Gå til innhold

oralsex og skjegg

Gjest Eline ikke pålogget

Fremhevede innlegg

Gjest Eline ikke pålogget
Skrevet

Har aldri prøvd med en mann med full skjeggvekst, men en men 2 dagers skjegg er ikke deilig, og kan ødelegge alt. Har sagt det til kjæresten min, og han trenger bare si han er nybarbert. He-he...jeg tar hintet :kys_2:

Er dette tema hos dere andre ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe tema er det ikke, men så har jeg det også motsatt av deg.

Ingenting er bedre enn to-tre-dagers skjeggstubb på det feltet der. :sjarmor:

Bare så himla dumt at han har en jobb som krever barbering hver dag. Man kan si det sånn at jeg elsker søndager...

Endret av Reven
Skrevet
Ingenting er bedre enn to-tre-dagers skjeggstubb på det feltet der. :sjarmor:.

Kunne ikke vært mer enig. :sjarmor::sjarmor:

Skrevet

Jeg merker det egentlig, og siden sambo er deiligst med et par dagers skjegg vil jeg at han skal ha det ;)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Han har ikke akkurat helskjegg men en hakebusk (:overrasket: ) men jeg merker aldri hårene kiler meg i anus akkurat. Merker ikkeno faktisk :)

Skrevet

oohh... jeg synes skjeggstubber kan være ubehagelig... I noen øhh... oralvinkler blir det ubehagelig å kjenne de stikkende skjeggstubbene...

Skrevet

Typen har en skjeggstripe fra leppa og ned mot haka. Den er OK, kan være litt opphissende når den kommer borti her og der. Men det andre skjegget ved siden av er direkte smertefullt hvis det går et par dager. Skrubbsår-mus er ikke bra. *kniper igjen*

Skrevet

Kjæresten min har ofte to-dagers stubber, og jeg synes det er helt greit. Han passer på, så det er bare deilig. :)

Skrevet

Noe tema er det ikke, men så har jeg det også motsatt av deg.

Ingenting er bedre enn to-tre-dagers skjeggstubb på det feltet der. :sjarmor:

Bare så himla dumt at han har en jobb som krever barbering hver dag. Man kan si det sånn at jeg elsker søndager...

Hva slags jobb krever daglig barbering??

Bare lurer...

Skrevet

:overrasket:

skjeggstubb - æsj. Ikkeno godt å bli raspet opp verken i ansiktet eller andre steder nei...

Skrevet

Jeg synes samboeren min er mest sexy med to-tredagers, men da er det som om å kline med et pinnsvin og jeg blir rød og sår i ansiktet, så det funker dessverre ikke...jeg kjenner det også godt på innsiden av lårene når han slikker meg, så han må nok barbere seg.... :grine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...