Mischa Skrevet 1. august 2008 Forfatter #421 Del Skrevet 1. august 2008 itla: Ja jeg er tilbake på jobb, ikke så veldig begeistret for det Tanita: Anbefaler virkelig en tur til Ibiza om man vurderer et sted å ta sydenferien! Jeg blir møtt med veldig mange fordommer når jeg fortalte folk hvor vi skulle på ferie, "Åh blir det party-party på dere da!" og "Er det like villt der fortsatt" Må jo innrømme at jeg hadde fordommer selv og forventet at det skulle være mye mer party-preget enn det det faktisk var. Vi hadde jo lest en del på forhånd så vi visste at det var roligere områder på øyen, fine strender og ting vi kunne finne på + relativt høyt nivå på restauranter og barer.. men jeg ble likevel overrasket over å se så mange voksne par, barnefamilier og også pensjonister på Ibiza. Det er tydelig at nordmenn kun kjenner øya som et sted hvor man drar for å feste, og at den ellers i Europa også er en øy man drar til for å ha en ordinær sydenferie (på linje med Kreta og Mallorca). Jeg trodde det kom til å være et sterkt overtall av briter, men det var overraskende lite - hvertfall på vår side av øya. Mulig de aller fleste holder seg til San Antonio-området. Det var ca 60 % spanjoler, 15 % tyskere, 10 % engelskmenn, 10 % franskmenn og 5 % svensker, dansker.. Det som overrasket meg mest var hvor rolig og fredelig det var både på hoteller og strender, og også på barene gikk det rolig for seg. Vi valgte jo selvsagt Ibiza pga utelivet og klubbene, og muligheten til å få oppleve verdens mest anerkjente DJs og konsepter i løpet av to uker, men selv om vi ville feste litt så fryktet vi at det skulle være mye plagsom rølp. Det så vi faktisk aldri noe til.. Siste kvelden var det en gjeng med engelskmenn som oppførte seg ekstremt usjarmerende og plaget servitøren, klinte med hverandre åpenlyst osv.. men i løpet av to uker så syns jeg det er langt bedre enn andre steder jeg har vært i syd-Europa Jeg tror rett og slett det er for dyrt å ta en vanlig party-ferie med vennegjengen på Ibiza. Drinkene kostet gjerne 5-12 euro på barene, og ute på klubbene koster de 20 euro ( 8 for blandevann + 12 for sprit). Det beste av utesteder, lounger, barer, restauranter, beach clubs, strender og klubber ligger ganske spredt over hele øyen så man kan ikke bo et sted og ha gåavstand til alt, man er avhengig av taxi eller leiebil (evt buss) og for å komme inn på utestedene koster det gjerne 30-70 euro (avhengig av klubb, DJ etc.) Så det er dyrt å feste, men å leve generelt var billig Så ja - det anbefales absolutt å ta en tur Nydelig og overraskende sofistikert øy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. august 2008 #422 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg tror det er sånn med flere feriesteder i sør-Europa, egentlig - at folk har et veldig bestemt inntrykk av hvordan det er der, og derfor unngår stedet som pesten. Men det er jo så mye forskjellig, selv på små steder... Og jeg tror også at mange ikke helt får med seg at man bestemmer selv hva man gjør når man er på ferie. Om rølpete engelskmenn velger én ting, så betyr ikke det nødvendigvis at det norske paret må gjøre det samme... (Har fått tilsvarende, men motsatte reaksjoner når vi har vært på Madeira, ser du; type "Er ikke det sånn SKIKKELIG pensjoniststed, 'a?") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. august 2008 #423 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Mischidischi Er det berre meg som får den der Vengaboys-songen We`re going to Ibiza surrande i hovudet når eg ser namnet ditt? Endret 2. august 2008 av Gul Blome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 2. august 2008 #424 Del Skrevet 2. august 2008 Ååååneeeei! Nå får jeg også den sangen på hjernen, Gul Blome! (Trengte ikke å høre på den en gang, den var landeplage nok til at den sitter i hodet fremdeles. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 2. august 2008 #425 Del Skrevet 2. august 2008 Ååååneeeei! Nå får jeg også den sangen på hjernen, Gul Blome! (Trengte ikke å høre på den en gang, den var landeplage nok til at den sitter i hodet fremdeles. ) Whoah! We're going to Ibiza Whoah! Back to the island Whoah! We're going to Ibiza Whoah! We're gonna have a party Whoah! In the Mediterranean Sea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. august 2008 Forfatter #426 Del Skrevet 4. august 2008 Ha ha, ja jeg har hatt den sangen på hjernen noen ganger :banantroll: Vengaboys opptrådte faktisk på en 90-talls fest der søsteren min studerer. Hadde trodd de hadde gitt seg for lengst! Men neida, de tar tydeligvis oppdrag den dag i dag Jeg husker 'Boom Boom' eller hva den het regjerte i min verste fjortis-periode (nettopp begynt på vgs og fått smaken på alkohol). Er ikke så mye shopping for tiden. Har litt dårlig økonomi etter ferieturen fordi jeg kun får reduserte lønninger fordi jeg har timesbasert lønn. Kjedelig.. Dessuten har jeg funnet ut at jeg vil prøve å spare mer av pengene jeg tjener. Vil ha mer penger til å kunne reise, og om vi skal kjøpe leilighet trenger jeg penger til møbler og slikt (fant nettopp et spisebord hos Bolia som jeg kunne tenkt meg, men med seks stoler blir prisen ca 14 000). Og så var det lappen da.. som jeg fortsatt ikke har! Venninnen min har brukt 30 000 + + på lappen nå, så da må jeg vel regne med å bruke tilsvarende. Ingen av oss har kjørt noe tidligere og vi er rimelig grønne på bil begge to! Men jeg har shoppet tre armbånd fra Tokyo Jane. Armbåndene ligner mest på de som er øverst på banneren. Gullfarget armbånd i metall med grønn/hvit emale, et med sort/hvit emalje og et med lilla/hvit emalje. Har sett etter lignende armbånd lenge, så ble kjempeglad da jeg fant disse i en butikk i Kragerø. Ellers har jeg kjøpt en kort mørklilla ulljakke fra H&M og en sort/hvit stripete genser fra H&M. Sistnevnte var litt vel stram og ettersittende, men synes også den var litt stilig så vil beholde den. Ønsker meg Kenzo sin nyeste parfyme Vintage edition. Bare synd den ikke kommer i mindre størrelser. Ellers er det vel snart på tide å se etter ytterplagg til høsten og ikke minst sko.. Utvalget er veldig bra akkurat nå så gjelder bare å få ut fingern og kjøpe noe før det blir tomt! Men jeg er litt usikker på skomoten i høst. Lave eller høye? Brune eller sorte? Tøffe eller elegante? Hva slags skotøy for høsten har dere tenkt å kjøpe/bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 4. august 2008 #427 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) Tenkte meg at det var ein mogelegheit for at du hadde hatt Ibiza-songen på hjernen i det siste Eg har laga min eigen versjon av den med London Er det no i det siste Vengaboys har opptredd på 90-tals fest? Dei tek nok slike 90-tals oppdrag stadig vekk. Eller gjev dei stadig ut plater? *styrta inn på platekompaniet.no og sjekkar* neeeeeeeeeida, så interessert er eg ikkje, men det bringer fiiine minner om då ein var ung og fast i fisken "Boom boom boom boom i want you in my room, let`s spend the night forever, forever and ever!" Det var noko sånt me song på den tida :rødme: Trur kanskje me er frå same "tidsepoke"... Uff, trist å høyre at det ikkje er så mykje shopping for tida MEN det er det ikkje her heller, eg sit nemleg på bygda og kosar meg med fin natur og har ikkje behov for butikkar Einaste eg sit og vurderar er Scullcandy Full Metal Jacket øyrepluggar Dei var så fiiine og lysegrøne! Og ja..så treng eg faktisk slike også når eg skal høyre P3 på jobb. Ser ikkje så bra ut med store høyretelefonar... Eg trur me har kome fram til same konklusjon; nemleg å spare meir av pengane som vert tente. Eg MÅ verte flinkare til det! Leiligheiten kan jo verte ein del penare dersom ein har litt ekstra Eg bør iallfall rydde i det eg har og kaste og diverse før eg kjem dragande heim med meir (lettare sagt enn gjort...). Skal du ta lappen no i haust? Hugsar ikkje kva eg måtte ut med (eg var så heldig å få lappen av mine snille foreldre) men det var ikkje billeg. Køyrelærarane veit å ta seg tid før ein får køyrt opp! Det er nok VELDIG lurt å køyre mest mogeleg på førehand før ein byrjar å ta køyretimar dersom du har mogelegheit for det. Så fine armband du kjøpt deg! Er dei veldig store og klirrande? Eg har ikkje kjøpt armband som regel fordi eg VEIT at eg berre irriterar meg over det, men no når det var salg på Accessorize (bombe!!!) så kjøpte eg ein haug av slike tynne metallarmband som er litt sånn småglitrete. Så før ferien gjekk eg rundt å klirra som den største bjellesauen ever Har du kjøpt deg ulljakke? Frå haustkolleksjonen? I butikken allereie? Eg gledar meg litt til hausten faktisk...den er ganske så koseleg Gjer du? Mischa og miniparfymar! Hadde miniparfymen vore ein mann så burde du ha gifta deg med ein. Det er jo loooooove! Korleis luktar Kenzo sin nyaste? Likar du andre frå Kenzo? Eg kjøpte nyleg ein sånn liten boks med mange små miniparfymar (ja, faktisk!) til mamma til bursdagen (kjøpt på Gardermoen). Var på nippet til å kjøpa Escada-samlinga i miniatyr til meg sjølv, men eg kjøpte heller tre kremdeodorantar frå Elizabeth Arden sin Green Tea. Utruleg god! Eg trur eg må kjøpe meir frå denne serien. Likar du den? Er utvalget av ytterplagg og sko til hausten bra for tida? Har du lagt ein liten plan for korleis det skal sjå ut og sånn? Eg har ikkje kome så langt endå, må verte litt meir inspirert føler eg. Syns HM-katalogen var litt kjedeleg på ytterklede i år. Skal du bestille noko der? Når det gjeld skotøy til hausten så veit eg ikkje kva eg skal bruke endå, men :klø: støvlettar med liiiitt hæl? Kanskje eg må sjekke Lillevinkelsko.no... Ha ein super kveld, Mischa! Flink du er som slit og jobbar Endret 4. august 2008 av Gul Blome Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. august 2008 Forfatter #428 Del Skrevet 10. august 2008 Åhh jeg skrev et kjempelangt innlegg her om dagen og når jeg skulle trykke på 'svar' så forsvant hele innlegget Men vi prøver igjen! Sitter og koser meg under et deilig pledd med Sex & the city på DVD. Har dilla på serien for tiden! Blir alltid i godt humør av å se på og antrekkene til Carrie er alltid inspirerende! Savner godværet! Gikk i kjole hele den siste uken med fint vær og har fortsatt en hel del sommerklær og sko jeg ikke har fått brukt i år. Sommerværet må komme tilbake! Ser at butikkene fylles med høstvarer og tykke ytterplagg, og jeg vet jeg må bestemme meg snart for jakke/kåpe før alt blir revet bort. Har sett på denne trenchen, men den virker ikke spesielt varm og jeg synes mild høst raskt går over til kald og guffen høst, så spørs om det er særlig praktisk. Ellers synes jeg denne jakken er fin, men søsteren min holdt på å le seg i hjel da hun så den fordi den er jo ganske oversized og posete i formen. Syns den er tøff og moteriktig, men kanskje jeg burde satse på noe mer klassisk? :klø: Accessorize har fått inn høstvarer nå og jeg har handlet bittelitt. * Mini Coco Pearl necklace * Metallisk slangeskinn hårbøyle + et tynt hårbånd i sort strikk med perler i sølv/gammelrosa. Egentlig burde jeg vært på tidenes handlerunde i helgen fordi jeg fikk nemlig lønnsøkning på fredagen, en rimelig heftig en også!! :banantroll: Og om jeg fortsetter etter jul får jeg enda mer!! Jeg tjener en del under gj.snittet per i dag, så jeg har vært veldig misfornøyd med situasjonen min så på en måte er det på tide, men jeg fikk likevel mye mer enn forventet så jeg ble helt målløs! Jeg har riktignok ikke signert kontrakt på det, men jeg regner med at det er i boks ganske snart likevel.. men fordi jeg ikke er 100 % sikker så tør jeg heller ikke skeie ut, og shoppet minimalt i helgen! Har kjøpt en vintage clutchveske på eBay, men det er det hele. Når jeg ser pengene renne inn på konto - DA kan det være jeg og kredittkortet skal ta litt av Årolilja! Du har byttet navn og bilde igjen! Tilbake til det originale navnet? Det er et nydelig navn da Så heldig du er som kan høre på musikk på jobb. Jeg blir stadig forstyrret av kolleger eller telefoner, så jeg har nesten ikke mulighet til å høre på musikk. Men det hender jeg hører litt på last.fm (genial nettside som finner musikk til deg basert på en artist du liker) med headsettet til telefonen Da ser det ut som jeg er opptatt - mens jeg egentlig hører på musikk Skullcandy har mye stilige ørepropper o.l. utstyr syns jeg Er det bra lyd? Jeg har bare I-pod med vanlige I-pod ørepropper per i dag, fungerer greit, men lyden er jo ikke spesielt imponerende og jeg føler hele bussen hører hva jeg hører på fordi de ikke blir isolerte nok! Er redd for å støte noen, har fått kjeft en gang fra en gammel dame (6 år siden..men likevel!) og det var pinlig og flaut.. selv om jeg egentlig ble mest forbannet! Jeg trenger egentlig ikke spare penger, men jeg har innsett at jeg bruker så mye penger på unødvendige ting.. Vil heller prøve å bruke pengene mer fornuftig og kanskje spare til større ting eller reiser. Jeg innså at jeg sikkert bruker 150-200 kr på mat hver eneste dag. Kantina på jobben er litt dyr så der går det en del penger.. må prøve å ta med mat hjemmefra i stedet. Blir nok ikke til at jeg gidder men hadde nok spart litt på det Har lyst å ta en tur til London, kanskje juleshopping, så da er det greit med litt ekstra lommepenger! Jeg tror jeg vet hvilken type armbånd du har kjøpt på Accessorize! De kommer ofte hver sesong men i ulike farger og varianter. Mye armbånd for pengene! I like! Jeg klarer ikke ha på bangles på jobb for det er irriterende når man skriver på tastaturet. De er alltid i veien! Klirringen gjorde meg gal tidligere, men nå tror jeg at de rundt meg irriterer seg mer enn det jeg gjør! I går så prøvde jeg Kenzo Vintage edition igjen, liker den godt altså.. litt sånn orientalsk duft med innslag av vanilje og krydder, uten at den blir for søt eller tung. Men det er eau de toilette, så lukten forsvinner fort. Men det er til gjengjeld 100 ml med parfyme.. Synes 30 ml er den perfekte størrelse jeg, da er flaskene søte og små, og det er nok parfyme til man når det punktet hvor man er lei av akkurat den duften! Miniatyr flasker er nusselige, men det er ofte ikke "spray-tut" på disse flaskene og det syns jeg er upraktisk. Har ikke luktet på Elizabeth Arden Green tea, høres ut som en frisk duft! Får teste den neste gang jeg er ute på duft-jakt! Følger med på en stor pakke parfymeprøver på eBay og der er det sikkert en del spennende dufter jeg kan leke meg med Men nå må jeg tilbake til Sex & the city! See you later!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. august 2008 Forfatter #429 Del Skrevet 12. august 2008 Har fått helt dilla på neglelakker om dagen. Så nå venter jeg på 8 stykker fra Essie - inkludert hele høstkolleksjonen + 4 neglelakker fra OPI, fra Frankrike-kolleksjonen (høst-kolleksjonen). Mye lilla og burgunder i år! Slo også til på en vintage clutchveske fra eBay. Synes det er stilig med clutchvesker i strå, selv om det er litt sommerlig preg over de. Så nå slo jeg til og kjøpte en! Håper ikke høsten kommer for tidlig for jeg vil bruke den denne sesongen. Litt risikabelt å kjøpe vintage over nett ettersom den faktisk er brukt! Kan jo være den stinker eller er klissete innvendig. :hår: Huff.. Den kostet bare 80 kr inkl frakt, så er vel ikke noe større tap Har også prøvd å få kloa i noen større samlinger med parfymeprøver, men budrundene tar alltid helt av! I dag skal jeg ut og jakte på gave til mamma + at jeg skal se etter et fint fotoalbum til meg selv og alle bildene mine ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 12. august 2008 Forfatter #430 Del Skrevet 12. august 2008 Har fått Essie neglelakkene!!! Me like Akkurat nå tester jeg ut: Steel-ing the scene De andre jeg har fått er : Big Spender Mambo - mer lys skimrende beige i virkeligheten Swept off my feet Tomboy No More No Boundaries Lacy not racy Forever Young Kjøpte også en jakke fra H&M. De hadde samme modellen i fjor, men da syntes jeg ikke noe om den. Nå har jeg vendt meg litt til den og synes den er finere enn i fjor i allefall! Mulig jeg leverer den tilbake om jeg finner noe finere, men den koster jo ikke all verdens.. og en eller annen jakke må jeg vel ha uansett! Ellers var det mamma og bursdagsgave som var fokus på dagens handlerunde.. Spiste på Egon med min kjære.. veldig godt, men føler meg usunn og overspist! Spiste BLT sandwich (foccacia) med kyllingbryst og country fries :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 13. august 2008 #431 Del Skrevet 13. august 2008 Neglelakkene til Essie har så morsomme navn. Den jakken du har gått til innkjøp av hadde jeg i fjor vinter, i grå. Den er utrolig god og varm med den høye halsen, spesielt hvis det blåser. Vurderer å kjøpe meg den i mørk grå selv, men den er utsolgt i min størrelse, på nett iallefall. Den BLT sandwichen er utrolig god, men en smule usunn kanskje ja. Men det finnes verre ting. Og hva ville livet vært hvis man aldri kunne spise noe usunt, heh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. august 2008 Forfatter #432 Del Skrevet 13. august 2008 Ja må si folkene hos Essie er kreative på navnene de gir neglelakkene Synes det er litt gøy jeg, i motsetning til at neglelakken bare har et nummer! Godt å høre jakken er god å ha på seg! Halsen virker jo litt praktisk sånn sett. Blir gretten når jeg fryser, så om den holder meg god og varm er det supert! Angrer litt på at jeg tok sort, men jeg føler meg mest vel i sort, selv om jeg alltid lover meg selv at neste gang da SKAL jeg velge en annen farge! tror jeg skal prøve å finne en lilla kåpe også, sånn at jeg får et innslag av farge i garderoben. Har dilla på sjokoladerosiner fra Sunmaid om dagen...åååh... Hvorfor kan jeg ikke få dilla på gulrøtter eller selleri i stedet?! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 13. august 2008 #433 Del Skrevet 13. august 2008 Må bare ha deg på mine innlegg, Mischa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RuskeSara Skrevet 13. august 2008 #434 Del Skrevet 13. august 2008 Oi, så fin shoppingdagbok Mischa! Her var det jammen meg mye flotte shoppingtips! Legger igjen et vink slik at jeg husker å titte innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. august 2008 #435 Del Skrevet 13. august 2008 Så mange fine neglelakker du har kjøpt deg! Skulle ønske jeg var flinkere til å bruke neglelakk, glemmer det litt ut, jeg! Den jakka har jeg også vurdert å kjøpe flere ganger. Den ser utrolig fin ut på! Ha en fin kveld, Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 14. august 2008 Forfatter #436 Del Skrevet 14. august 2008 RuskeSara; Alltid hyggelig med besøk av nye lesere. Velkommen til min shoppingverden:velkommen: Karamba: Så bra du synes jakken er fin, da blir jeg litt mer overbevist om at den faktisk er fin! Og jeg er inne i en veldig neglelakk-dille! Har gått mange måneder med lysrosa neglelakk og ikke brydd meg noe særlig, men når jeg først da begynner å pleie negler og bruke farger, så får jeg ofte dilla! Det eneste problemet er at den kan kræsje med antrekket.. Jeg bør jo velge klær/antrekk først og så velge farge, men orker ikke bytte farge hver dag (hvertfall ikke når neglelakken faktisk holder seg pen i flere dager). Men jeg har heller ikke tid til å pleie neglene om morgenen før jeg skal på jobb! Så det er mitt eneste dilemma I dag kræsjer nemlig fargen litt med antrekket.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 14. august 2008 #437 Del Skrevet 14. august 2008 Fiiine neglelakker! Fikk lyst til å stikke ned på Kicks og kikke på OPI-lakkene, jeg nå. Jeg har en lignende jakke fra et par år tilbake, og som Ambivalent sa er den veldig deilig med den høye halsen. Jeg synes det er fint med den skrå kneppingen også, jeg. Også er det greit å ha en vinterjakke som er jakke, ikke kåpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. august 2008 Forfatter #438 Del Skrevet 15. august 2008 itla Jeg var innom Kicks for første gang her om dagen! Me like! Kjempebra utvalg og deilig å kunne gå å se uten at det hang selgere over skulderen din (eks. Steen & Strøm - hvor jeg ble spurt om jeg trengte hjelp 6 ganger på én runde i kosmetikk-avdelingen) Også er det kjempebra at de blant annet selger OPI neglelakker og Make-Up Store etc. Jeg har jo bestilt meg 4 neglelakker fra OPI, så tenkte vente og se hvordan de er før jeg kjøper noe mer! Enig i at det er kjekt med en jakke som er litt kortere enn kåpe om vinteren! I fjor hadde jeg bare en stor, klumpete boblejakke. Den var riktignok litt feminin med knyting i livet osv, men følte meg fortsatt som Michelin-mannen. Tror forsåvidt jeg trenger ny kåpe også. Kjøpte en ganske klassisk modell i sort på Benetton for noen år siden, men det var i anledning begravelse.. så den kommer alltid til å minne meg om begravelse. I tillegg får jeg litt badekåpe-følelse av den pga. beltet/båndet man skal knyte i midjen (den blir litt for fasongløs om man fjerner beltet). Det er ikke lett Vil også ha nytt skotøy, men min kjære samboer synes ikke jeg trenger mer sko! Så jeg gruer meg til å komme hjem med nye støvletter.. Er på det stadiet at jeg føler jeg må gjemme unna nye skokjøp fordi han blir så frustrert over meg og skokjøpene mine. Men jeg MÅ jo ha nye støvletter til høsten og nye vintersko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 15. august 2008 #439 Del Skrevet 15. august 2008 Åh, ja, det er helt herlig at man får gå i fred og kikke! Én ting er om de ansatte spør deg en gang om det er noe du ser etter og at det bare er å si fra hvis man lurer på noe, men sånn som du beskriver på Steen&Strøm er bare irriterende og slitsomt. Kicks har skjønt noe viktig! Jeg har også noen sånne plagg som jeg forbinder veldig med en bestemt anledning og som er rare å bruke ellers. Egentlig litt snålt, men det er jo en fin unnskyldning for å shoppe litt ekstra! :-D Kjenner meg så veldig igjen i å ha en samboer som synes man har for mange sko! Min sambo forteller faktisk til folk om skoene mine, han synes jeg har så mange... Men sko er jo så gøy! Og det er klart man må ha nye støvletter til ny sesong! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 16. august 2008 Forfatter #440 Del Skrevet 16. august 2008 itla!! Det er nesten betryggende å høre at det finnes flere samboere som reagerer på skosamlinger Vet ikke om det sier mest om oss eller samboerne? Er så enig med deg! Sko er kjempegøy!! Og uansett om man legger på seg eller går ned i vekt så kan man alltids kjøpe sko! Sko passer alltid! Hvor liker du best å handle sko? Jeg må innrømme at jeg til nå har handlet mye billige sko Tror jeg handler mest på Din Sko, Bianco og Euro Sko/Grensen sko. I dag har jeg vært en tur i byen og det ble ikke den helt store shoppingen da jeg har litt lite med cash! Men får lønning til uken, med ny timelønn Jeg har gått opp såpass mye at det kommer til å merkes :D Da blir det kanskje en liten seiersrunde! I dag kjøpte jeg en lilla kortermet cardigan fra H&M (mitt tredje lilla cardigan-plagg i sommer/høst...men lilla er jo fint da.. ) og et fotoalbum. Har et stort bildeprosjekt om dagen. Har tatt mye bilder de siste årene, men ikke fått tid til å sette de inn i album, men nå har jeg altså startet dette prosjektet, bestilt mye bilder og kjøpt album etc. Blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå