Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #1 Skrevet 12. november 2006 Jeg forstår meg ikke på henne. Hun ba samboeren min gi henne mailadressen min (jeg har sett henne en gang og da utvekslet vi bare et "hei"), og nå sender hun meg med ujevne mellomrom mail uten tekst, men med en link eller et bildevedlegg. Bl.a. har jeg fått link til en strippevideo hvor en kvinne leker tryllekunstner og lar plaggene falle for å vise at hun ikke gjemmer gjenstanden i klærne. Det ender med at hun "drar gjenstanden ut av vagina". I dag fikk jeg en vitsetegning om IKEA. Hva er dette???
Gjest Piper Skrevet 12. november 2006 #2 Skrevet 12. november 2006 En som tydeligvis tror at alle liker det samme som henne, men gi henne beskjed at du ikke setter pris på slike videoer.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2006 #3 Skrevet 12. november 2006 Synes ikke du trenger si noe. Bare overse disse mailene. Men de er nok uansett positivt ment, kanskje få kontakt med deg? Prøver dama å få kontakt på en mer normal måte, synes jeg du skal være hyggelig og høflig, og ikke overse henne. Viser det seg deretter at dere ikke har noe kjemi eller grunn til å få bedre kontakt, holder du det på et helt "avslappet" nivå..
Gjest niomi Skrevet 12. november 2006 #4 Skrevet 12. november 2006 Dersom dette er en person du ikke har noe behov for å få et vennskapsforhold til, kan du jo svare på en av e-postene på noe ala denne måten: Takk for mail. Men jeg vil ha meg frabedt å få fyllt e-postboksen min med tullemail, da jeg ikke har noen interesse av denne type e-post. Mvh Kari Nordmann". Jeg skjønner problemet ditt, for jeg kan virkelig ikke fordra tulle-e-post. Greit nok å få en innimellom fra mamma eller ei god venninne, men ikke fra noen jeg knapt nok vet hvordan ser ut...
monikabrx Skrevet 13. november 2006 #5 Skrevet 13. november 2006 Syntes det virker som hun er ensom og kontaktsøkende... Det virker som hun ikke helt tenker over att folk har forskjellig smak/humor.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #6 Skrevet 13. november 2006 Takk for innspill. Samboeren min jobber en times kjøring herfra, så det er ikke en person jeg kommer til å se mye. Kanskje på julebordet og på sommergrillingen, men ellers er jeg aldri på dette stedet. Hun snakket jo ikke med meg, bortsett fra et "hei" da vi møttes på sommergrillingen, da snakket hun bare med samboer (og jeg gikk etter en liten stund bort til noen andre jeg kjente så vidt). Men jeg får vel bare overse det. Kanskje hun går lei etterhvert når jeg aldri svarer.
Lizzee Skrevet 13. november 2006 #7 Skrevet 13. november 2006 Sender hun disse mailene bare til deg, eller er du en av mange hun sender til? Hvis det er kun til deg så ville jeg synes det var litt rart.... (og hva synes så din samboer?) men om du er en av mange så ville jeg tatt det hele med ro!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #8 Skrevet 13. november 2006 Det sto ikke mange avsendere i feltet, bare min adresse. Samboeren min sier ingenting. Han jobber mye sammen med henne, og får også mailer av henne. men vi får ikke de samme, så hun forsøker nok å se an mottakeren litt (selv om logikken ikke er helt klar for meg). Det var vel særlig strippingen jeg reagerte på. Ikke helt vanlig (i min omgangskrets i hvertfall) å sende slik til folk man ikke kjenner.
Lizzee Skrevet 13. november 2006 #9 Skrevet 13. november 2006 Jeg trodde først at du var en mann jeg.... og at du nærmest følte at kollegaen til samoberen din "flørtet" litt... Vet du hva? Ettersom det bare er deg hun sender mail til og du synes at dette er litt på kanten (den stippevideoen burde hun ihvertfall ikke sende til folk hun ikke kjenner!!!) synes jeg du skal svare henne med at du ikke ønsker å motta slike mail mer i fremtiden. Er hun "tøff" nok til å sende slike ting må hun også tåle å få svar.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2006 #10 Skrevet 13. november 2006 Hun har visst kjæreste og er lesbisk, men siden hun har kjæreste, har jeg ikke tenkt på det som et flørteforsøk. Du har nok rett. Jeg bør kanskje sende et svar om at jeg ikke er så glad i få mail bare med vedlegg og uten noe "innhold". Men jeg tror jeg venter til neste gang noe ramler inn i mailboksen min.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. november 2006 #11 Skrevet 13. november 2006 Sender hun disse mailene bare til deg, eller er du en av mange hun sender til? Hvis det er kun til deg så ville jeg synes det var litt rart.... (og hva synes så din samboer?) men om du er en av mange så ville jeg tatt det hele med ro! ← Hvis hun sender til mange er det nok uskyldig, men dog ikke mindre irriterende. TS har ikke engang selv gitt henne epostadressen sin - og så blir hun spammet med en haug "morsomme" linker? Vel, hvis jeg hadde fått en slike fellesmails av en person jeg ikke engang hadde gitt epostadressen min til ville jeg helt klart sendt henne et svar tilbake om at jeg helst ville ha meg frabedt den typen mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå