Gå til innhold

AllofMP3.com

Anbefalte innlegg

Gjest Cleopatra
Skrevet

Hei!

Jeg prøver å få betalt med MasterCard, men de eneste alt. jeg får er Diners og JCB.

Er det noen som kan være så snill og logge på og se om dere får det samme eller om dere får opp VISA og MasterCard i tillegg. Det står jo at man betale med det.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kaffomann
Skrevet

VISA og Mastercard vil ikke være med på å støtte noe som i de fleste land ansees som kriminalitet.

Gjest Cleopatra
Skrevet
VISA og Mastercard vil ikke være med på å støtte noe som i de fleste land ansees som kriminalitet.

Dette er jo ikke kriminelt.

Hvordan får andre fra Norge til å bruke denne da? -med VISA eller MasterCard

Gjest Kaffomann
Skrevet (endret)

På hvilken måte er kopiering av plater uten tillatelse av plateselskapene og hvor artistene ikke får noe, ikke kriminelt i andre land enn Russland?

Mastercard har aldri vært tilgjengelig til bruk så lenge jeg har sett på siden. VISA sluttet nå nettopp. Ingen i verden får betalt hverken med VISA eller Mastercard.

Endret av Kaffomann
Skrevet (endret)
Men hadde du solgt musikk på den måten de gjør i Norge, hadde du antakeligvis blitt bura inne.

hva mener du ? at den norske måten er ulovlig i russland ? :forvirret:

Endret av minienthe
Skrevet
Men hadde du solgt musikk på den måten de gjør i Norge, hadde du antakeligvis blitt bura inne.

Det har nok sneket seg inn en liten komma-feil... ;)

Men hadde du solgt musikk på den måten de gjør, i Norge, hadde du antakeligvis blitt bura inne.

Skrevet

aha... en kommafeil og formuleringsmisforståelse ;)

men det er jo ikke det spørsmålet jeg linket til, kun at norge faktisk godtar handel på dette stedet selv om visa ikke gjør det.

(don`t shoot the messenger, jeg verken kjøper eller laster musikk)

Gjest Kaffomann
Skrevet
Det har nok sneket seg inn en liten komma-feil... ;)

Men hadde du solgt musikk på den måten de gjør, i Norge, hadde du antakeligvis blitt bura inne.

Stemmer.

Gjest Kaffomann
Skrevet
aha... en kommafeil og formuleringsmisforståelse ;)

men det er jo ikke det spørsmålet jeg linket til, kun at norge faktisk godtar handel på dette stedet selv om visa ikke gjør det.

(don`t shoot the messenger, jeg verken kjøper eller laster musikk)

Stemmer også, men jeg tror nok ikke alle er klar over at allofmp3.com selger piratkopi og utnytter et smutthull i russisk lovgivning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...