Mischa Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #701 Del Skrevet 16. desember 2008 (endret) Jaja det skal ikke være lett å pynte til jul Jeg hadde nesten trodd mannfolk ga blanke i pynten og med gleder overlot ansvaret til kvinnen i huset, men neida! Jeg har gitt opp julepyntingen i år - i og med at samboer kommer til å være med meg og min familie denne julen så skal han få viljen sin Men jeg må innrømme at jeg blir en smule urolig når han blir kjempebegeistrert over disse store blinkende julefigurene man skal ha utendørs! Ikke helt det jeg hadde forestilt meg i hagen til mitt fremtidige hjem! Noen nye musikkfavoritter: * Britney Spears - Circus - jeg har alltid likt Britney og liker også denne * - eksempel på hvor melodiøs trance kan være * Lady Gaga - Poker Face - trodde først hele dama var en spøk, men nå synes jeg faktisk hun er ganske kul * - er vanligvis ikke så glad i r&b, men denne synes jeg er fin. * Leona Lewis - Run - en cover, men likevel verdt å merke seg Utrolig fin stemme! Endret 23. desember 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 16. desember 2008 #702 Del Skrevet 16. desember 2008 Oida... Sånne blinkende julefigurer kan jeg også styre meg for... Det skal visst ikke være lett! Her er det sånn at mannen er fullstendig uinteressert i alt som heter jul og pynt, så jeg må virkelig mase på ham for å få kjøpt juletre, f.eks. Men han sier han synes det blir fint når jeg har ordnet. Menn, altså! Men kanskje dere kunne funnet en mellomting - hvitt og rødt, f.eks.? Eller sølv og rødt? Så får begge litt viljen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 19. desember 2008 #703 Del Skrevet 19. desember 2008 Vi har ikke juletre i leiligheten vår, men det er stort sett alltid jeg som tar på meg jobben med å pynte juletreet hjemme (det er jo så koselig! ), så da får jeg det som jeg vil. Litt enkelt pyntet og ikke masse dilldall, men allikevel veldig julete - hvis man kan si det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #704 Del Skrevet 19. desember 2008 I dag skal vi kanskje kjøpe juletre Håper vi finner et som passer Det kan godt være 2-3 meter høyt, bare det ikke er for bredt Vi har lite nok plass som det er, men det er nok å ta av i høyden! Har fremdeles en del julegaver igjen som gjør meg ganske stressa Ferdig med tre venninner, søster og samboer! Har igjen et par gaver til mamma og en del til pappa! Og mormor burde få et eller annet, selv om hun insisterer på at hun ikke vil ha noe og helst vil slippe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 19. desember 2008 #705 Del Skrevet 19. desember 2008 Nå fikk jeg et skikkelig fint bilde av et typisk Donald-juletre som er så tynt at det bøyer seg dobbelt når man henger på pynt. Vi skal kjøpe i morgen, vi. Har dere noe sted å sette treet for akklimatisere det? Lurer litt på hvordan vi skal ordne den delen. :klø: Ikke stress for mye med gavene! Vi var på OC i 21-tiden i går, og da var det faktisk helt overkommelig med folk der. Så det kan anbefales å ta det ganske sent. Hva med noe forgjengelig til mormoren din, forresten? Mine besteforeldre vil heller ikke ha noe, men ting som ikke blir liggende å ta opp plass er greit. Så de har som regel fått vin/annen alkohol, litt god mat (kaffe, godt syltetøy, ost, god sjokolade osv) og lignende de siste årene. I år skal de få gavekort på operabilletter. Så mitt forslag er enten noe spiselig eller noe opplevelsesgreier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #706 Del Skrevet 22. desember 2008 (endret) Hehe det ble et ganske normalt tre på oss, tror faktisk ikke de hadde noe som lignet Donald-tre, med mindre de var utsolgt da, de sa de beste gikk først så Vi gjorde ingenting for å akklimatisere treet! Vi tenkte at det sikkert gikk greit likevel, men ser jo at treet drysser ganske heftig allerede. Vi burde nok hatt det stående i kjellerboden (Som vi ikke bruker da vi leier leiligheten og eieren har tingene sine der) Så vi får se hvor lenge det er nåler igjen på treet Spiselige gaver er veldig kjekt til besteforeldre, skjønner godt at de ikke vil ha mer nips. De har jo tross alt fått en del opp gjennom årene. Opplevelser er også veldig lurt ja Tror hun har vært mye på teater og opera i det siste, så hun får nok noe spiselig dette året Nå har jeg fortsatt noen julegaver igjen, men begynner å nærme meg. Jeg vet hva jeg kan kjøpe, men vil helst klare å finne på noe enda bedre! Favorittconcealeren min fra Dior er gått ut av produksjon! Så nå må jeg hamstre på strawberrynet! Skjønner ikke hvorfor de må kutte ut produktene som faktisk er gode og gjør jobben sin! Nei, nå må jeg fly på jobben Endret 22. desember 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 23. desember 2008 #707 Del Skrevet 23. desember 2008 (endret) Men jeg må innrømme at jeg blir en smule urolig når han blir kjempebegeistrert over disse store blinkende julefigurene man skal ha utendørs! Ikke helt det jeg hadde forestilt meg i hagen til mitt fremtidige hjem! Eg måtte berre le når eg las det du skreiv ovanfor. Det er nok slik det blir! Ein irriterar seg over at gutar/menn er så lite interesserte i julepynt, MEN når dei fyrst set i gong så ynskjer ein at dei aldri gjorde det Eg TRUR eg får bestemme ganske fritt, men eg har også oppdaga i det siste at sambu har meir eller mindre sterke meiningar omkring innreiing! Min sa for ei stund tilbake at me ikkje kunne ha ei raud pute i sofaen fordi stova var jo den grøøne sona! Plutseleg merka eg at Pylones-skrivbordslampa forsvant frå skrivebordet og havna på soverommet istadenfor! Forklaringa: Jo, på databordet hadde eg så mykje rosa og blått at den grøne lampa øydela heilt! :klø: Kva skjer??? Eg vart fyrst litt glad, men når Pylones-lampa tok turen inn på soverommet vart eg litt småsur Dei er vel søte også, då No har eg lese gjennom dei siste sidene i dagboka di, eg har lese innimellom og har fått med meg det aller meste, men måtte berre sjå igjennom Eg er eigentleg veldig nysgjerrig på desse bøkene de nemner! Zoe og Sex and the City... Kva type bøker er dette? Kunne eg fått to små linkar? Og så er det desse merka (utanom dei mest vanlege)...eg var så glad eg greide å fanga opp Urban Decay og bestille meg eit produkt frå (Potion primeren, som eg må ha ny av...), men kva er då Barry? Eg har lyst på ein glitrande fin augeskygge, har du ein fin å anbefale? Ikkje nødvendigvis ein festskygge... Eg kan nemleg finne på å bruke slikt til vanleg... Du har hatt mykje å gjort på i det siste! London, julebord, jobbing og julegåvehandling! Kan forstå at du vart litt småskuffa når du starta opp med julegåvekjøpa rett etter London-turen!! Fekk du kjøpt nokre julegåver i London forresten? Eg syns det var vanskeleg å setje av tid til...og få plass til! Høyrest ut som de rakk over utruleg mykje på den turen! Så koseleg at de fekk tatt turen innom Hyde Park og julegreiene der! Det hadde eg også kjempelyst til, men på siste turen hadde me kun dagskort siste dagen og då prioriterte me Notting Hill (der eg skal bu i mitt neste liv ). Du nemnde fleire stadar som eg ikkje har vore Eg gjekk for det meste att og fram på Oxford Street og litt i Regents Street. Neste gong skal eg prøve meg litt utanfor. Du spurte kva EAT var i mi dagbok, det var den kafè-saken dei blant anna hadde i kjellaren på Topshop. Og i Oxford Street til høgre for Oxford Circus...altså mot aust Eg likte som sagt så godt suppane der! Skikkeleg smakfulle og mettande! Mamma fekk julekort av ei venninne og sonen hennar bur midt i London i eit huuuus! Ikkje leiligheit, men hus!! Eg kjente at eg vart utruleg misunneleg!! Berre vent å sjå! Me skal nok få hus i Kensington med forgylte runde dørhandtak, ja Du er flink å linke til favorittmusikken din! Eg diggar også Britney Spears med Circus! Var ikkje så glad i Womanizer... No har eg lasta ned Robyn. Ei plata med blant anna den der Every Heartbeat. Syns ho har fått ein ganske kul sound dei siste åra. Sjølv om den der Do you really waaaaaant me, am i reeeally special...nanananan sit ganske sterkt i hjernebarken! Det var på den tida det var kult med sølv-boblejakke og liten sekk Idag gjorde eg litt nettshopping! Kjøpte Sex and the City the movie og Scullcandy metal jacket (sølv) høyretelefonar (sånne ein stikk inn i øyra) på cdon.no. Sat også og hoooldt på å leggje ein rosa mobiltelefon i handlekorga, men eg tenkte å sjå på nyttårssalet istadenfor. Den telefonen du kjøpte til jobbtelefon har ein kollega av meg. Ganske fin bak! Diamant.... Trur han er ganske nøgd med den! Oi, ja no er det faktisk vorte vetlejulafta! Eg SKAL hugse å sjå Hovmesteren og grevinna! Og så må eg jo få med meg lille nøtteaften. Dumt at Kristian Ødegård ikkje kan ha det denne gongen, eg likar nemleg ikkje så godt Atle Antonsen... Eg likar ellers heile gjengen. Kunne godt tenkt meg eit juleprogram med Harald Eia og Bård Tufte Johansen også! Kva planar har de for denne søte dagen? Du og dillaen din! Parfyme og ringar! Eg forstår begge! Ringane på Accessorize har eg hatt eit kraftig innhogg i! Og eg tørr ikkje tenkje på korleis det vert no etter jul... Gina Tricot har faktisk veldig mykje kult tilbehøyr! Eg har ikkje kjøpt klede der (trur eg), men tilbehøyr har eg hamstra litt. Så eg forstår at du slår deg laus der! Ringar er iallfall utruleg kult, spesielt stooore og glitrande Nei, no får eg vel snart leggje meg til å sove, skal prøve stå litt tidlegare opp i morgon nemleg! Ha ei godnatt, Mischa Endret 23. desember 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #708 Del Skrevet 25. desember 2008 God jul til alle shoppingjentene på KG!! Håper dere alle har hatt en hyggelig julekveld og at dere har kost dere på 1. juledag! Det har jeg Er overveldet over alle julegavene jeg har fått. Har fått så mye fint!! * Klokke fra Dyrberg Kern * Tur til London i mai * Juicy Couture Viva La Juicy parfyme * Lilla veske i lakk fra Oasis * Stavmikser * Bøker (bl.a. Marian Keyes - This Charming Man, Sophie Kinsella - Remember Me..+ en til) * 1000 kr * Marimekko håndklær * Rosa Nicolas Feuilatte Champagne * Philosophy gavesett med 10 ulike deilige skumbad/sjampo/dusjsåper * Duftlys * Silkeskjerf * Romspray * Armbånd * Armbånd fra Oasis * Håndkle og sitronsåpe * Pysjamas fra Friis Company * Leopardskjerf fra Cubus * Quilted sort veske fra Cubus * Kokebok (om kaker) * Wenches kokebok * Liten makeup veske/Vanity case * Armbånd med skjell * Nøkkelring * En nydelig cupcake julepynt til å henge på treet * Duftoljebrenner med duftolje + diverse ting til leiligheten som var felles gaver til meg og samboer; julepynt, kjøkkenredskaper + gavekort på Ikea (1000 kr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. desember 2008 Forfatter #709 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Og for at jeg skal kunne slå opp neste jul og huske hva jeg kjøpte til andre så kommer det her... Mamma: Röhnisch treningstrøye og hettegenser Muskatkvern Kjøkkenhåndkle og oppvaskklut i lin Pappa: Guide til blå skilter (Oslo Byes Vel) bok Kjentmannshefte turforeningen Nike Dri-Fit sokker Skjerf Grillskraper Slips Abonnement på bladet 'Reiser og ferie' Til begge foreldrene mine: Mad Men sesong 1 på DVD Marsipanfrukter fra Fortnum&Mason Stålsåpe Søster: Termos fra Pylones Gaveboks med diverse godteri/sjokolade/marsipan fra London, kalkulator med glitrende stener fra Accessorize, duftlys fra Lily Flame candles, sokker fra Topshop Kjede fra Anna Lou of London Langt kjede fra Pieces Kjolegenser fra Vero Moda Duftlys fra Urban Outfitters Gavepakke fra Lush Samboer: Shaun White Snowboard spill til Wii Dundyne Kortholder Bok om fotografering Mormor: Gavepakke fra Kaffebrenneriet Venninne 1: Gavepakke fra Clarins + diverse duker, brikker + + fra Kremmerhuset Venninne 2: Gavepakke fra Clinique Venninne 3: Kopp fra Starbucks og kaffesirup Friendship te og body lotion fra Victoria's Secret Endret 27. desember 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 25. desember 2008 #710 Del Skrevet 25. desember 2008 Så mye fint du både fikk og ga! Høres ut om om du hadde en fin julekveld, også. Fortsatt god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. desember 2008 #711 Del Skrevet 25. desember 2008 * Tur til London i mai Duuuuuuu! Var du ikkje nettopp der?? Kjede fra Anna Lou of London Korleis??? Og kvar kjøpte du det? I London? Ellers: Veldig mange fine gåver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. desember 2008 #712 Del Skrevet 25. desember 2008 heldigdust som skal til London!! jeg vil også på tur ellers høres det ut som du har fått masse fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 26. desember 2008 #713 Del Skrevet 26. desember 2008 Du forresten - jeg tror jeg lovte deg en tilbakemelding på hvordan Shampure-produktene er for en stund siden? Jeg er ihvertfall fornøyd! Lukter godt (om enn litt "naturlig" ) og funker bra på håret mitt, ihverfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 26. desember 2008 #714 Del Skrevet 26. desember 2008 Du forresten - jeg tror jeg lovte deg en tilbakemelding på hvordan Shampure-produktene er for en stund siden? Jeg er ihvertfall fornøyd! Lukter godt (om enn litt "naturlig" ) og funker bra på håret mitt, ihverfall. Ja, eg har også prøvd ein shampo og den var god. Litt spesiell lukt, men eg har ingenting i mot den (luktar reint) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #715 Del Skrevet 27. desember 2008 Du forresten - jeg tror jeg lovte deg en tilbakemelding på hvordan Shampure-produktene er for en stund siden? Jeg er ihvertfall fornøyd! Lukter godt (om enn litt "naturlig" ) og funker bra på håret mitt, ihverfall. Høres bra ut Skal vurdere de neste gang jeg skal gå til innkjøp av sjampo og balsam! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #716 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Du hadde jammen skrevet et langt innlegg her også du Årolilja! Så bra, nå ble jeg glad Måtte le av samboeren din som er helt med på interiørfronten Stakkars deg som oppdager at de elskede Pylones-tingene dine plutselig må fjernes! Jaja, det er jo søtt også! Men når vi snakker om Pylones.. har du mange ting derfra eller? De hadde en del på en butikk som het Octopus i London, og det er jo mye billigere enn i Norge. Termosen kostet vel £ 20, og her koster den 349 kr.. Skjønner at du stusser på all praten om Rachel Zoe! Hun er en kjent stylist (kanskje verdens mest kjente?!) som ble kjent særlig fordi alle kundene hennes hadde en tendens til å ende opp med å se ut som anorektikere, mange mente derfor hun hadde veldig dårlig innflytelse på unge skuespillere i Hollywood og ja, egentlig alle andre unge jenter! Her kan du lese om henne. Hun kom i høst ut med et realityshow hvor man fulgte henne på styling av kjendiser, moteshow, shopping etc.. Det var bare 6 eller 7 episoder, men ser ut til at det kommer en sesong til!! Vi har pratet mye om boken hennes 'Rachel Zoe: Style A to Zoe' - jeg har sett litt i den, men gleder meg til å lese hele! Det eneste jeg ikke likte var at den var full av tegninger, de var ikke så fine Sex & the city boken er en bok om filmen med masse bilder og morsomme fakta! Kjempefin! Et must for alle fans? Så bra du er fornøyd med Urban Decay Primer Potion. Jeg kjøpte meg en ny en i London, big size! Den rommer dobbelt så mye! Og siden det blir ny tur til London så gleder jeg meg til igjen å hamstre Barry M. Det er ikke bare neonfarger og partystil, det er en god del nøytrale farger som bruntoner som kan brukes på dagtid også (anbefaler blant annet nr 38 og 39). Jeg har fått veldig mange komplimenter når jeg bruker Barry M! Jeg kjøpte en del julegaver i London, men mest til meg selv. Har fortsatt en hel pose + + med diverse saker og ting som kunne vært gaver men som jeg ville beholde selv (!) Blant annet en hel rekke duftlys fra Lily Flame, en partyclutchveske som var leopardmønstrert (rosa velour med sorte glitterflekker) og rammen var i gull.. Leopardmønstrete armbånd i gull, sort og rosa. Et lite leopardmønstret hjertesmykke (alt fra River Island) Noen søte sokker fra Topshop. Gullfarget glitterveske fra TopShop. Pysjamas med kakemønster fra Primark + + + London er fantastisk Hvilken rosa mobil vurderer du? Jeg er fornøyd med min, men sjefen kalte den "damemobil" da han så den.. Tror ikke han likte at jeg hadde valgt en "jålete" telefon som jobbmobil, men jeg skal jo tross alt bruke den på fritiden også. Kan ikke ha en kladeis av en mobil da hvis den skal få plass i partyveska Og jeg har funnet ut.. at Gina Tricot selger de samme smykkene som selges på TopShop og Miss Selfridges! Ikke rart jeg liker tilbehøret til Gina Tricot! Fant igjen blant annet en ring jeg har kjøpt på Gina Tricot på Top Shop, og da jeg var innom Gina Tricot her om dagen fant jeg et kjede jeg vurderte kjøpe på Miss Selfridges! Nå skal jeg nyte resten av teen min fra Harrods.. og så må jeg jobbe litt.. Vi snakkes Årolilja Endret 29. desember 2008 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #717 Del Skrevet 31. desember 2008 Åh jeg klarer ikke velge hva slags sminke jeg skal ha i kveld.. Har en stor eske med partysminke (glitter, friske farger, shimmer sticks..osv) som jeg alltid gleder meg til å bruke, men nå er øynene mine helt såre etter å ha prøvd sikkert 20 forskjellige fargekombinasjoner og jeg finner ingen jeg liker Nå må jeg lete på nettet etter inspirasjon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. desember 2008 #718 Del Skrevet 31. desember 2008 Be sparkly, Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 31. desember 2008 #719 Del Skrevet 31. desember 2008 Prøve fargekombinasjonene på hånda heller enn på øyet? Lykke til, du blir sikkert kjempefin! Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 31. desember 2008 #720 Del Skrevet 31. desember 2008 Er spent på korleis sminken vart til slutt! Barry M kanskje? Håpar du kosar deg på fest! Takk for eit flott shoppingår i 2008 og så vil eg ynskje deg eit supert godt nytt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå