Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Gjest Frk. Grønn
men da jeg er på vei hjem innser jeg at jeg har ikke fått esken - så da blir jeg vel pent nødt til å ta støvlettene. :forvirret: For man får vel ikke byttet sko uten eske?

Det har jeg aldri vært borti før :klø: Hvorfor kan man ikke bytte når man ikke har esken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var deg som likte den cardiganen ja! :jepp:

Og ja jeg liker Hed Kandi! :Nikke:

*danse danse danse*

Var på Hed Kandi-party på Ibiza i sommer på Il Divino, det var gøy! :hoppe:

Åh, herlig :hjerte: Elsker Hed Kandi, og house. Må bare spørre..hvor gammel er du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla :vinke:

Jeg beholder nok støvlettene uansett. Får sikkert brukt de!

Skal levere tilbake noen ankelstøvletter jeg kjøpte på Nilson, så da sier vi at det går i null ;) Skal ikke se bort fra at jeg likevel må finne meg et nytt par ankelstøvletter :sjenert: Sko sko sko :hjerte:

Duoboots har jeg hørt om her på forumet! Kjøpes de på nett eller selges de i butikker også?

Jeg skal høre om jeg kan få teste døgnlinser neste gang jeg er på kontroll. Synes det var rart at det eneste de kunne tilby var dagslinser eller månedslinser, jeg har da hørt om folk som har 2-ukers linser (som de kan sove med) og døgnlinser, men jeg tror kanskje det er noe med øyeformen min for jeg har visst litt konkave øyne..eller var det konvekse.. ehh. :klø:

Jeg bør også skaffe meg et par briller, men jeg prøvde noen første gang jeg fikk linser og jeg synes ikke jeg kledde briller! :briller:

WiiFit er brutalt ;) Jeg har jo ikke trenet aktivt siden i sommer så jeg vet jo at jeg ikke er i min beste form, men jeg vet jeg kan hvis jeg virkelig vil og gidder - så forhåpentligvis klarer jeg å motivere meg nok til å sette i gang med treningen igjen. Vi får bli sunne og spreke begge to etterhvert :trene:

Ha en flott dag :kose:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg aldri vært borti før :klø: Hvorfor kan man ikke bytte når man ikke har esken?

Hmm.. kanskje jeg tar feil :klø: Det er hvertfall slik når man kjøper sko på Nilson!

Og de er jo nærmest en søsterkjede til DinSko så ville tro de hadde samme praksis..

men men, tror jeg skal beholde støvlettene likevel :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herlig :hjerte: Elsker Hed Kandi, og house. Må bare spørre..hvor gammel er du? :)

Så gøy å treffe på andre som liker house :hjerte:

Jeg begynner å dra på årene, for jeg er blitt 26 år! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ganske mange skobutikker i Oslo som praktiserer den regelen, det er sånn på Skoringen og Grensen sko/Eurosko også... Teit, men!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

itla :vinke:

Jeg beholder nok støvlettene uansett. Får sikkert brukt de!

Skal levere tilbake noen ankelstøvletter jeg kjøpte på Nilson, så da sier vi at det går i null ;) Skal ikke se bort fra at jeg likevel må finne meg et nytt par ankelstøvletter :sjenert: Sko sko sko :hjerte:

Duoboots har jeg hørt om her på forumet! Kjøpes de på nett eller selges de i butikker også?

Jeg skal høre om jeg kan få teste døgnlinser neste gang jeg er på kontroll. Synes det var rart at det eneste de kunne tilby var dagslinser eller månedslinser, jeg har da hørt om folk som har 2-ukers linser (som de kan sove med) og døgnlinser, men jeg tror kanskje det er noe med øyeformen min for jeg har visst litt konkave øyne..eller var det konvekse.. ehh. :klø:

Jeg bør også skaffe meg et par briller, men jeg prøvde noen første gang jeg fikk linser og jeg synes ikke jeg kledde briller! :briller:

WiiFit er brutalt ;) Jeg har jo ikke trenet aktivt siden i sommer så jeg vet jo at jeg ikke er i min beste form, men jeg vet jeg kan hvis jeg virkelig vil og gidder - så forhåpentligvis klarer jeg å motivere meg nok til å sette i gang med treningen igjen. Vi får bli sunne og spreke begge to etterhvert :trene:

Ha en flott dag :kose:

Sko er farlig, uansett hvilken fasong det er snakk om! :lol: I Norge fås Duoboots bare på nett, men de har noen butikker i London - du kan jo sjekke ut i desember? ;)

Høres merkelig ut det med linsene, altså. Skulle jo ikke tro at øyeformen har noe å si med myke linser? :klø: Håper du finner ut av det, ihvertfall. :) Jeg kan forresten virkelig anbefale den optikeren jeg går til, Hansson Synssenter i Storgata. De er kjempeflinke, og jeg har ikke vært borti sånne underlige råd som jeg også innimellom fikk hos de store kjedene... Briller må du ha! :Nikke: Det gjelder bare å finne riktig innfatning! De har 20% på alle innfatninger på Brilleland på Jernbanetorget nå, fordi avdelingen på OC pusser opp og har flyttet sine varer ned i den butikken i mellomtiden... (Dette fikk jeg brev om siden jeg brukte Brilleland på OC et par ganger tidligere!)

Ha en flott dag du også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner det å nærme seg helg! :tommelsmil: Denne uken har gått veldig fort.

I går ble jeg sendt til en stor kunde for å representere bedriften jeg jobber i da de skulle ha en gjennomgang av sine innkjøpsordninger. Det er ikke helt min greie men siden ingen andre kunne dra sendte de meg. Jeg var ganske nervøs da jeg ikke hadde noe kjennskap til deres innkjøpssystem og i det hele tatt stilte opp med så og si ingen forkunnskaper men så for meg at det kom til å bli lærerikt og at jeg kun skulle sitte å høre på foredrag...

Sjokket ble stort da det viste seg at det kun var jeg som møtte opp av leverandørene og at det i rommet satt to ansatte fra bedriften jeg besøkte og tre fra bedriften som administrerte innkjøpssystemet.. :sjokkert:

Da ble jeg rimelig stresset :dåne: Det gikk heldigvis bra, men jeg må si jeg ble litt paff da jeg dukket opp og det viste seg at det ikke var en stor konferanse (som jeg hadde fått inntrykk av) :sjokk:

Etterpå måtte jeg roe ned med en liten butikkrunde. Jeg leverte tilbake ankelstøvlettene jeg kjøpte på Nilson. Har innsett at jeg liker best ankelstøvletter hvor jeg får dyttet buksen ned i støvletten, og i tillegg var sålen såpeglatt og finishen var litt for glatt og skinnende - vil ha en litt røffere look på støvlettene :)

Så da fortsetter jakten på ankelstøvletter!

Jeg skulle få satt over penger på konto - de noterte ned masse informasjon og sa pengene kunne skulle komme om 3-4 dager. På en måte er det veldig bra så slipper jeg å gå med lommeboken full av kontanter, men på en annen side så er det litt ekkelt å ikke få pengene i hånden med en gang. Nå har jeg verken sko eller penger! Men det er kanskje vanlig å overføre penger tilbake på kundens konto?! Har bare aldri opplevd det tidligere. :klø:

Jeg stakk en tur innom H&M og den cerisefargede kåpen hadde kommet :strix:

Så den måtte jeg ha!

Og så ble det en sort pologenser med korte ermer og stor hals! :)

Så da er store deler av klesbudsjettet mitt for oktober allerede brukt opp! :sleep:

Fikk også sendt bursdagsgave til søsteren min som bor i Canada!

Porto ut av Norge er dyrt, måtte betale 150 kr! :nei:

Men men, det er vel verdt det selv om gaven ikke når frem til bursdagen. Jeg sendte et lite brev og det tok to uker før det kom frem! Men når jeg får pakker fra USA tar det ofte bare 5 dager. Dårlige postbud i Canada :riste:

Ha en flott dag alle sammen! :hallo:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte du, jeg fant Ben&Jerry i dag... På Deli de Luca i Universitetsgata. Bare så du vet det! Gjett hva jeg skal ha til dessert i dag? :fnise: (Jeg gikk for Chunky Monkey i dag, neste gang blir det Phish Food! ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla:

Har du funnet Ben & Jerry is!!! :bolledeig: Nå ble jeg glad! Da vet jeg hvor jeg skal og hva jeg skal ha :sikle:

Takk for tips om optiker og tilbud på briller forresten! Alt noteres ned i minnet :jepp:

dalieo:

jeg skal tipse deg om jeg finner noen fine ankelstøvletter! :Nikke: Vi får lete begge to :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og ser på Rachel Zoe Show. Litt av en dame.. I begynnelsen kunne jeg ikke fordra henne men nå begynner jeg å få sansen for henne, og de to assistentene, Brad og Taylor som hater hverandre :ler:

Eller det er bare Taylor som hater Brad da, stakkar Brad blir bosset rundt.. :lol:

Tror jeg skal kjøpe meg denne boken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser så skummel ut, jeg... :sjenert: Og litt anorektisk, forsåvidt. Men det er hun jo knapt nok alene om i Hollywood, da. Si fra hvordan boka er, da! ;) Jeg liker Trinny & Susannah, jeg... Men RZ er kanskje mer "high fashion" enn av typen "hva kler din figur"? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke fått sett det programmet hennes enda, men kanskje noe jeg burde fått sett? Ser du det på nettet, eller har det kommet på tv i norge nå? :)

Apropos henne.. Noen som har sett den store botox-forskjellen på henne? Dette er hvordan jeg er vant med å se henne, men plutselig så hun slik ut for litt siden :fnise:

edit, skrivefeil

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla:

Ja Trinny og Susannah liker jeg også. :Nikke: Har en "What not to wear"-bok :) Og programmet er morsomt! De er nok litt mer jordnære enn Rachel Zoe ja ;) Jeg skal gi rapport på boken når jeg får den! :)

dalieo:

Jeg laster ned episodene jeg :Nikke:

Oi, bildene var ille! Man kan se at hun har enooormt mye botox. I serien har hun kun ett ansiktsuttrykk og det er det! Samme om hun er glad eller redd eller lei seg.. :fnise:

Men jeg skjønner at man kan bli ekstremt opphengt i utseende når man bor i L.A. og er en av verdens mest kjente stylister.. hun er vel rundet 40 år?! Hun virker veldig dyktig innen sitt felt - tror hun kan fashion, men må si jeg mislikte at alle de unge kjendisene hun stylet (Mischa Barton, Nicole Richie etc) var sykelig tynne da hun jobbet for dem.. :nei: Dårlig innflytelse? Hun ser hvertfall veeeldig liten ut når man ser henne ved siden av "normale" mennesker.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Tror jeg er litt opphengt i fashion og glamour om dagen. Fikk veldig lyst til å slenge inn en bestilling på et abonnement på VOGUE, men skal tenke på det ut dagen ;)

Om jeg så rett koster det 70 dollar for 12 nummer, mot 99 kr per blad om man kjøper det på Narvesen! :sjokkert:

Man sparer altså en del penger (ca 800 kr) om man kjøper abonnementet fremfor å kjøpe bladet i butikk i Norge!

I dag er det fredag og snart helg :hoppe:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff for et vær det var i går :regn: Men jeg trosset regnværet for Ben & Jerry is det skulle jeg ha! Så etter å ha vært innom x antall Deli de Luca så fulgte jeg itlas tips og sjekket ut Deli de Luca i Universitetsgaten. Og der hadde de! :jepp: Så da ble det Chocolate Fudge Brownie is på meg :sikle:

Etter å ha trasket rundt i øs-pøs regnvær var det deilig å komme hjem og slappe av. Samboer lagde taco til oss (han insisterer på taco-fredager) og vi så på King of Queens og Prison Break (nedlastet). Prison Break er i overkant spennende og nervepirrende for min del, orker nesten ikke se på! Men jeg må se på likevel!

Etterpå ble det nettshopping... :sjenert:

Jeg skulle sikre meg et eksemplar av Rachel Zoe 'Style A to Zoe' , men tenkte at da kunne jeg like gjerne handle litt mer i samme slengen.

Så det ble en kopi av The Goddess Guide og Sex and the city - en bok om filmen og med masse bilder!

Så da var bokbudsjettet mitt oppbrukt for denne måneden :blush:

Jeg la også inn et bud på et sminkesett fra NARS - et skrin med seks øyeskygger. Men vant heldigvis ikke auksjonen.. Jeg er så i tvil om det er ekte produkter!

Selgeren har lite, men bare positiv feedback. Selgeren sier hun bor i USA, men at noen av produktene shippes fra Korea, Thailand og Singapore. Bildene er store og fine, og øyeskyggene ser superfine ut - ser ingenting galt med selve øyeskyggene - men om man studerer bildene av esken så ser man at det er listet opp annen produktinformasjon (ser ut som esken tilhører et sminkesett med lipgloss og blush)

Startbudet er relativt lavt - ca 24 dollar (NARS selges gjerne for 50-60 dollar i butikk) Det siste som skurrer litt er at jeg ikke finner disse settene noe annet sted. :klø: Det er såpass mye som er litt snodig her at jeg var glad jeg ikke vant auksjonen, selv om selgeren hadde noen fantastisk fine øyeskygger - tror jeg skal følge med litt og se om noen begynner å anklage selgeren for å selge fake NARS. :forvirret:

oppdatering: nå fikk jeg også tilbud om et second offer... det har jeg fått to ganger før og begge gangene var det fake vare.. Tror jeg hopper over denne selgeren jeg! Det er noe muffens!

Jeg var så trøtt i går at jeg la meg tidlig, så nå er jeg oppe og lysvåken!

Skal i bursdag i kveld, så må ut i det triste grå været og forsøke å finne en gave, men det er ikke så lett når man ikke får tips om hva bursdagsbarnet ønsker seg :glare:

Ha en fin og koselig lørdag alle sammen :kose:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk Tusle! :klem:

På min front har det ikke skjedd stort de siste dagene. Lørdag kveld var jeg i bursdag, det var veldig hyggelig! :) Søndag var det slappe-av dag for min del, med en liten tur ut i det fine været.. og min kjære samboer lagde lasagne og hjemmelagde hvitløksbaguetter til meg :sikle: Også måtte vi se Robinson, det er jo bare katastrofe! Maken til surpomper og som de sutrer. Dette må bli den korteste sesongen noensinne ettersom alle drar hjem og skylder på sykdom eller bare innser at "det ikke har noe for seg å være på øya". Herlighet :murvegg:

I går var det atter en dag på jobb. Jeg har vindu mot solsiden - noe som gjør at det på dager som er overskyet er iskaldt på kontoret, mens når solen står på så sitter jeg nærmest i en badstu! Litt problematisk, så nå har jeg begynt å sjekke værmeldingen før jeg drar på jobb for å vite hvordan jeg skal kle meg ;)

Samboer gjør en innsats på kjøkkenet om dagen og woket for meg i går (jeg organsiserte alt da.. men han gjorde jobben!) Deilig å slippe å lage mat innemellom! Så denne trenden kan godt fortsette ;)

Jeg var også en tur på kafé med to av mine venninner, som var veldig hyggelig - selv om jeg måtte ofre TopModel :erter: Men får forhåpentligvis sett det på web-tv før alt avsløres for meg (har hørt rykter om at det går an)! Så ingen må avsløre noe altså ;)

Trenger nye øyeskygger, så skal ta turen innom Kicks denne uken! :)

Me like!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex and the city - en bok om filmen og med masse bilder!

Fortell hvordan denne er når du får den! :jepp: Har også snust litt på den, ihuga SATC-fan som jeg er :pls:

Og, bra du ikke kjøpte NARS-settet, det er et av de merkene det er mest fake av på ebay :nei:

Endret av Kihn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell hvordan denne er når du får den! :jepp: Har også snust litt på den, ihuga SATC-fan som jeg er :pls:

Og, bra du ikke kjøpte NARS-settet, det er et av de merkene det er mest fake av på ebay :nei:

Jeg skal gi full rapport om SATC-boken :Nikke: Er stoooor fan selv :jepp:

:hjerte:

Det er ikke bra at det florerer med fake NARS på eBay. Skjønner ikke hvem som gidder å bruke tid på å lage falsk sminke! Har sett noen bilder av fake NARS-produkter, men da så man tydelig at det var noe muffens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...