Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kona mi har visst glemt at det er farsdag idag.

Jeg har ikke fått gave, men det spiller ikke noen rolle egentlig. Jeg vil ikke ha gave heller. Det eneste jeg ville ha er litt oppmerksomhet fra henne. Jeg har ikke fått en liten hilsen fra henne engang. Vi har en ettåring sammen.

Jeg er ganske lei meg egentlig. Jeg føler at jeg ikke er noen god far pga hun ikke har brydd seg om denne dagen. For meg er hun og dattera vår mest prioritert. Jeg gjør hva jeg kan for at de skal ha det bra.

Nå er hun på vei til Oslo med vennina si. De skal spise middag hos en annen vennina hennes.

Frustrerende :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kan du ikke minne på henne da om hvilken dag det er? Sagt på en litt humoristisk måte (ikke sytende og klagende) F.eks "har du glemt hvilken dag det er i dag pus hmm??"

Skrevet

Her i huset så har vi droppet fars- og morsdag.

Jeg har bare dårlige minner i forbindelse med det.

Tror ungene mine av og til har gjort noe for faren sin dersom de har vært der den helga det er farsdag.

Skrevet

Feirer dere morsdag da?

Jeg er en av de som synes at både morsdag og farsdag er noe tåpelige greier.. Vi har aldri feiret det.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Å minne hun på det er vel unødvendig. Jeg synes at hun burde ha husket det selv. Men jeg får ikke gjort noe med det nå. Jeg ville til og med at vi skulle gjøre noe morsomt sammen idag, men plutselig måtte hun bort. Jeg kunne ikke nekte hun heller. Det ville jeg aldri ha gjort.

Jeg skal jobbe natta idag, og hun kommer vel ganske sent hjem idag og, så da får ikke vi feiret dagen. Hun jobber i en klesbutikk (herreklær), og der henger det ganske mange skilt/påminnelse om farsdag-idag. :tristbla:

Jeg er veldig lei meg fordi på morsdagen som var fikk hun en gullring av meg. Jeg ville gi hun en veldig fin gave siden det var første morsdagen for henne som mor.. Og idag er min første farsdag. :(

Skrevet

Jeg har ikke fått gave, men det spiller ikke noen rolle egentlig. Jeg vil ikke ha gave heller. Det eneste jeg ville ha er litt oppmerksomhet fra henne. Jeg har ikke fått en liten hilsen fra henne engang. Vi har en ettåring sammen.

Jeg er ganske lei meg egentlig. Jeg føler at jeg ikke er noen god far pga hun ikke har brydd seg om denne dagen. For meg er hun og dattera vår mest prioritert. Jeg gjør hva jeg kan for at de skal ha det bra.

Nå er hun på vei til Oslo med vennina si. De skal spise middag hos en annen vennina hennes.

Uffda, det var litt trist. Hos 'oss' er det omvendt. Vi prøvet å gjøre stas på han (om han ikke er far til barnet)

På fredag før helgen nå, hadde barna i klassen pratet om at det var farsdag, og at det var den dagen en skulle gjøre litt stas på far. Joda, guttungen insisterer på at vi skal kjøpe en liten ting, lage kake og gi frokost på senga, men blir det satt pris på? Neida. Syt og klag. Gavene var teite, frokost på senga var jo skamteit osv.

Hadde jeg hatt en som deg som tydeligvis hadde satt pris på litt oppmerksomhet, så hadde alt vært bare fryden.

Jeg er sikker på at du er en god far som hadde fortjent å bli feiret, men det kan jo rett og slett skyldes at kona di ikke er vane med å feire denne dagen. :klem:

Skrevet
Uffda, det var litt trist. Hos 'oss' er det omvendt. Vi prøvet å gjøre stas på han (om han ikke er far til barnet)

På fredag før helgen nå, hadde barna i klassen pratet om at det var farsdag, og at det var den dagen en skulle gjøre litt stas på far. Joda, guttungen insisterer på at vi skal kjøpe en liten ting, lage kake og gi frokost på senga, men blir det satt pris på? Neida. Syt og klag. Gavene var teite, frokost på senga var jo skamteit osv.

Hadde jeg hatt en som deg som tydeligvis hadde satt pris på litt oppmerksomhet, så hadde alt vært  bare fryden.

Jeg er sikker på at du er en god far som hadde fortjent å bli feiret, men det kan jo rett og slett skyldes at kona di ikke er vane med å feire denne dagen.  :klem:

og hvorfor bor du sammen med en sånn person?

Håper virkelig ikke han var slik ovenfor barnet, for da burde du fått deg en spark i ræva så det svei skikkelig.

Skrevet

Siden det er første året, kan det være hun rett og slett ikke har tenkt på det. Du må aldri tvile på at du er en god far, for farsdagen har ikke noe med det å gjøre.

Kos deg med barnet, og vær takknemlig for at du har han/henne ;)

Skrevet
og hvorfor bor du sammen med en sånn person?

Håper virkelig ikke han var slik ovenfor barnet, for da burde du fått deg en spark i ræva så det svei skikkelig.

Dette ble sagt ovenfor meg etterpå, ikke foran barnet.

Hvorfor jeg er sammen med en sånn person vil jeg hverken svare på eller debattere, siden det hele opplegget er komplisert. Det eneste jeg kan si er at av og til må en vente med å gå for å ikke slippe hele helvete løs, så får du heller 'gi meg så mange spark i ræva' som du bare vil.

Gjest Forbannet!
Skrevet

Hadde jeg hatt en som deg som tydeligvis hadde satt pris på litt oppmerksomhet, så hadde alt vært  bare fryden.

Jeg er sikker på at du er en god far som hadde fortjent å bli feiret, men det kan jo rett og slett skyldes at kona di ikke er vane med å feire denne dagen.  :klem:

Samme her!

Mannen min fikk marsipankake idag, som jeg har bakt og pyntet til sent på natta i går! Han fikk en fin blomsterbukett idag også, men så utakknemlig som han er kunne ikke han spise middag hjemme idag engang! Han skulle på en guttekveld hos en kompis og spille dataspill :overrasket: SYND FOR HAN! Jeg hadde tenkt å lage god middag idag. ;) Er så oppgitt at jeg ikke orket å diskutere akkurat det her med farsdag!!! Tenkte faktisk vi skulle finne på noe sammen med barna idag. Det hadde vært morsomt, siden det er farsdag. MEN nei. :frustrert:

:klem: til deg trådstarter, og til deg Snuske. :klem:

Jeg synes noen her i verden virkelig fortjener bedre. :)

Gjest Lindamor
Skrevet

GRATULERER MED FARSDAGEN, TRÅDSTARTER! :dagens-rose:

Jeg synes det er leit at noen mødre glemmer at det er fedrene sin dag idag.

Jeg har ikke glemt det jeg. Odnet en god middag og kake på bordet, og en liten gave til far. ;) Det satt han pris på også. ;) heldigvis. :)

Skrevet

Til ts: Da syns jeg du det skal ta det opp med fruen til uken - "da har vi vel bestemt at vi ikke feirer mors- og farsdag her i huset, da. Det er greit, det, men jeg syns du kunne tatt det opp med meg på forhånd." :)

Skrevet
Å minne hun på det er vel unødvendig. Jeg synes at hun burde ha husket det selv. Men jeg får ikke gjort noe med det nå. Jeg ville til og med at vi skulle gjøre noe morsomt sammen idag, men plutselig måtte hun bort. Jeg kunne ikke nekte hun heller. Det ville jeg aldri ha gjort.

Jeg skal jobbe natta idag, og hun kommer vel ganske sent hjem idag og, så da får ikke vi feiret dagen. Hun jobber i en klesbutikk (herreklær), og der henger det ganske mange skilt/påminnelse om farsdag-idag.  :tristbla:

Jeg er veldig lei meg fordi på morsdagen som var fikk hun en gullring av meg. Jeg ville gi hun en veldig fin gave siden det var første morsdagen for henne som mor.. Og idag er min første farsdag. :(

Jeg synes du skal si dette til henne :) Jeg synes som sagt at farsdag og morsdag er noe kjempeteit, men om kjæresten min hadde sagt noe slikt til meg så ville jeg nok feiret det for hans skyld.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Tusen takk for oppmerksomhet, dere. :)

Noen er nok bare flinke til å huske enn andre.

Men hvordan er det hos dere? Hva har dere gjort for mennene deres idag?

Pleier dere å feire dagen med kake og sånt, og finne på ting sammen?

Jeg spør siden det er min første farsdag i år.

Skrevet
Tusen takk for oppmerksomhet, dere. :)

Noen er nok bare flinke til å huske enn andre.

Men hvordan er det hos dere? Hva har dere gjort for mennene deres idag?

Pleier dere å feire dagen med kake og sånt, og finne på ting sammen?

Jeg spør siden det er min første farsdag i år.

Jeg har ikke gjort noe for mannen i huset, for han er ikke min far ;) Jeg syns det er barnas oppgave, for det heter da tross alt farsdag ;)

Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av det, men barna lager kort og gir han en liten ting på morningen. Men ellers er det en helt vanlig dag her i huset, og det samme er morsdag ( om noen skulle lure på det)

Skrevet

Men det er vel ungen deres som har glemt at det er farsdag vel?

Kona di tenker vel sikkert mest på faren sin, når det er farsdag.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Jeg synes ikke det er kona som skal gjøre noe for deg på farsdagen, du er da vel ikke faren hennes? Farsdag og morsdag er for meg noe ungene ordner/tar initiativ til når de blir store nok. Husker godt jeg skulle koke kaffe til pappa da jeg var liten. Og så lagde jeg et kort.

Det var stas den gangen, nå synes jeg det er unødvendig. I hvert fall sånn som mange driver, med dyre smykker og klær for flere tusen kroner. Bjørnemannen ble nok litt skuffa i fjor (hans første farsdag), og vi hadde ikke diskutert det rett og slett fordi jeg ikke tenkte på at det var noe å diskutere. Jeg forventet meg heller ingenting til morsdagen.

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Hei,

Kona har husket på meg igjen, hun er flink med slikt. Ungene også, de hadde laget hjemmelagde kort og kona hadde kjøpt en ny skjorte++ klem og kos:-)

Uansett gratulerer med farsdagen alle fedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...