Gjest Frk. Grønn Skrevet 6. juni 2008 #401 Del Skrevet 6. juni 2008 Hei Frk.Grønn! jeg har faktisk ikke prøvd solprodukter for hår tidligere, så jeg vet ikke. Det jeg vet er at jeg ofte blir brent i hodebunnen, og det flasser noe voldsomt hvis jeg først blir brent, også gjør det så vondt. Mulig den hjelper litt mot det Kjøpte den mest fordi frisøren min brukte produktet i håret mitt sist jeg var der og sa at det fungerte som beskyttelse mot hårføner og rettetang. Nå er det riktignok ikke nevnt i produktbeskrivelsen så det er mulig det var et sleipt salgstriks, men likte produktet. Det gjorde ikke håret mitt tungt og klissete, som mange andre produkter gjør. Så vi får se:) Satser på å teste den ut i ferien. Skal to uker til Ibiza - så satser på å få litt sol da Godt å høre at det er flere som blir påvirket av frisøren og går ut med et produkt man i utgangspunktet ikke hadde tenkt å kjøpe når man gikk inn der Jeg tror aldri jeg har blitt solbrent i hodebunnen, men tror håret mitt trenger litt eksta pleie når jeg skal være så mye ute i sola og i salt sjø. Og så hjelper det jo alltid med en klipp Ibiza blir sikkert kjempeherlig! Har du vært der før? God helg, Mischa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #402 Del Skrevet 10. juni 2008 Frk.Grønn: Nei jeg har ikke vært på Ibiza tidligere. Har med skrekk og gru sett "Ibiza Uncensored" som gikk på TvNorge for noen år siden og tenkt at dit skal jeg aldri! men så har min kjærlighet for elektronisk musikk og klubbmiljøet overstyrt frykten for ravende, fulle solbrente engelskmenn I fjor begynte Norwegian å fly direkte til Ibiza, men da hadde vi allerede planlagt tur til USA. I år begynte Apollo å ha charterturer til Ibiza og SAS har også direktefly, derfor føltes det veldig lettvint å teste det ut i år Før vi blir for gamle Så har gjort en del research på forhånd og fant ut at det eneste området man skal holde seg unna er egentlig San Antonio - det er dit britiske fjortiser drar på fylletur. Resten av øya er roligere og mer sofistikert. Øya har visst over 50 strender og en av Europas best bevarte gamlebyer. Så det blir spennende Gleder meg til å danse og dra på de legendariske klubbene, se de beste DJ'ene spille, dra på båttur og stranden.. og sløve ved bassenget.. og spise tapas! Satser på sol og varme En liten shoppingrapport: * Kjole i to lilla nyanser og empire-liv fra H&M. * Hvit singlet (Endelig fant jeg den riktige modellen i størrelse small, har vært overalt og lett uten hell!) * Bikini fra Lindex, halterneck i lilla/oransj/brunt mønster? og lilla underdel - litt 70-talls/hippie stil over den Føler puppene mine blir veldig løftet opp og frem, så er litt nervøs for å bruke den enda.. men kanskje etter en uke i solen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. juni 2008 Forfatter #403 Del Skrevet 13. juni 2008 Snart helg! :juhu: Har planer om å møte venninner både i dag og i morgen, så det blir hyggelig Blir vel litt vin både i dag og i morgen, så må prøve å begrense meg.. Ble så utrolig dårlig sist jeg drakk, det satt i meg i flere dager etterpå. Huff, jeg takler ikke sånt råkjør lenger jeg altså, blande rødvin, hvitvin, ulike typer sprit..osv osv.. Synd været er litt trist og grått, kjølig er det også. Er ikke det samme å kle seg i jakker og trenchcoat.. Men men, er ikke så mye man får gjort med det selv om jeg prøver meg på noen soldanser i stua I går ble det en liten tur i Bogstadveien. Hentet Redken UV Rescue Shimmering Oil. Mmm den lukter godt.. god solkrem og appelsin Måtte også kjøpe meg et KMS reisesett etter tips fra Ambi Jeg har brent meg på å fylle over ting på reiseflasker (lekkasje, flasker som smuldrer opp, gris) og jeg har også funnet ut at slike flasker veier enormt mye om man tar med flaske med mye innhold igjen Overvekt anyone? Ble også en tur innom Gina Tricot og sikret meg et fersken/oransjfarget skjerf/sjal med metallisk gullskimmer. Kjøpte også en Chanel imitert veske i rødt og med gullenke.. Ville nok helst hatt den i sort, men den er nok utsolgt over hele byen :S Men jeg har jo egentlig gitt meg selv forbud mot å kjøpe flere sorte ting.. så kanskje like greit. Når jeg kom hjem ble det en runde på eBay.. Essie Summer mini collection. Essie Neon mini collection og Essie Bridal collection - bare med 4 farger, ikke 6.. Nå skal jeg få fine klør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 16. juni 2008 #404 Del Skrevet 16. juni 2008 Du er ikke alene om å bli fryktelig dårlig av vin! Jeg klarer ikke drikke vin i det hele tatt lenger, så jeg blir nødt til å holde meg til drinker. Hvis ikke så er jeg ødelagt i flere dager etterpå. Men selvfølgelig alt med måte da..! Så det blir mye gris med disse småflaskene?! Jeg har som regel alltid dratt med meg store flasker som jeg har sjekket inn, men vi skal på en helgetur om et par uker og da skal jeg reise kun med håndbagasje. Planen var da og prøve meg på disse småflaskene, men nå vet jeg ikke helt. Er utrolig kjedelig med lekkasjer i bagasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #405 Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg var nok bare uheldig med settet jeg kjøpte.. Korkene løsnet og de gikk i stykker, lokket smuldret opp. Meget mystisk! Det skjedde med to sett (!) Men jeg har nok bare hatt maks uflaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 17. juni 2008 #406 Del Skrevet 17. juni 2008 Når jeg kom hjem ble det en runde på eBay.. Essie Summer mini collection. Essie Neon mini collection og Essie Bridal collection - bare med 4 farger, ikke 6.. Nå skal jeg få fine klør! Så lekre! Hvordan er holdbarheten på denne neglelakken? Holder lakken seg på neglene en stund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 17. juni 2008 #407 Del Skrevet 17. juni 2008 Hvis du vil prøve deg på reiseflasker igjen, Mischa, kan jeg anbefale de fra Muji. Jeg har opplevd lekkasjer med (billige) H&M-flasker, men ikke med disse! Og de har masse forskjellige typer - myke flasker for rensemelk etc, vanlige med vippelokk til shampo etc, små krukker til krem og mye mer. Jeg synes de har best utvalg på Åhlens ved Youngstorget, nede i kjelleren der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #408 Del Skrevet 18. juni 2008 Hei itla! Ja takk for tips! Jeg har faktisk sett på Muji sine saker tidligere, og tenkt at det ser veldig bra ut og at de må jeg teste ut, men glemmer det alltid når det jeg faktisk trenger slike saker! Men nå vet jeg også at de er bra, så da kan jeg sikkert kjøpe noen varianter Ender vel med at jeg tar med meg mer enn jeg bør likevel Kermit: Jeg tror Essies holdbarhet er bra, men jeg trengte 2-3 lag for at fargen skulle bli like fin som i flasken.. Har kjøpt to farger tidligere, men har ikke fått brukt de da de ble litt feil (lyserosa og lyselilla) i forhold til de fargene jeg bruker ellers.. Denne gangen ble det litt av hvert, så satser på at jeg får brukt en del av de! Kanskje ikke den neon-gule men Siden sist har jeg handlet: * Et langt sølvfarget kjede med stjerner i gull og sølv fra Gina Tricot. * Et sett med armbånd (bangles) i tre, gull, og gull/perlemor fra Gina Tricot. * Et sort luftig skjørt fra H&M * To Dr.Brandt Anti-Oxidant Water Booster i 'Blueberry' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #409 Del Skrevet 21. juni 2008 Denne helgen har vi besøk av samboer sin lillebror. Han er bare ti år, så da må vi finne på litt barnevennlige ting. I går ble det mye tv-spill og i dag er gutta på Tusenfryd, mens jeg skulle ha tidenes handlerunde. Men så typisk fant jeg ingenting interessant og det var bare stress, lørdager i Oslo sentrum er bare pes! I går begynte salget på Accessorize så jeg måtte ta en tur innom Det eneste kjedelige er at det er jo ofte det er de varene jeg har sett hundre ganger før som kommer på salg. Så når man først kan kjøpe de til en billig penge så er de plutselig ikke så interessante lenger. Men jeg endte opp med et langt kjede med diverse perler og trekuler (gull/hvitt/turkis) og en partyveske i gull. Måtte også innom Bianco.. synes skoene ofte er fine, men vonde og upraktiske, hvertfall i forhold til pris. Men veskene derimot! Måtte ha denne clutchvesken i brunt. Ellers ble det bare småting som mini-hårspray. Det er noe jeg ikke får fylt over på flaske, så ble glad da jeg fant en bitteliten en Handlet forresten en lilla chiffon-bluse med sløyfe/knyting i halsen fra H&M Divided her om dagen. Veldig søt! ønskeliste: * Kaftan/tunika i palmeblad-mønster * Armbånd i gull og fjærmønster * Flate gullsko fra Bronx * Sorte flate sandaler fra Bronx * Kilehæler fra Bianco i gladiatorstil * Ballerinas i metallisk skimmer Gull gladiatorsandaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. juni 2008 #410 Del Skrevet 21. juni 2008 Lekker clutchveske! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 21. juni 2008 #411 Del Skrevet 21. juni 2008 Fiiiin kaftan, armbånd og ballerinas! Altså, alt var fint, men det var det jeg likte best. Helt enig med deg når det gjelder Oslo sentrum på lørdager, det er noe i nærheten av helvete på jord. Og særlig nå som turistene begynner å komme og blokkerer hele fortauet og stopper midt i veien og... og... *oppgitt* Også må jeg visst på Accessorize fortest råd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. juni 2008 Forfatter #412 Del Skrevet 23. juni 2008 Da var tiåringen sendt hjem med bussen og vi har leiligheten for oss selv igjen. Det gikk egentlig ganske greit da Gutter på ti år er jo ikke spesielt krevende og de klarer seg fint på egen hånd om de har tv-spill å drive med. Han er jo veldig snill og rolig også da, men det ble litt mye å være tre personer på 36 kvm.. Trenger definitivt større leilighet! På lørdag var det en tur på Peppes for pizza og supersized brus, og hjem til brownies og is Åhh elsker Toro sine brownies.. burde helst laget mine egne, men jeg har ikke funnet noen perfekt oppskrift enda. De blir ofte mer som sjokoladekake og får ikke den seige, deigete, deilige, klissete konsistensen. Tror det falt i smak hos tiåringen også Nå drar jeg på ferie om to uker! Håper været blir knall! Og ikke minst fint når jeg kommer tilbake til moderlandet Gleder meg veldig til ferie.. men kunne nesten ønske vi hadde lagt den enda senere både for et mer solsikkert vær og fordi da har man noe å glede seg til hele sommeren Dessuten skulle jeg gjerne vært borte mer enn to uker.. Det virker nesten litt lite med to uker for det er så mye som skjer på Ibiza. Spania har jo en helt egen utelivskultur hvor man er på stranda om dagen, sover noen timer på ettermiddagen/kvelden og drar på bar/kafe og tar noen drinker mens man ser på solnedgangen, for så å dra ut på restaurant rundt 22-23.. og så kanskje innom et par barer før man drar på diskotekene rundt 02-03 og danser til 08 om morgenen.. :gjeiper: Litt av et kjør Jeg er jo litt ute av trening når det kommer til festing og uteliv og den slags, så jeg trenger nok noen recovery days innemellom. Vil også få med meg et par båtturer så vi får sett deler av øya som bare kan nås med båt og også de vakre strendene (ser ut på bildene hvertfall) på naboøya Formentera... Min største bekymring er at selv om øya er liten så er klubber, gode restauranter, barer, strender og lounger spredt over hele øya så man kan trenger buss/taxi/leiebil. Vil jo gjerne få med meg alt det beste så det er jeg spent på hvordan vi skal få til :klø: Orker liksom ikke stresse rundt heller når man er på ferie.. men men! Har ikke shoppet noe nytt siden sist (butikkene var jo stengt i går og fant ingen fristelser på nettet..) Tenker ta en tur ut i morgen, tirsdag og torsdag er mine shoppingdager:) Tar selvsagt ofte en tur innom butikker resten av uken også, men jeg MÅ innom de faste butikkene mine minst to ganger i uka for å sjekke ut hva som er nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #413 Del Skrevet 29. juni 2008 Ahh søndag.. deilig med helg! På fredag var jeg på kino med en venninne og så "Sex & the city" Elsket den! Den var jo forutsigbar og har man ikke fulgt med på serien så hadde den nok vært kjedelig også, men det var så deilig å se jentene igjen, New York, klærne og drama.. Åhh, som jeg savner den serien. Blir alltid så inspirert til å kjøre på med klær og stæsj etter å ha sett Carrie, men så er det fort glemt igjen Akkurat nå sitter jeg og slapper av i sofaen mens min kjære fortsatt ligger og sover. :søvn: Jeg har fått gjort litt husarbeid Nesten litt synd at han sover for da ser han ikke hvor mye jeg faktisk gjør! Det krever mye rydding når man bor i en liten leilighet. Legger man en avis på bordet så ser hele leiligheten rotete ut. Må begynne å legge frem ting jeg vet jeg skal ha med på ferie, og så får uken gå med til å vaske og kjøpe inn ting jeg mangler. Ble en heftig shoppingrunde i går, så tør nesten ikke sjekke kontoen. Jeg liker å gå i Bogstadveien fordi man får så mange "freebies". Det er alltid noen som står og deler ut samples. I går fikk vi tannkrem og to pakker med cookies fra Cafe Bakeriet Men til gjengjeld brukte jeg en del penger i går.. * Lys turkis clutch i lakk - HM * Lys brun clutch i lakk - HM * Mønstret skjerf med blomster i rosa/sort/blått.. - HM * Det samme mønstrede skjerfet i duse (turkis, lysbrun, hvit) farger - HM * Pakke med armbånd i sort/lilla/sølv etc. - HM Divided * Stripete hettegenser i lysrosa/lysblå/gul - BikBok * Stor strandbag fra Friis Company - Citybag * Fuktighetskrem fra Garnier * Flate sølvsandaler, Grensen Sko * Sort singlet, HM * Sort singlet - annen modell - HM Divided * Hvit singlet - HM Divided * L'Oreal Slim Pro Egentlig skulle jeg ha en bikini. Hadde sett noen på La Senza som jeg ville sjekke ut. Det er så bra at de har et stort utvalg av størrelser og tenker på oss som kanskje trenger litt mer støtte enn noen tynne spaghettitråder. Men jeg blir likevel ikke helt fornøyd. De lager så mange stygge, glorete bikinier og så er det så mye innlegg i bikini-overdelene at puppene ser enda større ut enn de egentlig er. Jeg vil absolutt ikke ha noe innlegg i bikinien Så.. det ble ingen bikini på meg.. Men jeg må nesten ha en med normale stropper ellers ender jeg opp med et permanent halterneck-skille resten av ferien.. Blæh.. frustrerende! De med små/ikke-eksisterende pupper aner ikke hvor godt de har det! Nå må jeg se om jeg får noe liv i min kjære, latsabben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #414 Del Skrevet 1. juli 2008 Begynner å føle meg litt tufsete.. ikke bra! Må holde meg i form nå, er jo bare noen dager til det braker løs! Driver med litt desperat shopping nå på slutten. Orker ikke tenke på hvor mye penger som går med for å få orden på feriegarderoben! * Sjokkrosa hettegenser fra Only * Sort bh, Lindex * Rosa bh, Lindex * Hvitt denimskjørt, H&M Divided * Sjokkrosa singlet, H&M Divided Blir sikkert noe mer også.. kjenner jeg meg selv rett Ser jo ut som det blir bra vær her hjemme også nå da Det er vel fortjent, men hadde ikke gjort meg noe om det regnet mens jeg var borte og ble fint når vi kom hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 1. juli 2008 #415 Del Skrevet 1. juli 2008 Du er ikke alene om å utvide sommergarderoben! Man får liksom aldri nok. Dessuten er det så mye morsommere å kjøpe sommerklær enn vinterklær selv om vi nesten ikke har sommer i forhold til hva vi har av de andre årstidene. Får håpe formen din kommer seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 12. juli 2008 #416 Del Skrevet 12. juli 2008 Håper du koser deg på ferie, og at du fant en bra bikini før du dro av gårde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. juli 2008 Forfatter #417 Del Skrevet 19. juli 2008 Takk itla! Sitter på terrassen til hotellets bar og venter på å bli kjørt ut til flyplassen.. Reiser hjem i dag, utrolig trist.. Har hatt det helt fantastisk her på Ibiza!! Det er en øy som virkelig er undervurdert! Får komme tilbake med en rapport når jeg er vel hjemme, selv om jeg ikke har shoppet noe særlig da (bortsett fra en cd, et par vesker og en t-skjorte) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 29. juli 2008 Forfatter #418 Del Skrevet 29. juli 2008 Nå har jeg vært hjemme i litt over en uke.. Den verste depresjonen er over og jeg begynner å takle hverdagen, men det var tøft! Har hatt det kjempefint. Masse bra vær, passe varmt (ca 28 grader), mye sol (utenom 1 1/2 dag med skyer og regn). Fint hotell, flott basseng. Vi leide bil og kjørte rundt på øya. Brukte en hel dag på sør-øst og sør-vest, og den andre dagen på nord-øst og nord-vest delen. Var innom mange fantastiske strender (eks. Ses Salines) hvor vannet var krystallklart og det var silkemyk hvit sand. Så saltbassenger og mye flott natur. Vi dro også på en båttur over til naboøya hvor vi brukte hele dagen på Platjas des Illetes med turkist vann og herlige strender. Det ble også et par turer til San Antonio (den andre "store" byen i Ibiza) hvor vi selvsagt dro på sunset cafe og drakk sangria til solen gikk ned (vakker vakker vakker solnedgang!!).. Ellers ble det mye soling og bading på strand og i basseng, og på kveldene dro vi inn til Ibiza town og gamlebyen, Dalt Vila hvor vi spiste på mange flotte restauranter og tok en drink på en av de mange barene sammen med drag queens og dansere. Det ble MYE sangria i løpet av de to ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 29. juli 2008 #419 Del Skrevet 29. juli 2008 Åh, det høres herlig ut, Mischa! Om ferien bare kunne var evig... Og at man alltid hadde fri tilgang til strand eller basseng når det er varmt. Du har begynt på jobb igjen, med andre ord? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 29. juli 2008 #420 Del Skrevet 29. juli 2008 Så herlig en ferie, fikk også lyst til å dra til Ibiza nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå