Gå til innhold

Synes denne er så nydelig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Perser!

Åh, det er jeg helt enig med deg i! Det var en kjempelekker kjole! Er det en Maggie Sottero-kjole?

Hilsen fra Po Pi

Gjest *Perser*
Skrevet

Ja den er Maggie Sottero! Den er jo bare så lekker og elegant..... denne hadde jeg virkelig likt å hadt :lol:

Skrevet

Det er en flott kjole, men enkel?? Hm. Det er jeg IKKE enig i!

Gjest *Perser*
Skrevet

Imax, alle har forskjellige menig og smak vet du ;)

Skrevet

Ja det var en helt herlig kjole. NYDELIG!!!

Skrevet

Ja - kjolen er nydelig!

Men må si meg enig med imax - den er ikke akkurat hva jeg kaller enkel... Iallefall ikke hvis man skal ha den som selskapskjole!! Du kan si at hvis noen hadde kommet med en sånn i mitt bryllup, hadde den personen sett mye mer pynta ut enn meg...! :D

Hver sin smak, og hver sin stil!!

Skrevet

Den var kjempenydelig! Men er du sikker på at det går bra å farge slike stoffer? det er jo et veldig glatt stoff, det er ikke sikkert det tar til seg farge. dette bør du sjekke før du eventuelt kjøper den for å farge den :D

Gjest *Perser*
Skrevet

Ja det går an å farge den for den er i samme stoff som brudekjolen min :D Så kjempe flott der!

Men først må jeg bli invitert i noe galla fest før jeg bestiller den da! Eller så kan jeg kjøpe den og ha den hengende sammen med de andre kjolene jeg har i skapet og blir aldri brukt :ler: Neida... den er lekker det er den!

Det jeg mente med enkelt det var at det var enkel brudekjole, slik at man kan faktisk gjøre slepe mindre og farge den og at den ble til fest kjole ;) Det var ikke alt for mye dilldall på den slik at det ble typisk brudekjole!

Pip, man kan synes noe er lekkert uten å ville å bruke kjolen på bryllupsfester vet du ;) Så meg trenger du ikke bekymre deg for at JEG ska dukke opp i noen andre sin bryllup med en brudekjole på meg ;)

Imens så kan jeg se på bilde og drømme vekk......

:P

Gjest *Perser*
Skrevet

Jeg kom på rett etter jeg postet dette her at vi har jo blidt invitert på en fin fin fest i mai! Men da er jeg jo 7mnd på vei og sikker 20kg tyngere Og har en digger mage! hihi kjolen hadde vært lekker på meg da *NOT* :ler:

Skrevet

Neida - det var ikke det at jeg var redd for det, altså! :D

Poenget er at jeg aldri er mer pyntet og 'best' enn når jeg er i bryllup... Så for meg ville nok anledningen til å bruke den kjolen aldri dukket opp... hehe... Siden min egen brudekjole er enklere enn den der, liksom... :D

Men for all del - sikkert super til sine anledninger!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...