Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Mischa: Den panna var jo skikkelig kul! Frisker opp litt på kjøkkenet. :jepp: Hvilken farge gikk dere for?

Ambivalent: Helt enig i at det virker som om det går vel så mye på utseende som på egnethet. De som jobber i den typen butikker ser jo mer og mer klonet ut. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte også godt fargerikt håndtak på panna! :jepp:

Ser du har kjøpt den ene kjolen som jeg har på ønskelista hos H&M. Den ser kjempefin ut. Må bare ta turen innom H&M en av dagene og få prøvd den på. Er litt i tvil når det gjelder farge, men finner vel ut av det. :)

Utrolig irriterende med så dårlig holdning blant butikkansatte. Det er rett og slett ikke godt nok når de tross alt jobber i et service-yrke! :nei:

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, sånne mennesker som jobber i butikk som ikke eier folkeskikk, eller rett og slett ikke gjør jobben sin, klarer jeg ikke! Jeg er så prinsippfast at jeg hadde vært fristet til å si ifra til sjefen hennes. ;) Sannsynligvis bare fristet da. Så kunne noen andre fått jobben hennes, hehe. Sannsynligvis hadde hun bare en dårlig dag. Men det virker ofte som om kriteriene for å jobbe i klesbutikk går mye mere på utseende enn serviceegenskaper.

Jeg hadde egentlig lyst til å sette henne ordentlig på plass, evt. klage til butikkleder/ledelse, MEN jeg vet jo at man kan ha skikkelig dårlige dager på jobb. Kanskje hun hadde kjærlighetssorg eller det var dødsfall i familien.. Da er det ikke lett å klistre på seg et smil.

Jeg aner ikke hvordan hun hadde fått jobben.. stilen var ikke spesielt imponerende og hun var ikke fantastisk vakker heller. Jeg tror grunnen er at hun var svensk og de er kjent for å være ekstremt serviceinnstilte og flinke - men tror kanskje de burde sett på noe annet enn statsborgerskap da de ansatte henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa: Den panna var jo skikkelig kul! Frisker opp litt på kjøkkenet. :jepp: Hvilken farge gikk dere for?

Det ble en mørk turkis/sjøgrønn farge (teal). De hadde nemlig flere farger enn i brosjyren :)

Vi har ikke lagt noe vekt på innredning og interiør i leiligheten vi leier da det kun er midlertidig. Så farge betydde egentlig ikke så mye :)

Men det ble jo litt mer fancy med farge da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj for et møkkavær! Jeg følte meg som Mary Poppins i dag tidlig, det var like før jeg lettet med paraplyen! :regn:

Enkelte steder var det så sterk vind at jeg hadde store problemer med å bevege meg fremover! Ikke har jeg vanntette sko heller :vetikke:

På lørdag kjøpte jeg et panter armbånd på Gina Tricot. Har hatt lyst på det siden jeg så Rachel Zoe hadde det originale Kenneth Jay Lane armbåndet. Jeg har ikke sett at de selger Kenneth Jay Lane her til lands, så da får jeg klare meg med en kopi inntil videre. Jeg måtte riktignok ut med 249 kr for armbåndet, så billig var det ikke! Armbåndet ligner veldig på dette.

Bortsett fra det har jeg ikke shoppet noe som helst i helgen. Var ute med min kjære på fredagen for å se/høre en DJ spille. Og på lørdag var jeg i bursdagen til en venninne. Det var veldig hyggelig og endte opp med nok en bytur.

Så jeg har vært ganske sliten hele helgen og jeg merker det fortsatt på kroppen ;)

Jeg var egentlig ganske gretten i dag tidlig da jeg stod på badevekten og veier mer enn jeg gjorde forrige uke - til tross for at jeg har overvåket alt jeg har spist og trent :sur: Jeg har riktignok spist litt godteri + at det ble noe alkohol i helgen, men skjønner ikke at jeg skal kunne legge på meg av den grunn da jeg likevel har holdt meg innenfor anbefalt daglig inntak kalorier :klø:

Har jo fint klart å gå ned i vekt før selv om jeg har levd normalt i helgene - da har jeg både spist godteri og drukket drinker! Jeg begynner å lure på hva som skjer.. Begynner nesten å lure på om det at jeg går på p-ring kan ha noe å si? Mener å ha lest om en som trente og spiste sunt men ikke gikk ned et gram og som p-ringen hadde skylden.. Men ja, blir jo til at man prøver å finne forklaringer for å ha noe å skylde på!

Blæh.. jeg er bare litt frustrert. Greit nok at jeg ikke går ned i vekt eller at vekten står stille, men opp?!! :angry:

Jaja, får vel bare fortsette å spise sunt og prøve å trene mer... Har nok sideflesk og mage nå :glare:

Nå må jeg se å få kommet meg på posten for å hente ut parfymen jeg kjøpte på strawberrynet og jeg må også få ringt amazon og få avklart det med pakken min.... Gruer meg sånn til å ringe :sjenert:

Ha en flott dag jenter :klem:

Håper været blir bedre utover dagen :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk også litt opp i vekt da jeg begynte å bruke p-ring... Men fordelene med den ellers var såpass store at jeg lot det passere - det er den beste formen for prevensjon jeg har prøvd. Men skjønner at det er en kjip start på uka å gå på vekta og se at man har gått opp... :troest: Håper kroppen kommer litt på gli snart så du får gått ned de kiloene du vil!

Kult armbånd! Kan jeg også få anbefale innkjøp av et par slagstøvler? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla!

Gummistøvler er kjekt ja ;) Men er ikke det litt kaldt på denne årstiden? Ser for meg at de er iskalde!

Men jeg trenger absolutt et par!

Jeg gikk innom posten for å hente parfymen fra strawberrynet etter jobb. Da jeg fikk testet den syntes jeg den luktet veldig linjekonvall og blomster, trodde den skulle lukte mer sitrus? Men når jeg leser beskrivelsen så ser jeg at det er mange blomsterdufter i parfymen (Notes:

Fresh Green Notes, Water Hyacinth, White Freesia, Fresh Pear, Violet Leaves, Jasmine Petals, Rose, Muget, Sweet Pea, Orange Blossom, Heliotrope Flower, Sensual Musk, Frangipani Blossom, Peach Skin.) Var nesten litt redd jeg hadde fått fake nemlig!

Etterpå gikk turen innom Gina Tricot. Jeg syns de har så mange kule accessories! Jeg prøvde også en sort blondekjole, i promkjole fasong. Det skulle jeg aldri gjort! :sjokkert: Den hadde nesten et korsett som overdel og jeg fikk akkurat dratt den over hodet. Problemet kom da jeg skulle ta den av! Den rikket seg ikke og i tillegg satt den så stramt at jeg nesten ikke fikk puste. Hjalp ikke at jeg var alene heller - ingen til å hjelpe meg! :grine: Torde heller ikke spørre de som jobbet der fordi jeg visste de ikke kom til å klare hjelpe meg og da ville det bare blitt enda mer flaut. Til slutt måtte jeg ringe samboeren min og be han komme.. Etter å ha forsøkt x antall ganger, og til og med forsøkt å dra den ned over rumpa i stedet (helt umulig) :riste: så tok jeg i alt jeg hadde og fikk den endelig over hodet! Jeg var så lettet.... puh.. :hoppe:

Verste jeg har opplevd i et prøverom altså! Tror nok kjolen bar litt preg av at jeg hadde herjet med den - men det får så være!!

Trøsteshoppet en sort clutch i lakk med gullnagler, en stor sort ring med gulldetaljer og stener i forskjellige farger og en ring som ser ut som et insekt med mange grå glitrende stener. Kjøpte også tre fancy truser på H&M! Denne lyserosa med sorte prikker, en sort truse med masse røde rysjer og en sort blondehipster med "korsettsnøring" i rødt silkebånd bak ;) Så nå kan jeg kaste noen utvaskede, slitte jeg har på bunnen av undertøysskuffen! Så deilig å kaste ting!

:)

Nå har jeg nettopp sett en spennende episode av Top Model! Jentene begynner å ty til sleipe triks nå! Alt for å komme NYC! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken parfyme kjøpte du på Strawberrynet?

Ja, så du også at hun gjemte den mailen slik at de andre jentene ikke fikk forberedt seg. Rart det ikke fikk noen konsekvenser for den jenta som gjorde det.

Åh, den opplevelsen i prøverommet har jeg også erfart endel ganger! Helt alene og plagget sitter bom fast! *panikk* Jeg lurer på om betjeningen opplever ofte at de må hjelpe noen ut av antrekk, det tror jeg de må. Jeg har aldri gjort det, da det bare må være så flaut... Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har stått der og dradd og dradd nesten til plagget har røket bare for å få det av igjen. En virkelig klaustrofobisk feeling. Men det har alltid gått bra... Helt til slutt! :lol: Så snill en kjæreste du har som kommer og hjelper deg når du trenger det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanita!

Jeg glemte selvsagt å skrive hvilken parfyme det var - L.A.M.B. by Gwen Stefani. Den kostet bare 130 kr på strawberrynet :) Husket den som friskere og mer fruktig sist jeg gang jeg prøvde den, men men alltid gøy med nye innslag i parfymekolleksjonen :Nikke:

Jeg tror nok betjeningen i klesbutikker har erfaring med å hjelpe en og annen stakkar ut av plagg! Men jeg syns det er så flaut likevel jeg da. Jeg føler de ville tenkt at "hun burde jo skjønt at det der ikke kom til å gå!" :sjenert: Jeg er egentlig bare glad jeg slapp å betale for kjolenom jeg ikke hadde fått den av.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhhh.. den som hadde en Sephora i nærheten! *sukk*

Dear Santa... :nisse:

dette ønsker jeg meg til jul!

* Make Up Forever Aqua Eyes Collection - fiiine farger!

* Viva La Juicy - Juicy Coutures nye parfyme.

* Vanilla Coconut set fra LaVanila. Høres ut som en drøm for meg :sikle:

* Best of DuWop kit - mange spennende produkter i denne gavepakken!

* Too Faced Glamour To Go Pocket Palette - kjekt å ha litt glamour i veska!

* Lorac Bronzed Beauty Set - jeg :hjerte: gavepakninger!

* Sephora Perfect Ten Brush Set - kjempestilig sett med sminkekoster!

* Ole Henriksen Travel Kit - dette skulle jeg likt å teste ut.

* Philosophy Warm by the fire - koselig sett med deilige produkter som lukter kakao, marshmallow.. :sikle:

* Philosophy Cookie Exchange - om jeg ikke kan spise de så kan jeg hvertfall lukte godt!

* Juicy Tube Set - jeg blir aldri lei Juicy Tubes!

* Coconut Bon Bon - jeg får vann i munnen av dette settet fra Dylans' Candy Bar

* Drømmesett med deluxe parfyme samples - og så kan man gå til butikken og velge ut en man vil ha i fullsize!

* Litt blingbling fra Dior og fra Juicy Couture

* Vakkert fra Guerlain!

og til slutt - jeg VIL ha dette!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, så mye fiiiint! Gleder meg til mitt første besøk hos Sephora om syv uker!

Åååhh heldiggrisen :) Jeg vil jeg vil jeg vil :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Gummistøvler er kjekt ja ;) Men er ikke det litt kaldt på denne årstiden? Ser for meg at de er iskalde!

Men jeg trenger absolutt et par!

Kjøp de store nok så du får plas til en ullsokk så er problemet løst ;)

Tror forresten at Hunter har sånn sokk til å ha oppi støvlene sine :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååhhh, så mye lekkert fra Sephora du har linket til!! Me like! :hjerter_rundt: Spesielt det børstesettet, juicy tubes-settet, Guerlain-øyeskyggesettet og parfymesamplesene! Myhgod, så mye lekkert! :hjerte: Bruker du å bestille fra den nettsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frk.Grønn: lurt forslag ;)

Burde selvsagt tenkt på det, men jeg er så dårlig på å bruke både ullsokker og såler!

Tanita : ja det er mye lekkert ;) Sephora shipper dessverre ikke til Norge :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, jeg har jo helt glemt å svare på det med støvlene! Som Frk. Grønn sier, kjøp dem litt store, eller ta ut den sålen som ligger i og bytt ut med skikkelig tjukk ullsåle. Det har jeg gjort i mine, og det er skikkelig deilig! Hunter har løs sokk, ja, men den er i fleece, ikke ull, så jeg vet ikke om det kanskje kan bli litt klamt? :klø:

Tror jeg må ta en liten sniff på den parfymen i taxfree'en til uka. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj nå ble jeg sur.. Leste nettopp at Miss Sixty legger ned i Norge :(

Miss Sixty er favorittjeansen min... skjønner ikke hvordan jeg skal overleve uten! Jeg har smale hofter og ingen rumpe, og Miss Sixty Eden jeans er den eneste modellen jeg har prøvd som jeg kler og som ikke "sægger" altfor mye ! Nei dette var dagens gedigne nedtur :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...