Gå til innhold

Utdanningshuset..erfaringer?

Gjest Gjest_Hannah_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ville ikke valgt det. Har hørt mye useriøst om de og at det er svært vanskelig å få jobb etterpå. :forvirret:

Da ville jeg heller satset på en høyskole eller universitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg annbefaller det ikke. Lærer som ikke kom, vikarer som ikke kunne noe om temaet pluss at vi ble lovet autorisasjon noe som vi ikke fikk. Snakket også med 2-3 potensielle arbeidsgivere og dem stillte seg negative til utdanningshuset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått der selv, og vil ikke anbefale det. Dårlig opplegg, dyrt i forhold til hva du får og ikke særlig flinke lærere. Arbeidsgivere jeg har pratet med har heller ikke vært særlig positivt innstilt til Utdanningshuset.

Det var bortkastede penger, nå har jeg heller tatt høyskoleutdanning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hannah_*

så skuffende.Har ikke mulighet til å gå på høyskole,er avhengig av å kunne jobbe på dagtid.Jeg som trodde dette skulle bli så bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart det dere skriver som har gått på Utdanningshuset! Jeg har også gått der, tok medisinsk sekretær i fjor. Fikk meg jobb før jeg var ferdig, og det gjorde alle som ville også. Det de sier her som jeg jobber (Aker), er at de heller vil ha noen fra Utdanningshuset enn ifra none andre steder fordi de har så gode erfaringer med den skolen. Så tror denne saken har mer enn en side.. Ville bare si det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også gode erfaringer! Flinke lærere og god utdanning. men tror ikke det er alle privatskoler som er like bra, har ikke hørt så positive ting om Næringsakademiet og MI. Men Utdanningshuser har vært veldig bra for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hannah_*

Hmm..dette var vanskelig..er ikke noen der ute som har tatt adv.sekretætlinja vel?

Har virkelig ikke råd til å feile..Begynner å bli skikkelig skeptisk til utdanningshuset nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ut som legeserkretær fra utdanningshuset i 99. Jeg fikk meg jobb etterpå

, men tror totalt det bare var 5-6 stk som fikk jobb. Synes undervisningen hadde dårlig kvalitet. De hadde pensum som ikke var relevant til de arbeidsoppgavene som skulle utføres. bl.a. husker jeg vi hadde mye latinsk. Det det ble lagt vekt på var bøyning av ordene. Dette har jeg i liten grad hatt bruk for i jobben - og vi brukte mye tid på dette. I anatomi hadde vi mye om musklers oppbygning.... nei ikke relevant. Hadde nok valgt en annen skole. Sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig dårlige erfaringer med Utdanningshuset. Dvs jeg har ikke gått der selv, men flere nære venner av meg har gått der, to av dem på advokatsekretær, og deres vurderinger av selve undervisningen og opplegget varierer fra middels til jævlig dårlig (sistnevnte blant annet på bakgrunn av dårlige lærerkrefter, undervisning preget av tilfeldig opplegg, avlysninger og endringer i siste liten, uvitende vikarer og lite oppfølging).

Når det gjelder etter at de er ferdige, har bare èn av de jeg kjenner (på helsesekretær tror jeg det heter) fått seg jobb. De andre har søkt og søkt uten hell, og har nå enten begynt på annen utdanning eller fått seg helt andre typer jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har iallefall kun positivt å si. Jeg gikk advokatsekretær i fjor, og fikk jobb med en gang etterpå. var faktisk skolen som formidlet jobben også. Jobber nå på et advokatkontor i Oslo, og har bruk for veldig masse av det jeg har lært. Så jeg kan absolutt anbefale Utdanningshuset :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på legesekretær der i 2002, var veldig fornøyd :) Synes både lærerne var flinke og undervisningen var bra, jeg da :sjenert:

Endret av melina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er tydligvis svært delte meininger om Utdanningshuset. Kanskje det er slik at det avhenger hvor i landet en tar utdanningen. Til TS. Kanskje du skal sjekke opp hvordan det har gått med de som har tatt utdannelse der du bor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...