Gå til innhold

Vindussvask

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte vasker dere vinduer?

Jeg synes mine ser skitne ut igjen allerede, men det er "bare" et par uker siden sist.

Og i en novelle jeg leste, ble det vasket vinduer en gang i uka! Det var da fryktelig ofte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par ganger i året. Å vaske vinduer en gang i uka (eller en gang i mnd for den saks skyld) synes jeg virker altfor ofte og helt unødvendig. Bor man slik til at vinduene fort blir skitne kan jeg jo forstå at man må vaske litt oftere vask enn to ganger i året da, men de færreste har vel det problemet.

Skrevet

Mine vinduer blir skitne med en gang, de. Så jeg vasker 1-2 ganger i året (vi snakker vel utvendig vask nå???).

Skrevet

Oj... ikke oftere enn absolutt nødvendig! Dvs 1-2 ganger i året.

Skrevet

Utvendig:

De rommene vi oppholder oss mest i (stue, kjøkken, spisestue o.l.) vaskes ca. 4 ganger i året.

Resten ca. 2 ganger i året.

Innvendig vaskes de ved behov, dvs. når barna har laget flekker.

Skrevet
Og i en novelle jeg leste, ble det vasket vinduer en gang i uka! Det var da fryktelig ofte?

:ler:

Jeg vasker vinduene alt for sjeldent (hvis jeg skal dømme etter hvordan de ser ut akkurat nå..). :sjenert:

Skrevet

Jeg vasker vinduene utvendig 5-6 ganger i året.

Det høres kanskje ekstremt mye ut, men når en tar med i betraktningen at halvparten av disse vaskene utføres i månedene april-juni (pollensesongen) så er det ikke så ille. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...