Gjest dalieo Skrevet 14. april 2009 #1141 Del Skrevet 14. april 2009 Har altfor mange skjerf og sjal som blir liggende og som aldri blir brukt fordi de ikke passer til noe Så nå må jeg nesten kjøpe noen klær som passer til alle de kule skjerfene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. april 2009 #1142 Del Skrevet 14. april 2009 Å kjøpe klær som passer til skjerfene var en fin unnskyldning Jeg har sett mange fine skjerf/sjal i butikkenei det siste, men det går jo mot sommer og da vet jeg ikke hvor mye de blir brukt. Riktignok kommer høst og vinter etter sommeren, men det vil jeg ikke tenke på riktig ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. april 2009 Forfatter #1143 Del Skrevet 14. april 2009 Hvah, kan man ikke ha skjerf om sommeren Tenker ikke så mye på sesong jeg, lite gjennomtenkt når jeg handler ja I dag kom settet fra Dermalogica, neglelakkene fra Essie og en Singstar jeg bestilte for flere måneder siden Settet fra Dermalogica likte jeg godt, grei størrelse på produktene og kostet bare 10 pund - men nåå har jeg nok hudprodukter på en stund altså Da får det heller bare være om jeg ikke tåler Ren Neglelakkene fra Essie var vel.. litt mer blå og turkise enn forventet Men vi får se, kanskje de blir "festlige" på likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 15. april 2009 #1144 Del Skrevet 15. april 2009 de var det ja? bra du sa de, jeg hadde nemlig tenkt å bestille de snart. hehe. må finne meg noen fler neglelakker. har så mange mørke! men ouf, jeg er så dårlig på å lakke neglene.. og nappe øyebryn og sånn, stelle med meg selv. burde sette av en kveld i uken, men gidder liksom aldri :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. april 2009 Forfatter #1145 Del Skrevet 16. april 2009 Er du litt ustelt LekeHusmor Jeg vet hvordan det er, mye jeg burde ha gjort.. hårkur, ansiktsmasker etc. men stort sett er jeg utrolig lat Akkurat nå har jeg OPI South Beach neglelakk da, den pastellrosa. Den er ikke så fryktelig spennende, kanskje litt for "pen". Trodde den skulle være matt, men den har skimmer. Jeg skal teste de nye til Essie og så kan jeg gi deg rapport, så kan du spare pengene så lenge I går fikk jeg hentelapp og jeg vet ikke hva det er for! :klø: Husker bare at jeg har bestilt bøker fra amazon, men blir glad om det er de som har kommet Eller er det en mystery package kanskje Det er forresten i såfall bare creepy.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. april 2009 #1146 Del Skrevet 18. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 18. april 2009 #1147 Del Skrevet 18. april 2009 Hva fikk du når du leverte pakkelappen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har så lyst på kunst av Jason Brooks som dalieo har snakket om, liker godt pop-art stilen hans Bare synd det er litt dyrt, og utvalget ikke er så stort. Trodde egentlig man lett kunne få tak i noen plakater eller slikt, men ser ut som det kun selges fra siden hans. Har sååå lyst på, men blir fort noen tusen for canvas... Plaktaer koster rundt 1000 kr, kanskje en vakker dag! Først må jeg fikse leilighet da I dag kjøpte jeg en sort cardigan på H&M, har den samme i korall/rosa og liker den godt, så da måtte det bli en sort også Ellers var det ikke mye interessant shopping, bare sminkefjerner og en lilla neglelakk fra H&M! I morgen blir det mange visninger og i kveld skal jeg bare slappe av! Har vært trøtt hele uken, så det er deilig å få litt søvn. Lurer på om det er allergien som gjør meg utslitt :klø: Har kjøpt en pakke Zyrtec for å teste om ting blir bedre, burde egentlig kommet meg til legen og fått en bekreftelse på allergien.. men men det har jeg snakket om i mange år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. april 2009 Forfatter #1149 Del Skrevet 18. april 2009 Hva fikk du når du leverte pakkelappen? jeg rakk ikke posten, så det er fortsatt et mysterie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 18. april 2009 #1150 Del Skrevet 18. april 2009 Jason Brooks Har også veldig lyst på noe fra ham. Problemet er bare (i tillegg til prisen) at interiørstilen min neppe går overens med kunsten han lager.. Passer vel bedre i et funkishus eller noe. Men har du sett de "enkle" bildene hans? Vet ikke om det er en serie, men alle er hvertfall som dette. Pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 18. april 2009 #1151 Del Skrevet 18. april 2009 Sikkert allergi som plager deg, ja... Jeg har merket det veldig de siste par dagene, det har virkelig eksplodert med pollen nå som det har vært varmere. Allergipiller er dessverre forbudt når man ammer... Fiiin cardigan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1152 Del Skrevet 20. april 2009 Jason Brooks Har også veldig lyst på noe fra ham. Problemet er bare (i tillegg til prisen) at interiørstilen min neppe går overens med kunsten han lager.. Passer vel bedre i et funkishus eller noe. Men har du sett de "enkle" bildene hans? Vet ikke om det er en serie, men alle er hvertfall som dette. Pene. Jeg er enig i at det egner seg funkis-stil hus Det er hvertfall det ideelle, gjerne et som er plassert ved strand og sjø Nei, kanskje det må forbli med drømmen De "enkle" bildene er også fine, men ikke like mye wow-faktor over dem som med resten.. men det er absolutt en mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. april 2009 Forfatter #1153 Del Skrevet 20. april 2009 Sikkert allergi som plager deg, ja... Jeg har merket det veldig de siste par dagene, det har virkelig eksplodert med pollen nå som det har vært varmere. Allergipiller er dessverre forbudt når man ammer... Fiiin cardigan! Åhh så slitsomt for deg å ikke kunne ta allergitabletter da! Er du veldig allergisk? Jeg har kjøpt en pakke Zyrtec nå da, må bare huske å ta de Og sånn egentlig er det vel noe jeg burde begynt å ta lenge før det slår til for fullt.. Æsj allergi er kjedelige greier. Liker ikke å bruke penger på helseplager som linser og medisiner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 20. april 2009 #1154 Del Skrevet 20. april 2009 Enig med det med wow-faktor, det er jo de mest fargerike og glossy bildene som imponerer mest. Jeg synes dette bildet er utrolig fint. Liker egentlig sommerbildene hans best, for jeg kan nesten kjenne på følelsen av å være der når jeg ser på dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1155 Del Skrevet 21. april 2009 Det bildet er herlig dalieo! Akkurat nå er nervene i høyspenn, vurderer å legge inn bud på en leilighet.. er helt amatør på sånne ting, så vet egentlig ikke hva jeg driver med Men men, man må jo bare slenge seg med i dansen :gjeiper: Fikk interiørbøkene fra Amazon i går, stooor pakke Den ene boken digger jeg, den andre ser grei ut og den tredje var kanskje ikke helt det jeg var ute etter.. Noen som har tips til bøker om interiør og dekorering av hjem? Jeg er ute etter bøker om tips og råd, "regler", kan veldig lite om tema så ønsker å lære mest mulig før jeg sitter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. april 2009 #1156 Del Skrevet 21. april 2009 Så spennnende med bud Lykke til! Budrunder er utrolig nervepirrende og så er det jo litt gøy også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. april 2009 Forfatter #1157 Del Skrevet 21. april 2009 Tusle: ja det var veldig spennende, men vi havnet i en aggresiv budrunde på slutten da det bare var oss og en annen budgiver igjen, og vi måtte kaste inn håndkle dessverre.. utrolig surt så jeg er litt deppa nå, for det var virkelig drømmeleilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 21. april 2009 #1158 Del Skrevet 21. april 2009 Det var bare ikke "meant to be", det kommer en finere :] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. april 2009 #1159 Del Skrevet 21. april 2009 Deres leilighet dukker opp snart skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 21. april 2009 #1160 Del Skrevet 21. april 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå