Del Skrevet 26. juni 2009 Huff.. trodde slikt var mest vanlig på babyer jeg Jeg føler meg som et pizzatryne, selv om man ikke ser det på avstand.. usj. Og jeg som er så glad i sol og varme! Pyton.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå