Gjest itla Skrevet 14. februar 2009 #961 Del Skrevet 14. februar 2009 Jeg har også fått sånne kommentarer når jeg har handlet "rare" merker som REN og Origins (da det nettopp hadde kommet til Norge). Jeg tror rett og slett det er snakk om at de er overrasket over at folk vet hva de skal ha fra disse merkene, når de ofte så vidt har hørt om dem selv (virker det som). Uten at jeg helt skjønner hvorfor de dermed må kommentere det, men... (Kan jeg gjette at det var F&L du var på? ) Hurra for Kicks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #962 Del Skrevet 15. februar 2009 (endret) Trekkoppfuglen Kjøpte Ren Rosa Facial Centifolia Cleansing Gel, Ren Vita Mineral Radiant Day Cream, Ren Frankincense And Boswellia Serrata Repair Cream og Ren Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum Dette er produkter jeg allerede har testet, men har lyst på flere ogs Tusle: Ja jeg synes også det er litt snodig med disse kommentarene, de bør jo sørge for å "close the deal" - ikke få kjøperen til å stå og i siste øyeblikk. Hun fikk meg jo til å tenke "skal jeg virkelig ha alt dette?" itla: Ja tror nok hun stusset på at jeg skulle ha alt dette uten å ha forhørt meg med de ansatte først Er vel mange kunder som føler seg litt desorientert i en butikk med mange ulike og ukjente merker og trenger hjelp til å velge produkter! Men jeg visste hva jeg skulle ha Og det var F&L ja Hvis de skal selge mindre kjente merker som Origins og REN så bør de jo heller markedsføre produktene og oppfordre kundene til å prøve disse merkene, i og med at det er dette som skiller F&L fra andre parfymerier, jaja.. ikke mitt problem Hvilke REN produkter har du itla? Ser det er mange ulike serum og masker, usikker på hvor mange jeg trenger :klø: Endret 15. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 15. februar 2009 #963 Del Skrevet 15. februar 2009 Hehe, er du sikker på at du vil høre hvilke REN-produkter jeg har? Det er maaange... Men here goes: - Calendula and Arctic Berry Ultracalm Cleanser - Rose Synergy O12 Restoring Facial Serum (dag) - Osmotic Infusion Ultra-Moisture Day Cream (dag) - Omega 3 Overnight Lipid Renewal Serum (natt) - Frankincense and Boswellia Serrata Revitalising Reapair Cream (natt) Det er de tingene jeg bruker daglig. Om vinteren får jeg ganske tørr hud, så da bruker jeg både olje og krem, om sommeren holder det med bare olje. Andre REN-produkter jeg har: - Phyto-Dynamic Instant Lifting Facial Spray (egentlig toner, men jeg bruker den ikke så ofte) - Jojoba Micro Bead Purifying Facial Scrub - F10 Enzymatic Smooth Radiance Facial Mask - veldig fin å bruke kvelden før jeg bruker Jojoba-peelingen. - Glycolactic Skin Renewal Peel Mask - min nye favoritt! - Multi-Mineral Pore Minimising Detox Mask - helt grei, men litt "grisete" å bruke siden du skal gni av restene. Det hvite pulveret flyr overalt! - Jiaogulan Revitalising Facial Mask - den beste fuktmasken jeg har prøvd! Hvis jeg tar masker og sånt på kvelden lar jeg den sitte på over natta. - Phyto-Dynamic Instant Lifting Gel - mer eller mindre det samme som toneren, bare i geléform. Den gir virkelig glød, jeg bruker den gjerne før jeg skal noe spesielt. Kroppsprodukter: - Grapeseed, Jojoba and Shea Butter Body Cream - har hatt testere på rosebodylotionen og en annen som nå har gått ut, og den jeg har nå er helt klart favoritten. (Men jeg er nysgjerrig på roseoljen til kropp... ) - Guerande Salt Exfoliating Body Balm - denne likte jeg ikke så godt, lukter skokrem! Men huden ble fin av den, da, trenger ikke bodylotion etterpå! - Neroli and Grapefruit Zest Body Wash - kjempegod! Nydelig lukt å omgi seg med på morgenkvisten. That's it! Har forresten prøvd noen av de andre dagkremene også, men husker ikke helt hvilke siden de har endret på navnene nylig... Den jeg har nå er ihvertfall den jeg har vært mest fornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. februar 2009 Forfatter #964 Del Skrevet 15. februar 2009 ^ Litt av en liste Jeg skal studere den nøye Mange fristelser, blant annet rose serumet og masken som gir fukt! Men holdbarheten på produktene er satt til 9 måneder, hvertfall de jeg sjekket. Er litt redd for at jeg kommer til å sitte igjen med mange utgåtte produkter :klø: Men jeg liker REN altså Er litt nysgjerrig på Ole Henriksen også, har du testet noe derfra itla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Bare innom for å klage litt på Make Up Store produkter Kjøpte en øyeskygge på lørdag i fargen "Powdery Nut" og den drysser og vil ikke feste seg på øyelokket! I tillegg er den nydelig beige i esken, men blir oransj på huden! Jeg vil så gjerne like Make Up Store, men er så langt misfornøyd med alle produktene jeg har testet Endret 16. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. februar 2009 #966 Del Skrevet 16. februar 2009 temar Jeg synes kvaliteten på OPI er helt grei, merker ikke så stor forskjell mellom de ulike merkene. Men det var rart at det skaller av etter så kort tid hos deg! To timer var jo veldig kort tid! :klø: Men det er nok noe med at det er mørke farger, da synes det jo veldig godt! Ellers fant jeg noen gode råd her og hvis ikke det hjelper så skal du vite at det faktisk er trendy å ha neglelakk som flasser Takk igjen for tips. Nå ha jeg hatt den samme neglelakken på i to døgn, og den er fortsatt like fin Så det er håp for meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #967 Del Skrevet 16. februar 2009 temar Så bra at tipset fungerte! Jeg skal teste det ved neste omlakkering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #968 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg fikk Escada Ibiza Hippie i posten i dag, er ikke 100 % sikker på om den er ekte så er ikke helt fornøyd Selgeren har 99.8 % positiv feedback og har over 1700 salg, men det er et par stykker som har stilt spørsmålstegn ved om det er ekte vare. :klø: Endret 17. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 18. februar 2009 #969 Del Skrevet 18. februar 2009 lukter den rart da? :klø: siden du tviler på om den er ekte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #970 Del Skrevet 18. februar 2009 Problemet er at jeg ikke vet hvordan den skal lukte :klø: Men nå kom den riktignok ut for 5 år siden! Det betyr at den uansett vil være ganske gammel.. Den luktet litt rart første gangen jeg sprayet, men mer normalt 2. og 3. gangen, men den forsvinner fort da. Gjør din også det? :klø: *Angst for å kjøpe fake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #971 Del Skrevet 19. februar 2009 På tirsdag la jeg inn et bud (best offer) på Urban Decay Liquid Liner i fargen 'Soot' - som skal være sort. Jeg har den i en annen farge og den er kjempegod! Sitter hele dagen og veldig lett å bruke I går ble det litt shopping, uten at jeg fant det jeg egentlig skulle ha.. Tilbud på utenlandske magasiner på Narvesen, så kjøpte det nye svenske magasinet Chic og amerikanske Vogue. Også kjøpte jeg Tinted Glow Enhancer fra Body Shop, som jeg er avhengig av! Er på min fjerde tube Og så ble det en Cactus Body Brush-kroppsbørste! Trenger litt hjelp til å bedre sirkulasjonen Men tørrbørsting var vondt! Skal det være så ubehagelig? :klø: Gikk innom Lene V av alle plasser og endte opp med en rosa satin/silketopp. Jeg tror egentlig at rosafargen er litt feil for min hudfarge, men den var så fin... Klarte ikke la være da jeg har sett etter slike topper i en evighet nå! Det ble også to hårbånd fra Accessorize, "Festival bando" og et med tre smale skinnremmer i sølv/gull/bronse. I tillegg har jeg betalt deler av ferien (fly + hotell i Ibiza) og hotell i London. Men men, da får jeg bruke feriepengene til andre ting da Jeg er litt lei av at det snør jeg :snø: Særlig når de har begynt å selge vår- og sommerklær i butikkene. Synes faktisk det er litt dårlig gjort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 19. februar 2009 #972 Del Skrevet 19. februar 2009 den glow greia.. hvordan funker den? er ute etter noe som kan gi meg litt mer glød, føler meg så grå og gunsten iblant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 19. februar 2009 #973 Del Skrevet 19. februar 2009 den glow greia.. hvordan funker den? er ute etter noe som kan gi meg litt mer glød, føler meg så grå og gunsten iblant! Jeg skulle akkurat til å spørre om nøyaktig det samme! Jeg kunne også trengt noe glow-greier nå på vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 19. februar 2009 #974 Del Skrevet 19. februar 2009 Det ble også to hårbånd fra Accessorize, "Festival bando" og et med tre smale skinnremmer i sølv/gull/bronse. Sånne bånd er skikkelig kult. Tror jeg må ta meg en tur på accessorize jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. februar 2009 #975 Del Skrevet 19. februar 2009 Henger meg på spørsmålet om Tinted Glow Enhancer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kihn Skrevet 19. februar 2009 #976 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Hurra for tilbud på utenlandske magasiner! Jeg har forresten også fundert litt på tørrbørsting, men når du sier det sånn tror jeg at jeg dropper det Og jeg er også lei av snø... :snø: Endret 19. februar 2009 av Kihn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 19. februar 2009 Ja den gir glød Akkurat passe, man blir ikke altfor glinsende eller skimrende heller, men jeg bruker den som regel kun på kinnbena/tinning/under øyenbryn.. Anbefales! Jeg er hvertfall veldig fornøyd LekeHusmor: Kanskje det er noe lignende den Strobe Cream fra MAC som du anbefalte? Nå ser jeg på American Idol, men samboer vil overta fordi han vil spille på nett Begynner å bli litt lei av at han skal sitte og spille hver eneste kveld Blir han aldri lei!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 19. februar 2009 #978 Del Skrevet 19. februar 2009 Hmf, kjæresten min spiller også litt på nett.. poker ogsånn altså, vet ikke hva din spiller? iker ikke det i det hele tatt, og er redd for at han skal bli avhengig og rasere økonomien eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #979 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Så vidt jeg vet er det ikke penger involvert i spillingen hans, er mer skyting og den slags, guttespill Han er visst blant topp 15 av 50 000 spillere, så jeg kan forstå at han synes det er gøy - folk ønsker å spille mot han fordi han er god så det renner stadig inn meldinger Han har spilt poker også, men ikke noe han betaler for - er vel bare sånne runder som går hvor alle kan delta og pengegevinsten er lav. Jaja, jeg forstår det ikke jeg, men for å si det sånn så begynner det å gå på bekostning av normale ting kjærester gjør .. litt oppgitt her ja Endret 20. februar 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. februar 2009 #980 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) ahr. kan skjønne deg godt! irriterende når det er sånn. min kjære spiller ikke noe spesielt, men han er helt sjuk på å sitte å surfe på nyhetssider. flere ganger i timen må han inn og sjekke VG, nettavisen, dagbladet, bbc, cnn, blablabla... dataer kan være drepen for romantikk altså. selvom jeg kanskje bidrar liiiiitt iblant selv også.. er jo så kjekt med alle her på KG! ps: har funnet parfyme!! luktet også på Nina fra Nina Ricci som du har anbefalt, og der traff du! veldig god var den, likte den kjempegodt! veldig "meg". kanskje du skal få deg jobb som parfymekonsulent? Versace signatur er egentlig ikke en type duft jeg ville falt for, men den var liksom bare helt perfekt.. så da blir det den nå. sambo likte den supergodt og alt. og den sitter som lim Endret 20. februar 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå