Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

temar :vinke:

Jeg synes kvaliteten på OPI er helt grei, merker ikke så stor forskjell mellom de ulike merkene. Men det var rart at det skaller av etter så kort tid hos deg! To timer var jo veldig kort tid! :klø: Men det er nok noe med at det er mørke farger, da synes det jo veldig godt! Ellers fant jeg noen gode råd her og hvis ikke det hjelper så skal du vite at det faktisk er trendy å ha neglelakk som flasser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er også fornøyd med OPI.. om mulig enda liiitt mer fornøyd med nails INC. syns den sitter enda litt bedre og er hakket finere i "fargene".. :)

mischa, kjenner du noe til de der La Perla parfymene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LekeHusmor:

Jeg har bare en neglelakk fra Nails Inc. - får ta å kjøpe flere når jeg er i London. Synes de er litt dyre jeg da :sjenert: Derfor var jeg helt i ekstase i høst da man fikk med en gratis Nails Inc. neglelakk om man kjøpte Glamour :hoppe:

Jeg har bare prøvd La Perla - J'aime - den nyeste :) Den er jo god og søt, minner meg veldig om Armani Diamonds. Hva synes du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble littebittegrann shopping i dag også da..

Jeg trengte en løsning på litt-for-mye-mage-problemet til jeg kommer i bedre form, så da gikk jeg til innkjøp av en sort high-waist bukse fra H&M, så får jeg stappet det inn inntil videre :fnise:

Slengte med et par Hello Kitty sokker i ullmix, de er søte og de var på tilbud :Nikke:

Dessuten ble det en Rain Guard skospray så jeg får impregnert Uggs'ene mine litt bedre, de begynner å trekke vann :dry:

Kjøpte også noen småting på Kremmerhuset, Arizona Green Tea med granateple :sikle: og fine servietter i vårfarger :)

Nå ser jeg American Idol :hoppe: Mange flinke! Men noen ganger skjønner jeg ikke hva dommerne ser eller hører! :klø:

Det morsomste var jo hun som stilte opp på audition i bikini :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk forresten hele settet med Essie neglelakker i går. Men den ene hadde lekket ut i hele kartongen :trist: Det var en del igjen og heller ikke den fineste fargen i verden, så det går jo bra, bare litt ergelig. Vet ikke om jeg gidder å legge mye arbeid i å krangle med selger om dette.. Jeg fikk tross alt neglelakkene til en veldig bra pris :Nikke:

Jeg har testet ut Flawless - den er pastellrosa, men ser litt mer beige/hudfarget ut på meg - tror ikke jeg helt kledde fargen :forvirret: Jeg tror hudtonen min er litt for gyllen - men den er nok mye finere på noen med litt blekere, porselenshud :)

Ææh jeg har glemt å ta på mascara.. Jeg bruker en mascara fra L'Oreal hvor jeg først må ha et lag pleiende og veldig hvitt primer før man tar på selve mascaraen.. Og i dag har jeg forlatt leiligheten med kun den hvite guggen på øyenen.. Jeg tør ikke se meg i speilet, ser nok helt jævlig ut :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

hvit mascara hørtes jo veldig lekkert ut!

kanskje det er bedre å bare ta den av?

jeg tror jeg likte La Perla litt.. husker ikke helt :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte også noen småting på Kremmerhuset, Arizona Green Tea med granateple :sikle: og fine servietter i vårfarger :)

Den teen er god :jepp:

Lurer på om jeg har litt igjen et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

hvit mascara hørtes jo veldig lekkert ut!

kanskje det er bedre å bare ta den av?

jeg tror jeg likte La Perla litt.. husker ikke helt :klø:

Hadde nok vært best det ;)

Men nå er det bare noen timer igjen på jobb og jeg fikk mange rare blikk i kantina, så skaden er allerede gjort :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Ikke noe moro å gå rundt å føle seg "rar" hele dagen... Men du får trøste deg med at de aller, aller fleste damer gjør det der en gang eller fem i løpet av livet. ;) Jeg føler meg som en idiot hver gang det skjer!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææh jeg har glemt å ta på mascara.. Jeg bruker en mascara fra L'Oreal hvor jeg først må ha et lag pleiende og veldig hvitt primer før man tar på selve mascaraen.. Og i dag har jeg forlatt leiligheten med kun den hvite guggen på øyenen.. Jeg tør ikke se meg i speilet, ser nok helt jævlig ut :flau:

Haha, jeg har gjort akkurat det samme :rodme: Bare på ett øye, da.. Så passe skeiv ut i ansiktet :fnise:

Har du bilde av den sorte high waist-buksen fra h&m, forresten? Hørtes fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Jeg tror kanskje undertøyssettet "Tusle" kan bli litt vanskeligere å finne... :fnise:

Hva er det du sier?! Finnes det ikke et Tusle-undertøy? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støtten angående mitt lille make-up uhell i går :klemmer: Jeg tror jeg må lage et lite emergency kit med diverse sminke for sånne situajoner på jobb. Jeg har allerede deodorant og parfyme i reserve men må nok fylle opp med bl.a. mascara :sjenert: Følte meg ikke fin i går, så jo ut som om jeg hadde øyekatar.. :laugh:

Nesten så jeg må ha det undertøysettet :fnise: Tenk å få et eget personlig design i mitt navn :enig:

I dag har jeg svidd av altfor mye penger på REN produkter, men fant ut at jeg ikke hadde spart noe ved å bestille fra lookfantastic, om det er en slags trøst :rolleyes:

Damen i butikken gjorde store øyne da jeg kom med produktene, "Skal du ha alt det?" sa hun.. Men jeg kjøpte da virkelig ikke så mye, 4 produkter.. det er da ikke all verdens. Får håpe de holder en stund da :Nikke:

I tillegg ble det to stk Pukka-te, detox og relax + en øyeskygge fra Make Up Store, concealer brush fra Kicks og en pastellrosa neglelakk fra Depend! Kicks er stedet altså :tommelopp:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hvorfor de skal henge seg opp i det? Hva og hvor mye man kjøper er fullstendig opp til hver enkelt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...