Gå til innhold

Mischas siste innkjøp

Mischa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg likte kameraet :) Skikkeleg farge, ikkje berre pastell. Lilla er fint, er det hausten sin store farge i år? Då får eg verkeleg bruk for den lilla jakka eg kjøpte for to år sidan (HM) :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RuskeSara: så hyggelig med besøk :)

Morsomt at du har samme bluse som meg. Jeg fant den ikke i grønn.. bare hvit, rødrosa og oransj, og det stod mellom rødrosa og hvit! Men grønn er kult det og :)

Jeg har ikke brukt min enda, men den henger i skapet og venter på meg.. Tror det blir kult til bukser med smale ben og høyt liv! Og pumps :)

Har du fått brukt din enda?

itla: Ja lilla er tingen! Gummistøvler må jeg snart ha da det ikke eksisterer sluk i gata vi bor i, dvs. flom og elv hver gang det regner! Og dette er midt i byen! :regn:

Tanita: Ja synes det var mye lekkert å finne i lilla! Jeg har hatt lyst på Kitchenaid lenge, men har ikke penger eller plass, men nå fikk jeg enda mer lyst på etter å ha sett den lekre fargen. Håper den kommer/finnes i Norge! :)

Rosenrød: Kjekt med et organisert sminkeskrin/boks! Siden den er fra Sephora er den ikke ille dyr heller, bare synd de ikke har Sephora her til lands da..

Årolilja: Ja kameraet er så snasent!! Jeg har (dessverre) to digitalkameraer - det ene synger på siste verset men det er også det som tar finest bilder (kviser og urenheter synes ikke, meget flatterende ;) ) Men føler ikke jeg kan unne meg nytt kamera enda.. kanskje til jul :nisse:

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn

Jeg synes også lilla er en veldig fin farge! Særlig kombinert med svart (og hvitt). Men jeg bruker det så godt som aldri selv, av en eller annen grunn :klø:

Endret av Frk. Grønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått sansen for lilla denne sesongen. Har tatt meg i det flere ganger når jeg er i butikker at jeg kun ser etter lilla klær. Så jeg tror jeg må gå til anskaffelse av noen flere lilla plagg!

Masse stilig du linket til! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Grønn: Jeg er enig i at lilla passer god til hvit og sort, faktisk har jeg ikke funnet noen andre farger som fungerer enda. Tror ikke det er mange dagene igjen som jeg kan gå med hvite bukser, så bruker de for harde livet nå sammen med mørkere/lilla topper/gensere.

Karamba: Lilla er overalt, særlig på H&M og Oasis. Purple is the new black (hvertfall for min del!) :fnise:

I går ble det bittelitt shopping ja... Skulle bare ha et fotoalbum (som jeg trodde kostet 149 kr), men det gikk visst litt mer penger :sjenert:

* Lilla fotoalbum fra Åhlens (som kostet 225..ikke 149)

* Sorte pumps i lakk m metallisk sølvstripe på sålen (platåsåle) og stacked heel (kunne godt vært noe annet enn stacked heel, men men) på salg fra DNA!

* Sjokkrosa pumps med platåsåle på salg fra DNA!

* Sort flettet skjerf med sølvtråder fra Oasis på salg

* Kimono Wrapped Long Necklace fra Accessorize

*dårlig samvittighet*

I'm a big spender!!

Jaja, lønning i dag da.. må bare huske å betale husleie så går det nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trooor jeg så den lilla Kitchenaid'en gjennom vinduet på Kitch'n på OC i går... Og utfra nettsidene deres har de også -1000 kr på alle Kitchenaid kjøkkenmaskiner om dagen. Noe å bruke lønna på? :lur:

Fiiiint smykke, det må jeg se etter etter jobb i dag. ;)

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla: ååh har de fått den.. :sikle: Jeg har veldig lyst på, men jeg føler jeg bør vente til jul og heller ønske meg den. Egentlig bør jeg vente til vi har kjøpt leilighet (planen er etter jul en gang) Men det er åhh-så-vanskelig å stå i mot!

Har du noe erfaring med Kitchenaid? :)

Aj aj, la inn en bestilling på første sesong av Gossip Girl. Holder med på å se gjennom alle sesongene av SATC akkurat nå, så jeg trenger back-up når jeg er ferdig med den! Selv om ingenting slår SATC... *sukk*

Oops, kjøpte visst The Hills sesong 2 og har allerede kjøpt The Hills sesong 1.. Tv-slave.. eller DVD-slave er vel mer riktig :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er fiiine, Kitchenaid-maskinene! Har ingen erfaring med dem, nei... Jeg har vokst opp med Kenwood-maskin, så det ønsker vi oss til bryllupet. ;) Men sånne skikkelige kjøkkenmaskiner er jo utrolig kjekt å ha, uansett! Jeg synes du skal kjøpe! :jepp: 4500 kr er jo nesten gratis. :tunge1: (Og så spennende med planlegging av leilighetskjøp, forresten! :hoppe:)

Haha, DVD-slave er jeg også, tror jeg! :lol: Det er så utrolig deilig å slippe å vente en hel UKE på neste episode! :Nikke:

Endret av itla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

itla: Ja Kenwood er jo også et alternativ :) Har egentlig ikke så mye erfaring med kjøkkenmaskiner generelt, men det virker jo veldig kjekt :)

Frk.Grønn: åjaa det er skjønt å slippe reklame, det blir mer effektiv tv-titting på den måten, slipper å kaste bort mye kostbar tid på å se reklamer!

I dag kjøpte jeg Kenzo vintage edition. Synes jeg kan unne meg en ny parfyme i måneden siden jeg tross alt har samlemani :fnise:

Er på jakt etter nye støvletter i sort..

synes disse er litt kule, men vet ikke om de passer stilen min!

Liker også disse, men vil ha de i lilla.

Går og venter på at denne kåpen skal komme i butikken! Vil ha.. Håper jeg rekker å snappe opp når den kommer til butikkene og at den passer meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mischa :hallo:

Beklagar at eg ikkje har skrive her inne på leeenge! Eg sat jo som sagt å skreiv eit langt innlegg til deg, og så greier eg jo sjølvsagt å slette det :sjokk: Det var sååå irriterande at det tok ei stund før eg kom over det. Helgane vert mest brukt til å skrive innlegg her inne, sidan vekekveldane flyg så fort! No sit eg i sofaen med teppe, Sørlandschips, brus og mPetre (Madonna at the moment). Såg at du var inne og farta på forumet nettopp også :jepp:

Ja, desse oversiza kåpene er det mykje av for tida. Har du funne ut om du skal ha deg ei slik? Eg trur ikkje at eg kjem til å kjøpe ei slik, eg syns faktisk det er så tungt å gå med klede som ikkje følg kroppen. Men det kan sjå ganske kult ut, den frå Ellos var jo ganske kul på biletet.

Eg må snart ta meg turen innom Vero Moda, dei pleier å få inn fine jakker med fint snitt. Er du nokon gong i Bergen så vil eg tilråde deg å gå innom den store som ligg på Torgallmenningen! Den er i tre etasjar og har myyykje kult! Finn alltid noko eg likar der! :shoppe: Eg har ikkje funne ein favorittbutikk av Vero Moda her i Oslo (kanskje den på Karl Johan). Kvar pleier du å gå?

Ja, eg har også fått med meg at dei som jobbar på butikk hamstrar varer! Eg leverte ein gong tilbake ei squinbukse på HM som eg hadde kjøpt på eitt eller anna limited-greier. Og då kom det ei som jobba der og plukka den opp og sa "denne skal eg ha!", "Nei den skal eg ha" sa ho som hadde tatt i mot den.

Trur neppe den gjekk ut til nokre kundar for å seie det slik...

Ja, dei tre punkta du nemner omkring kva ein har i skapet men som ein aldri nyttar. Eg har også hamstra ein haug klede som kan brukast i diverse anledningar, dette har sjeldan vorte ein realitet...Har så mange klede som endå har lapp på seg og som eg veit at dei kjem eg vel heller aldri til å bruke, men som det er omlag 1 % sannsynleg at kan vere feil :fnise: Har du greid å tenkje ekstra godt etter når du står ovanfor noko du har lyst på? Eg prøver å finne tilbake kjensla eg fekk når eg rydda i klesskapet mitt sist når eg står ovanfor eit "skal/skal ikkje"-kjøp. Det har funka litt, men ikkje nok :sjenert:

Sit akkurat no og funderar på om eg skal bruke den 25 % rabatten på HM, har du det?

Du har forresten linka til mykje fint frå Accessorize! Eg likte veldig godt den vetle pungen som var fyrst i eitt innlegg! Eg var innom ein dag og reiv med meg nokre hårbøylar og hårpynt, turte ikkje sjekka veskene ut i tilfelle eg reiv med meg ei av dei også. Kjøpte jo så mange i sommar, at eg ikkje veit kvar eg skal gjere av alle! Kjøpte ein maken hårbøyle som deg, du kjøpte ein med sånn "slangeskinn" i sølv? Eg kjøpte den i brunt etter å ha sett den her av deg ;) Eg likte den, akkurat passe brei.

Oreo-kake...skummelt! Er det ei fast kake? Eller er den blaut? Eg likar faste kaker :sikle: Langpannekaker er favoritten! Likar du det?

Så du finn oppskrifter på "nybaktmamma"-forum? Noko du vil fortelje oss shoppinggals? :skratte:

Likar du den der Max Factor Masterpiece? Verkar som så mange likar den. Kva kostar den? Kva som er bra med den? Eg syns Diorshow er så bra, ser at du har hatt ein del av dei også. Har eigentleg ikkje merka så stor skilnad på dei ulike, men Diorshow visar! I like :hjerte:

Likar søstera di seg i Canada forresten? Studiar? Skal du kanskje besøke henne der?

Så du kjøpte den jakken som eg sto lenge og såg på. Eg likte den kjempegodt, så eg må nok kjøpe den. Vert den varm nok til vinteren, trur du? Merkar at du likar lilla! Men det er jo ein flott farge, spesielt til hausten og fram mot jul!

Har du hatt svart-forbod? :ler: Lilla er jo nydeleg til svart, så det kan du jo kjøpe mykje av!

Så de har leiligheitskjøpplanar? Det har eigentleg me også, men spørsmålet er vel kvar. Me har vel eigentleg bestemt oss for kvar, men det er ein del som må vere i boks før me kan få alt i orden. Gøy med noko eige iallfall! Har de eit spesielt område de vil bu i? Eller ser de litt vidt?

Kjøkkenmaskina i lilla var berre utruleg stilig! Den må du ha! Som itla nemnde så er det rabatt på den ;)

Seriar på DVD er jo gøy! Eg tenkte sjå The Wire framover. Vurderte også Greys, men trur ikkje det er ein serie eg kjem til å like sååå godt. Likte du den?

Er det nokre nye parfyme- og neglelakkjøp i det siste?

Eg likte dei støvlettane du linka til i svart :) Og jakka i rosa, den har eg nemleg vurdert sjølv...knæsj farge!

No må det spekulerast i støvlettar her! Eg har lyst på nokre fargerike! Dei som var her i ein KG-artikkel frå Bianco (grøne) var ganske kule, eg trur eg må sjå på dei i ein butikk...

Har du store planar for veka som kjem? Eller i morgon?

Ha ei fortsatt super helg og godnatt, Mischa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det ny uke igjen! :)

Eller uken er egentlig godt i gang den altså.. Jeg har bare ikke vært innom på noen dager!

Merker at nå er det blitt sesongskifte, skikkelig høstfølelse nå. Kaldere, mer guffent, regn og grått :regn: Tror jeg må legge vekk de små korte jakkene mine nå! (igjen litt dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk brukt de så mye som jeg hadde planer om å gjøre...)

Har gått til innkjøp av litt diverse de siste dagene..

* Kenzo vintage edition - angrer litt fordi jeg har merket at den lukter veldig plastikk til tider og det er MYE parfyme i den flasken..

* Stort heklet skjerf i turkisblått fra Cubus

* Smalt rødt belte i lakk fra Cubus

* Tre par Squin jeans (grå, mørkeblå og sorte) fra H&M

* Grått/lilla/sølv rutete skjerf fra H&M

* Prikkete paraply fra Accessorize

* Gullfarget ankerkjede fra Accessorize

Var på kino på søndag og så

som må være den beste animasjonsfilmen jeg har sett. Jeg er helt betatt av den lille roboten. Stakkar han er så ensom og så søt. :hjerte: Jeg må innrømme at jeg felte noen tårer da jeg så filmen :sukk: men den anbefales på det varmeste :hjerte:

Jeg måtte få en liten wall*e figur av samboer fordi jeg var så betatt etter filmen.

Årolilja skal svare deg senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wall-E var bare nydelig! Såå søte figurer, og nusselige lyder. :hjerter: Jeg fikk litt tårer i øynene jeg også, noe som aldri har skjedd under en tegnefilm før... :)

Endret av Ambivalent
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Frk. Grønn

Vi så Wall-E i helgen, og selv om jeg kanskje er den største motstanderen mot sci-fi og rom-filmer, så likte jeg den. Wall-E og EVE er kjempesøte. Satt med klump i halsen flere ganger..

Tror nok fireåringen din kan ha glede av den, Karamba :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! :):vinke:

Da var det fredag igjen! Juhhuuuu :hoppe:

Jeg kjøpte en veske fra Friis&Co forrige lørdag, i brunt slangeskinnsmønster. Det var 20 % på alle varer og jeg falt for den. Den har bare ligget i posen sin siden lørdag (jeg liker å oppbevare nye ting i posene..vet ikke hvorfor!) Men da jeg tok den opp i går hadde den sprukket opp litt i kantene hvor den har vært brettet.. :buhu: At jeg kunne være så dum og ikke tenke på det.. Den er jo fortsatt fin, men det er jo ingen reklamasjonsgrunn heller.. Får bare ta lærdom av hendelsen og pakke ut alt jeg har kjøpt med en gang heretter! Vet heller ikke om jeg syns den er såå fin lenger. Skal slutte med impulskjøp! (Er bare så redd noen skal kjøpe den mens jeg er i tenkeboksen)

I går gikk jeg til innkjøp av 10 stk deep-cleansing hand gels fra Bath&Body Works. Det er riktignok bare 1 ounce så de må jo være tiny! Føler det er så mye bakterier og drit på jobb så vil ha noe anti-bacterial greier, men synes den norske utgaven Antibac lukter så sterkt og medisinsk.

I dag kjøpte jeg 10 stk Ardell falske øyevipper. Synes det er så kjekt å bruke disse på fest. Vanligvis kjøper jeg merket Depend som de selger på Vita, men de koster 46.50 kr pr par. Nå får jeg Ardell til ca 23 kr pr par :sminkedokke:

Kjøpte også noen hårklyper, slike som frisører bruker til å holde opp håret når de føner/styler/klipper. Og et stoooort solpudder fra Gosh!

Måtte også ha noen høye pumps i cerise med platåsåle og rund tå fra H&M. Kom hjem og oppdaget at de er ganske like noen andre rosa pumps jeg kjøpte forrige uke, men det er jo forskjellige modeller og den andre er mer neon/party.. så vi får se hva dommen blir. Keep or return!? :klø:

Vi får se.. Pumps-sesongen er vel snart over likevel :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ambivalent, Karamba og Frk.Grønn: god helg til dere alle sammen! Har dere noen spesielle planer for helgen? :)

Min plan er egentlig bare å spise taco i dag og kanskje se en film, i morgen skal jeg ut med min kjære :hjerte: og svinge oss på dansegulvet og søndag er jeg vel fyllesyk kjenner jeg meg selv rett :roll:

Årolilja:

Jeg vet hvor irriterende det er med innlegg som blir borte mens du skriver og et trykk på feil tast og så har du trykket deg tilbake og alt det fine du skrev er long gone :sinnatagg: Vært der!

Jeg driver fortsatt å ser på ytterplagg (selv om jeg jo har kjøpt den lilla med knapper fra H&M og den sorte fra H&M som "alle" vurderer/kjøper)og jeg venter på den kåpen som kommer i cerise! Vet den er kommet på nett for en stund siden, men jeg er registrert med gammel adresse og orker ikke bytte/ordne også synes jeg det er så pes å måtte sende ting i retur - jeg som ikke en gang klarer gå til butikken og returnere ;)

Har gitt opp oversized kåper, jeg må slutte å late som jeg har en stil jeg egentlig ikke har eller kommer til å ha.

Hva blir det til med deg og ytterplagg? Har du funnet det du skal ha eller leter du enda?

Pleier å være en del fint på Vero Moda men i år har jeg ikke funnet noe.. Prøvde en lilla kåpe der også, men syntes kragen/halsen var rar og den var litt trang (å nei jeg nekter å gå opp en størrelse! Uaktuelt :fnise:)

Har ingen favoritt Vero Moda-butikk. Liker jo den i Karl Johan, men den er litt kaotisk til tider, Aker Brygge er jo ganske rolig.. men handler nok mest i Bogstadveien likevel.

Har de virkelig 3 etasjer i Bergen! :omg: Heldige bergensere!

Jeg må innom Accessorize nå og da, Oslo City er best - de har "alt" men det er jo også den mest slitsomme butikken å være i også da.

De har mye fint nå, særlig kjeder, armbånd, ringer og hårpynt! Det siste jeg kjøpte var en paraply og et kjede med anker i gull. Men er ofte innom ukentlig og kjøper klistremerker!

Nå er det snart helg så da blir det kanskje kake igjen! Oreo-kaken er alltid en suksess :sikle: Skiller du mellom bløte og faste kaker? ;) Liker alt jeg :sjenert: Oreo-kaken er begge deler... fast bunn, men bløt på toppen.. mange lag skjønner du! :)

Har laget en altfor vellykket gulrotkake også, den varte i mange dager.. Så det har blitt litt vel mye kake i det siste! Og lagde cookies forrige helg, var ikke helt fornøyd med de. Ble for lette og porøse, jeg vil ha de litt seige :) Finnes mange gode cookies man kan kjøpe også da, særlig noen på Deli de Luca/Smart Club :sikle:

Lyse med sjokoladebiter! :lur: Men jeg vil gjerne lære meg å bake også! Er det noen kaker du er god på? :)

Vi har planer om leilighetskjøp ja... må ut av det lille bøttekottet vi leier.

Men vil ha ny kontrakt først - fast stilling! Så vi får se. Kanskje det blir etter jul! Vi ser litt da, men jeg vil ikke på visning, er redd for å finne noe jeg elsker og ikke ha mulighet til å slå til!

Har allerede sett en knallfin leilighet bli solgt.. :gråte: Men men , det kommer flere sjanser!

Jeg må avslutte nå, men I'll be back ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke de store planene for helga. Får besøk av ei venninne i kveld. Vi skal lage noe god mat og muligens en drink eller to. Har fått skikkelig dilla på Strawberry Daiquiry og Mojito... :skaal:

Utenom det så skal jeg for det meste være hjemme og kose meg med familien min siden jeg er bortreist neste helg.

Du må kose deg masse med filmkveld i kveld og bytur i morgen! :klemmer:

God helg! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...