Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpe meg body butter i går, og det er fantasktisk!

Har alltis syntes det virker litt ekkelt, og det er mye bedre å bruke krem på flaske, så slipper jeg også å grave ned i boksen. Og at jeg trodde jeg gikk rundt og luktet veldig på huden i tillegg til parfyme.

Men jeg kjøpe altså body butter i går, men almond og den lukter NAM!

kjøpe også almond body wash eller hva det heter og sånne vanter til å skrubbe.

Hadde vanter før og jeg hadde glemt hvor deilig huden ble etter jeg bruker den samt barberer meg og smører meg med krem.

Jeg måtte på bare si det ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Jeg er så enig! Begynte med Mango body butter i forrige uke, og jeg tror jeg er frelst, hehe :ler:

Endret av Frk. Grønn
Skrevet

MÅ ha Body Butter, det er eit must! Leggane mine er avhengige :sjarmor:

Skrevet

Mhm, litt dumt at den tørker litt sent, men ååå så deilig det er så smøre seg inn og lukte godt :)

Skrevet

Er almond god, altså? Hadde den med kokosnøtt tidligere, var kjempefornøyd i begynnelsen - men etter en stund hadde jeg bare lyst til å spy når jeg kjente lukten! Den satt i klærne og alt, men huden ble jo fin da... Så kanskje almond neste gang?

Skrevet

Jeg har med kokos fra Body Shop, og den funker jo bra for huden, men jeg synes den lukter sterkt. Liker lukta selv, men er redd for at andre synes det blir plagsomt..? Skulle gjerne hatt en som luktet svakere, friskere eller nesten ikke i det hele tatt. Forslag?

Skrevet

Er almond bodybutter ny? Endelig enda en med mandellukt. :)

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Almond serien kom vel i sommer? Den står ihvertfall i sommerkatalogen :)

Skrevet

Enda en?

Hmm, mener jeg har sett den i butikken for lenge siden da.

den lukter ikke så mye syntes jeg, men hvem vet.

Kanksje jeg å blir lei lukter etterhvert, hehe.

Skrevet

Jeg har papaya body butter.. En annen krem dere bare MÅ prøve er Papparazzia fra Tigi, den lukter seriøst så godt at den slår det meste ! Det er virkelig den beste body lotionen for meg. :sminkedokke:

Skrevet

Hva lukter den for noe da, fås den kjøpt på frisørsalonger som fører TIGI?

Skrevet

Tror jeg må prøve body butter jeg også! Er så mange som skryter av det..

Skrevet
Hva lukter den for noe da, fås den kjøpt på frisørsalonger som fører TIGI?

Det står at den lukter papaya, men husker ikke hvordan papaya frukten lukter jeg, men uannsett; det er den beste lukten EVER ! Hehe.. Den lukter en blanding av søtt og syrlig candy. Jeg kjøpte den på en frisørsalong. :sminkedokke:

Skrevet

Ca hvor mye koster body butter fra Body Shop? Har hørt så mye bra om det her inne at jeg må prøve! :)

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet

Jeg synes den bodylotion fra tigi lukter veldig kunstig, og det var ikke akkurat en mild lukt heller, følte at jeg osa kunstig, til og med min sambo reagert å det skal litt til.... men det er jo min mening da...., hver sin smak heldigvis.

Skrevet
Ca hvor mye koster body butter fra Body Shop? Har hørt så mye bra om det her inne at jeg må prøve!  :)

Lurer på om ikke det koster 129 eller noe sånn.

Er ikke sikker for jeg bare kjøpte jeg, hehe.

Men absolutt verdt det uansett.

Jeg er glad for at lukta ikke sitter i hele tiden, selv om den lukter godt.

Men den lukter mindre og mindre og tilslutt er man myk uten å lukte :)

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Noen som kan anbefalle en "lukt"? Jeg vil ønske meg body butter og scrub fra Body Shop til jul, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge.. :klø:

Skrevet
Noen som kan anbefalle en "lukt"? Jeg vil ønske meg body butter og scrub fra Body Shop til jul, men vet ikke helt hvilken jeg skal velge.. :klø:

kommer litt an på hudtypen din også, de er laget for forskjellig typer hud.

ta deg en tur innom en bodyshop og les og lukt, så finner du en som du kan ønske deg.

Gjest Norwegian Blue
Skrevet
kommer litt an på hudtypen din også, de er laget for forskjellig typer hud.

ta deg en tur innom en bodyshop og les og lukt, så finner du en som du kan ønske deg.

Hehe, joda, men problemet er at det er ikke Body Shop her, derfor jeg ønsker jeg meg det til jul ;) Dessuten har jeg har ikke peiling på hva slags hud jeg har for den forandrer seg hele tiden syntes jeg, og alle lukter egentlig det samme inni butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...