Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da lærte jeg noe nytt i dag også :fnise:

Pinlig at jeg ikke visste det da det er min yndlingsfrukt.. Eller er det mer jeg ikke vet? Er ananas egentlig en grønnsak(?) :sjenert:

Nå måtte jeg inn og studere ananas på wikipedia.

Itla: Om Snøfnugget ikke kommer i løpet av dagen skal visst ananas hjelpe med å få den ut :fnise:

"Consumers of pineapple have claimed that pineapple has benefits for some intestinal disorders; others claim that it helps to induce childbirth when a baby is overdue."

Samboer hater at jeg kjøper ananas fordi den tar så stor plass og bladene stikker, han kaller det bare for monster :ler:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så også for meg palmer, sånn tropisk scenario :fnise:

Måtte også google litt, slik ser det visst ut, ser jo helt rart ut :klø:

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror Tusle er den eneste som vet det om ananas. Og kanskje et par stykker som dyrker dem, da. :fnise: Jeg har tenkt at de må henge opp-ned, for de er jo kuttet av i bunnen... :fnise:

Jeg har faktisk hørt det om at ananas skal kunne sette i gang fødselen, Mischa! Men det hjalp ikke i helgen, vi hadde fersk ananas på lørdag. *skuffa* Kanskje prøve igjen snart! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det er Tusle og ananasdyrkerne :fnise:

Åh igjen altså, kjøpte en pose blodappelsiner og de er mugne :sur:

Nå er jeg så opprørt og lei av å betale i dyre dommer for drittfrukt!

:sinna:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Tusle og ananasdyrkerne" :fnise:

Igjen?!? Makan, reis ned på butikken og fyr løs på de (ikke bokstavelig da :ler: ) Det der er for dårlig. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så er det så typisk fordi jeg denne gangen ikke ba om kvittering :angry:

Så nå har jeg ikke noe håndfast bevis på at de er kjøpt på Kiwi.

Får snart sammenbrudd av all denne dyre, dårlige frukten :sjokkbla:

Jeg kjøpte gummistøvler i går da :smilbla: Det har jeg sett etter en stund og i går fant jeg noen knæsjlilla som var fine og billige! Så nå kan det bare regne :regn:

Eller helst ikke, men jeg blir forhåpentligvis tørr på beina heretter!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gummistøvler er must for Bergen :Nikke:

Har bare vært i Bergen to ganger, og fikk ikke sett byen noen av gangene.. :sjenert: men det regnet som et helvete begge gangene så jeg skjønte at jeg var i Bergen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag kom Trinny & Susannah-boken, liker den veldig godt men klarer fortsatt ikke plassere kroppsfasongen min :klø:

Parfymen min (Britney Spears- Believe) kom i går, veldig deilig vårduft :) Frisk, lett og sprudlende!

Jeg venter fortsatt på hudpleieprodukter fra REN - må nok melde pakken som bortkommet.. :sukk:

Også venter jeg på lysene jeg kjøpte av en selger eBay utenom eBay - huff.. kanskje jeg gjorde en tabbe, men da får jeg sette det på tabbekvoten! Jeg har jo fått utallige advarsler om å gjøre transaksjoner utenom eBay, men men.. :dry:

Og dum som jeg var la jeg inn et bud på et sett med ESSIE Spring Collection og fikk det.. så nå håper jeg det slipper gjennom tollen!!

;)

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Fiiine farger på vårkolleksjonen til Essie! Kan kanskje styre meg for den blå da, men ellers var de midt i blinken for min smak :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiiine farger på vårkolleksjonen til Essie! Kan kanskje styre meg for den blå da, men ellers var de midt i blinken for min smak :D

Samme her! Det er småflasker, er det ikke? (Lyst på! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

kjedelig med REN-produktene.. håper du finner ut av det!

jeg har forøvrig funnet ut hvilken parfyme jeg vil ha. kanskje litt harry, men Jennifer Lopez Live Lux er den jeg syns lukter absolutt BEST og mest MEG.. så håper jeg finner dne til en god pris!

kjedelig at det er en sånn limited edition greie.. kanskje jeg bare får kjøpe fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Grønn: Ja fargene ser veldig anvendelige ut :Nikke: Fine vårfarger! Den blå var kanskje litt voldsom, men utelukker ikke at jeg også får bruk for denne :fnise:

itla: Det er faktisk full size flasker! Jeg hadde fint klart meg med de små flaskene men har ikke funnet de noe sted, og fordi jeg er utålmodig klarte jeg heller ikke vente for å se om det kommer en Mini Collection :sjenert: Så her skal det lakkes til den store gullmedaljen :fnise:

LekeHusmor: Så bra du har funnet en parfyme du er fornøyd med! :) Lenge siden jeg luktet på Live Luxe, men flasken er fin og jeg mener å huske at den er litt Fantasy-aktig! Passer sikkert til deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg to hentelapper fra posten :hoppe: Var innom postkontoret i dag og fikk REN produktene fra lookfantastic og duftlysene! Veldig deilig! :)

Ellers kjøpte jeg meg ny koffert i dag. Det var 50 % på en Samsonite koffert på Accents og jeg eier faktisk ikke en koffert :sjenert:

Litt kjedelig å bruke penger på slike ting som man ikke får glede av med en gang, men men - fornuftig kjøp :Nikke:

Nå har jeg spist enchiladas :sikle: og koser meg med "Walters mandler"-sjokoladen :sikle: :sikle:

Og ute snør det og snør enda litt mer :snø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at REN-tingene kom frem! :danse: Hva var det du hadde bestilt, igjen? Roseserumet og noe annet? Og duftlys - nå tenker jeg det lukter godt hos deg! :jepp:

Samsonite-koffertene er supre, så der tror jeg virkelig du har gjort et godt kjøp! 50% avslag er jo kjempebra. Ikke ofte man ser så bra tilbud på dem! Gratulerer! :enig:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...